VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: slider Januar 09, 2011, 10:22:51 pre podne
-
treba mi pomoc kako da resim i sta da uradim za kazaljku od temperature motora na ventu 1.9D.Dodje do 90 stepeni i tu kao da udari u ekser,upali se ventilator hladnjaka ali ona nemrda u plusu,samo kad se ohladi motor vrati se na nulu.Sta mi je ciniti oko toga??
-
pa to je normalno kod vw bicedobro
ona i ne treb da mrda od 90
kada varira onda nesto nije uredu
-
to je normalno
meni stalno varira,od 70 do 90 stepeni,
kad ga vozim po gradu 90stepeni
a na otvorenom varira mi od 70-80-90stepeni, na otvorenom ima bolje hladjenje,bitno je da ne ide preko 90 stepeni
a i zavisi kako se zagreje
letos kad sam putovao autoputem nije mi kazaljka bila stalno na 90 stepeni,malo se i spustala dole,tako je i na vw polu 2002 god sluzbeni auto,isto ko na mom pasatu
-
tebi onda ne valja termostat ako varira na passatu
passat reba da je zakuca na 90c vozio ga ko po jajima ili mu dusu vadio bilo leto ili zima
-
tako je od kada sam ga kupio,a i na sluzbenom mi je tako,isto varira,bas cu da pogledam termostat
-
ne zatvara ti termostat do kraja
to je problem
a za post iznad u pravu sam 100%
-
ok,hvala,pogledacu to,mislim da nije neka velika investicija beer
-
600 din
ja sam menjao, a i lako se skida
-
hvala,prvo da ga nadjem gde se nalazi na motoru pa cu da ga pogledam i ako je riknuo zamenim
-
ljudi mislio sam ovako:
kad je ugrejan i kontakt ugasen ona je na nuli,a kad okrenem kontekt penje se polako i kad dodje do 90 kao da udari u ekser i stane,e sad kad upali ventilator trebalo bi da je temp nesto visa od 90 pa da kazaljka prodje malo (mozda se i varam) ali kod mene kao da neide dalje od te crtice,zakuca tu i kao da udari u rampu na toj crtici
-
ne ide preko 90 i netreba da ide uopste,
90 stepeni mu je tacno na sredini skale i to je njegova radna temperatura, kad ode preko 90 onda tu ne valja nesto,najverovatnije termostat
-
sve je to uredu i razumem ali kazem opet penje se ujednacenom brzinom i kad dodje na tu temperaturu kao da udari u zid ili nesto....kao da ide samo do te crtice i dalje fizicki joj nesto neda.ima li neka varijanta da je proverim dali ide dalje ili nesto zapinje pa joj neda??
-
ne verujem da se zaglavljuje ili da ima prepreku neku nego jednostavno termostat odradi svoj deo posla. termostati otvaraju na 89 ili 87 stepeni i kada dodje do te temperature on se otvori skroz i zbog toga kazaljka ne moze da predje 90 stepeni a i ne treba da prelazi. mislim da se brines bez razloga. ;)
-
Meni na golfu kecu varira isto malo predje pola pa se vrati i sve tako ... Znaci termostat a ? :huh:
-
tebi je OK. To sto prelazi sredinu, pa se vrati, zato sto ventilator na hladnjaku dobro radi svoj posao.
-
na mom passatu isto stoji 90c bilo +40 ili -20; bio paking ili autoput...naravno kad se zagreje...
-
citao sam isto na nekom forumu da se moze proveriti kazaljka npr sa 1,2V je minimum a 2,8V je maximum otklon na kazaljki pa da se vidi dali je ispravna ili kad se prikopca na komp za vw da tamo ima u opcijama provera svih pokazivaca pa ako neko zna tacno....
