VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: chadjo Januar 17, 2011, 10:58:41 pre podne
-
Pozdrav,
pazario sam auto pre par dana i primetio da kad se ugreje pomalo trza negde oko 2000 obrtaja. Pomislio sam da su filteri u pitanju, promenio ulje i sve filtere, bio na dijagnostici i sve je ok ... bar tako ispisuje. Trzanje je i dalje tu ... meni lici na problem sa strujom ,pa tek onda sa gorivom... Da li da menjam svecice i kablove ili imate neki drugi predlog ako je neko imao slicna iskustva!?
-
Nemoj nagadjati, lepo kod elektricara pa nek ti kaze, ovako ko zna sta ces sve promeniti, a ne bude to. Oteras kod majstora i sacuvas zivce lollol
-
Upravo.
Moze da bude i snezor bregaste, los kontakt negde , zapusen EGR ventil bla bla bla
-
Jel on ima EGR? Moj Golf 4 2.0 8V 2002 godiste nema EGR. Jel to zavisi od 8V / 16V ?
-
mozda je i ovo
http://www.anthonydanna.com/vw/tempsender.htm
-
Ima li onda neko preporuku za Novi Sad ... neki majstor koji ume i razume :) ??
-
Meni je bilo vode u gorivu i kad naletim na bas lose gorivo, to trzanje je bilo bas dosta izrazenije. Pored trokiranja kad je hladan trokirao je i oko 2000 obrtaja kao i tebi, ali kada mu stisnem jace gas... Mozda su ti i dizne zrele za ciscenje. Mozda su ti i kablovi losiji, svecice... Ja sam sve to radio dok nisam dosao do vode u gorivu. Onda se auto preporodio, nije bilo trzanja i ide dosta bolje od tada. Al opet sada pocinje sa trzuckanjem tako da moram vaditi plovak da vidim sta ima u rezervoaru...
inace isti motor imam u cetvorci.
-
stavljene nove NGK svecice, ultrazvucno ociscene dizne i problem nestao ... mozda nekom pomogne.
-
uzalud radovanje ... danas kad sam bolje zagrejao motor opet ista prica. Otislo 70 eura uzalud .. trazim dalje uzroke ili bolje majstore. kad resim javljam sta je ...
-
Nadji bolje majstore, ustedeces dosta novca ;)
-
Pa zar niste pre nekoliko dana pisali o majstorima u Novom Sadu?
Jbg. nauci za sledeci put...
Evo i teme: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=19525.0
-
Auto bio na 4 dijagnostike, gledalo ga sto majstora i niko presdstavu nema sta bi moglo da bude. Dijagnostika ne ispisuje nista ... svi parametri ok. Izbacuje povremeno gresku na katalizatoru. Ociscena klapna gasa, resetovana i podesena preko dijagnostike, promenjene sve 4 bobine, kablove i nema. Svecice nove, dizne ciscene. Gorivo sipano na svim pumpama koje hvale u ns i rezultat i dalje isti. Cim se ugreje trza pomalo od 2 do 2.5k obrtaja. U petak jos cistim egr ventil. Preporuka 2 majstora je egr ventil, jedan kaze lambda sonda a na dijagnostici je ok, a poslednji majstor odustao od pametovanja. izgleda da ce ovaj golf morati u bg kod nekog strucnijeg.
-
kad si menjao filter goriva poslednji put? Jel meren pritisak?
-
Brate ja tebi lepo kazem da ti neki majstor skine plovak i pumpu i da vidite sta ima u rezervoaru. Voda se talozi na dnu rezervoara, tacno ispod pumpe i onda je ona povlaci u veoma malim kolicinama sto moze da dovede do tog trzanja. Ne tvrdim da je 100% to u pitanju ali nije tesko proveriti, 10 min. posla.
-
nisam siguran, ali mislim da bi mi u slucaju vode u rezervoaru trzao i hladan ... ali ovo se desava tek kad podigne temperaturu motora na 90c.
Ne citirajte post iznad.
-
Konacni rezultat pete dijagnostike je da je sve u redu, kompletni parametri dizni, egr ventila, pumpe, ubrizgavanja i ostale elektronike je ok. Kazu da jedino sa prve lambda sonde nemaju nikakva ocitavanja i da je mrtva skroz. Traze 25000 dinara za zamenu sto mi je malo mnogo,a pogotovo sto ni to nije garancija da ce nakon toga sve biti ok. Ima li iko neku polovnu da probam pa da makar znam na cemu sam. Univerzalna ne moze jer koliko sam shvatio ima neki senzor a i ova moja je valjda sa 5 zica pa bi moralo nesto da se budzi.
-
Jeste, zamenska ne postoji. Ako ne znas, oznaka sonde ti je NTK 036 906 262 j pa pokusaj da nadjes polovnu, mada ja nisam uspeo nigde da je nadjem... Probaj i da je iskljucis pa da vidis kako ti se tada ponasa auto u voznji. I kako to da ti ne sija check engine lampica?
-
Sija lampica ... i kad se ugasi, za par dana je opet upali. Prijavljuje katalizator kao gresku.