VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: DrSPEED Februar 06, 2011, 12:54:54 pre podne
-
Postovani korisnici sajta,
upravo sam se registrovao na vas sajt u nadi da cete mi pomoci pronaci resenje
za gresku koja mi se desila prilikom tjuniranja moga auta.
Ceo zivot sam vozio VW golfove, dizelase, a u poslednje vreme sam se igrao i sa tjuningom
TDI motora. Medjutim muka natera coveka i zbog finaskih razloga sam bio primoran da
predjem na Peugeot 307 1.6 16v,benzinac. Pitanje je univerzalnog karaktera I nadam se da mi zato
necete zameriti sto se obracam bas VW sajtu za pomoc.
307-ci sam stavio K&N sportski filter za vazduh i modifikovao auspuh.
Auspuh ima vertikalni i horizontalni deo.
Skinuo sam ceo horizontalni deo i cev koja je fabricki bila 2" u promeru zamenio
sa sirom 2 i 1/4”.Dakle eliminisao sam i srednji i zadnji lonac koji prigusuju zvuk.
Katalizator se nalazi u vertikalnom delu,na samom izlasku iz motora pa ga zbog
nepristupacnosti nisam izvadio. Znaci osim netaknutog katalizatora ostatak je
takozvana “straight pipe” ili samo prava cev bez prigusivaca.
Rezultat: zvuk sjajan,nalik automobilima iz nekada populane "hobby" klase ali
problem sa performansama.Naime,izgubio sam dosta na obrtnom momentu
verovatno zbog smanjenog sto amerikanci kazu "back pressure" ili povratnih gasova.
To sam primetio pri brzom saltanju iz prve u drugu brzinu,obrtaji su ranije spadali sa
6200 na 4100 o/min sada su se drasticno smanjili sa 6200 na 3700 o/min.
Preko 5000 o/min motor sjajno vuce i izgleda da je malo brzi nego pre modifikovanja.
Zakljucak,imam utisak da sam na visim obrtajima dobio na snazi a na nizim izgubio na
obrtnom momentu.
Znam da na ovom sajtu ima momaka i majstora koji se sa ovim problemom susrecu
svakodnevno pa sam odlucio da se obratim za pomoc.
Kako da popravim stanje bez ugradjivanja chipa?
Veliki pozdrav i unapred hvala svima.
-
Drugari predstavio sam se.
Moze neko slobodno i da odgovori,prokomentarise ili posavetuje...necu se ja ljutiti. biggrin mahac
-
to sto si ti uradio mimo katalizatora i jeste sistem rada auspuha na hibridima ili ti autima klasa budzenih automobila sa sitnim modifikacijama. naravno ti automobili se voze u drugim rezimima tj. npr izmedju 5-8000 i vise obrtaja pa taj nedostatak koji ti osetis oni u tom rezimu nemaju.
mislim da obrtni momenat mozes za male pare dobiti softwearskim podesavanjem a i ne bi trebalo da bude skupo...
-
sad jos popuni lokaciju o profilu ;)
-
izbaci i kat a stavi cev fi 60 i zadnji lonac remus,izgubice se tvoj problem,a ako hoces mozes mu ler gas podesiti na 2000 obrtaja a neznam kakav je sistem kod njega,ako ima pumpu visokog pritiska odvrni je za 0,5 bara i dobices sto hoces.nadam se da si izduvnu zamenio sa 4/2/1.to je najkonkretnije i naj jeftinije sto mozes a za dalje znas,nazovi SM tuning,ima par odgovora na tu temu i jasno je da momci rade to profi a savet je DZ.pozzzzzzzzz
-
St.giappe potpuno se slazem sa tobom.
Cip sam vec nasao na netu, mislim da je Digital Tuning.
Dobija se 10 konja i 15 Nm obrtnog momenta za 500e.
Ne znam da li se isplati a i nije bas tako dzabe.Nazalost na benzincima bez turbine se ne
dobija puno.
Nervira me samo cinjenica sto sam napravio svinjariu i umesto da ga razvrtim pokvario sam
obrtni momenat...
-
Dachagti dobar savet, hvala.
