VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: B-3 Januar 26, 2011, 06:03:36 posle podne
-
kao sto naslov kaze trosi puno benzina iako auto samo palim na benzin i zagrejem 2,3 min. a vozim stalno na plin e sad mi nije jasno kako je to moguce mehanicar mi onako bez gledanja rece da to resavaju plindzije a ne on sto mi opet nejasno.u pitanju je motor 1800ccm tzv. polu-ajnspric evo i slika kako izgleda:
http://postimage.org/image/kreun5gk/
http://postimage.org/image/krqfekx0/
I da li je bolje da benzinska pumpa radi ili neradi dok auto radi na plin.
-
Pa dobro ti je rek'o mehanicar... I podrzavam ga 100% clap
Ko ti je karabudzio plin, taj nek se zeza s pumpama, bojlerima i ostalim gasnim smaranjima . . .
Idi kod nekog plinskog dundjera da ti zakaci neki prekidac za pumpu, samo pazi da nesto ne zaHebe
-
A sta znaci "trosi mi puno benzina"? To sto ti kazes da trosi mnogo ne znaci nista dok ne kazes neku cifru...
-
Jel', bre, jel ovaj auto stajao u VW muzeju negde u Nemačkoj... :huh:
Znam da nije vezano za temu ali opet... koliko je očuvan i čist, čak i motorni prostor, kao da nije ni vožen... :rolleyes:
-
Jel', bre, jel ovaj auto stajao u VW muzeju negde u Nemačkoj... :huh:
Znam da nije vezano za temu ali opet... koliko je očuvan i čist, čak i motorni prostor, kao da nije ni vožen... :rolleyes:
Da jbte...
I ovo su slike golfa a ne passata boodala
(http://s4.postimage.org/7nzaa9b38/800px_1_8_66k_W_RP_Passat_B3.jpg)
(http://s4.postimage.org/7nzlv0qjo/setup.jpg)
-
Pa ajde jedno lepo objasnjenje, kada upalis auto, naravno hladan je, tada su svi senzori i svi davaci spremni za hladan start, sto ce reci da ti automobil radi pod saugom-sauhom ( kako god hocete), i samim tim pri hladnom startu trosi vise benzina. I jos ga grejes 2-3 minuta, onda koliko cesto vozis kola, koliko puta ga grejes, pa ima too dosta koliko ovo ono ;)
E sad sto se tice tog motora, pumpa se gasi. Sve zavisi koji sistem za plin imas, ako imas ono poseljacenu varijantu kao za karb, onda ko zna sta ti je radjeno, a ako imas onu koja je predvidjena ta taj tip motora onda se pumpa gasi prilikom automatskog prelaska na gas.
A ako mislis da ti trosi i benzin i plin u isto vreme, da se to dogadja kola ne bi mogao da vozis, gasila bi se, trokirala ;)
-
Jel', bre, jel ovaj auto stajao u VW muzeju negde u Nemačkoj... :huh:
Znam da nije vezano za temu ali opet... koliko je očuvan i čist, čak i motorni prostor, kao da nije ni vožen... :rolleyes:
Da jbte...
I ovo su slike golfa a ne passata boodala
(http://s4.postimage.org/7nzaa9b38/800px_1_8_66k_W_RP_Passat_B3.jpg)
(http://s4.postimage.org/7nzlv0qjo/setup.jpg)
slika je passatovog motornog prostora 100 % a nije sad tako bas cist.
TASA@ to sto zagrejavam auto 2,3 min to je samo ujutru znaci samo prvo paljenje, a plin je ugradjen u ovlastenom servisu i nevjerujem da je tu nesto budzeno.
Sto se tice pumpe ona kod mene radi uvek znaci neiskljucuje se prilikom prebacivanja na plin, sto znaci da bi definitivno trebao to nekako resiti
SVRLE@ pa sad neznam bas koliko otprilike na 1000 km potrosi imedju 40 i 50 lit. sto je puno samo da se upali auto
-
Mozda ti neko srce beMzin ;)
-
moze da bude, sto nemora da znaci :rolleyes:
-
Zar passatu motor stoji popreko :huh:
-
Da, na B3 i B4 motor stoji kao na golfu. ;)
-
50 litara je previse, proveri ti da tebi ne curi rezervoar negde. DA vozis hammer ne bi ti potrosio toliko samo za paljenje. lollol
-
slika je passatovog motornog prostora 100 % a nije sad tako bas cist.
TASA@ to sto zagrejavam auto 2,3 min to je samo ujutru znaci samo prvo paljenje, a plin je ugradjen u ovlastenom servisu i nevjerujem da je tu nesto budzeno.
