VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Ivan Oktobar 26, 2007, 12:09:24 pre podne

Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Oktobar 26, 2007, 12:09:24 pre podne
Posto imam problem sa karburatorom desava mi se da ujutru kad upalim kao da radi na drva, prima gas na leru ali trese, medjutim nasao sam mu foru krenem polako i posle 100-200 metara radi normalno. Problem je sledeci: pre dva jutra kad sam krenuo na posao radnja ista, medjutim kad sam krenuo on je trokirao cak i kad se ugrejao. Ubrzavam ali on se trese, e onda sam se iznervirao, stao, ubacio u prvu i gas do crvenog, pa u drugu do crvenog i posle toga je isao normalno. Proverio sam kablove - nisu oni, svecice nisu presle ni 500 km, inace svecice si BOSCH W7DC 3+ sa diodom od itrijuma. Auto nosi ovu oznaku svecica ali mislim da ga j*** sto su itrijumske pa mu nesto ne odgovara. Kakvo je vase misljenje?
Naslov: Trokiranje
Poruka od: PEDJA_COACH Oktobar 26, 2007, 01:18:36 pre podne
Iskreno ne razumem se u elektriku i svecice bash toliko,ali mislim da imamo slichan problem.Meni se teshko pali,a u leru se gasi,dok mu ne nabijem neku vecu turazu,i imam osecaj kao dok ne povuche... Majstor mi je gledao karburator i reche mi da treba da se  sredi,pa je moguce da je to u pitanju...neke zpushene diznice, ili neka prljvshtina...aj ti ako nadjesh neki lek ti pishi,koristice i meni,a i drugima ...heheheh
Aj srecno nam bilo!!!
Naslov: Trokiranje
Poruka od: stdeyan Oktobar 26, 2007, 01:36:58 pre podne
upredicu vase probleme sa mojim yugom !! mislim mog matorog...
resio ovako,a mozda i vama pomogne...

posle kablova, svecica, razvodne kape, palca, skinuo sam karburator i skroz ga rasturio , ocistio DOBRO faminom , znaci trljao dok se nije usijao, sve kanale za dotok vazduha , tankom zicom, kupio set dihtunga i dizni , `sisicu` za za spricanje benzina, membrane!! sve lepo spakovao i upalio na zub...
jos uvek ide k`o mutav  
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Turbo Oktobar 26, 2007, 09:07:01 pre podne
Provjeri gumeni nosac karburatora (ispod njega, na grani), on zna cesto da zeza, uvlaci fals vazduh i trokira.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Rocky Oktobar 26, 2007, 09:47:49 pre podne
Slazem se sa turbom donja guma je osetljiva na temperaturu i zna da se skameni i pocne da pusta falsh vazduh. Ima jos jedan problem sa VAG karburatorima a to je automatski sauh, ne znam jeli ima vodeno grejanje ili ima elektronski. E sad trokiranje u voznji kada je ugrejan moze da izazove isto sauh jer ne smanji dovod vazduha. Sve sam ja te probleme imao na audiju kocki. Kada si zabo pun gas oslobodio si klapnu vazduha i onda je poceo normalno da radi. Karburator ti je zreo za reparaciju.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: bane Oktobar 26, 2007, 09:47:53 pre podne
Karburator ima tzv. prelazni rezim kada pritisnes gas pa sa niskih obrtaja treba da podigne obrtaje motoru i pri tome povuce tezinu od 1 tone. Da ne trokira ili da se ne ugasi postoji dizna u grlu bas za prelazni rezim.

Mada kako sam shvatio tebi motor dobro radi posto se zagreje (hladni start ujutro pravi probleme), sto znaci da imas problem sa sauhom rucni/automatski. Prvo proveri to pa onda rastavljaj karburator i cisti dizne.