Inace puno hvala svima na pomoci i odgovorima,dok nisam imao problem sa grejanjem nisam ni znao za ovaj forum bonk a 100 glava bolje razmislja od jedne boodala
-
mislim da trebas da dignes pumpu od serva ,i iznad nje je termostat drze ga dva sarefa
-
tebi je radna temp.90,na toliko ti otvara termostat,sve je dobro dok ti ne prelazi preko 90
-
ja sam danas bas vozio i pratio meni varira 0d 70 do 90 stepeni na pasatu,najvise mi stoji na 75-80 stepeni,retko kad se popne na 90
a preko leta mi je stalno na 90 stepeni
-
prvo vidi koji termostat dode za tvoj tip auta ja mislim da je 90,a ako ti bas smeta promjeni ga to ti nije tesko ,a i nije velika investicija
-
ce ga popravimo,nije problem biggrin
-
xmmmmmm, meni u gradskoj voznji (kreni-stani) dolazi i do 100 stepeni... bez obzira da li je leto-zima... i cini mi se da se ventilator ukljucuje na oko 95 stepeni. na otvorenom putu je oko 85 stepeni. menjao sam termostat zato sto je bio zaglavio na otvoreno. to je bilo pre godinu dana... e sad, da li da opet zamenim termostat? i ima li neka razlika kad koji otvara ili je jedan tip u putanju?
-
golf 3 je drugo, passat b5 i golf mk4 kucaju na 90 ako je sve ispravno
-
meni na golfa otvara na 90, a na golfa 1.6 je 87 ,mislim,a to sto ti varira nije ok,to treba da bude radna temperatura,i nema spustanja nit dizanja ako je sve ok
-
ima termostati koji otvaraju na 89, 87, 82, i nize cak. mislim da tebi nesto nije u redu sto ti tako varira temperatura pogotovu ako dolazi do 100 stepeni onda znaci da samo sto nije prokuvao. treba da drzi istu temperaturu a ne tako da varira. i ako ti se ventilator pali tako kasno onda ti nije u redu termodavac jer ne salje struju ventilatoru.
-
Ja imam problem sa temparaturom ..upalim auto na -20 temparatura mu bude na 90 stepeni .. vozim auto nekih 10-ak minuta i onda zakuca i pocne da pisti ,, neznam o cemu je rec... bonk
-
Ja imam problem sa temparaturom ..upalim auto na -20 temparatura mu bude na 90 stepeni .. vozim auto nekih 10-ak minuta i onda zakuca i pocne da pisti ,, neznam o cemu je rec... bonk
Sta zakuca,sta pisti,gdje,na koliko zakuca?!?!?!
-
skazaljka od temparature zakuca na 130 stepeni i onda pocne da pisti obavestenje na bordu .... wacko
-
nemoj da se zezas sa time,idi kod majstora da pogleda
-
kako to na 130!?,a koja mu je radna temp.bila?
-
pa nemoguce je da auto digne temparaturu za 10 sekundi na 100 stepeni .. posle 10 minuta temparatura se digne do kraja i onda obavestenje ali motor nije se ni zagrejao bar bi po mom trebalo da upali ventilator ali ocito neso bonk pa normalna je na 90 stepeni ...
-
kad pokaze 130 stepeni stani i otvori haubu pipni creva od
vode ako mozes da drzis rukom to onda nije temp.od 130 step.
verovatno da ti davac temp.motora probio na masu ili nesto od instalacije vuce na masu pa daje pogresan signal ;)
-
kad pokaze 130 stepeni stani i otvori haubu pipni creva od
vode ako mozes da drzis rukom to onda nije temp.od 130 step.
verovatno da ti davac temp.motora probio na masu ili nesto od instalacije vuce na masu pa daje pogresan signal ;)
slazem se sa tobom,a jos probaj i crijeco ispod i vidi dali je toplo,dali uopste otvara termostat.Nemoguce je da bude temp 130!
-
otvarao sam haubu i otvorio sam hladnjak voda hladna a i creva su hladna ... Ljudi ja zivim blizu Zlatibora tamo pingvinima ledi antifriz od hladnoce :huh: kako je onda moguce auto da se zagreje za 3 minuta i da dodje do vrhunca 130 stepeni .... sada u subotu ga teram na dijagnostiku pa cu da vidim i to ---- B)
-
mislim da je crko davac temperature
kad zavrsis javi sta si uradio B)
-
a jel moze nesto da se pokvari ako se tako vozi auto ____ a da je temparatura 130 stepeni ...samo do majstora da oteram???
