VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: acakololec Januar 29, 2011, 07:33:22 posle podne
-
Kao sto naslov kaze imam veliki pritisak u crevima za vodu?
Na dva mesta je pokazalo ulje na dihtungu bloka motora (malo zacrnilo), gubi tecnost pomalo.
Auto ide odlicno, jedva da trosi ulje, sipam Castrol 10w40 i menjam na 10000 bez dolivanja.
Dali je moguce da je glava kiva i sta mi je ciniti?
Pozdravw
-
Pomalo prosusta na dihtungu na glavi zameni dihtung driving driving
-
Zaboravio sam da napomenem da je u crevu koje ide iz iberlauf-a u kucuste filtera karburatora bila neka smesa bele boje kao zelatin :huh:
-
druze isti problem sam i ja imao pre mesec dana, zameni dihtung poravnjaj glavu dobro isperi karter, sipaj drugo ulje i vozi driving
-
Znaci nisi nitadrugo menjao, tipa karike, ventile ...?
Koliko kosta ravnanje glave i kvalitetniji dihtung, i naravno majstor?
-
druze meni je ispalo dihtung glave 1300din
gumice ventila 8*45din
ravnjanje glave i obrada ventila 2700din
a majstor mi nije naplatio ali ide ruke oko 50eura i to je to nisam imao potrebe za karikama da menjam jel su mi dobre a i cilindri nisu osteceni
-
a sto se tice dihtunga trazi sto skupli
-
Uzmi oridzinale biggrin oko 50 jura koshta ;)
-
Zaboravio sam da napomenem da je u crevu koje ide iz iberlauf-a u kucuste filtera karburatora bila neka smesa bele boje kao zelatin :huh:
Немој много жалити гас и немој га возити на кратким релацијама, загреј мотор добро па онда гаси.
-
Sto se tice pritiska u crevima,kvar moze biti od da je zaglavio cep na boci do naprsline na bloku. Ovo drugo je malo verovatno,ali desava se. Takodje,tvrda creva mogu biti i kada rikne vodena pumpa. Najverovatnije je popustio dihtung na glavi,pa ga treba zameniti. Kad to vec radis,sredi glavu do kraja,poravnaj,stavi nove teflone,novi dihtung. Taj beli gel se javi kada se pomesa ulje i voda. Ako je tako i u karteru moras sve ocistiti i nasuti novo ulje. Ako je samo u iberlaufu,na gornjem delu meraca,na cepu onda je to samo kondenzacija i nije strasno. Ocisti i vozi. Ako je zamuljalo celo ulje (vrh meraca),onda je pomesao vodu i ulje.
Koliko kosta? Mene je hidro test i cela obrada glave plus dihtung kostalo oko 75€. Ruke nisam platio.
-
Kakav sam baksuz danas mi riknu hidropodizaci, vratio se sa posla parkiram u garazi a ono kad poce odjednom kao dizelas boodala
Sad sam zvao za delove ovako stoje stvari:
- dihtung glave 12eura
- ulje castrol 10w40 24eura
- gumice ventila 8 komada 3eura
- hidropodizaci 8 komada 22eura
- ravnanje glave 15eura
- majstor 20eura
Sta mislite jel skupo?
Jel moram jos nesto da kupim i zamenim?
-
Znaces kad ga otvore beer
-
Nesto mi je malo 20e za majstora. Mozes i da ga osvezis kad ga vec otvaras...
-
Izvini na offu ,ali i moja jetta se isto ponasa i vozim vec tako 1.5 god,ne trosi ulje ni vodu,ne muti i ne balavi nigde,podizac se jedan cuje zimi,leti ne,gustina ulja dakle,kad malo zagreje ne cuje se,ima ljudi voze to samo zveci i nista, tako da polako sa rasturanjem i ulje malo cesce.
-
Skidaj glavu da neostanes negde na putu,cim otopli pocece da nabija temperaturru...
