VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: sportline Januar 04, 2011, 04:53:20 posle podne
-
07.07.2009. mi je proklapao zamajac na golfu V 1.9tdi pri 143 000 km što je njegov standardni kvar, kupio zamajac, set kvačila(sachs) i druk ležaj jer su mi u servisu rekli da bi bilo poželjno i to promjeniti kad se vec mjenja zamajac i tako i napravio.
Sve je bilo u redu do neki dan kad mi je auto počelo proklizavati između 2 i 3 tisuće obrtaja obrtaja, pri polasku nema nikakvog trzanja, odvaja skroz na visoko, na što mi je moj meštar rekao da mi je otišla lamela.
Auto je sad prešlo 190 000 pa mi nije jasno kako je se mogla nova lamela tako brzo pokvariti, a nedivljam s auto tako da je nisam mogao spaliti.
E sad me muči jedna stvar, da su mi u servisu kad sam im donio nove djelove(dog.je bio da ja donesem djelove a da oni samo promjene) promjenili samo zamajac, a ostalo ostavili kako i je jer je bilo ispravno!
Da li mogu na lameli koju sada skinem pročitati neku oznaku, neki broj, godinu proizvodnje, bilo šta po čemu bi utvrdio da je lamela stara koliko i auto, jednostavno da mi je nisu zamjenili???
Ne volim nepravdu! badmood badmood
-
popuni lokaciju u profilu...
na svakom delu bi trebalo da pise godina prozivodnje...
-
Jesi siguran da piše i na lameli? Je li ima netko negdi neku sliku možda?
-
Da li si ceo set dobio kao kompaktnu jedinicu ili si ve kupovao posebno?
-
Vrlo moguce da nije proenjen semering radilice ili menjaca, pa da je on procureo i zato ti proklizava.
Pogotovu ako kad je hladan hvata oko sredine kako i treba, a kad je vruc hvata pri vrhu.
-
@VW-TECH Kupio sam sve u kompletu u jednoj kutiji, nije bilo posebno.
@dag81 Nisam mjenjao nikakav semering, a nije bilo curenja ulja ispod auta nikad nikakvog.
-
Ja sam svoj problem riješio, kad su rastavili sve lamela je ko nova, a i ostali djelovi koje sam promjenio, u pitanju je bio neki mislim semering na mjenjaču koji je puštao ulje na lamelu, zbog toga je auto proklizavalo kad bi se to ulje ugrijalo... Demontaža, montaža, čišćenje lamele+jedna manžetna na zgolbu 320KM
-
dosta para ;) ali najbitnije da si resio problem, sad uzivaj u voznji! driving
-
Eto, rekoh ja semering.
A da su te odrali jesu, i to posteno. Ovde je skidanje menjaca oko 50-80e u ovlascenom servisu , pa sta radio.
-
Ruka su naplatili 255 KM ostalo su djelovi, jbg, ode je to normalno u servisu, a bio si u pravu što se tiče kvara.