Sto se tice pumpe ona kod mene radi uvek znaci neiskljucuje se prilikom prebacivanja na plin
[/quote]
Ajde ako nije tajna o kom je servisu rec, jer ako ti je pumpa za gorivo radila od samog starta, e onda mora da su ga dobro uradili lollol
A sto se tice potrosnje, za koji vremenski period predjes 100km?
-
Napisao je 1000km a ne 100. ;)
-
mislim da kod mene pumpa radi non-stop.auto nikada ne grejem,vec ga odmah po startovanju prebacim na plin. za tako kratak period dosta mi potrosi benzina.
-
mislim da kod mene pumpa radi non-stop.auto nikada ne grejem,vec ga odmah po startovanju prebacim na plin. za tako kratak period dosta mi potrosi benzina.
Ne znam koliko ti je pametno da zimi cim ga upalis prebacujes na plin... Moj drugar je tako radio pa je tri puta prosle zime servisirao isparivac...
-
brate ugradis fino mali prekidac za pumpu i kad prebacis na plin ugasis je...nema potrebe da ti radi...ja sam tako uradio...i onda ti sigurno nece trositi i benzin :rolleyes:
ja sam imao takav problem ali se ne mogu sad sjetiti kako sam ga rijesio
mislim da je bio problem do onoga automtakog prekidaca sto sam prebacuje na plin posle odredjenog broja obrtaja...stavio sam obicni i sve ok bilo...cini mi se da je tako
-
Nema potrebe da se ugradjuje prekidac. Meni je to prosto izvedeno sa jednim relejem koji gasi pumpu kad se prebaci na plin.
-
Код мене пумпа ради нон стоп, не смета јој, само нек има 15 20 литара бензина да може да се хлади.
На плин пребацујем одма` и никад нисам имао проблема.
Мотор на Б3 стоји попреко а препознаје се да је пасат по сајлама за мењање брзина.
Код голфа су полуге и кутија за ваздух је другачија
(http://s4.postimage.org/7nzaa9b35/800px_1_8_66k_W_RP_Passat_B3.jpg)
-
Gasenje pumpe uopste nije predvidjeno pri ugradnji plina niti relej dolazi u kompletu sa ostalim delovima, da li ce majstor to uraditi to je stvar njegove dobre volje i iskustva oko struje jer je to ipak posao auto-elektricara. Njegovo je samo da prekine struju na dizni da benzin ne bi mogao da se pomesa sa plinom.
Dalje, za pumpu ne treba nikakav prekidac vec se stavlja relej koji se povezuje sa prekidacem i kada prekidac prebaci na plin istog trenutka i taj relej iskljucije struju pumpe. NIje greska ni ako radi pumpa non-stop ali u tom slucaju u rezervoaru mora da bude najmanje 15l, kao sto je neko gore vec napisao, jer taj beznin hladi pumpu i ona mora da bude cela u benzinu da bi se hladila ince istopice se. Normalno, trajace mnogo duze ako se iskljucuje kada je na plinu nego ako radi non-stop...
-
Pitam sa da li je rele prekidac ili je deo neke atomske fizike big_boss
-
Napisao je 1000km a ne 100. ;)
Pa pitanje i jeste na 100km, a ne na 1000 ;)
-
Pitam sa da li je rele prekidac ili je deo neke atomske fizike big_boss
Ovo je relej batice
(http://www.uxsight.com/product/images/c/en/12v-auto-car-power-plug-relay-with-bracket-xs0022080229c.jpg)
A ovo prekidac
(http://www.euroimporter.hr/immagini/2022230.jpg)
-
da li bih mogao,ako ugradim taj relej,da istovremeno iskljucim pumpu u rezervoaru i pumpu kod zadneg tocka?
-
Мислим да може, стим што ће онда требати релеј са још два контакта
-
moze sa jednim, za njih ide isto napajanje ;)
-
;)
-
Pitam sa da li je rele prekidac ili je deo neke atomske fizike big_boss
Ovo je relej batice
(http://www.uxsight.com/product/images/c/en/12v-auto-car-power-plug-relay-with-bracket-xs0022080229c.jpg)
A ovo prekidac
(http://www.euroimporter.hr/immagini/2022230.jpg)
A rele ima funkciju cinculativne gergucne ili prekidaca :huh:
Ja sam mislio da je rele vrsta prekidaca (automatskog) , medjutim izgleda da gresim , ponovo boodala
-
slika je passatovog motornog prostora 100 % a nije sad tako bas cist.
TASA@ to sto zagrejavam auto 2,3 min to je samo ujutru znaci samo prvo paljenje, a plin je ugradjen u ovlastenom servisu i nevjerujem da je tu nesto budzeno.
Sto se tice pumpe ona kod mene radi uvek znaci neiskljucuje se prilikom prebacivanja na plin
Ajde ako nije tajna o kom je servisu rec, jer ako ti je pumpa za gorivo radila od samog starta, e onda mora da su ga dobro uradili lollol
A sto se tice potrosnje, za koji vremenski period predjes 100km?
