VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 4 / Bora / Jetta => Temu započeo: Peca_Nis Februar 02, 2011, 05:50:27 posle podne
-
Golf mi je ostao na parkingu... Nisam mogao da ga upalim, samo vergla i ne daje druge znake zivota. Gorivo ima, sve ima, e sad, posle pola minuta verglanja, upalila mi se crvena lampica za ulje, i nesto na bordu na nemackom, i velikim slovima STOP! e sad, sta to znaci, i zbog cega nece da upali? ima ulja inace, samo nisam mogao da vidim nivo malopre, ali znam da ima...
-
Upali poziciju, vidi da li ti rade obe sijalice nazad, kad riknu obe pozicije nece da upali auto, mada tada pali crvenu lampicu sa uzvicnikom,a ne za ulje ....
-
takve simtpome je imao moj drug na passatu b6, ispostavilo se da je jedna dizna riknula.
-
rade pozicije video sam... :angry:
moguce da su dizne... mora to da vidim, sta bi jos moglo da bude?
-
moze da bude hiljadu stvari, to dijagnostika resava brzo, vidi skini klemu sa accu, vrati pa probaj onda, probaj rezervni kljuc da ga ne zaj*bava kod, mada to o5 nema veze sa uljem, a ako oces slikaj to pa u google translate upisi i vidi prevod...
-
Ta lampica za ulje mi nije jasna, otkud to :huh:
Jel ti nije problem da uslikas to
-
ako se opet upali slikacu je, upali se lampica za ulje, crvene boje, a na bordu izadnje prvo nesto na nemackom, i onda preko celog borda STOP ...
-
a da nije povudko neku losu naftu mozda pa da zato nece? gde mu stoji filter za gorivo?
-
ja koliko znam, lampica za ulje sija sve dok se ne upale kola, tako da ne verujem da je to neki problem. Verovatno ne dobija gorivo zbog dizni pa nece da upali, i zbog toga ti sija i lampica za ulje.
-
a filter za gorivo gde je? moguce je da su dizne boodala
-
Kod njega nisu elektricne dizne. Dimi li dok vergla?
-
sad idem da vidim sve kako stoje stvari pa javim
-
Filter ti je odmah sa leve strane iza fara, kad otvoris haubu, ali nemoj da cackas kad vec nisi upucen, najbolje da na licu mesta pogleda neki majstor ;)
Ajde pa javi sta je bilo
-
evo me. od filtera za gorivo idu dva creva, jedno crno i jedno providno. u providnom su bili samo mehurici, navuko je vazduh nije prolazilo gorivo. verglanjem nije uspeo nikako da upali, pa smo ga zakacili za drugi auto, povukli 5 metara, upalio je odmah, sad je sve normalno... ne znam kako je uspeo da navuce vazduh u sistem za gorivo...
danas sam mu sipao gorivo 10minuta pre nego dfa se parkiram, i ugasio sam auto, i vise nije hteo da upali... mozda je bilo lose gorivo ili je povuko nesto?
sve u svemu problem je resen, za sada, ulje je bilo oko minimuma, dolio sam mu jos pola litra, i onako ovih dana treba da menjam i ulje i filter...
da zamenim za svaki slucaj i filter za gorivo?
-
sve menjaj,sto spada u mali servis
filter klime,filter kabuine,filter goriva, filter ulja i novo ulje naravno
-
novo ulje i filter naravno ,samo ne znam ovaj filter za gorivo kad je menjan mora da pitam prethodnog vlasnika, a filter klime je zamenjen pre 20.000km, da menjam i to?
hvala stvarno svima na pomoci
-
ja brate menjam sve to sto sam ti napisao na 10000km,prosle godine sam menjao i presao 10000km i evo pre nekoliko dana sam menjao opet sve isto,kad vec menjas menjaj sve,promeni mu i taj filter goriva i filter klime,on je od 600-1200din ne verujem da je vise,menjaj i filter klime,to ti je moja preporuka
-
vazi, hvala na informaciji B) moram to ovih dana sve da zamenim...
a dok sam verglao kad nije hteo da upali na bordu je pisalo: OLDRUCK PRUFEN tako nesto i onda veliko STOP
-
idi na dijagnostiku,on je to zapamtio kao gresku i ostala je ta greska u bazi,mozes da vidis preko dijagnostike i da prevedes to,i znaces sta je bilo,
-
Pa mozda ti je zaledila nafta bas u filteru. Mijenjaj ga obavezno, kao da je to neka investicija.
