VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: cvele18 Januar 12, 2011, 05:37:09 posle podne
-
Forumasi imam problem. Vozim golf 2, 1.3i, benzin-plin, 92.godiste. Posle promene glave motora i dihtunga imam nemiran ler gas. Majstor ga lepo nasteluje na benzin i na gas, i on posle krace voznje opet bude nestabilan, poveca broj obrtaja na 1500.
Pitam cemu sluzi ovaj otvor, on tu uvlaci vazduh, kad ga zapusim prstom, auto mirnije radi. Da li treba biti zapusen ili ovako otvoren?
Evo i slika
(http://img64.imageshack.us/img64/2150/97264965.jpg)
By cvele18 (http://profile.imageshack.us/user/cvele18) at 2011-01-12
-
Evo jos jedne slike!
(http://img151.imageshack.us/img151/7155/56407790.jpg)
By cvele18 (http://profile.imageshack.us/user/cvele18) at 2011-01-12
-
Verovatno crevo za vakum. Bar meni tako deluje.
-
Moze da bude crevo, a ne mora, zavisi, moguce da je bio takav zeleni cep koji se vidi na slici. Jer ti cepovi su gumeni koji godinama postanu kruti i raspadnu se, i jos kad je radjen motor ispao im je i ....
Ako nemas neko crevce sa zadnje strane da ti visi, onda uzmi gumeno crevce i sraf na kraju, nabaci i sredjeno ;)
-
vakum so garancija
-
meni je odatle povezano crevom gore na motoru u redu gde su dizne
-
za vakum vidi gde jos fali mozda je druga strana nege ubodena pa sad crevo negde visi bezveze,pogledaj da nije od razvodnika ili tamo oko filtera za vazduh ili na ono crevo od servo aparata.
-
logika: vidim da je ta cjevcica dosta cistija od ostatka dijelova okolo. znaci neka cjevcica je bila na njoj koju majstor nije vratio na mjesto. na jednom autu na pijaci vidio sam (kao sto neko rece ovdje) da je covjek stavio malo crijevo i seraf na kraju kao cep.