VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: fanatic012 Februar 05, 2011, 12:41:23 pre podne
-
Zanima me ima li iko iskustva sa ovim?
http://www.fmpracing.com/Forced-Induction-Turbo-Kits/c30_53/p585/Volkswagen-Golf-2.0L-8V-T3/T4-Turbo-Kit-all-Years/product_info.html
Isplati li se, koliko snage se moze ocekivati?
-
ovako na papiru izgleda ok,a nije ni nesto posebno skupo,po mom misljenju se isplati,
pod uslovom da ti je motor ok i da ti neko to lijepo sve slozi,pitaj jos gedoru ili nekoga,,,
-
ovo je preskupo..trebaju ti i drugi klipovi zbog kompresije..znaci low compress klipovi kao i drugi lezajevi na klipnjacama..sputers lezaji jer ce ti razbiti standardne brzo..ako ces na sigurno i klipnjace bi trebao zameniti
-
Znaci vise se isplati da se ubaci 1.8T nego turbo na vec postojeci motor?
-
zavisi sta hoces..ako rastavis motor i stavis sve kvalitetno imaces spravu koju mozes dugo da kidas..ako kupis polovan ne znas kakvu macku u dzaku imas..sve zavisi sta hoces..a vidim da vozis trojku 2.0 8v..imam kovane klipnjace za tebe koje trpe 450 ks za 130 evra..u extra stanju..idu i na 1.8 t..s3, s4, s6 itd, mislim da klipove mozes naci od audi s2 povoljno da su ok..samo nove karike metnes i one lezaje sto sam spominjao
-
Pazi ja bih najradije da uradim turbo na moj motor, sa interkulerom ali da sve bude sigurno, jer ne bih zeleo da "bacim pare", da se raspadne sve lollol
Ovaj turbo kit kazes da je skup? Koju snagu bih mogao da ocekujem sa home made kit-om? Koliko je to sto se ljubavne ekonomije tice ? Delovi, majstor itd ;)?
-
ovaj turbo kit je golo govno..a intercoolere imas po e-bayu za 100 eura kakve oces bre...nije to home made..rastavis motor i sve uradis po PS-u...dobar turbo mozes za daleko manje para da nadjes tako da nije bas preskupo..klipovi bitno da su dobri..klipnjace kao sto vidis i ne prodajem skupo mada su take sigurno 800 evra..minimum..samo polako i bez zurbe..to je bitno a ne da sklopis za pola dana..e a snaga zavisi ali sigurno bar 200-250 ako radis glavu ks da motor lepo trpi..ako stavis 16 v glavu na 350 sa ok turbom
-
to sto sam ti govorio za klipove i klipanjce to ti je za 16v masinu...mislim da su tvoje duze..i ja bih odmah isao na to..hteo sam sebi napraviti 16v g60 pa sam nabavio te neke delove ali kako mi to nije jedino vozilo odustao sam zbog cene..kostalo bi me oko 1000 evra a ne da mi se jer imam i jaci auto od corrada...ako si voljan dati 1000 i vise evra stavljaj turbo...
-
Treba ti stand alone struja,jer preko 200ks fabricki ecu ne moze raditi..To ti je od 500eur pa na gore zavisi sta hoces i custom remap ti je isto oko 500eur..Po meni ne bi trebalo da se upustas u tu pricu ako nemas barem 1500eur na gomili.. ;)
-
TT ti je dobro rekao...cak i da stavis polovan 1.8t motor opet ti treba brdo novaca..da sve bude kako valja...mada verovatno mozes da skarabudzis nesto i za manje para ali koliko ce da traje pitanje je
-
Po mom misljenju to je ozbiljan projekat,i ako nemas dovoljno para da ga uradis nemoj ni zapocinjati jer ga nikad neces zavrsiti,govorim iz iskustva :) Dobar 1.8t nije ispod 1000eur.i racunaj jos toliko da ce ti otici na raznorazne gluposti..Skoro nam je bio moj drug koji isto planira sto i ti, i da mu se napravi sve kvalitetno da sedne i vozi za Italiju i da ima sigurnih 350-400ks treba mu oko 4000eur...To je skup sport ;)
-
Nas sponzor Floyd planira neku slicnu entervenciju na svoj gti-u, 2.0 8v, pa ako bude nesto odradio, javicu. ;)
A mislim da ne mora da zudi za 250+ konja, do nekih 170ks, mislim da nece trebati mnogo vece prepravke, samim tim i manje para.