-
Kakav sam baksuz danas mi riknu hidropodizaci, vratio se sa posla parkiram u garazi a ono kad poce odjednom kao dizelas boodala
Sad sam zvao za delove ovako stoje stvari:
- dihtung glave 12eura
- ulje castrol 10w40 24eura
- gumice ventila 8 komada 3eura
- hidropodizaci 8 komada 22eura
- ravnanje glave 15eura
- majstor 20eura
Sta mislite jel skupo?
Jel moram jos nesto da kupim i zamenim?
Verovatno ti se ne cuju svi hidropodizaci vec samo jedan,pa se cuje kao Ferguson 539. Meni se tako cuje vec 50-60 hiljada i ne smeta mi. To malo cvakara,a kad se ugreje prestane.
Sto se tice glave,treba da se odradi i hidro-test (10-15€) da nije pukla i trebace ti one plasticne lule za vodu,posto ce tu verovatno kapljati ako zapakujes stare. Ako ti ulje nije staro,a nije pomesano sa vodom u karteru,ne moras ga menjati. Kad skines glavu videces u kakvom su stanju cilindri i klipovi. Ako izgleda dobro-ne diraj dalje nista! Kad promenis gumice na ventilima,lepo ces se iznenaditi kako ne trosi ni kap ulja. Nadam se da su ti vodena pumpa i cep na boci ispravni,jer i oni mogu biti izvor sranja,ali ako na auspuh baci beli dim onda je dihtung 99%.
Pozzz
-
Kakav 539 kao rakovica brate :)
Salu na stranu, duje creva strah me da ne puknu. Danas me jedan lik u prodavnici auto delova savetovao da probusim cep na posudi da ne bi puklo neko crevo. Ne mesa vodu i ulje, vec sam se raspitao za delove pa cu najverovatnije da ravnjam glavu i zamenim dihtung. Nadam se da ostalo nece imati potrebe da se radi. Jedino me plasi sto idem za vikend do Nisa a do je 200km u jedno pravcu pa da ne ostanem negde na putu beer
-
Salu na stranu, duje creva strah me da ne puknu. Danas me jedan lik u prodavnici auto delova savetovao da probusim cep na posudi da ne bi puklo neko crevo.
U sistemu za hladjenje mora da postoji odredjeni pritisak posto je sistem zatvoren,a temperatura je velika.Zato na cepu postoji ventil koji otvara da ne bi doslo do pucanja creva i boce. Probaj da nadjes od nekog cep na zajam da probas,mozda tvoj stvarno ne radi. Ako je neispravan kupi nov (250 Din). Kod mene je zakucao ventil i nabio je pritisak.Ja sam ga ovlas zavrnuo da bi mogao da pusti pritisak i izgubih ga boodala Mozes i da probusis taj tvoj stari,za "prvu pomoc",ali moras nositi vodu sa sobom jer ce ti verovatno gubiti tecnost na tu rupu.Tako mozes voziti do Grcke,da pazis da ti ne ostane bez vode,ali ako je crkao dihtung,pa voda ulazi u cilindre,onda bi mogao da ostanes na putu.Zato sam i rekao ono za beli dim.Ako baca beli dim,onda voda ulazi u cilindre.
Ne znam kakav ti je majstor,ali to se sredi sve za dva dana.Danas skines glavu i odneses na obradu,sutra se sklopi i clap
-
Pa probacu i to da uzmem od nekog cep
mad danas kada sam parkirao auto u garazi otvorio sam da prekontrolisem sta se desava ispod haube i culo se je da sisti na cepu od posude, tako da verovatno cep radi, da neradi ne bi sistalo
Jesam u pravu ili ne?
-
Pa probacu i to da uzmem od nekog cep
mad danas kada sam parkirao auto u garazi otvorio sam da prekontrolisem sta se desava ispod haube i culo se je da sisti na cepu od posude, tako da verovatno cep radi, da neradi ne bi sistalo
Jesam u pravu ili ne?
Ne mogu na ovo da ti odgovorim.Ne znam.Mozda otvara ventil,ali ne kad treba,vec kad vec nabije velik pritisak,jebem li ga? Najlakse ti je da probas od nekog na zajam.
-
Uzeo sam juce pokolopac posude sa golfa III koji je pre mesec dana doteran iz Nemacke i sada sluzi kao donor organa lollol
Vozicu pa cu da vidim kako se ponasa, juce sam malo vozio ali izgleda da manje duje. Videcemo na duzu relaciju.
