VW Klub

VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Turbo Decembar 21, 2005, 08:33:23 posle podne

Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Decembar 21, 2005, 08:33:23 posle podne
Moze li mi neko dati provjerene informacije u vezi K&N panel filtera,neko ko ima iskustva sa tim.
Da li se isplati staviti taj filter koji kosta oko 5000din. za moj auto i da li ima nekog efekta,da li se osjeti promjena?
Od K&N kita (\"pecurke\") sam odustao,jer je montaza malo komplikovana,a i necu da rizikujem zbog protokomjera. :oops:
Naslov: K&N filter
Poruka od: NuLLCoDe Decembar 21, 2005, 09:08:48 posle podne
Isto i mene zanima, ja sam nedavno menjao filter... trazio sam K^N i nisam nasao. Uzeo sam neki UNICO filter za 800 din. Sumnjam da se isplati dati 4000 din vise ako nema nikakvih poboljsanja.
Naslov: K&N filter
Poruka od: DANDY Decembar 21, 2005, 10:47:32 posle podne
ja sam se malo raspitivao oko K&N filtera po drugim forumima, i misljenja su podijeljena, ali svi se slazu da se dobija zivlja masina, ali ne onoliko koliko neki predstavljaju, tipa 30 ks i sl, ipak je to puno konjica koji se  ne dobijaju tako lako. U sustini za rad motora nejveci problem predstavlja filter jer se stvara podpritisak u usisu zbog otpora koji pravi filter, pa i oni koji su sluzili vojsku znaju kako je tesko disati sa zastitnom, da ne kazem gas maskom, tako je i sa motorom... K&N filteri su filteri velikog protoka, znaci veoma mali otpor prave, i olaksavaju rad motora, motor zivlje radi radije se odaziva na papucicu gasa, ali ne nesto pretjerano, osjeti se , ali nije neko cudooooo....
inace panel filteri se stavljaju na mjesto starog filtera i samo daju zivost, dok pecurka daje i onaj specifican zvuk koji plasi komsiluk i sitnu zivinu po dvoristu, ali je tezi za odrzavanje jer imaju neke tecnosti za ciscenje i ulja kojima se maze filter.....
pecurka ti nije teska za montiranje samo ti trebaju selne i prevodnice ali to sve ima kod fandja i mislim da je nesto jeftino, cijev se postavi aluminijumska i to sto kraca i onda grmi, ja sam probao na golfa da stavim i bilo je lako, ali zvuk me odusevio, samo sto me  cijene nije odusevila pa sam za sad u pripremi sredstava...
e sad kazu za K&N da se ne mijenja tj da traje 1 500 000 km,(tako oni kazu) pa sad dal se isplati vidite, ionako obican filter kosta oko 1000 dinara i traje recimo jednu sezonu, a ovi se peru, mada nisam 100% siguran tj nisam nasao podatak dal se peru i panel filteri, ali posto im je cijena priblizna mislim da se i oni peru, ali provjericemo i to
eto toliko je moj skromni bosanski mozak mogao da kaze, vise ne znam....
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Decembar 21, 2005, 11:13:12 posle podne
Provjerio sam ja to za pecurku,ima u Gang Landu i kosta oko 90eura full pakovanje-selne,produzetak crijeva i sve sto je potrebno za montazu sto se moze vidjeti na sajtu www.knfilters.com gdje imaju objasnjenja i slike za svaki motor posebno.
Ali,s obzirom da je motor presao oko 92000km ne smijem da se usudim da razmontiram citavo kuciste filtera i povadim one senzore i sve te gluposti,jer kod njega senzor ne ostaje na crijevu,kao kod golfa.
Sto se tice zvuka,to je posebna prica!!!Djavo me natjera da skinem crijevo sa kucista i malo ga isturiram.Taj zvuk vrijedi para :?
Naslov: K&N filter
Poruka od: NuLLCoDe Decembar 21, 2005, 11:42:18 posle podne
A jel vredi to stavljati na dizelasa, jel ima neko informacija ili iskustva sa tim? Vidim da se spominju samo benzinski motori gde god se spominju i K&N filteri. Kakva je situacija sa dizelasima?
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Decembar 22, 2005, 12:25:57 pre podne
Stavlja se i na dizelase,mada ne znam koliko ima efekta,bar sto se zvuka tice.
Naslov: K&N filter
Poruka od: NuLLCoDe Decembar 22, 2005, 07:23:52 pre podne
Ma naravno da me zvuk ni ne zanima, znate i sami kakvi su dizelasi. Video cu da nekako smutim nesto za ovaj panel K&N mnogo ste me zagrejali za taj filter.  :?:
Naslov: K&N filter
Poruka od: Glogi Decembar 22, 2005, 08:28:48 pre podne
imo ja tu pecurku,nista posebno,malo zvuka i to je to.......prodo je.......potrisnja sa njim mi je bila veca

