VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: ivan80 Januar 09, 2011, 06:06:42 posle podne
-
Pozdrav,imam golfa 3 gti 8v 2.0 na otvorenom trosi oko 13-14l,a u gradu oko 15-17l,sto mislim da je previse,a benzina otv.7.2-7-9,a grad.9.7-10.7!?A kada vozim na plin na uzbrdici ne mogu preci preko 3.500 obrtaja,nema detonacija,motor u leru radi odlicno ne varira,bio sam kod majstora koji kaze da kupim BRC isparivac i da ce biti ok,plinski uredaj je lovato,sta da radim_?
-
i jos nesto ,nekada kad idem niz nizbrdicu auto se ugasi,i treba par puta da zaverglam da bi upalio,a na benzin je sve ok!?
-
tebi se braticu vise isplati na benzin da vozis nego na plinu, vadi to iz auta i teraj na benzin ;)
-
ma to mi je bila prva opcija biggrin,kombinujem pa mi ispadne 10 eur.na sto kilometara,nije to lose ali.....
-
SAMO Sekvent plin!!! ili Benzin lollol
Benzin je Benzin, i to jos 98 oktana bleh
-
ma to je ok,ali nisam ga ja ugradivao,takvog sam ga kupio,a sad mi se ne isplati da to vadim pa da stavljam sekvent,nego da vidim kako da potrosnju svedem na minimum.
-
Ових дана се сви жале на потрошњу..
Изгледа да је плин лошег квалитета.
-
Postoji slična tema ovde na forumu, u kojoj sam i ja "primetio" povećanu potrošnju plina. Izgleda da je definitivno kvalitet plina u pitanju. Ja sam primetio drastičnu potrošnju posle zamene filtera gasa. Znači sa 10l nqa 17l...previše. Otišao sam do Rašića...tamo su kao proverili i sve je delovalo ok. U medjuvremenu sam zamenio i svećice i filter vazduha ali potrošnja je ostala ista. Medjutim evo poslednjih par dana potrošnja je pala sa 17l na nekih 12-13l. Čisto sumnjam da se sve naštelovalo samo od sebe. Ubedjen sam da kvalitet varira i to prilično.
-
Servisiraj ti taj isparivac,zameni membrane, zameni filter plina i nasteluj pa onda gledaj potrosnju. Verovatno membrane lose i kad se ugasi on propusta gas pa treba vise verglanja da upali, bar sam ja tako resio problem.
-
Postoji slična tema ovde na forumu, u kojoj sam i ja "primetio" povećanu potrošnju plina. Izgleda da je definitivno kvalitet plina u pitanju. Ja sam primetio drastičnu potrošnju posle zamene filtera gasa. Znači sa 10l nqa 17l...previše. Otišao sam do Rašića...tamo su kao proverili i sve je delovalo ok. U medjuvremenu sam zamenio i svećice i filter vazduha ali potrošnja je ostala ista. Medjutim evo poslednjih par dana potrošnja je pala sa 17l na nekih 12-13l. Čisto sumnjam da se sve naštelovalo samo od sebe. Ubedjen sam da kvalitet varira i to prilično.
Чак је један познати мајстор за уграђивање гаса у Чачку рекао да се генерално сви жале на високу потрошњу.
Пре пар дана поторшња ми је била 20так литара на отвореном! Сад троши нормално, 10л на 100км.
Вероватно је било оно : "Ханс, опет имамо 500.000 тона оног свињског прдежа, да пуштам у Дунав или да шаљем за Србију?"
-
sad je malo frka da se krade, pa moraju ovako
-
Вероватно је било оно : "Ханс, опет имамо 500.000 тона оног свињског прдежа, да пуштам у Дунав или да шаљем за Србију?"
lollol
-
zna li neko koliko kosta BRC isparivac od 100KW_?
-
Imas i suvise dobar motor da bi ga s*ebao losim plinom. Moj ti je savet cepaj na benzin :ph34r:
-
Pretpostavljam da si strucan po tom pitanju, pa da te pitam. Ko je to sje*ao motor sa losim plinom?
