VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: STEWIC Januar 28, 2011, 06:41:23 posle podne
-
Prvo da se izvinim ako postoji slična tema, a ja otvaram novu.
Treba mi savet:
Pre dve godine kupio sam golf 4 (1999, 1,4 16V 197 000km) za 4000 eur. Auto nisam birao vec mi ga je prodao komsija i prijatelj. Dobro je stituiran tako da nije skrtario sto se tice servisa. Cim sam ga uzeo zamenio sam sledece: 1) levi nosač motora, 2) sajlu za ručnu i zadnje pločice i 3) ETC davač temperature (sve 80 eur). Do danas sam presao 30 000 i zamenio sam - hronološki:
1) neku plastiku na termostatu (15 eur).
2) sva cetiri amortizera (120 eur)
3) zadnje diskove i pločice + set za repariranje klešta (55 eur)
4) sad menjam uljni separator (20 eur) - polovan.
Zamene ulja ne računam. Takodje mojom greškom (nisam ga zamenio) pukao je zupčasti kajiš pa sam zamenio: 16 ventila, gumice, obrada glave, kajiševi i dihtung glave sve 200 eur. Tom prilikom sam hteo i da radiom ceo motor ali kako mi je radio ujak (30 god auto-mehaničar) rekao mi je da nema potrebe da su karike i ostalo O.K. i da moše da gura bar do 260 000 km.
Letos sam ugradio gas 500 eur i sada troši 7,5-8,5 l gasa ili 7-8 l benzina (uglavnom vozim po BG).
Čim sam ga uzeo kolega s posla (priučeni mehaničar) mi je rekao da treba da menjam lamelu (hvata visoko) medjutim ja ga vozim evo već 2 god i sve ke O.K. ali sad sam ga dao u jedan servis (morao sam zbog separatora) i takodje su mi rekli da treba da menjam lamelu (kvačilo) - hvata visoko (120 eur). Majstor kod koga idem (u mladenovcu) je starijeg kova i tipa ''dok ide nistane diraj''. Kako ne znam nijednog majstora u BG idem čak u Ml kod njega. inače je čovek O.K. sa cenama (bar ja mislim): zamena sva 4 amortizera (1200 din), ugradnja diskova i pločica i seta za reparaciju (1000 din), servis ulja i filtera (300 din), jedino sto sidem svaki put za Ml. Dok mi je ovaj priučeni kolega s posla za zamenu te plastike na termostatu (15 min posla) uzeo 1500 din!!! Mislim da je mnogo.
Za šta mi treba pomoć:
DA LI DA PRODAM OVAJ AUTO?
Cene na netu su od 4000 do 5000 eur. Ali ne znam šta drugo da uzmem. Volim VW i mislim da nije isuvise skup za odrzavanje, a i delova ima. Da li se samo ja tripujem da se isuvise kvari ili je to normalno? Nikada me nije ostavio na putu (sem zupčastog), ali u poslednje vreme non-stop ga nesto sluskam i cekam da nesto otkaze.
DA LI DA NASTAVIM DA GA VOZIM ILI DA GA MENJAM?
-
Pa sta ti hoces od auta? To sto si menjao je potrosni materijal i pre ili kasnije to moras menjati ma koje auto vozio.
-
Pa ne znam, zato i molim za pomoć. Ovo mi je prvi auto i u nedoumici sam! Do kada je ''redovno i normalno održavanje'', a od kada je vreme za zamenu.
-
Pa sredi ga kako treba odradi sve sto treba i onda ce da bude sipas i nemislis...naravno to ne mozes odma da odradis i ja sam u moga ulozio dosta para a sad zato godinu i po dana sipam i vozim menjam ulje i filtere i mozda neka sitnica bude uz to...ali to je sve sto kaze darko potrosni materijal...kupi nov auto pa neces nista ulagati
-
ko je taj sto menja sva 4 amortizera za 1500 din ??? Tu bre ima dosta posla, vredi bar duplo vise
-
Ne vredi duplo vise nego ste vi po gradu navikli da vas deru majstori biggrin
-
Majstor je Maksa iz Mladenovca, kod njega radim auto od početka (2 god) fer sam prema njemu (svaki put ga naravno častim sa 100 - 200 din i s vremena na vreme mu odnesem po koji poklon (vino, kafa)). Lepa reč i gvozdena vrata...