panel vec vredi stavljati,kad sam chipovao auto pitam jel vedi stavljati KN,veli ovaj iskljucivo panel,nece biti zvuka,ali auto ce mnogo bolje disati......
Naslov: K&N filter
Poruka od: YUPOWER Decembar 24, 2005, 01:19:21 pre podne
moje misljenje sto sam i sa drugih foruma video a i iz licnog iskustva znam je
panel-da
pecurka-ne
zasto-zato sto pecurka uvlaci vruc vazduh iz prostora motora sto predpostavljam da znate da nije pozeljno za snagu motora :oops:
pecurka na dizel motore moze da se ugradi ali je jako opasno (za novije modele) za protokmer za vazduh,zato sto su novi protokomeru uradjeni tako osetljivo da ako mala trunka prasine zakaci merne cestice dolazi do pucanja cankih vlakana u protokomeru i onda mozete da se pozdravite sa 300 400 evra  
ja sam kod mene hteo da stavim pecurku (iako nevalja  ) zbog zvuka ali su mi moji automehanicari rekli da odustanem od toga i ja sam ih i poslusao :wink:
ugradnja je laka-i ako narucite odgovarajucu pecurku za vas auto dobijate i odgovarajuci adapter.
@dandy
nemas ti skroman mozak-cak mislim da postujes najvece i najbolje poruke na ovom forumu :wink:
pozdrav
Naslov: K&N filter
Poruka od: DANDY Decembar 24, 2005, 09:06:28 posle podne
hvala hvala drugar,
samo se trudim da situaciju sagledam realno i ne donosim zakljucke ne osnovu necega sto nisam provjerio, a tako je sa K&N, cuo sam mnogo, a probao malo, pa bi se glupavo osjecao da sad ja pametujem o njima, samo saopstavam sta sam saznao, tako je valjda najbolje...
 ono sto kazes, pecurka je sama po sebi opasna po novije modele jer koliko sam ja vidio jadno je ono sito ili ti filter, tj izgleda jako slabasno, ne sumnjam da je K&N odlican, ali ipak govorimo o necemu sto je cista fizika, da bi nesto lakse prolazilo mora da ima vise prostora za prolazak, e sad da bi se taj prostor povecao, ili se mora se povecati povrsina kroz koju prolazi ili otvori na povrsini. jedno donosi ogromne dimenzije a drugo veliku mogucnost da uleti i nesto sto ne treba, sve je to kompromos, i pitanje je samo sta je covjek spreman da uradi...... inace svako budzenje motora je sigurno stetno po radni vijek motora, sumnjam da proizvodjac ne bi to uradio da je bilo dobro za motor.....
inace gledao sam skoro emisiju o nekom chip tuningu i malo sam se zabrinuo za potencijale strucnjaka koji projektuju BMW, VW, Opel i dr jer su ovi u emisiji pricali da rade chip, da motor \"rasterecuju\" daju mu oko 30 KS, i smanjuju potrosnju, i produzavaju vijek motora..... nesto im nisam povjerovao, pa danas kad je svaki prodati automobil premija za jednog proizvodjaca, malo mi nelogicno da to bas fabrika ne bi uradila i napravila nesto sto bi realno gledano bilo revolucionarno i pobralo mnogo kupaca, recimo bila je rijec o passatu 4 sa 19 motorom i cini mi se 125 ili 145 ks stock, i posle tuninga imao je 30 ks vise, a potrosnja je pala na 4,9l/100 km,,,, simpaticno zar ne,,,,,, a citav proces kosta oko 100-200e.
malo sam se udaljio od teme ali mislim da je bilo jako zanimljivo pa da napisem,,,,,,,
ja cu svakako postaviti pecurku jer mi se zvuka jako  svidja, i na svi srecu od elektronike u motoru imam citav jedan kabl + na pumpi i 2 kablica od termostata i mjeraca pritiska hahaha, tako da se ne plasim po elektroniku, moze jedino neki kamen od jedno 5 cm precnika da ih pokida hahahah.....
naravno da necu dati za K&N 60 e, kad ima i po 20 da se nadje, doduse nije K&N ali msilim da je to isto, samo je ovo navikano, a mislim da nema tu neke veeeeeeeliiiiiikeeeee razlike... e sad postavljanje panela koji kosta oko 5000 dinara da bi se dobilo toliko malo,,,,, ne znam,,,, ja sam misljenja da ne vrijedi toliko para dati na nesto sto bas i ne daje rezultat koji su navikali...