-
Mogo bi malo da smiris taj ego a? Koliko se ja razumem auto bolje ide na benzin nego na plin a njegov motor je stvoren za benzin. blabla
-
cjime, nisi u pravu da motor ide bolje na benzin, to samo zavisi od podesavanja, a ako si se i malo raspitivao, motor se moze nastimati da ide mnogo bolje na plin nego benzin.......
da je plin stetan, je dijelom jer ne podmazuje neke dijelove, ali sad u tolikoj mjeri da je stetan i nije, samo je bitna redovna zamjena potrosnih dijelova i sve ce biti ok, ali druga je stvar sto smo mi na balkanu navikli vozaj i ne mjenjaj nista dok ide, tek kada prestane ici ili pocne praviti probleme bude e hajd majstoru, sta mu je sad koji moj i slicno......
vozam na plin vec 2 godine, ako ne i vise, nema tu sta otici ako je sve uredjeno kako treba,,,,,,
a ako vec smatras da je plin stetan, reci mi sto onda neke fabrike izbacuju auta sa vec ugradjenim plinskim sistemom unutra?????
-
Oh, velika se buka napravi oko ovog. I ja vozim mog golfa vec 2 godine na plin i nista mu ne fali. To je bila samo llicna misao za motor od 2000 kubika. Ali vidim da napravise veliku guzvu tako da ne zelim vise da komentarisem o ovome angry2 angry2
-
Ja sam vozio Golf 3 GTI 16V na Lovato plinski uredjaj, ugradio sam ga u Kragujevcu. Vozio sam ga oko 1.5 godinu, auto je radio perfektno. Na otvorenom je trosio oko 9.5-10 litara kada pazim, po gradu nisam ni merio, ali nije ispod 14-15 litara. Jednom prilikom sam isao na Ohrid, i tada mi je trosio 19 litara / 100km na otvorenom, ali sam ga ganjao oko 200km/h dugo auto putem, sa upaljenom klimom i nas 5orica unutra teskih.
Moze ocigledno i obican uredjaj, nemoj davati silne pare za sekvent kada ovaj super radi...tj proceni sam, ako ces duze zadrzavati auto, bolji je sekvent i verovatno ce manje trositi, ali radi i ovaj posao. Treba ti samo dobar majstor za taj Lovato i sve je ok.
Sto se tice cene, ja sam ugradio taj neki za 110kW motor i kostao je oko 300eura sa ugradnjom, ali je to bilo pre maltene 3 godine.
Pozdrav!
-
Cijme odgovaraš na post od pre 8 meseci i to nekom konstatacijom koja nema veze. Ja te lepo pitam, kome je to crkao motor od plina?
Pošto ja ne znam nikoga, a ti to navodiš pretpostavljam da znaš nešto što ostali i ja ne znamo. Na ovom forumu ima obilje pogrešnih informacija, pa sam ja samo hteo da vidim da li je ovo još jedna od takvih ili stvarno ima neko kome je crko motor od plina?
-
Ja nisam ni primetio da je thread star 7 meseci. Ajd ljudi malo obratite paznju koliko je star thread pre nego sto odgovorite na njega. Sada se potegla dalja polemika oko ovoga bez potrebe a ivan80 je do sad mozda i prodao auto i promenio jos 2 druga automobila :)
-
Nigde nisam napisao da CRKO motor, samo kazem da neki put mogu da se sjebu sitnice oko podmazivanja nista strasno, nisam znao da ce ovoliko buka da se digne. batine
-
nije buka, ti pokusavas mozda da je napravis, nas samo interesuje to sto si iznio da plin nije za auto......
uostalom, plin manje ima problema na motorima sa elektronskim ubrizgavanjem nego kod motora sa karbasem (koji je kod tebe najvjerovatnije) pa mozda zato i ne gotivis plin ;)
-
Više je to zbog neznanja i nepažnje majstora koji promaše uređaj (svi bi da se igraju oko ubrizgavanja i elektrike)...
Mom ujaku su tako upropastili Audi A6 2.8, trošio plin i benzin, na benzin išao dosta lošije nego pre ugradnje, na plinu gutao knedle, nije smeo da se upusti u obično preticanje
-
ko, crko, sje*bo, šta god
Sve to radi kako treba kad podese ljudi koji znaju. Nijedan nije "sje*an" zbog plina.
Kad si čuo majstora da kaže JA OVO NE ZNAM, a koliko puta si čuo "Ma loš plin"
-
lollol lollol lollol wele dobar si, i ja sam ganjao majstora dok nisam naisao na onoga koji je za neku stvar rekao JA NE ZNAM, od tada samo njemu idem, i covjek sto zna zavrsi, sto ne zna kaze ne znam, vidi tu mozda zna taj ali ja u to ne ;)