-
ne moze samo neces znati nedaj boze ako ti digne temperaturu i prokuva ti auto,zatoos to stalno drzi 130
bolje popravi to radi sebe da znas
-
hocu druze biggrin a koliko kosta taj termodavac ? I gde mogu da ga nadjem posto trazio sam na netu ali nisam nasao ? ja mislim da je termodavac .... jel moze zbog tog termodavaca da pokaziva i lampicu od ulja ??? posto prvo mi je pokazivalo lampicu od ulja ali hvala bogu to je sve u redu ,,, pa zatim sada temparaturu :huh:
-
WAGEN KOMERC
Address: 390 Bulevar kralja Aleksandra st.
Phone: 011/240-2632 ,011/3807-810 ,011/2420-440
oni imaju najverovatnije,nov deo,nazovi pa pitaj,mislim da salju i postom,nisam siguran da te nelazem ;)
-
otvarao sam haubu i otvorio sam hladnjak voda hladna a i creva su hladna ... Ljudi ja zivim blizu Zlatibora tamo pingvinima ledi antifriz od hladnoce :huh: kako je onda moguce auto da se zagreje za 3 minuta i da dodje do vrhunca 130 stepeni .... sada u subotu ga teram na dijagnostiku pa cu da vidim i to ---- B)
ja mislim da je vjerovatno termostat
-
otvarao sam haubu i otvorio sam hladnjak voda hladna a i creva su hladna ... Ljudi ja zivim blizu Zlatibora tamo pingvinima ledi antifriz od hladnoce :huh: kako je onda moguce auto da se zagreje za 3 minuta i da dodje do vrhunca 130 stepeni .... sada u subotu ga teram na dijagnostiku pa cu da vidim i to ---- B)
KAd digne temperaturu ima li grejanja?
Ako nema = crko davac
Ako ima = crko termostat.
Ja tipujem na struju, tj davac ili kazaljku...
-
ima grejanje ... itekako :huh:
-
U roku od tri minuta na minusu?
Onda termostat, ali kako si ga vozio duze a i dalje ladna creva, a nije izbio tecnost ili neki dihtung :huh: blink wacko
Kalibriraj kazaljku na dijagnozi
-
ne bas da greje u roku od tri minuta ja sam mislio uopsteno....greje lollol lollol ...skazaljka nece odmah da zakuca na 130 stepen ali dodje naprimer negde na 100 stepeni kada se auto tek upali ... pa posle 3 , 5 , 10 minuta zakuca zavisi ... a auto greje posle nekih 10 minuta mislim na grejanje ... e sad neznam deset minuta je nekih 5km voznje.....ali normalne voznje ...izadjem iz auta otvorim haubu otvorim hladnjak voda je pod pritiskom kao kad otvaram koka kolu biggrin ali je hladna.....
-
Struja only, niz brdo ne moze da se ugreje, zabiberi ti njega od Loja uz Jevremovice trecom pun do OMV-a pa onda pipni creva...
-
probaj ti ono malo-tanko prelivno crijevo sto ide na bocu od vode...skini ga i upali auto i tu bi trebalo da ti cirkulise voda!!!
-
ne bas da greje u roku od tri minuta ja sam mislio uopsteno....greje lollol lollol ...skazaljka nece odmah da zakuca na 130 stepen ali dodje naprimer negde na 100 stepeni kada se auto tek upali ... pa posle 3 , 5 , 10 minuta zakuca zavisi ... a auto greje posle nekih 10 minuta mislim na grejanje ... e sad neznam deset minuta je nekih 5km voznje.....ali normalne voznje ...izadjem iz auta otvorim haubu otvorim hladnjak voda je pod pritiskom kao kad otvaram koka kolu biggrin ali je hladna.....