-
Znaci sve to sa turbom je skuplja rabota nego sa mehanikom, tj atmo motorom... Gedora mi je dao soluciju za nekih 170ks blizu 1000e, mozda je ipak ta varijanta najbolja? Stim sto bi dobio bukvalno sve novo unutra jer ga mora prepraviti na 16v pa njega uraditi za jos 20ks
-
ta cena koju ti je spomenuo je realna jer bi dobio i klipove i glavu i jos dosta drugih delova..a verujem da ces razliku osetiti vise nego dovoljno
-
I ja bih rekao da je realna cena, s obzirom da obicna generalna bi izasla malo vise od polovine te cene. A ovako dobijas i dosta konja driving
-
brate moj,samo se ceka dan kad u saobracajnoj vise nece pisati broj motora,sta to znaci?ubacis verku sa sve trapovima za 500 evropskih i imas stalnu,tj pravu snagu a ne vestacku za duplo manje para,i to biras oces 2.8 sa 174ks,2.9 sa 190ks ili od bore 2.8 sa 204ks a sve ide sraf na sraf,nema budzenja,nema sta da ti zafali,dodatnih troskova u prevodu.garantujem 500 sa rukama zato sto sam se dobro raspitao.ako hoces povezacu te.100e te izadje skuplje ako hoces abs,tj ako ga nemas ili automatski menjac sto ti nebi savetovao.ima iskustva sa tom prepravkom,probas motor na strancu pre ugradnje,ostavis ga njemu i dodjes za tipa4,5 dana po zver bleh
-
uostalom sacekaj leto planiram isto,200+ bleh
-
turbo je mozda bolja varijanta jer ti ostaje isti motor,zbog broja,i sbog potrosnje,samo kad se upali t trosi vise,ali bar 2 puta je skuplje,kazem bar jer svacija prica je dao sam 1000 ali .....uvek ima ali
-
mozda ti je i NOS bolja opcija od te mehanike,potrosnja kontrolisana,moze se naci za 500e ali za tehnicki se snaazis ili zoves mene bleh
-
Vr6 je spor od njega samo zvuk, turbo - mnogo zezanja i skuplja varijanta NOS 500eura je one point injection, vrlo nestabilno i mogucnost gorenja ako se ne rasporedi lepo u sve klipove. ABF tuningovan mislim da ce kod mene jer mi to zuci kao najbolje resenje. Inace broj motora ostaje u terminalu :angry: tako da iako ne pise u saobracajnoj imaju stari broj... Ja imam PUS tako da me boli tuki ;)
-
@dachagti
Ne moras svaku misao u drugi post, koristi "Izmeni" funkciju ;)
A iskreno i ja se nadam da cemo od skora moci tako nesto da odradimo, a svako ima svoj merak sto se kaze, da li ces vr-a, ili neeki turbo ili g60. Samo nemoj da mesas "vestacku i pravu" snagu, jer takvi pojmovi ne postoje, turbo motori sve vise preovladjuju, i nema razloga da tako ne bude ;)
-
Ta prica za 500eur ne pije vodu..Nije samo kupiti motor i ugraditi ga,izjalovi se tu mnogo vise od 500eur. A VR6 motor se pokazao kao veliki potrosac a performanse nigde,los je to motor za tuning ..
1.8 ima mnogo vece predispozicije..