na jednom, sad nemam pojma kom forumu sam otvorio bas bio temu o ovome i niko mi se bas nije pohvalio da mu se isplatilo ono sto je ulozio, bolje bar jednu gumu novu kupiti ili nesto slicno, e sad opet stvar je u kusa ko ce sta da radi, ali ja kao sto rekoh samo moje misljenje iznosim, nekako mi taj panel djeluje kao relana cijena, naravno za amere, ali za nas standard mislim da je to ipak previs
al sam se raspisao, evo necu vise hahhaha
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Decembar 25, 2005, 12:00:00 pre podne
Sto se tice chip tuning-a,cisto sumnjam da produzava vijek trajanja motora i smanjuje potrosnju,ali isto tako vjerujem da ne steti,jer oni u fabrici nisu izvukli maksimum iz motora,ostavljeno je tu malo \"lufta\" tako da je potpuno bezazleno povecanje snage za nekih 30-ak KS.Kad bi bilo rijeci o povecanju za 50 i vise KS,e to bi bilo stetno...Bar po mom misljenju.
Predjosmo mi na temu chip tuning-a  
Za K&N se slazem,ipak ne treba rizikovati na novijim motorima,jer to zadovoljstvo moze kostati stotine i stotine evrica...
Naslov: K&N filter
Poruka od: YUPOWER Decembar 25, 2005, 02:41:23 pre podne
dandy-kupi slobodno tu pecurku sto si mislio-YED
ja sam je imao i nekoliko drugara ovde u banji i niko se nikad nije pozalio :wink:
jedino sam ja bio jedini(da kazem tako  )sto je pecurku naprskao sa VD-40 jer se samim time prasina lakse lepi za filter
ozbiljno-pa to je isto kao ono sto vam kn prodaje za nekoliko hiljade dinara a ono obicno ulje u spreju-probajte,ja sam probao i radilo je prefektno
samo nemojte da preterate sa podmazivanjem da nebi doslo do usisavanja viska ulja u system :?
ako hocete da saznate alternativu za ciscenje-pitajte
Naslov: K&N filter
Poruka od: DANDY Decembar 25, 2005, 10:32:56 posle podne
interesuje nas, pricaj
ja ionako mislio da prscem obicno motorno ulje, sta mu fali samo da ga nanosim sa kompresorom, to mogu na poslu jer tako peremo dijelove, ako ima alternativa reci
Naslov: K&N filter
Poruka od: YUPOWER Decembar 25, 2005, 10:41:20 posle podne
nikakvo prskanje i nanosenje visokim pritiskom jer se time ostecuju cestice koje trebaju da filtriraju prasinu :wink:
znaci samo pranje pod normalnim pritiskom sa cesme  
a da,za malo da zaboracvim  
tajna u ciscenju je obican sudomil-zasto,zato sto je sudomil najbolji odmascivac koji mozete da nadjete za te pare :oops:
uff-bas sam genijalan   :!:
probajte-kako kaze ona stara uzreka
NEKO JE PROBAO PA SE USRAO    
Naslov: K&N filter
Poruka od: DANDY Decembar 25, 2005, 10:50:36 posle podne
ma znam to nedo sam mislio da samo ulje nanosim kompresorom sa recimo 2 bara, imamo pistolj kako onaj za farbanje samo sto njime cistimo dijelove naftom, pa sipam ulje motorno  DS 30 (vojna oznaka za SAE 30) i njime da nanosim ulje na filter, kao sto si ti radio sa wd, i da naravno to radim cesce jer imam uslove za to, recimo jednom u dvije sedmice, sto da ne ne skodi valjda
a za pranje naravno fairy je zakon,
Naslov: K&N filter
Poruka od: YUPOWER Decembar 25, 2005, 11:00:22 posle podne
aha=pa tako znaci-pa ako onda samo drzi pistolj na malo vecoj razdaljini da nebije direktno pritisak na filter,cisto radi preventive :wink:
dobro je sporazumeli smo se
Naslov: K&N filter
Poruka od: Ivan April 22, 2008, 10:46:49 posle podne
Na zvanicnom sajtu K&N filtera stoji da je ovo model filtera koji odgovara mom autu. Naime, interesuje me da li kod nas ima da se kupi ovakav K&N filter i koliko bi mogao da kosta?  Sta bi se njime dobilo?