-
I ja tipujem na cep... Ako mozes premeri kompresiju, ako ne onda skini cep i gledaj ima li mehurica, to uradi na hladno inace mozes da se ispeces...
Takodje na ladno, skini cep, auto nek radi na leru, dlanom poklopi grlo boce i drzi 5 minuta... Ako nabije pritisak, izgoreo dihtung coilleo2tj
-
Od kad sam stavio novi cep creva su postala malo meksija, ali posle dan-dva voznje sve se vratilo u normali, creva su meka, nemogu jos da verujem da mogu toliko da budu meka.
E sad malo mi nesto cudno, kada vozim auto i stanem da prekontrolisem creva i nivo vode u posudi, sve je OK, ali kada auto prenoci u garazi nivo vode u posudi opadne, vidi se da ima samo 1-2cm pri dnu. Dali je to normalno?
-
Od kad sam stavio novi cep creva su postala malo meksija, ali posle dan-dva voznje sve se vratilo u normali, creva su meka, nemogu jos da verujem da mogu toliko da budu meka.
E sad malo mi nesto cudno, kada vozim auto i stanem da prekontrolisem creva i nivo vode u posudi, sve je OK, ali kada auto prenoci u garazi nivo vode u posudi opadne, vidi se da ima samo 1-2cm pri dnu. Dali je to normalno?
Opet ja.
Pa ako svaki dan dospes litru vode,to nije normalno. To znaci da negde gubi vodu. Prvo vidi da li negde curi,kaplje ili vlazi po bloku ili na crevima. Mozda je neka selna popustila,mozda su se lule na glavi deformisale pa tu kaplje,mozda je na pumpi... Ako je popustio dihtung na glavi i voda ulazi u cilindar,trebao bi da baca beli dim na auspuh.
-
Kada sam menjao cepove prilikom otvaranja posto su creva bila pod pritiskom izbacio je malo vode. Od kada sam zamenio cep na posudi pritisak u crevima je nestao ali primetio sam da se nivo vode kada je auto ugasen par sati i kada radi je razlicit. Vodu ne gubi nigde.
-
Ја мислим да ниво воде мора да варира, битно је да не губиш воду,
провери да ли ти је ниво уља нормалан, тј да није преко максимума.
-
Nivo ulja kontrolisem pre svakog paljenja izjutra i uvek je OK.
-
Kada sam menjao cepove prilikom otvaranja posto su creva bila pod pritiskom izbacio je malo vode. Od kada sam zamenio cep na posudi pritisak u crevima je nestao ali primetio sam da se nivo vode kada je auto ugasen par sati i kada radi je razlicit. Vodu ne gubi nigde.
Pa ako je sve tako,onda je problem resen. Pritisak i nivo u boci mora da varira na vruce-'ladno i kada otvoris bocu na vrelom motoru mora da gura pritisak napolje. Ako ne gubi nigde vodu-vozi misko!
-
Nadam se da je tako. beer
-
Да будем искрен, нисам знао да чеп може правити овакве проблеме!
-
U cepu se nalazi ventil koji sluzi da izbaci visak pritiska iz sistema, kada to podje po zlu onda bolje tri puta meri pa onda otvaraj motor ;)
-
Ovako, problem se ponovo javio. Presao sam oko 500km i sve je bilo OK, juce sam odvrnuo cep i kad ono gumica koja se nalazi u cepu prilikom zatvaranja cepa je spala malo pa zato nije duo creva, tako da sam je vrtatio moj cep ali sam mu skinuo gumicu. Sada neduje creva i dok ne stane planiram da teram tako.
Ako neko ima slican problem eto privremenog resenja.
Nadam se da to nece da prouzrokuje neki domino efekat i da krene nesto po zlu.
-
Aco samo me interesuje da li si menjao dihtung glave? Neko rece i vodena pumpa ja moju menjam uskoro pa cu da javim dal duva creva ili ne.
-
Nisam nista radio oko motora. Skinuo sam samo gumicu na cepu da nebi stvaralo pritisak u crevima i doslo do pucanja istih.