Ipak sam si primetio da imas problema sa karburatorom ..... alat u ruke!
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Kosta Oktobar 26, 2007, 09:59:46 pre podne
I pazljivo sa velikom turazom kada upalite auto inace ode glava ako se preteruje  

Koje ulje Vam se nalazi u motoruma, ako je gusce hidropodizaci nece odradjivati svoj posao kako valja dok se ulje malo ne zagreje i razbije da moze da prodje i stigne svugde gde treba.  
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Oktobar 26, 2007, 10:29:55 pre podne
Ma meni pali k'o mina na pola kljuca al' posle nastaje dzumbus. Ja mislim da mi je crkao onaj vakuum na karburatoru. Sto je najgore nije svaki put isto. Jednom radi kao doxa, neki put malo trese, neki put mnogo ali ovo sa trzanjem i trokiranjem u voznji mi se prvi put desilo. Sto se tice vakuuma njega ne prodaju posebno nego zajedno sa karburatorom, a ja vec imam jedan koji sam kupio zbog vakuuma i stoji mi na terasi skuplja prasinu. Ima da se kupi polovan od golfa II sa rucnim sauhom, traze mi 40 evra (polovan). Interesuje me da li odgovara na moj auto?

P.S. Ja nemam hidropodizace.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: tasa Oktobar 27, 2007, 10:57:00 pre podne
Ljudi o ovome je vec bilo price, takve sam iste imao simptome sa mojom dvojkom 1.6 karb. pierburg2e2, sredite karburatore i sve ce biti ok.

Nego Ivane, baci pogled na crevo koje ide sa usisne grane na pojacivac kocnice. Meni je jednom to crevo puklo uzduzno i sve sam okrenuo naglavacke dok nisam slucajno dirnuo crevo i cuo sistanje, zamenom istog sve bilo ok. Sto ce reci fals vazduh.

A koje je godiste kod tebe kad nemas hidropodizace?
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Oktobar 27, 2007, 06:05:35 posle podne
Bio sam kod majstora i proverio sva creva na karburatoru, sva su cela, jedino nisam proverio ovo sto ide na pojacivac kocnice jer sam sad video post. Nije ni gumeni nosac ispod karburatora. Jedini sumnjivac mi je vakuum.

@tassa

 '83. godiste, ja mislim da je VW od '85 poceo da ugradjuje hidropodizace.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Oktobar 28, 2007, 10:33:14 posle podne
Citat: tassa

Nego Ivane, baci pogled na crevo koje ide sa usisne grane na pojacivac kocnice. Meni je jednom to crevo puklo uzduzno i sve sam okrenuo naglavacke dok nisam slucajno dirnuo crevo i cuo sistanje, zamenom istog sve bilo ok. Sto ce reci fals vazduh.




Proverio sam crevo celo je. Izgleda da mi jedino preostaje da rasturim karburator. A sto se tice dizni i dihtunga jel ima da se dizne kupe nove ili polovne, za dihtunge znam da ima da se kupe novi.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: tasa Oktobar 28, 2007, 10:50:22 posle podne
Pravo da  ti kazem, i ja sam se pre nosio tom mislju, ali sam odustao, pre svega zvao sam neke, i kazu da nemaju,mada cisto sumnjam, al ajde. Video sam da prodaju preko e-bay-a  nemackog i cena je nekih 13 e, cini mi se, ali to sam gledao pre nekih
nego koji ti je krab, ako ne 2e2 evo ti jedan link http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...:en-us%26sa%3DN (http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.gowerlee.dircon.co.uk/2E2spareslist.gif&imgrefurl=http://www.gowerlee.dircon.co.uk/2E2type.html&h=733&w=615&sz=53&hl=sr&start=1&um=1&tbnid=XUMkBFA4WIpw9M:&tbnh=141&tbnw=118&prev=/images%3Fq%3Dpierburg%2B2e2%2Brepair%2Bparts%2B%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Dsr%26lr%3D%26rls%3Dcom.microsoft:en-us%26sa%3DN)
a ako je bilo koji drugi googlaj, ima o tim karbovima cela specifikacija, a delove ako nadjes ovde nadjes ako ne onda ti je     pa iz inostranstva nabavi
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Oktobar 29, 2007, 04:57:19 posle podne
Karburator mi je Solex Pierburg 1B, jednogrli sa elektronskim sauhom kako kaze majstor ali kroz njega prolaze creva sa vodom, tj, antifrizom pa sad ne znam kakav je elektronski ili "vodeni".
Naslov: Trokiranje
Poruka od: banderash Novembar 23, 2007, 09:16:46 pre podne
Citat: Ivan_KS
Ma meni pali k'o mina na pola kljuca al' posle nastaje dzumbus. Ja mislim da mi je crkao onaj vakuum na karburatoru. Sto je najgore nije svaki put isto. Jednom radi kao doxa, neki put malo trese, neki put mnogo ali ovo sa trzanjem i trokiranjem u voznji mi se prvi put desilo. Sto se tice vakuuma njega ne prodaju posebno nego zajedno sa kerburatorom, a ja vec imam jedan koji sam kupio zbog vakuuma i stoji mi na terasi skuplja prasinu. Ima da se kupi polovan od golfa II sa rucnim sauhom, traze mi 40 evra (polovan). Interesuje me da li odgovara na moj auto?