-
VR6 samo zvuk.... i to je otprilike to... 1.8 najbolje naci od audija koji je vec uradjen na 200+ konja (APY wub), mada ABF je ABF za mene B)
-
to si upravu al aj ga nadji i koliko te kosta?sto se tice cene stojim iza toga,a cim skupim te pare idem da uradim pa da li ce biti abf ili vr6 videcu,kod vra mi se svidja zvuk,ali i do 54ks vise od 16v.ljudi u pravu ste abf je neprevazidjen,ali covek prica o 200+ks.da li moze tako da se nafura abf.moze i to sam pitao ide i na 220ks ko od sale ali cena je somic i 200 za svakodnevnu varijantu.sve ste u pravu ali gledajmo odnos cene i ks,najjeftiniji tuning je drugi motor sa vec postojecih 200ks,zato sam naveo vra ima ih sa 204 ks a ugrade se sraf na sraf.super je varijanta 1.8t pa menjati turbinu i dobiti 200ks.sve se vise proizvode auta sa t motorima ali zasto,zbog manje potrosnje i poreza drzave pri registraciji,...movi polo sa 1.4t ima 100 i nesto konja a trojka 2.0 115ks,znaci ona stavka kubikaze je mnogo manja,a za kw negine,a turbo zovu vestacka snaga zato sto nije konstantna,nisam ja to izmislio.i meni se ta prica svidja ali je malo vise para neko obicno presadjivanje srca lollol
VR6 samo zvuk.... i to je otprilike to... 1.8 najbolje naci od audija koji je vec uradjen na 200+ konja (APY wub), mada ABF je ABF za mene B)
A ZAMISLITE VR-A TUNIRANOG,auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,trebao je imati mnogo vise iz motora 2.8 ili 2.9
-
samo mi objani kako snaga nije konstantna na turbo motorima,et samo bi volio znati,
tj sta smatras pod tim konstantna big_boss
-
dok se turbina ne upali[2.500 ili 3000 obrtaja]nemas punu snagu.npr ako auto sa turbom ima 150 ks,ima ih na svakom stepenu prenosa tek preko 2.500,t.j. 3.000 obrtaja u zavisnosti od marke auta[govorim o fabrickim],a do tad na svakom stepenu prenosa vuce sa 105ks.to su tzv rupe koje se kod trkaca prosto prevaziliaze podizanjem pritiska i broja obrtaja,tipa na leru radi na 2.500 obrtaja,onda radi konstantno sa upaljenom t ali i potrosnja je veca.ali slabo ko od nas ce da vozi trkaca svakodnevno,nego ce u najboljem slucaju biti sekundarni auto.cuo si za karakteristicni udar ledja o sediste kad nagazis turbaka,to je trenutak paljenja turba,ili ti ubacivanje vece kolicine vazduha radi boljeg rada motora,tj bolje smese,kako god nazvali.kod starijih vizila je to ociglednije.recimo corado g60[g lader tj punjac tj meh.turbina]ima 160ks a bez postaje obican 1.8 motor sa 90 tj 115 ks.NAJPROSTIJI PRIMER:ko ce koga odrati ABF ili 1.8T[oba imaju 150ks i zamislimo oba u mk3 radi iste tezine]?ABF zbog konstantne tj prave sirove snage
samo mi objani kako snaga nije konstantna na turbo motorima,et samo bi volio znati,
tj sta smatras pod tim konstantna big_boss
jedine prednosti turba su,znatna usteda u gorivu pri laganoj voznji,porezu na kubikaznu grupu,lak jednostavan tuning[stavis vecu turbinu,ili prepravka na bi turbo] i prelepi zvuk blow-of ventila,dok atmosferac ima jednu,uf sto volim ovo da kazem,pravu sirovu snagu koja kosta.kod atmosverca treba mnogo za ozbiljno povecanje snage,dok kod turbaka kosta duplo manje,a bruka je lakse.velika se tema otvorila i ima dosta mesta za raspravu ali hteo sam samo da kazem da je najbolji odnos snaga/kes u ugradnji jaceg motora i da je po meni ludost dati 1000e za prepravku sa 115 na 170ks,kad za 500 mozes zameniti svoj motor,mejac i trapove sa sve kompom i pratecim agregatima,za sve to vr-ovo i biras oces 174,190 ili iz bore 201-204ks u zavisnosti od godista.mozda nece svako ovu kompenzaciju i traze vise ali za ovu znam sigurno,koga zanima nek se javi.ima tih motora i u bosni komplet sa menjacem i agregatima za 350e ali + ugradnja+nemozes da ih probas[vec skinuti],ko zna gde stoje na kisi...a negde i ne ugradjuju nego +transport
-
Ma verovatno misli na turbo rupu, a ona ti je brate kod vw-a uvek najmanja moguca jer vw pravi motore koji su prilagodjeni svakodnevnoj upotrebi. Kod novijih motora gotova da i nema turbo rupe. Druga prica je recimo Micubisi Evo, i sl. koji izvlace iz 2.0t i 400 konja.
A nabudziti vr-a... Pa zamisli koliko ce tek kostati klipovi i sve ostalo za njega ako hoces turbo...