Jel i ti imas isti problem?
-
Предихтуј главу и вози
-
Pa u principu da,duvaju creva ali vec vozim godinu i po, i ne gubi vodu,ne kuva,ne trosi ulje,drzi temp.normalno,uskoro menjam vodenu pumpu pa da vidimo dal je do nje. Dihtung bi menjao ali vlasnik pre mene je stavio nov,pa videcemo sta ce biti.
-
Javi kad promenis, bas me interesuje.
-
ne diraj nista to je normalna pojava,pritisak u crevima moze ici do 1,5 bara i to tako stoji u tehnickoj dokumentaciji o autu,kakvi dihtunzi kakvo ravnjanje glave,im li strucnijih ovde?
-
Jel ti mozda skripi kais od alternatora?
-
Promenjena pumpa,creva se isto duvaju,mozda je to tih 1.5bara,valjda bi cep odradio da izbaci visak pritiska. Mozda malo manji pritisak ne znam tacno. G11 uvek na max i seta nivo kad je motor vruc na gore,kad se ohladi vraca se na normalu,nema mesanja sa uljem,nema potrosnje. Ulje uvek cisto,bez kondezata na cepu,ide na plin pa i ne potamni.
-
zasto si menjao pumpu??????????? to je normalno i ne diraj vise nista,da je otiso dihtung glave antifriz bi bio zamascen
-
Prozujala pumpa,bas je mlela,nikad menjana fabricka,vodjena je polemika dal je do pumpe problem,neko je pomenuo da mozda i ona nabija veci pritisak u sistem,dakle nije do nje. Nju ne bih menjao zbog pritiska u crevima!
-
Meni se nesyo slicno desilo,bili 'majstori' i svaki kaze dihtung glave. Promenim pumpu opet isto 3 dana nemogu da resim problem,ono na kraju -hladnjak(2200nov) se zapusio,nema dobar protok pa nabija pritisak.
-
nema veze hladnjak sa pritiskom,podpisujem
-
poDpisi biggrin
-
,da je otiso dihtung glave antifriz bi bio zamascen
Tacno i netacno! Ako dihtung propusti tako da se antifriz pomesa sa uljem,ulje se pretvori u belkastu kremu,a antifriz bude mastan. A ako voda (antifriz) prodje samo u cilindar nista od ovoga se ne desava. Onda gubi vodu i baca beli dim na auspuh.
-
Prozujala pumpa,bas je mlela,nikad menjana fabricka,vodjena je polemika dal je do pumpe problem,neko je pomenuo da mozda i ona nabija veci pritisak u sistem,dakle nije do nje. Nju ne bih menjao zbog pritiska u crevima!
Ne moze pumpa da nabije veci pritisak u creva na taj nacin da "gura" vise nego sto treba. Moze da je do nje,ali tako da kad ona zariba voda ne moze da kruzi kroz sistem,pa se pregreva. Veca temp. - veci pritisak...
-
Danas sam kupio dihtung, ulje, filter, gumice ventila i oterao auto kod majstora. On je skinuo glavu i trebao da je odnese na ravnjanje ali, desava se ono cega sam se bojao a to je da je dihtung bio dobar bar tako izgleda ali je na glavi, na mestima gde su kanali za vodu, bukvalno pojela korozija. Kada bi se sada uradilo ravnjanje glave ti kanali bi se prosirili da to ne bi drzalo ni jedan dan. Znaci pored svega ide i druga glava a to je 50eura plus
Interesuje me dali je potrebno ravnjanje glave koja se skida sa stranca?
-
...poravnaj obavezno,to ti je 10 evra,ako i nije potrebno ravnanje bar će površina koja ide na novi dihtung biti ko nova...ujedno na mašinskoj obradi će ti premeriti ventile i vođice ventila,ako ima previše lufta da se promeni...obavezno stavi nove gumice ventila-original!
-
Sad sam se vratio od majstora. Zamenjena je glava, gumice ventila, stavljen novi dihtung. Auto mnogo bolje radi, ima mirniji rad, creva vise nisu onoliko tvrda, i kada se otvori cep ne izbacuje vodu. Rano je jos da se prica, sutra posle malo duze voznje videcemo kako se ponasa.