P.S. Ja nemam hidropodizace.
u servisima za karburatore kompletna revizija i zamena membrane na sauhu kosta oko 50 evra nadjes dobar servis i to je to
Naslov: Trokiranje
Poruka od: ninjas Mart 13, 2008, 11:29:17 posle podne
I ja imam slican prblem.

Kada je hladnije treba mu i do 20 min da se zagreje da bi mogao da se vozi bez veceg trzanja i gasenja (inace pali iz prve). U toku voznje, nije bitno koliko ga dugo vozim, jako cudno raguje na dodavanje gasa. Tacnije kad dodam gas on se na trenutak zagusi i kao da malo uspori i kako pocnem da popustam gas on pocinje da dolazi sebi i kao da mu tek tad dodajem gas. Sto mu jace dodam gas to se vise gusi. Cesto se desava i da se ugasi kad treba da krenem posle krace pauze (semafor, raskrsnica...). Ovo je jako nezgodno narocito kada moram da preticem. Veliki je inace problem i kad krecem, jer moram da mu dodam veliki gas i veoma olako da pustam kvacilo kako bih normalno (i jako sporo) krenuo. O cepanju guma mogu samo da sanjam, poslednji put kad sam pokusao blazu varjantu potpisivanja, momentalno se ugasio (uz par kratkih trzaja). Moj zakljucak je da nesto nije ok sa karburatorom ali nisam siguran.
Poprilicno je tesko i naporno voziti sa ovim problemom, svaki savet ili iskustvo bi mi dobro doslo!
Ko sto vidite u pitanju je MK2 1.6 CL 55kw, automatski sauh, polu-ajnspric, '86.

Pozdrav svima i hvala unapred!!!!
Naslov: Trokiranje
Poruka od: legionar Mart 14, 2008, 03:00:32 pre podne
Provjerite vi filtere od goriva i cijeva za dovod goriva, to je ilo kod mene, trzao nekad i kad je hladan i kad je vruc
Naslov: Trokiranje
Poruka od: _ErRoR_ Mart 15, 2008, 06:42:13 posle podne
Kako velis nekada ne trza,nekada malo, a nekada pak nimalo sto moze biti vremenski faktro, hladno,toplo,vruce...Sve to djeluje na ponasanje auta...
Rekao si da trza kada je hladan, sto vuce na saug.Rekao si da je vodeni tj idu dva crijeva, koja kontroliraju saug! A to moze vuci na jos par stvari..O kojima cemo nesto kasnije...Eh moj prijedlog jeste da kupis komplet karburator sa drugog auta, koji je vec ustelovan (tvornicki) jer nakon servisiranja karburatora nikada neces dobiti onaj takt rada, kao sa svabinim postavkama....
P.S mehanicki su ti podizaci..
Naslov: Trokiranje
Poruka od: tasa Mart 18, 2008, 11:28:17 posle podne
Citat: ErRoR
Eh moj prijedlog jeste da kupis komplet karburator sa drugog auta, koji je vec ustelovan (tvornicki) jer nakon servisiranja karburatora nikada neces dobiti onaj takt rada, kao sa svabinim postavkama....

