VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: nemanja7 Decembar 18, 2007, 09:48:47 posle podne
-
Kupio sam pre 2 dana Pasata b4 95 karavana ima plin...
par problema imam
1.kada radi samo na benzin gasi mi se ako ne dodajem gas...dok na plin extra radi
sta mu se tu desava?
2.imam bocu sa plinom u gepeku treba da je prebacim na mesto gde je rezervni tocak...
koja je cena prebacivanja boce?
3.el.retrovizori ne rade onaj aparta se "zabagovao" samo se cuje neko lupanje kada hocu da pomerim retrovizore..
4.nemam sanke ili ti krovne nosace gde to mogu da uzmem poloneili nove...
5.Sta bi jos trebao da pormenim(vidim) kod njega u vezi motora ili necega drugoga sta bi trebao da pogledam..kaiseve sam promenio....i bendiks sam popravio slabije je palio...
hvala...
-
1. Step motora, ili prljave dizne, na plin dizna se gasi tako da se i ne koristi pa ti se to i ne dogadja na plinu, nisi rekao koji motor.
2. Prvo vidi hoce li neko od ovih sto ugradjuju plin da izvrse zamenu uz tvoju doplatu, prilikom ugradnje razlika u ceni izmedju jedne i druge boce je 30e u korist toro boce. I jos ruke, najbolje pitaj u nekom servisu.
3.-
4. Za te nosace idi u Metro u kupi, cena oko 2000din. nisam siguran. ne znam fabricki dal zahtevaju busenje krova, sto ja ne bih uradio nikada.
5. koji motor 2x
-
Da se malo nadovezem.
Jedan cika koji je ovde u NS-u shef voznog parka u jednoj firmi je savetovao sledece:
1.) Cim krene malo hladnije vreme, vec od septembra, auto striktno paliti na benzin. Kada se vracate kuci onda ga na recimo kilometar od kuce prebacite na benzin i tako ostavite. Ujutro ga naravno upalite na benzin i onda kada se motor ugreje prebacite na gas.
2.) Na dva rezervoara gasa voziti rezervoar benzina.
Saveta pod broj 2 se ne pridrzavam striktno jer ga ionako vozim po par kilometara na benzin svaki dan dok se motor ne ugreje pa kapiram da mu je to dovoljno.
Mnogi moji prijatelji ne fermaju puno pa voze non-stop na gas sto na kraju ima i svoje posledice po karburator, dizne...
-
motor je 1.8
1. zamenio mi majstor remenje kaiseve i namestio i sada radi i na benzin..ALI ALI...malo drhti kada radi na 9 000 obrtaja ne puno ali drhti ....
2. Traze mi 150 evra da mi to odrade sa plinom...dali je to moguce...
3.za te nosace znaci ima u metrou ali mora da se busi jel da...
nasao sam nosace ali za B3 model dali oni odgovaraju na b4...
hvala vam puno na odgovorima...
Elem ovih dana sam ga vozao bas dosta da vidim kakav je sta mu fali...
i sve je super mnogo dobar auto ali ali...
sta se deseva vozim ja i u sred voznje mi se spuste kazalje od obrtomera,goriva,temperature motora..sat i kilometar sat rade,radio radi,svetla rade...
u cemu je fora sta se desava....
i dali je neko od vas kupovao delove u auto lineu u beogradu ...svi ih hvale kaze da je exta prodavnica ja uzeo neke delove pa reko da vas pitam dali ste uzimali ista tamo...
-
Sto se tice ovoga da t isve kazaljke padnu, drugar je imao takav problem na polu, u autokomercu su mu zamenili neki cip koji kosta 100e, rekose cip, koji ne znam.
A sto se tice 150e za plin i prebacivanje, to nije mnogo, ima tu lepog posla oko toga.
-
Meni su takodje (polo 97) padale sve kazaljke u toku voznje, zapravo auto se ugasi i kad otpustis kvacilo upali se sam od sebe, desavalo mi se to i u prvoj i u petoj brzini zamisli na auto putu da se ugasi tako, nestane pritisak u servu, volan se ukoci... Nosio sam u sve moguce ovlascene servise i niko nije znao o cemu se radi, stajao im auto po 3 dana u servisu i nista. Na kraju neki decko iz neovlascenog servisa skonta sta je, kod mene je problem bio u halo davacu, zvuci glupo, izgleda prosto a kostao je 60-tak evra...
Da li ti samo padnu kazaljke ili se i ugasi? Da li nekad ne mozes da ga upalis?
-
Sta ti je taj halo davac?
-
Sta ti je taj halo davac?
Ne znam stvarno sta je, sigurno ima veze sa strujom u autu, kazem da u ovlascenom servisu nisu znali sta je u pitanju. Parce plastike ne vece od 5x5cm.
Ako neko zna da mi objasni sta je i sta radi voleo bih i ja da znam.
-
Halov davac je mali uredjaj koji se nalazi u razvodniku palenja i sluzi da da impuls razvodniku palenja takoreci on odredjuje takt i ispravlja tacku paljenja. Da ja sad ne bih mnogo tupio to izgleda ovako:
(http://img120.imageshack.us/img120/4964/1237010027halleffectxy5.jpg) (http://imageshack.us)
-
[quote name='Rocky Balboa' date='Dec 24 2007, 09:49 AM' post='21305']
Halov davac je mali uredjaj koji se nalazi u razvodniku palenja i sluzi da da impuls razvodniku palenja takoreci on odredjuje takt i ispravlja tacku paljenja. Da ja sad ne bih mnogo tupio to izgleda ovako:
E hvala lepo, sad mi je jasno, jedino sto sam ja promenio samo onaj plasticni deo na vrhu slike (prva trecina slike) bez promene tog okruglog metalnog dela.
-
Da li ti samo padnu kazaljke ili se i ugasi? Da li nekad ne mozes da ga upalis?
negasi mi se auto...samo jednostavno padnu kazaljke...i provalio sam kada udrrim malo prstom o staklo table vrati se u normalu....
nema nista bez cukanja...
-
Ako ti se sve vrati posle kuckanja, onda ti je hladan lem, neka ti to neko proveri i resen problem, das mu 500 kinti i uzivaj
-
hladan lem....sta je to moze malo objascenje....hvala puno
-
To ti je kad na nekoj elektronskoj plocici veza izmedju dve tacke sastavljena kalajem ponekad gubi kontakt usled lose izrade ili matorosti same komponenete, a resava se ugrervanjem lemilicom da se kalaj ponovo lepo poveze, moze po potrebi malo kalaja i da se doda.
Nadam se da si razumeo....
-
hvala care...
p.s dali neko zna gde mogu da uzmem nosace za pasata b4 ili ti sanke posto kada sam ga uzeo nije ih imao.....