VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: tatatatirac Novembar 28, 2007, 01:37:58 posle podne
-
Imam VEEEELIKI problem. Golf je pre par dana poceo da poprilicno dimi, gust beo dim. Zvao sam tipa od koga sam ga uzeo, rekao je da je sipao ulje na tocenje, zamislite. Odmah sam promenio, sipao Castrol 505-01, naravno zamenio filtar. Auto ekstra vuce, jutros je upalio na -7C, takoreci na pola kljuca. Tera neki dim koji cudno mirise. Cini mi se da je malo smanjio sa dimljenjem ali jos uvek je previse. Vozim ga u petak na servis ali ziv nisam do tada. Sta moze da bude? POMAGAJTE!!!
-
I ja imam slican problem kada padne temperatura. Plavo beli dim se ljavlja kada neki cilindar ne upali. Dizne, bosch pumpa, ugao predpaljenja pumpe, vazduh u sistemu, neki od grejaca ne radi... a moze biti i do velike razlike u kompresiji izmedju cilindra.
-
Ako je motor ispravan takav dim se uglavnom javlja dok motor ne postigne radnu temperaturu ili ima malo vazduha u sistemu za dovod goriva! Oba slucaja su potpuno normalna!
-
Jutros je bilo -8 i auto je ekstra upalio, bez ikakvog verglanja. Tim otpisujem grejace. A bas takav dim baca, belo-plavkast. Sutra cu znati tacno sta je u pitanju. Nema ikakvih simptima, na sipci i poklopcu ne duva, lepo pali, lepo ide... jednostavno dimi.
kakve su sanse da se vidi kvar na dijagnostici? Ovo je tdi (crveno di) motor.
-
A jel dimi i kad se ugreje pa dodas naglo gas? Mislim, kakav dim tad izbaci?
-
Isto, belo-plavkasti dim. Jedini simptom je taj dim. Imam utisak da je lose ulje malo delovalo na turbinu. Tip ga je vozio na katastrofa ulju.
-
Znas, obicno kad baca takav dim i kad se ugreje na radnu temp onda je najveca mogucnost da je turbina na izdahu!
Koliko je auto presao?
-
u svakom slucaju proveri egr ventil,mlad je to auto da bi riknula turbina tek tako.doduse ne treba iskljuciti pogotovo ako je predhodni vlasnik bio nemaran sa kvalitetom ulja i odrzavanjem.ako ustanovis da je turbina riknjaja javi se ovde opet da te uputim dalje
99%slucajeva na turbini riknu karikice koje dele komoru za podmazivanje istih i usisnu komoru i izduvnu.
turbina uvek trosi ulje to nemoj neko da vas laze jer se nemoze hermeticki zatvoriti turbina da ne trosi ulje.ali to trosenje je zanemarljivo kod ispravnih turbina
-
Isto, belo-plavkasti dim. Jedini simptom je taj dim. Imam utisak da je lose ulje malo delovalo na turbinu. Tip ga je vozio na katastrofa ulju.
A jel trokira pomalo kada je hladan i kada dimi?
-
Sve zavisi koliko je presao i da li je uopste makar malo pazen (mada po ulju bi se reko da nije)!
-
Auto ne trokira uopste. Ali kada mu se doda gas ostavlja oblak iza sebe, i to bas onaj gust dim sto ostaje. Vec postajem ubedjen da je turbina. Vozen je na ulje iz bureta, ko zna sta je bilo u njemu, kupio sam ga sa cetiri krive gume, tipu nije smetalo da ga tako vozi, cak sta vise jedna je imala i unutrasnju, tako da sto se odrzavanja tice jednako je bilo 0. Ako je turbina gde da je remontujem, u Uzicu?
-
Ja mislim da taj iz Uzica ima servis i u Beogradu.
-
A trosi li ulje, mislim ovo koji si ti sipao ?
-
Aj ti lepo proveri nivo rashladne tecnosti, necu da pricam unapred ali ako ti fali vode, onda brale dihtung.
Ako nije tajna koliko si platio tog golfa. barem okvirno
-
Za plavo-beli dim auto-data kaze:
Mehanicko stanje motora
Curenje ulja u usisni sistem
Tajming pumpe za ubrizgavanje goriva
Pristup dijagnostickim kodovima gresaka
Ubrizgivaci
Podesavac kolicine goriva
Senzor pozicije podesavaca kolicine goriva
Solenoid ubrizgavanja goriva
Senzor temperature rashladnog sredstva motora (ECT)
Senzor pritiska nadpunjenja turbokompresora (TC) - ako postoji
Ventil regulacije izduvnih gasova turbokompresora (TC) - ako postoji
Ventil regulacije izduvnih gasova turbokompresora (TC)
Stanje goriva/filtera za gorivo/cevi za gorivo
Senzor podizanja igle ubrizgivaca
Senzor pozicije radilice (CKP)
Senzor broja obrtaja motora (RPM) - ako postoji
Pumpa za ubrizgavanje goriva
Sistem kontrole rada motora - konekcije/instalacije
Kontrolni modul motora (ECM)
-
Ma autodata ti da gomiliu istih stvari za razlicite probleme
-
Sta se desava, jesi bio u servisu?
-
Danas sam ostavio auto, rekli su mi da postoje 3 stvari, obzirom da je motor ok a nivo tecnosti ne promenjen, prvo, moguce je da je zbog loseg ulja otisao semening turbine jer se pravi od bakalita, bakelita ili tako nesto, zatim eg ventil, ili ono sto je najprostije srediti a to je da je se jednostavno napunio interkuler. Turbina otvara na vreme, nema trzanja, auto ide perfektno, ima ekstra ubrzanje, ne dize temperaturu. Auto je prestao da dimi sa promenom ulja ali je ostao onaj miris pa sumnjaju na to. U svakom slucaju sutra cu tacno znati o cemu se radi... a iskoristicu priliku i da izmanjam kaiseve i pratece sitnice....
-
Noc pre nego sto sam ga ostavi, tip je trazio da ga vozim, da ga izforsiram malo, i 3l ulja manje. Otisla turbina, pocela je da rasipa ulje.