VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Zgemba Januar 19, 2011, 12:22:53 posle podne
-
U stvari ne znam da li je elektronika ili ne,ali problem je sledeći... Naime kada dam kontakt na pola ključa (dakle kada samo zasijaju lampice i još ne zaverglam) sve ok, dok u momentu kada okrenem skroz ključ da upalim auto,auto skroz poludi,izresetuje bord kompjuter na nulu, počinju lampice da sijaju i da se gase,čuje se nešto kao klik klak pod haubom i uopšte neće da upali, i onda skroz izgubi struju blink Šta bi to moglo da bude... Proverio sam osigurače i alternator i sve je ok..da nije mozda do ključa jer tek kada zaverglam ključ do kraja to se sve desi
-
Akumulator proveri. Najverovatnije on. mahac
-
Akumulator proveri. Najverovatnije on. mahac
nije akumulator. PUN je(imam na njemu zelenu lampicu koja sija kada je pun i jeste zelena)..rade sva svetla sve! drugo je nesto..
-
mozda zeza el.ulozak brave
-
e pa to moze da bude!! jel bas samo kada do kraja okrenem kljuc,on POLUDI... kako to da proverim?
-
Proveri za svaki slucaj kleme na akumulatoru i obavezno minus kabl sa akumulatora na sasiju, desava se da na tom spoju oksidira i korodira...
-
Proveri za svaki slucaj kleme na akumulatoru i obavezno minus kabl sa akumulatora na sasiju, desava se da na tom spoju oksidira i korodira...
pogledacu to, mada mislim da je ipak taj elektricni ulozak brave,jer kada je na pola kljuca sve je ok (pusti kroz auto struju,rade svetla,podizaci SVE) a da je to korodiralo i nema kontak kapiram da ne bi nista radilo... kako taj ulozak da proverim da li radi? kako da ga skinem?
-
meni se tako nesto slicno desavalo kad mi otisao komutator,dam kontakt i kao krene da vergla i samo se cuje ta lupka nesto,ma da u ovom tvom slucaju ne verujem da je to moguce da je i anlaser.vidi ko ima dijagnostiku i teraj ga tamo. beer
-
i ja cenim da je kurmulatoren ili kleme
-
Definitivno je ulozak kontakt brave,pod uslovom da se cuje samo ''klik'' i da se sve resetuje.
-
Meni je na pola to bio akumulator,preko dana je super.ali kad prenoci pa ga ujutro upalim slabije mi auto vergla...
Ali moze biti i ulozak brawe takodje...
-
pogledacu to, mada mislim da je ipak taj elektricni ulozak brave,jer kada je na pola kljuca sve je ok (pusti kroz auto struju,rade svetla,podizaci SVE) a da je to korodiralo i nema kontak kapiram da ne bi nista radilo...
Podizaci, svetla i ostalo vuce po par ampera do desetak, a alnaser dosta vise pa je automatski i pad napona na tom mestu gde je los spoj veci i napon na instalaciji padne do te mere da se resetuje sve a alnaser nece da zavrti... Moguce je i da je nesto drugo...
-
Definitivno je ulozak kontakt brave,pod uslovom da se cuje samo ''klik'' i da se sve resetuje.
pa da,kada okrenem kljuc do kraja cuje se to kao KLAK i izresetuje se kompjuter. Anlanser je menjan skoro nov, pre 5 meseci tako da sumnjam da je on... nego jel zna neko kako da proverim taj ulozak kontakt brave da li radi? kako se skida?
-
ajmo ljudi,nigde ne mogu da nadjem shemu na internetu,mora da zna neko ovo kako se menja taj ulozak brave.. :huh:
-
Moras da ocerupas plastiku oko volana, dalje ce ti se samo kasti...
-
ulozak brave ti skida tako sto kroz jednu rupicu gurnes neku zicu i ulozak izleti, bez neke sile
nisam skidao na vw ali sam na vectri
http://www.youtube.com/watch?v=O9iTgerYbSs (http://www.youtube.com/watch?v=O9iTgerYbSs)
mora kluc da bude u bravi i okrenut u neki polozaj
-
opel i vw nemaju veze sa vezom...
-
Evo da vam prenesem svoje danasnje iskustvo.
Zgemba otisao ti je kao i meni ulozak kontakta brave sto si do sada sigurno i popravio,i nemoze da se zameni dok se ne poskida sve sa letve volana i cela brava izvuce napolje onda je sve lakse,ja sam danas doktorirao na tome ali nisam uspeo da skinem bravu jer nisam imao radapciger da je skinem sa letve.Faki tebe bi zamolio da skines ovaj snimak jer je ovo prikaz skidanja cilindra iz kontakt brave i nema nikakve veze sa plasticnim uloskom brave koji se nalazi sa donje strane jer u njega ulazi dzek od struje,ovo je zbog onih koji zele da budu @Sami svoji majstori@ pa da ljudi ne gube vreme.
U svakom slucaju moram u servis jer nemam alat ali isprobano je sve i to je bio razlog a imao je iste simptome kao i zgembin auto.
Danas sam mnogo naucio....:))) deo nije zamenjen ali je dodat i za razliku od juce moze da se vozi a sutra cu samo da ga vratim u fabricko stanje.koga zanima kako a ima slicam problem nek se javi,cisto da bi mogli sami da ga doterate do servisa.
-
druze,imas li ti alarm?imobilajzer ;)
-
Cenim da je ulozak brave,od njega brlja sve. Ne znam koji je auto u pitanju ali pogledaj to obavezno. Ranije sam vozio golfa 3 i menjao sam to,tacnije drugar elektricar je,nije bilo skupo. Raskopaju se plastike oko volana mislim i da se skida volan i ablender ali me ne drzi za rec,pa dodjes do brave. Raskopas plastike da dodjes do eketronike pa ces dalje da vidis moze li bez skidanja da se dohvati dno brave i taj deo se cupa bukvalno.