[/quote]
plin ugradjen u Biljeljini firma se zove MONAKO.
a 100km predjem za dva dana od kuce do posla i obrnuto.
u subotu idem od plindzije pa cu viditi da mi odradi taj relej i da pregleda sve ostalo.
hvala svima na pomoci i savetima. B)
-
zamjeni prekidac u kabini na kojem vidis jeli na plinu ili na benzinu i gotova stvar u njemu je otisao jedan od releja cakce al ne pravi kontakt pozzz javi kad napravis!!!
-
Evo ga jos jedan majstor lollol lollol
Odakle releji u prekidacu za plin svega ti???
-
tapsac tapsac
-
Ја сам једном имао тај проблем.
Контакти на прекидачу су се одлемили и стално је пребацивао на бензин-плин.
Додуше није могло а да не чујеш лупање електро вентила испод хаубе сваки пут кад пребаци, као да сам возио флипер апарат а не ауто.
Обрати пажњу и на то, мада као што рекох, не верујем да ниси чуо да пребацује сам.
(http://img256.imageshack.us/img256/7714/beatingdeadhorsesmiley.gif)
-
da li bih mogao,ako ugradim taj relej,da istovremeno iskljucim pumpu u rezervoaru i pumpu kod zadneg tocka?
to sam ja SAM ugradio, ne treba ti ni pumpadzija ni plinadzija ni elektricar ni mehanicar... u kutiji za osigurace imas poseban osigurac za pumpu za gorivo! tu prespojis kablove i ugradis jedan obican prekidac,naravno da budu dobri spojevi i to je cela filozofija!.. naravno ako ti je plin sekvent,nista od ovoga neces moci jer pumpa za gorivo salje benzin u dizne i to je to..znaci MOZE samo ako nije sekvent
-
u kutiji za osigurace imas poseban osigurac za pumpu za gorivo! tu prespojis kablove i ugradis jedan obican prekidac
tapsac tapsac tapsac
Brate taj osigurac nije dzabe tu stavljen, stavi tu i neki pp aparat da ne prodjes ovako:
(http://img827.imageshack.us/img827/1425/dsc00302a.jpg)
-
lollol lollol pa dobro,nije bas da sam mu napisao shemu i sta i kako konkretno da uradi B) pa naravno da se stavi i osigurac :) samo se kablovima iz tog osiguraca izvuce struja tek toliko gde bi mu odgovaralo da stavi prekidac za pumpu!! i jedni fazu koja pusta struju stavi na prkidac i to je to,ona dalje do soiguuraca i eto driving meni super sljaka, samo neka uzme kavlitetne delove i kablove i sve ce biti ok!
-
Zasto jednostavno kad moze komplikovano thumbup
-
ljudi znaci definitivno je najbolje ugraditi taj relej da gasi pumpu
-
Тако нећеш решити проблем велике потрошње,
електровентил затвори довод бензина кад пребациш ауто на плин,
радила пумпа или не.
-
e moj sine
-
E Djole DMC svaka ti je na mestu!!! biggrin. Maximalno se slazem sa deckom tako treba da bude. Vidi da ti ne curi benzin negde bar je tako bilo kod mene. Meni je takodje trosio. Dizne moraju konstantno da imaju benzin da ne bi zapekle. U tome je stos. Znaci kod elektricara i kod plinadziju da se proveri sistem. Ali ponovo ti kazem proveri da negde ne curi benzincic, i pritegni sve sajbnici koje su ti sumnjive.
-
bio kod plindzije kaze na plin radi perfektno i na benzin radi dobro relej za prebacivanje ispravan i on je odmah posumnjao na curenje ali ja stvarno nevidim da negde ostavlja tragove od curenja niti miris benzina, i jos mi je rekao da moze biti do sauha dok je hladan pa mi je preporucio da odmah po paljenju porebacim na plin i da onda malo sacekam da se zagrijem auto pa da vidim dali ce onda potrosnja biti veca ili manja.
-
A ja i drugi u prethodnim postovima ozvalavismo, i sad majstor pametan lollol clap clap clap
-
Evo ga jos jedan majstor lollol lollol
Odakle releji u prekidacu za plin svega ti???
Otkud ja znam, ja na plin kuvam ONLY...
I rekosmo da rele NIJE prekidac lollol
Djole djole... Japanci ce da te ukradu...
-
thumbup thumbup
I rekosmo da rele NIJE prekidac
Brzo ucis batice, bice od tebe jednog dana majstor ;)
-
Hvala sekice... Znaci rele ne prekida struju , vec emituje TV signale lollol
-
lollol Tako je majstoreeee thumbup