-
@Acca vazi, to cu sve ovih dana da resim, pa javim ako izbaci nesto
@Turbo
Ma kakva investicija, nego eto dovoljno je jednom da se desi pa tek onda da razmisljam o zameni...mislio sam da je dobar, ali menjam za svaki slucaj ;)
-
google translate kaze da je to oil pressure check... ili ti provera pritiska ulja..
-
zasto li to izbacuje...mozda zbog dugackog verglanja?
-
nemoj da te brine STOP i lampica za ulje..
motor posle duzeg verglanja upali lampicu za ulje i STOP zbog toga sto od verlanja pumpa za ulje ne moze da nabaci pritisak ulja u motoru i onda ti to izbaci...
stanes sa verglanjem,pa probas opet i nece ti sijati lampica,jedino ako ponovo jako dugo verglas...
danas si upalio auto na gurku i moj ti je savet NIKAD VISE jer velika je sansa pa prezupci i onda ode sve u....
proveri jel ti pumpa u rezervoauru baca naftu,jel zazuji kad das kontakt,ako ona radi proveri tandem pumpu,skini crevo sa filtera i verglaj vidi dal stize nafta,ako ne stize onda te pumpa zeza.
dizne ti nisu sigurno,jer 1.9 tdi pali i radi bez problema iako mu crkne dizna(radi al na 3 cilindra),a 2.0 tdi nece da pali,ugasi se u voznji jer dizna salje info kompu da ne radi i auto se gasi da ne bi doslo do vece havarije.
ps proveri grejace
pozdraVW,ukoliko ti bude trebala pomoc,posalji poruku na pm
-
Pirke hvala ti puno na informaciji, brinula me ta lampica i stop. znam da ne valjda da se tako pali na guranje, ali probali smo da bi na silu proterao sav onaj vazduh iz creva posto ovako nije mogao. Ako nesto jos ptreba javim :) pozdrav :)
-
Kako znas da ima goriva? Pitam jer mi to lici na pumpu za gorivo u rezervoaru. Oslusni da li radi kad das kontakt. Uzmi parce drveta i izlupkaj rezervoar sa donje strane.
-
proveri senzor (relej ili kako se već zove to sranje) pritiska ulja
prebaci komp na engleski
-
ma nema sta da se proverava,svaki pali lampicu kad se vergla duze od 10-ak sekundi,jer pumpa ne moze da nabije pritisak ulja u motoru... a za proveru pumpe,najlakse je skinuti dovodno crevo sa filtera,daj kont pa vidi ima li corbe il nema,veoma lako se vadi pumpa iz rezervoara,pa ako si vest izvadi je i nakaci par sek na akumulator da malo odradi,ako ne radi drzi je pod naponom i lagano je kucni sa gornje strane.... driving
-
Kako znas da ima goriva? Pitam jer mi to lici na pumpu za gorivo u rezervoaru. Oslusni da li radi kad das kontakt. Uzmi parce drveta i izlupkaj rezervoar sa donje strane.
ako si mislio u rezervoaru, imao je goriva, bio sam na rezervi, ali sam 2km pre ostavljanja auta na parkingu sipao 500din evro dizela, imao je naftu sigurno... :)
a ovo za stop nisam znao da se pali kad se duze vergla, uplasio sam se da nije ostao bez ulja mozda, a skoro sam proveravao, znam da ima :rolleyes:
-
proveri senzor (relej ili kako se već zove to sranje) pritiska ulja
prebaci komp na engleski
kako se prebacuje na engleski? ma sad je sve ok, to je palio zbog dugackog verglanja :) svi senzori su ok, slicno pali lampicu kada treba da se proveri nivo ulja, samo tad pali zutu a sad je upalio crvenu za ulje
-
moras da ga teras na dijagnostiku da ti prebaci na engleski,preko dijagnosytike,meni je na holandskom sve boodala
-
Nema pumpu u rezervoar!!! Ovo je obican TDI sa bosch pumpom...
-
izvinjavam se,nisam video da je 90ks,u profilu mu ne pise,sada sam usao pa sam nasao u automobilima clanova bonk driving