.
druze,upali auto i sidji do Uzica,idi kod Lamze i on ce ti to resiti,covek je vrh majstor driving
ako hoces mogu ja da ga zovnem da te najavim i resices to za pola sata.PozdraVW
-
jaoooj jos nisam sredio tu crvenu skazaljku lollol idem ja prvo na dijagnostiku pa da vidim ako nista icicu kod tog lamze,,,nemam net pa mi teze da objavim sta radim mahac
-
otisao mi je davac temparature to sam zamenio i sad je ok... pozZ
-
Da ne bih otvarao novu temu pitacu ovde
kazaljka za temperaturu mi stalno varira ma koliko god vozio auto,ide do 80 pa se vrati na 60 itd,termostat ne zatvara i on je otisao
zvao sam u prodavnici auto delova i on kosta oko 900din otprilike
e sad majstor mi je reko da ne kupujem taj jer nevalja i da samo kupim orginal termostat u autokomercu,zvao sam i kod njih kosta 3150din,jer sa tim nema zezanja i mora samo orginal
kaze mi da ovaj od 900 oce da laze i desavalo se da ne pokazuje tacnu temperaturu i auto prokuva,
sad me zanimaju vasa iskustva sa tim,da li da kupujem ovaj obican od 900din ili da uzmem taj orginal 3150din u autokomercu kao sto mi kaze majstor ?
-
ja sam imao slican problem na pasatu b4 1.9tdi...predjes 30-40km on ne moze da digne teperaturu preko 70 cak je nekad i nize...kupio sam u astoru u sarajevskoj termostat za 600,pre godinu dana...i auto radi noramalno vec godinu dana od kada sam ga zamenio...ne verujem da moze da se pregreje...
-
ma nemam pojma,covek radi u ovlascenom skodinom servisu i kaze da termostat treba da kupim orginal u autokomercu,a mnogo je to para za jedan termostat po meni
neznam dal da uzmem ovaj obican ili taj orginal
-
brate ja mislim da taj tvoj motor i ne moze da se pregreje...vozio sam u firmi kombi vw t5...od 20 njih ni jedan nije imao merac temperature motora,kada sam pitao u servisu covek mi kaze da je taj motor ne moguce pregrejati :huh: :huh: :huh:...mora da ima neko na forumu ko je menjao termostat na b5,5...
-
mene najvise zanima koji da uzmem termostat,dal moze ovaj obican ili ovaj u autokomercu orginal,a ovo za motor neznam,on mi je reko da nevalja taj od 900din nego samo orginal
-
Ma nema sta da laze termostat, ne daje on nikakav podatak. Potrazi po forumu pisano je vise puta koji su dobri od tih jeftinih, npr. Vernet, Thompson...
-
Da ne bih otvarao novu temu pitacu ovde
kazaljka za temperaturu mi stalno varira ma koliko god vozio auto,ide do 80 pa se vrati na 60 itd,termostat ne zatvara i on je otisao
zvao sam u prodavnici auto delova i on kosta oko 900din otprilike
e sad majstor mi je reko da ne kupujem taj jer nevalja i da samo kupim orginal termostat u autokomercu,zvao sam i kod njih kosta 3150din,jer sa tim nema zezanja i mora samo orginal
kaze mi da ovaj od 900 oce da laze i desavalo se da ne pokazuje tacnu temperaturu i auto prokuva,
sad me zanimaju vasa iskustva sa tim,da li da kupujem ovaj obican od 900din ili da uzmem taj orginal 3150din u autokomercu kao sto mi kaze majstor ?
Ja sam pre par meseci zamenio termostat,imao sam isti problem,temperatura je verirala i kupio u Auto line-u neki za 830 dinara i radi sasvim normalno,temp konstantno na 90.Neki nemački aftermarket proizvodjač,nije turčin,ili kinez.
-
Ajd da pitam ja u vezi Golf 2 dizel... Da li kazaljka treba da stoji tacno na pola, manje ili pak da predje? Nema sanse da predje polovinu, tj. da mu dve crte preko lampice bude normalan polozaj? Nijednom Golfu, za koji ja znam, ne prelazi polovinu... E sad, stavljao sam tri razlicite table, isto se ponasa. Ali sam hteo da to sredim, da mi stoji tacno na polovini, da bih lepo primetio ako nekad digne temperaturu. Odem ja kod elektricara, jer sam sumnjao na one dve ampule sto stoje u racvi, jer su kod mene obe crne, a znam da postoji 4, 5, 6... boja tih ampula, za koje niko ne zna gde koja boja treba da se stavi. On mi kaze da je dobro sto su kod mene obe crne, da jedna sluzi da daje podatak tabli, a druga sluzi za kompjuter, ali posto ja nemam kompjuter, kod mene obe sluze za tablu (sto mi je nelogicno), a sto se table tice, kaze i da treba da prelazi pola, kao, pokazivac se i bazdari na pola desne polovine. blink
E sad me zanima, zna li neko nesto dublje o tome i da li da trazim dalje ili je to stvarno tako?