Sa ovom se konstatacijom ne slazem, to sto je on bio ustelovan na jednom autu, ne znaci da ce isto tako raditi i na drugom. Ovde ipak utice gomila drugih  stvari, stanje sistema za ubrizgavanje, struja, filteri, creva itd.
 A sto se tice servisiranja karba, o tome je vec bilo price, treba platiti i onda se voziti, a ne raditi karb. kod nekog perice na livadi, ili kod nekog kvazi majstora.
Pozdrav.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: banderash Mart 22, 2008, 07:08:49 posle podne
ALOOOOOOOOOma to je samo karburator u pitanju ljudi sta vam jeee revizija karburatora ciscenje i provera sauha ako je automatski onda propadne membrana i mora i ona da se menja-sveeee komplet kosta 5000din
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 16, 2008, 04:54:16 posle podne
Da ne otvaram drugu temu posto se radi o istom karburatoru. Elem, juce sam otvorio karburator radi zamene dihtunga. Na sredini se nalazi brizgaljka za gorivo. Ona izgleda ovako.

(http://i210.photobucket.com/albums/bb265/Ivan_KS/DSC00344-1.jpg)

Kad sam pritisnuo klip sa strane iz nje je izasao mlaz goriva. Kad sam stavio drugu i ponovo pritisnuo ona je rasprsila gorivo. Interesuje me kako treba da izlazi gorivo kao mlaz ili u vidu magle. I sta je bolje mlaz ili magla? Inace, ova druga je sa karburatora od golfa II 1.6, 55kw. Isti motor kao moj.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: SALE GTI Maj 16, 2008, 05:34:57 posle podne
Ja mislim da bi trebala da izlazi magla a ne mlaz jer ako izlazi mlaz ima da trosi kao boing    
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 16, 2008, 07:46:29 posle podne
Meni trosi malo vise od boinga.    
Naslov: Trokiranje
Poruka od: tasa Maj 16, 2008, 07:59:16 posle podne
Pazi ovako, u usisnoj grani imas iglice, koje su ujedno da zagreju gorivo,odnosno da ga pretvore u paru, i kasnije on sam degustira koliko mu treba:)
Nego, koja je kod tebe oznaka morota?
Imaju 3 modela 1.6 masina.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 17, 2008, 12:20:46 pre podne
Oznaka je [size=]WV[/size].
Naslov: Trokiranje
Poruka od: pekar Maj 17, 2008, 01:31:11 posle podne
brizgaljka treba da baca u vidu prasine ili magle,ako baca mlaz to ti je onda i problem,jer je prezasicen gorivom i to ga davi sto dolazi do trzanja i davljenja tj,gusenja motora,to je iz mog iskustva.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 17, 2008, 05:14:16 posle podne
A jel moze to da se nasteluje/prepravi da baca maglu umesto mlaza ili mora da se menja brizgaljka?
Naslov: Trokiranje
Poruka od: pekar Maj 18, 2008, 06:44:18 posle podne
ne verujem,kod mene je bila naprsla brizgaljka i isto je pljuvala benzin,a auto je trokirao secao i neznam sta sve nije radeo,isterivao me iz pamet,onda kupio brizgaljku namestio i kao da niceg nije bilo,sve normalno je fukcionisalo i radeo je ekstra bez trokiranja cimanja itd. Tako da ti je ona najverovatnije negde napukla kada pljuje gorivo,zameni je i to bi trebalo biti to!
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 18, 2008, 07:24:47 posle podne
U sledecih par dana cu da zamenim pa ce da vidimo sta ce se desiti. Najvise mrzim kad treba karburator da skidam/rasturam.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 19, 2008, 02:34:05 posle podne
Jel bi mogao neko da mi kaze sta znace oznake na brizgaljkama? Na jednoj pise 19 a na drugoj 25.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: pekar Maj 19, 2008, 08:02:49 posle podne
To bi trebalo biti oznaka za model brizgaljki koju trebas staviti, a sad od ta dva broja neznam koja je za tebe,najbolje je da proveris na nekom sajtu koja oznaka ti treba.
Naslov: Trokiranje
Poruka od: Ivan Maj 19, 2008, 09:47:28 posle podne
Na ovoj sto je skinuta sa mog karburatora pise 25 a na karburatoru koji mi stoji kao rezervni deo pise 19.