Vr je mnogo skup motor za odrzavanje. Ako neko finansijski to moze da pokrije, onda u redu. Ja bih se pre opredelio za malo nasviranog abf-a big_boss
PS: napisali smo u isto vreme. A da abf odere 1.8t... ima tu i malo vise od "sirove snage"...
-
madisone,sam si rekao noviji,koliko kosta taj noviji turbo motor.naj jeftiniji je 1.8t od audija ili mk4,retki ispod 800e.to ti pricam.za 1000e i 170ks[koliko je fanatic naveo],brate moze da se ugradi abf ili vr za 500 i ugradi nos,nas clan Tcbra,cini mi se prodaje ceo sistem za 500e,ali dobijas min.250 ili 300ks a o max. i da ne pricamo,alo ljudi mk3 sa toliko ks a tezinom od tone pa retki su auti u ovom gradu koji mogu da sranu na crtu a ne nagutaju se prasine,pozdrav svima
-
mozes abf da nafuras na 250 ps, i to sirove snage kao sto ce kod gedore biti,stigle mu iz nemacke dve bregaste koje otvaraju 14,4 (a moje fabricke 8,8) polirani usisi i kompjuter kostalo ga to zadovoljstvo 1500eur,znaci koko para toliko muzike
-
Moze na 250 abf, ali znate li vi koliko taj motor traje? Pitajte gedoru pa nek vam kaze. Jednu sezonu trka, i to posle svake trke menjanje ulja, itd...
A koji to benzinski motor vw ima sa turbinom pre 1.8t-a? g60 je kompresor, a on nema rupu jer puni od lera. Ja nisam rekao da je jeftinije da se ugradi turbak, ili nabudzi turbina, vec kazem da su turbaci bolji od atmosferaca, i da nema te razlike izmedju sirove i prave snage ako je turbina uskladjena proporcionalno, a ne samo radi sto vece konjaze, bez da se brine o rasporedu iste. ;)
Sto se tice nitra, ok je ako hoces da oduvas nekog na crti, ali za svakodnevnu upotrebu ne. ;)
-
(eh da nam je gedora sad tu da cujemo njega) wub
ABF - 170-180ks clap
-
upravo tako,sigurno nece sravljati g-lader star 20 i kusur god,na mladji auto.znaci 1.8T a on je mnogo vise od 500e+ugradnja +jaca turbina[nimalo jeftina].on hoce 170ks i naj jeftinija varijanta je vr6 sa tom snagom.sto da da 1000e kad moze 500 i dobije vise.u pravu si u slucaju da hoce kasnije jos snage,onda turbo od starta pa nadogradjuj kad hoces i kako hoces ako imas kes.a to izvlacenje 250 ks mehanickim putem,kao gedora,to je za ljubitelje trka sa puno para sto medison kaze,bas tako.kamo srece da je vagen krenuo ranije sa ugradnjom 1.8T,sad bi svi kupili vece turbine i eto ti tuning od min +50ks
Moze na 250 abf, ali znate li vi koliko taj motor traje? Pitajte gedoru pa nek vam kaze. Jednu sezonu trka, i to posle svake trke menjanje ulja, itd...
A koji to benzinski motor vw ima sa turbinom pre 1.8t-a? g60 je kompresor, a on nema rupu jer puni od lera. Ja nisam rekao da je jeftinije da se ugradi turbak, ili nabudzi turbina, vec kazem da su turbaci bolji od atmosferaca, i da nema te razlike izmedju sirove i prave snage ako je turbina uskladjena proporcionalno, a ne samo radi sto vece konjaze, bez da se brine o rasporedu iste. ;)
Sto se tice nitra, ok je ako hoces da oduvas nekog na crti, ali za svakodnevnu upotrebu ne. ;)
naravno ni na turbu na stiskas gas stalno,nego kruziranje pa kad treba da cupa,stisnes pedalu do kraja.CICERO je u kontaktu sa Gedorom,ako ti treba
-
Ne znam da li si video ovo
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=16007.new;topicseen#new
-
(http://[url=http://www.postimage.org/][img]http://s3.postimage.org/1h45mpj5w/Slika089.jpg)[/url]
(http://s3.postimage.org/1h47a8vno/Slika092.jpg) (http://www.postimage.org/)
(http://s3.postimage.org/1h4c8ux50/Slika095.jpg) (http://www.postimage.org/)[/img] sa ovim na abf imas 180ps,desno bregasta je od kr sto otvara 8.8 a ova prva 14.4
-
Prvo da ti pozdravim poruku iz potpisa, sjajna je. lollol
Sve sto su momci predlozili do sada je sjajno...Ali!