Hvala svima na savetima
-
opet ce creva biti tvrda ,poDpisujem
-
Sad sam se vratio od majstora. Zamenjena je glava, gumice ventila, stavljen novi dihtung. Auto mnogo bolje radi, ima mirniji rad, creva vise nisu onoliko tvrda, i kada se otvori cep ne izbacuje vodu. Rano je jos da se prica, sutra posle malo duze voznje videcemo kako se ponasa.
Hvala svima na savetima
zemo kazi sada kako se ponasa,dal su creva tvrda,bas me interesuje,a mislim i druge.pozz
-
Creva jesu tvada ali ne u toj meri kao sto su bila, i ne izbacuje vodu iz posude. Mnog bolje radi.
-
Neko ga je pregrejao, zbog toga je morala glava da se predihtuje, pazi samo na temperaturu da ne prelazi pola i teraj.
-
Ocigledno nisi citao prethodne postove kada tako komentarises. Nije pregrejan vec je problem bio sto je kamenac nagrizo kanale za vodu na bloku i prosirio iste. Slikacu pa cu da postavim slike da vidite.
-
Na bloku ili na glavi?
-
S' obzirom da je zamenio glavu verovatno se zajeb'o prilikom pisanja.
-
Na glavi, ne na bloku. greska.
-
daj slike
-
Evo slika, nevidi se bas dobro na slikama ali kanali su prosireni do cilindra.
(http://www.dodaj.rs/t/3g/mk/23PgHyce/dsc02231.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3g/mk/23PgHyce/dsc02231.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/11/sQ/2R5NbqzQ/dsc02232.jpg) (http://www.dodaj.rs/?11/sQ/2R5NbqzQ/dsc02232.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/3S/12f/3Z99LQfK/dsc02233.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3S/12f/3Z99LQfK/dsc02233.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/2O/75/25wKz164/dsc02234.jpg) (http://www.dodaj.rs/?2O/75/25wKz164/dsc02234.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/1Q/QO/zB830aG/dsc02235.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1Q/QO/zB830aG/dsc02235.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/1v/cN/4VoamN6v/dsc02236.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1v/cN/4VoamN6v/dsc02236.jpg)
-
slabo se vidi,mada mislim da je to normalno :huh:
-
te rupe koje su se pojavile na kanalima za tecnost su najnormalnija stvar koja se svaki dan vidja na starijim vw ali i motorima drugih proizvodjaca. kololec ti si napravio gresku sto si kupovao drugu glavu tj sto nisi odnio svoju kod majstora da je izvari i poravna. ti dijelovi glave koji su potroseni i njihove ivice nisu uopste porozni i kad se odrade kako treba trajace ti duze nego sto mislis. al ajde od cega bi gazde otpada zivili beer
-
ja nisam hteo da mu kvarim volju,ali ti bicedobro
-
Ja sam auto oterao kod majstora on je skinuo glavu i odneo na ravnjanje ali ovi sto vrse obradu glave nisu hteli da rade jer kao to nebi drzalo ni mesec dana. Sad ko bi ga znao. Ja sam polovnu glavu platio 50 eura. Staru sam danas prodao na otpadu za 10, najblizi varioc u Vranju, 5 eura za plin i sigurno 10 za varenje. To mu doje 25 eura, plus vreme koje nisam imao jer mi auto treba da bih otisao na posao.
Sad kada je majstor Gedora tu lakse ce ici sa popravkama beer
-
dobro dobro,varenje zaboravi,nisam siguran da se to vari
-
vari bez problema
-
da dignem temu iz mrtvih biggrin biggrin,danas sam ispirao sistem za vodu i ponovo ubacio antifriz,e sad kada stsnem ona dva creva na hladanjaku,gornje i ono sto ide iz termostata kao da su prazna blink,kao da nema vode,aut blink normalno ide ,temp po gradu malo preko pola jer mu je fabricki davac koji pali na 95,jel to normalno jer cini mi se da su mu ranioje bila tvrdja?