(http://i210.photobucket.com/albums/bb265/Ivan_KS/VWPassatB2KN.jpg)
Naslov: K&N filter
Poruka od: pekar April 23, 2008, 01:45:12 posle podne
http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pe...08/DSC00319.jpg (http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/DSC00319.jpg) Pozdrav,ja sam pre par dana ubacio K&N pecurku,i za ovo kratko vreme mogu reci da se oseca da motor mnogo lakse dise. Evo ti broja od uvoznika K&N od koga sam ja uzeo,samo mu reci koji je auto u pitanju i sve ce ti objasniti i sto je dobro samo mu reci i posla ce ti slike mejlom kako koji filter izgleda za tvoj auto.PoozZ!

zaboravio broj da upisem! evo tel.063501227
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo April 24, 2008, 01:15:35 pre podne
Ja danas stavio pecurku Yed, cisto da vidim kako ce se ponasati. Pa eto, zvuk je malo bolji, samo sto se sad cuje blow off ventil, sto mi se bas i ne svidja pretjerano. A to da lakse dise, pa i ne primjeti se.
Naslov: K&N filter
Poruka od: pekar April 24, 2008, 02:17:41 posle podne
moras od spolja do pecurke sprovesti crevom ili sta vec tebi odgovara hladan vazduh,da nebi od motora uzimala vruc vazduh,onda se da primetiti razlika,pogotovu kada je auto na radnoj temperaturi. Ja sam ispod spojlera napravio jedu cev sirokog precnika gde da uvlaci vazduh i sproveo je sve do ispod pecurke,to mogu masin bravari da ti urade od aluminijuma da ekstra izgleda.PoozZ!
Naslov: K&N filter
Poruka od: miki321oc April 25, 2008, 12:22:15 pre podne
Turbo:
jel imas ti na passatu Blow off ventil ?
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo April 25, 2008, 08:34:43 pre podne
Citat: miki321oc
Turbo:
jel imas ti na passatu Blow off ventil ?

Imam, naravno.

@ pekar:

Ostao mi je onaj fabricki plasticni usisnik i tacno na filter usmjerava vazduh. Nego me jedino brine da ne dodje voda do filtera
Naslov: K&N filter
Poruka od: pekar April 25, 2008, 11:49:47 pre podne
pravo da ti kazem o tome nisam ni ja razmisljao  ,mada ne bi trebalo jer ima ispod sus pleh,ja sam samo kod mene ga pomerio malo vise u desnu stranu prema sasiji da ne bude bas iznad kajiseva,jer oni znaju kada je kisa da prskaju pa mi onako na haubi se vidi linija od prasine itd.sigurno si to zapazio kod nekih automobila,sad neznam kako je kod tebe,ali ako to nema onda nemas razloga za brigu. Samo vatra braticu, i uzivaj!
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Maj 04, 2008, 04:10:26 posle podne
Upravo sam se vratio sa duzeg putovanja i mogu reci da sam prezadovoljan filterom, zvuk taman kako treba (ni previse bucan, ni previse tih), a dosta bolje prima gas, bas se osjeti, iako ranije po gradu nisam nista primijetio.
Naslov: K&N filter
Poruka od: PEDJA_COACH Maj 05, 2008, 12:17:15 pre podne
kad se stavi k&n filter,shta bi bilo josh pozeljno da se ugradi,da bi auto dobio na snazi?
Jel mu daje sama pechurka neshto snage?
Naslov: K&N filter
Poruka od: miki321oc Maj 05, 2008, 12:43:50 pre podne
na filter je potrebno dovesti sto vise hladnog zraka
znaci sporvesti neku cijev sa branika na filter

i ako je gljiva/pecurka u pitanju onda izlovati toplotu od motora
da ne uzima topli zrak od motora  


Turbo:
koliko si platio ugradnju blow off ventila ?
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Maj 05, 2008, 10:39:41 pre podne
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Turbo:
koliko si platio ugradnju blow off ventila ? [/quote]

Pa nisam ga ja ugradjivao, nego fabrika. Oduvijek sam ga imao.

Sto se tice hladnog vazduha, ostavio sam postojeci plasticni usisnik koji je isao na kuciste filtera, mada bi ipak trebalo dovesti iz branika hladan vazduh kao sto rece Miki.
Naslov: K&N filter
Poruka od: miki321oc Maj 05, 2008, 06:09:27 posle podne
koliko ja znam blow off se ne ugradjuje fabricki

to je ventil koji se stavlja kod turbine
i kada se prebacuju brzine
daje karakteristican zvuk tsssssssssssssss

