VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: copears Decembar 30, 2010, 06:46:18 posle podne
-
Odjednom je krenulo nesto da mi krlja u tabli, posavetovao sam se sa drugarom i on mi rece da su to neki zupcanici plasticni! Krlja mi dok auto ide i u pokretu je, mnogo me nervira blabla! Ko to moze da mi resoi i gde! pozdrav svima alealeee
-
Ako sam dobro razumeo problem..postoje 2 mogucnosti...1. Ako ti ne rade dobro pokazivaci kilometraže, onda su ti se "pojeli" zupcanici u satu, koji su u vecini slucaja plasticni, to mozes resiti u taho-servisu, i....ili 2. ti je menjana sajla sto ide od menjaca do sata...
-
Mislim da su zupcanici, pokazuje on ali malovise treperi kilometar sajla! Gde to da sredim u Beogradu i koliko bi to bilo love? badmood
-
Ja sam slican problem resio kod tzv. zike sajle ili kako se zvanicno zove servis stevcevic cini mi se. To je od kruznog toka kod bogoslovije dole prema Dunavu pa pre semafora desno,mala ulica.Rade sve vezano za km satove,od zupcanika pa do izrade raznih sajli,a cena je meni bila 10e za zamenu zupcanika u satu za Audi 80
-
problem ti je sa sajlom za kilometrazu, obicno se manifestuje takav problem kada je hladno vreme i u minusu, kada kilometraza ne radi onda zupcanik proslajfuje oko osovinice i zupcanik stoji u mesto. Mozes da probas da poprskas sajlu nekim silikon sprejem protiv smrzavanja.
-
kako da dodjem do sajla da odsrafim tablu u kabini?
-
prvo izvadis radio, pa skines dugmice za ventilaciju pa sve prekidace, pa onaj okvir oko sata sto ide do i oko radija, kada to skines videces dva srafa na satu, odvijes ih i privuces sat malo ka sebi da bi mogao da zavuces ruku iza sata da otkacis sajlu, ako bude hladno imas sanse da polomis sajlu jer je i ovako ona plastika gde ulazi u sat kruta, pazi na to.
-
taj sam i ja problem imao,(secam se da me gedora zajebavao da nemam neke miseve ili gremline)hehehe nerviralo me dugo da bi na kraju bila glupa sajla od 550 dinara kod zike sajle na bogosloviji sam zavrsio sve.....
-
kako da dodjem do sajla da odsrafim tablu u kabini?
tako nikako (ja i drugar smo pokusali tako i muka jedva smo je vratili...ovi iz zike sajle su uradili sve bez vadjenje table...sve ispod haube su uradili za 5 min...nista iz kabine
-
ja sam je menjao 10 puta iz kabine a da ne bi skidao nista moras da je polomis da bi je izvadio
-
cekajte ljudi za koji auto ?Za golfa 2 znam kao sto su ti rekli 1 muzika2 grejanje (prvo one polugice + prekidac) ,e sad nek me neko ispravi da li moras ili ne moras i onu celokupnu plastiku da vadis (ona koja ide od svetla do radia) ,ako nju skidas imas naravno zabicu rucne na njoj i mislim 8 srafova .Pa tek onda prilazis inst tabli koja ima gore valjda samo dva srafa. Kad si to odradio imas sledecu opciju ,ili da dzek svuces prvo ili da ruku provlacis do sajle i pritiskom na tu zabicu koju osetis mozes da je skines .Napominjem ovo je laksi deo posla -vracanje ce biti teze jer ce ti se ruka stanjiti .
-
Vidim da ja idem kod Zike sajle najlakse je tako tapsac
-
veruj mi meni su za pasata b4 uzeli 550 dinara...tebi ce sigurno jeftinije...za 5 min sve bilo gotovo
-
prvo izvadis radio, pa skines dugmice za ventilaciju pa sve prekidace, pa onaj okvir oko sata sto ide do i oko radija, kada to skines videces dva srafa na satu, odvijes ih i privuces sat malo ka sebi da bi mogao da zavuces ruku iza sata da otkacis sajlu, ako bude hladno imas sanse da polomis sajlu jer je i ovako ona plastika gde ulazi u sat kruta, pazi na to.
Ja skidam levu resetku ventilacije, onda difuzor malo nategnem na dole i tuda provucem ruku do sata i tako skinem buzir od sajle.
A inace da bi se sama sajla zamenila ne mora nista unutra de se skida vec samo sa pinjona, stari buzir ostaje na mestu a sajla se izvlaci iz njega i provlaci nova ;)
-
Djole takvih majstora nema u Beogradu šta da ti kažem kad sve znaš! Šteta što nisi bliže!
-
Pa to mozes i sam, nije nikakva nauka ;)
-
bicedobro