Cev je promera 5,715, znaci skoro koliko si i ti rekao da treba.
Svi trkaci kazu da ni ne treba stavljati vecu zato sto gubi smisao na
motoru kubikaze 1.6
Zadnje lonce sam probao 2,3 razlicita i samo se pormeni jacina i visina zvuka
ali niste se ne menja na performansama.
Molim te mi objasni sta znaci taj sistem 4-2-1 i posalji mi sajt SM tuninga
da ih kontaktiram?
Ja mislim da je kod mene 4-1-1 ako sam dobro shvatio,imam cetiri cevi
na izlazu iz motora koje idu direkt u katalizator a odatle se nastavlja streight pipe
do kraja...
-
bas tako a 421 je iz 4 ide u dve pa onda i jednu,imas ga na forunu ali nacicu ti nema frke
-
Jel mislis da izbijanje katalizatora nece pogorsati i dodatno smanjiti
povratne gasove a samim tim i obrtni momenat?
Da li poznajes nekoga od ekipe sa sajta ko se bavi auspusima pa da im se obratim?
Pozz i hvala na pomoci.
-
SM chip tuning - za članove VW Kluba popust na chip tuning od 10% do 20%.
Svetotrojcina 17
11080 Zemun
+381(0) 65 402 5 402
zemun@smchiptuning.com
http://www.smchiptuning.com
-
kod naseg clana sandokana 0648612844 imas da narucis 4/2/1 granu za 120 ili 150e neznam tacnu cifru koliko mi je rekao,remusi su ti od 12.800 pa na dalje u ul.Jovanke radakovic video sam kad sam kupovao NGK svecice,ima lepih stvari a nisu skupi.imas i opciju Centar Boban u Dunavskoj na Dorcolu,okretnica busa 26 imaju i remus i K&N kitove,panele....al neznam cene.
-
nisu 500e vec 200 sa poustom za clanove i to ovaj +17ks a imas i za 150 +13ks cini mi se
SM chip tuning - za članove VW Kluba popust na chip tuning od 10% do 20%.
Svetotrojcina 17
11080 Zemun
+381(0) 65 402 5 402
zemun@smchiptuning.com
http://www.smchiptuning.com
-
ja sam kat izbacio a srednji cu uskoro,remus sam kupio a sa sandokanom cu da dogovorim za 421 i taj deo sam resio.nisam za sad izgubio nista vec sam dobio mnogo bolji odaziv na gas,a mnogo sam se informisaio na temu tuninga,za kasnije radove na autu bolji protok vazduha mnogo znaci.Moj izbor je pao na renomirane proizvodjace K&N i Remus,sto ne znaci da drugi nisu dobri kao npr JR sport panel filtere za vazduh u centru Boban,jeftiniji su od KN,a umesto remusa imas petrovaradinsku firmu za izradu sportskih i trkackih auspuha super sprint,rade sve proizvodnju,ugradnju...a imaju i 421
-
@drSPEED popuni lokaciju u profilu
@dachagti nemoj d akucas poruku za porukom, nego koristi opciju EDIT
-
Dacho vidim da si se dobro naoruzao naovu temu. biggrin
Volis da eksperimentises kao i ja. clap
Bio sam na sajtu od SM tuninga.Cini mi se da je neka bosanska firma u pitanju.
Da li je neko od tebi poznatih ugradio njihov cip i koliko su pouzdani?
-
brate,brate,vise nego leba da jedem bleh.kontaktiraj Devila mislim da poznaje lika sto tamo radi,a mozda je i sam bio kod njih.kontakt tel.sam kopirao sa jedne njegove teme o chiptuningu,a znam od ranije da je jedan clan pisao o tome kako i sta se sve radi,radi kod njih.cini mi se i clan tt tuning radi tamo,u zemunu su a da li su bosanska firma ne bih znao raz.
Dacho vidim da si se dobro naoruzao naovu temu. biggrin
Volis da eksperimentises kao i ja. clap
Bio sam na sajtu od SM tuninga.Cini mi se da je neka bosanska firma u pitanju.
Da li je neko od tebi poznatih ugradio njihov cip i koliko su pouzdani?