VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: dragan.m Januar 11, 2011, 01:49:25 posle podne
-
Moze li neko da mi objasni razliku izmedju ova dva motora. Prica se da ovaj dpf nema problema sa diznama.
-
dpf? blink
-
DPF je skracenica za Disel Particular Filter i ondosi se na filter cestica cadji. Kod Pezoa je to poznato kao FAP.
-
Ima li to kakve veze sa ovim diznama sto cesto crkavaju.
-
postoji koliko ja znam razlika ubrizgavanja (simens i boch) simens pravi problem sa brizgaljkama(diznama)prvi modeli motora su simens........
-
Napisao je holmes, ovaj ima filter cadji, a obicni nema. To je jedina razlika.
-
posto ja bas sebi trenutno trazim golf 5 2.0tdi pa evo ovako je,
kao sto su rekli dpf je filter cestica i iskreno bolje je bez njega ako moze,imam na pezou fap filter fino je kad ne cadi i ne smrdi
al jos je ljepse kad ne kosta,moze se i izbacit i iskljucit na ecu al je bolje ocistit il novi stavit kad se zaprlja,
a sto se tice dizni taj problem se pojavio na pasatima 6 oznaka motora BKP inace siemens dizne crkavaju ko lude,
inace vag je priznao gresku i onima koji odrzavaju u ovlastenim servisima u garantnom roku mjenjaju ako crkne,
i na golfovima 2.0tdi 170ks ali dosta rjedje,i ja nesto kontam oko tog motora a dosta me likova odgovara,
-
rarlikuje se kod vw i pezoa ,za pezoa treba ulje koje troši kad čisti filter i dosta je skupo a vw samo voziš on koristi naftu kad ga čisti(tako kažu stručnjaci) ja im verujem.....
-
nije tacno i vw koristi neku specijalnu tecnost koja se trosi na odprilike 100 oookm i da se dopuni kosta oko 150E
-
a gde se sipa ta tečnost....za čišćenje filtera koristi naftu iz rezervoara i to kompjuter sam zadaje program, ako se desi kvar onda se pali lampica i onda auto ide u servis na ponovno zadavanje programa...(pričao mi je čovek koji je radio u servisu u chvici....i sigurno se ništa nesipa osim što ulje za motor ide posebno što stvara manje gareži 507.00
-
Ja sam licno kacio na diagnostiku drugarov passat b5.5 ali poslednja serija 2005 , sa 2.0 Tdi motorom, i izbacio gresku da fali tecnost za partikularni filter, otisao covek u ovlasceni servis , sipali mu tu neku tecnost za 16000din i rekli da to traje oko 100000 km
-
Ako se ne menja ta tecnost veca je verovatnoca da odu dizne ili nisam dobro razumeo?
-
da sa motorom od 100 kw(136 ks) nije isti motor kao sa 103 kw ja pričam za b6 ja ga imam dve godine i u servisu sam pričao sa šefom servisa
-
isti je motor samo je razlika 8 i 16v,nisi nesto dobro povezao,a ima auta vw koja koriste naftu al to nije
slucaj sa 2.0 tdi,oni koji imaju dpf imaju tecnost koja se dolijeva i kosta 100-150 eura,traje oko 80.000km,
100% provereno,neki 5cil vw motori koriste naftu al 2.0tdi ne,osim ako neko nije nesto cackao,inace taj 136ks 8v se namjenski radio za americko trziste,za euro je 16v 103kw,opet provjereno,ima jedino za francusko trziste b6 120ks al je isto 16v,
-
Sta onda na kraju treba da se menja na 2.0 TDI DPF motoru?
-
nista se ne mjenja,ta tecnost sluzi za aktivno sagorjevanje u dpf filteru i dosipa se,resetuje komp i aj dalje,podize temp do 600 celzijevi,
a dpf se mjenja po pravilu ili cisti svaki 150tkm,bar po tvornici,a dpf nema nikakve veze sa diznama tj sa tim da li odlaze ili ne, big_boss
-
U prevodu:za nas najprihvatljivije da je motor sa BOSCH diznama i bez DPF.. :rolleyes:
-
da li neko zna koje ubrizgavanje ima audi WAUZZZ8E75A577***
bosch ili siemens?
-
Pa to ti je broj sasije... Treba ti broj motora...
-
da pitam i ja moj motor ima oznaku BMP ,i boch je ubrizgavanje ali neznam koliko ventila ima 8 ili 16 u pitanju je 2.o TDI sa dpf
-
DPF u slucaju da se zuta lampica upali, onda auto treba voziti duzi interval, recimo 15 minuta konstantno, na 4.000 obrtaja i sam sve obradi. A ako se upali crvena, onda pravac servis...
;)