gasovi koji se vracaju na trubinu se ispustaju preko njega i cuje se tssss

a to se ja mislim fabricki nije ugradjivalo
Naslov: K&N filter
Poruka od: Turbo Maj 06, 2008, 02:49:38 pre podne
Upravo tako, kad pustis gas cuje se ksssssss. Ocigledno da se ugradjivalo, sto je i mene zacudilo.
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: doxy87 Januar 23, 2009, 08:06:53 posle podne
Za dandija:   ja sam imao neku kopiju kn filtera, platio sam pre 2god za njega 25eura iz grcke
I stavio sam ga onda na pasatu 1,9 dizel, i zvuk je bio ocajan, kad je bio na leru auto se normalno cuo, a kad je bio u nekoj brzini, cuo se ko neki stari bmw bez auspuha  :huh:  , vuko je on malo bolje, ali nije to bilo za njega. Pa sam mu vratio fabricki filter.
I filter sam stavio na Yuga 55, i zato se jugic cuo ko lud  biggrin  , bash je imao sjajan zvuk, i jos kad dodas gas i oduzmes cuo se ko da ima blokadu 

E a sad imam pasata 2001 1,9TDI, pa sta cu da postignem ako stavim panelni K&N filter? Citao sam celu temu, ali niko nista ne kaze za TDI, da li je postigao nesto sa filterom ili ne?  I da li skodi protokomeru??
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: Madison Januar 23, 2009, 09:40:29 posle podne
Moj ti je savet da ne stavljas k&n, osobito panel jer ne dobijas nista, jedino sto se ne menja, mada moraces da ga cistis pa ti dodje na isto...
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: doxy87 Januar 23, 2009, 10:07:52 posle podne
Pa i ja mislim tako, a i obican filter kosta oko 500din, tako da nije neka para, a menjam ga jednom godisnje

I da pitam, kad odprilike, na koje vreme da cistim filter vazduha?
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: Madison Januar 24, 2009, 05:21:18 posle podne
Mislish da cistis taj k&n ako uzmes ili standardni? Ja fabricki menjam na 8000 km, mozda i manje  ;)
A ne znam za k&n, ali znam da kad se cisti moras da uzmes njihov proizvod za cishcenje koje je takodje skupo  bonk
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: doxy87 Januar 24, 2009, 05:50:14 posle podne
Ma obicni filter, jel ga ti cistis, i na koliko km?
Ma i ja moj menjam tako, odprilike. Ali ja prelazim nekih 10000 godisnje, tako da nekad promenim filter 2 puta godisnje, a nekad jednom  biggrin
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: Madison Januar 24, 2009, 06:42:25 posle podne
Pa fabricki se ne cisti, jednostavno zamenis novim ... :huh:
Nemam k&n ako si na to mislio  ;)
Kad sam cuo da je za moj auto panel k&n 50-70e ( zavisi gde) samo sam rekao: ma vazi  lollol
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: doxy87 Januar 24, 2009, 07:02:42 posle podne
ma ja moj filter nekad izduvam kompresorom, pa ga vratim

Ma ako se nista ne postize sa k&n onda ne vredi bacati pare za njega  :rolleyes:
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: Madison Januar 25, 2009, 04:54:04 posle podne
Pa sa panelnim nita ne dobijas, sa pecurkom mozes da dobijes nesto, ALI samo ako odradish jos dosta stvari oko celog usisa, mnogi misle ako stave pecurku da su dobili onih 5 konja sto pise na reklami...a to nema ni veze, moze cak i da se smanji snaga, vise konja ces dobiti ako mu zalepis nalepnicu turbo  lollol
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: doxy87 Januar 25, 2009, 05:56:18 posle podne
lollol  pa netreba mi nalepnica, ionako nazad na gepeku mi pise TDI    biggrin
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: IKA986 Maj 01, 2011, 04:29:11 posle podne
jel zna neko gde moze da se nadje kn filter za golf 2 imam 1.6 motor gt verzija
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: gzthe Maj 01, 2011, 04:43:02 posle podne
Novosadska firma Delta D  sacu da ti ostavim adresu, oni su predstavnici za srbiju i mislim da mogu da nabave sve

http://www.deltad.rs/v3/
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: Fica Maj 02, 2011, 06:16:50 posle podne
ja sto znam kvalitetniji su panelni od pecurke, tj pecurka se razlikuje samo u zvuku. a sto se tice snage su isti koliko ja znam, ja na mom autu sam stavio panelni kn i primetio sam razliku u zvuku turbine najvise a i ima malo bolji odziv na gas. Od par ljudi sam cuo da pecurka ume da napravi karambol kad je u pitanju protokomer a i da ne moze na k-glavu.
Naslov: Odg: K&N filter
Poruka od: Kosta Maj 02, 2011, 11:35:08 posle podne
Da, odobravaju i popust 5% za clanove kluba sa vazecom clanskom kartom.

http://www.vw-club.rs/index.php?view=sponzori5