Za zamenu sva 4 amortizera i paštetica mi je naplatio 1200 din!
Jednom mi je u toku vožnje izbacio ulje (zapušio se ibrtlauf), očistio mi je to i zamenio nepovratni ventil za 200 din!!!
Čovek radi sve živo samo je daleko Ml!
-
dok platis gorivo i putarinu,mozes i u autokomercu. biggrin
-
Zamenu filtera i ulja ti je naplatio 300 din.?
Mene to zadovoljstvo kosta 2000, sto je sex, a da ne pricamo o nekim ''delikatnijim'' radovima. Pocni da ga cascavas sa 500 din., red je beer
-
Znas li koliko je potrebno vremena da se odradi to "zadovoljstvo"? Znaci radni sat tog majstora izadje oko 5.000 boodala
-
Znam koliko je potrebno vremena, bio sam prisutan svaki put. Sreca, pa ne idem cesto lollol
-
Eee, nije to obicni majstor bleh
-
Znaci sta:
Pokri se usima, placaj i vozi?
-
Zamenu filtera i ulja ti je naplatio 300 din.?
Mene to zadovoljstvo kosta 2000, sto je sex, a da ne pricamo o nekim ''delikatnijim'' radovima. Pocni da ga cascavas sa 500 din., red je beer
jel u toj zameni ucestvovao najvisi vrh masinskog fakulteta? lollol
-
Cuti, bilo je i gorih stvari...nego covek kasno ukapira boodala
-
Koliko ti predjes godisnje kilometara sa tim autom?
EDIT: promakla mi kilometraza
-
Sve sto si radio, osim zupcastog narvno je u granicama normale, i za auto tog godista sasvim normalno jer je u pitanju potrosni materijal koji mora da se menja.
Sto se tice malog servisa, 500-1000din. je realno, jer se to odradi za 5min. tako da sto ti tvoj majstor uzima 300 je sasvim ok s obzirom da kod njega radis i ostale stvari, jer meni moj npr ne uzima nista, osim ako nisam dosao samo zbog toga.
Ako si zagovoljan kako te sluzi i ako zadovoljava potrebe savetujem da ga zadrzis (znas sta je sve menjano da ne pazaris nesto pa sve iz pocetka), osim ako ne zelis da kupis nesto novije ;)
-
Pa pishe gore da je za 2 godine napravio 30000... ;) za 4-5 hiljada ja mislim da nema shanse da prodash auto... Em beMzinac, em ga godine kolju... Lepo i sam kazesh da ih ima dosta... Plus, shto ne znash sta da kupish... Neko rece gore, fiata (puntic neki noviji) ili stilo i ima da se usrecish :) Ne znam kakve su Astrice, a Lagunu ne vredi covek da komentarishe :D
-
ko je taj sto menja sva 4 amortizera za 1500 din ??? Tu bre ima dosta posla, vredi bar duplo vise
ja sam platio 60e zamenu i to sam najeftinije prosao,niko nece da pipne ispod 50e
-
Ako nemas para da doplatis i predjes na neki noviji ili veci ako ti to treba...samo sipaj corbu i vozi....i malo manje ga 'sluskaj'!
-
O.K. koliko mogu da zakljucim svi ste za to da ga zadržim, da li je zbog toga sto ste subjektivni (VW je to ;)) ili stvarno smatrate da su sve zamene u granicama normale i da se tako MORA. Uglavnom ono sta sad mislim je da ga zadržim jos neke 2 god, pa onda da ga menjam za neki MK5? Vredi?