-
kod mene na golfu 1 dizelu prelazi pola,a ima neka cudna fora kada ugasim svetla i vozim 1-2minuta tako ona se vrati na polovinu...cuo sam da je i kod dvojke tako...
-
nije mi nesto jassno!!
vozite dosta dobraa auta..nova u odnosu na moje i zao vam je 30e za termostat blink
a ti brate stavis taj jeftiniji i razmisljas da li ce ti auto prokuvati...zbog 20e razlike
-
ja sam samo pitao razliku;necu da bacam 20e vise ako i ovaj zavrsava posao,najvise sam pitao zbog autokomerca jer znam da deru sa cenama... ;)
-
nije mi nesto jassno!!
vozite dosta dobraa auta..nova u odnosu na moje i zao vam je 30e za termostat blink
a ti brate stavis taj jeftiniji i razmisljas da li ce ti auto prokuvati...zbog 20e razlike
Autokomerc je derač,prepakuje deo u svoje pakovanje i odmah dupla cena,njima iz principa ne treba ostavljati pare,sem kad nemaš izbor.
-
e to i ja kazem,ovaj termostat sto ja kupujem kosta oko 1000din i pro0izvodjac je ber thompson ja mislim,oni kazu da je orginal,mada cisto sumnjam ali svi njega kupuju i odlicno se pokazao,drugar taksista je stavio na b5 i evo vec 2 godine sljaka odlicno
-
Danas sam zvao jednu radnju na Bulevaru i kaze Behr-Thomson 800 din. E sad da li je original...
-
zvao si u wagen comerc,tu sam i ja zvao,810din kosta Behr-thomson orginal,kazu da su se odlicno pokazali,idem u petak da kupim i promenim( kad me vide obraduju se,u petak sam kupio homokineticki zglob i promenio na passatu) biggrin
ali ima sad isti taj termostat i kosta 1600din sa nekim pecatom blink a potpuno isti termostat,ne razumem u cemu je tu fora
-
Slider-u, skini davač temperature, umoči ga u proključalo vodu, daj kontakt na bravi i dobićeš odgovor... temperatura ključale vode je 100 C (da ja sad tu puno ne pametujem, to vec znamo), tako da ti kazaljka mora preći bar par podeoka preko 90 C...
-
to sa vadjenjem davaca nije bas pametno osim ako slucajno nemas vodu u sistemu koja nije preporucljiva bicedobro
ako ti pali venilator nista ne diraj
-
kako kaže aca, tako je najbolje, ali ako već hoće da reši sebi tu misteriju za sva vremena (što bi narod rekao - da tera djavola), onda može da proba i ono što sam ja rekao, pa sad ako iscuri malo vode (antifiriza)- iscuri, nije to suvo zlato, dosuće se ;)
-
menjao sam antifriz pa sam probao termoblok i ode kazaljka dalje od 90 sto je ok,zezao me relej od druge brzine ventilatora ukljuci i zalepi i negasi ventilator,pa sam zamenio relej i stavio block kondenzator na kontakte (da ne varnici kad ukljucuje) i sad je i to ok.
Opet moram daa kazem da je forum skroz jak da se ljudi skoro poubijaju da pomognu nekom.Cenim i postujem svako misljenje i savet i naravno puno hvala svima na pomoci tapsac clap mahac tapsac tapsac clap clap
-
kazaljka od temperature mi nekad pokazuje normalo 90 a nekad stoji zakucana koliko god se zagrije auto ne pomjera se sa 0?
-
Koji auto?
Послато са GT-S7562 користећи Тапаток 2
-
bora 2001g 1.9 81kw
-
Meni je isto preko leta 90 ne mrda kad zahladni brzo dodje do 70 i tu ostane nepada ispod 70. izgleda da termostat ranije otvori
-
Termostat.2000 RSD sa ugradnjom. :46