Sa drugarima sam eksperimentisao svasta sa raznim autima.
Stavili smo u Kadetta kockicu 2.0 turbo iz Calibre.
Na prvom test driveu se na saltanju iz 2-3 raspao na pola!!!
Dakle, ako pojacas motor moras pojacati patos, donji postroj...a gde su
prirubnice, poluosovine, kvacilo, menjac, diskovi...a to burazeru kosta!
Savet, prodaj masinu, stisni se i kupi za 6000e golfa 4 1.8T.
Vozio sam od drugara cipovan na 220 konja u Digital Tuningu.
Ide ispod 7 do stotke,skoro 250 km/h.
Sta ces vise!
Pozz i sa srecom.
-
pametan predlog,to sto ces s
potrositi na prepravke dodaj na svoj auto i kupi 1.8t,cipuj,a ako ti je malo
imas ekstra dobru pologu za 300+ks,
ja kad bi se lozio na snagu vozio bi ovo,
http://www.youtube.com/watch?v=N7oXxCF1kzo
nema benzinca bez japanca wub
-
ovo je najbolji savet
-
po meni je suludo ici preko 200KS na prednju vucu...
-
ukusi su razliciti neko voli prednju neko zadnju ali svako bi kojeg konjica vise ispod haube.kad imas 100 hoces 200,kad imas 200,pitas se kako bi bilo kepo da imas 300,kad imas 300 a sto nebi bio najbrzi da imas 500....meni licno je 1.zadatak da ga napucam na 200,za kasnije videcemo
po meni je suludo ici preko 200KS na prednju vucu...
-
nemam ja nisam protiv prednje... ali sam citao od dosta strucnjaka da prosto ne mogu tockovi da izdrze sile i skretanja i vuce i kocenja kad je sve na istom tocku... za pravac kapiram da mozes i 1000 konja na prednje, al docice krivina kad tad :rolleyes:
-
nije to bas tako,ovo spada u teski off,al ili ti nisu dobro objasnili ili ih nisi razumio,
neka granica za prednju vucu je oko 250 ks,a najvecu ralog je trakcija,
ili prenosenje snage na podlogu izmedju ostalih,4motion je lijek za sve a ne zadnja vuca,,
-
nisam razumeo verovatno... a zasto je vecina drag masina ili RWD ili AWD onda? izvinjavam se na offu, ali stvarno me zanima driving
-
pa zbog trakcije.imao sam priliku da iskidam corada vr6 sa motorom iz bore[204 ks vr6] prednja vuca,ma loodilo.takodje na mk3 2.9 sinchro vr6 sa 190 ks fabricki awd ali na ovom sto je ortak imao otkacio mu je prethodni vlasnik zadnji pogon,mislim da je leteo taj auto,bez ikakvih problema je podnela prednja vuca 200ks/a drugi ortak ima suzu GSI sa motorom od calibre 2.0T.samo je motor prebacen sa menjacem,trapovima i agregatima,bez kardana i pogona na sva 4,samo prednja.stavljena mu je velika turbina,i da skratim pricu gsi je imao 320 i neki konjic na prednjoj vuci i 17icama.potpisuje u 1,2 i 3 brzini prilikom saltanja,a hoce i da prokliza menjac ako se razvuce do crvenog,pa nece u brzinu.ali ako saltas 1,3,4,5 nema problema,ali verovatno bi trebao i jaci menjac,posto je motor dosta pojacan.za vece brzine u krivinama su lek diferencijali,cupaju te i vracaju na put.mislim da za sve postoji lek samo treba kesha.SORY ZA OFF
-
Izdrzava, izdrzava.
Vec probano, covek je presao preko 40000 km posle cipa bez problema.
-
hteo sam da kazem kad izdrzava mk3,moj bivsi mk2 16v sa skoro 200ks,corado i taj gsi zasto nebi i mk4 izdrzao 200-250ks.sto kaze drspeed laganica