VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: kristina990 Decembar 29, 2010, 08:02:08 posle podne
-
Danas postoje mnogi proizvođači sofisticirane ispitne opreme poput Boscha i ostalih koji između ostalog proizvode i testere akumulatora gde se može za samo nekoliko sekundi dobiti uvid u njegovo stanje.Ona priča,veoma česta da se ostavi akumulator 3-5-7 dana je obična prevara i služi za odvraćanje mušterija od reklamacije,mnogima kojima je auto neophodan će radije kupiti novi akumulator,posebno važi za profesionalne korisnike kojima je auto hleb.
evo samo nekih od tih proizvoda pa pročitajte o njihovim mogućnostima
http://www.argusanalyzers.com/index.php
slične uređaje imaju i ostali proizvođači ispitne opreme...
čak je poželjno ugraditi novi akumulator u nezavisnom servisu koji ima ovakvu opremu i odmah ga ispitati,da se konačno stane na kraj škart akumulatorima(novim)koji se kod nas prodaju(nezavisno o marki).u prilog tome ide i novi zakon o zaštiti potrošača koji kaže ako se neispravnost desi u prvih 6 meseci upotrebe,smatra se da je proizvod imao grešku i kao nov...
ova moja priča je konkretno o black horsu koji nikad više neće ući u moja kola,oprostio bi im da su akumulator ispitali odmah i zamenili,ovu zahebanciju od5-7 dana ne opraštam...
-
Takodje se meni desilo nesto slicno sa Blackhorse.... nikad vishe to djubre.
-
zato je tu white horse biggrin
-
Pa ja sam imao srecu da sam imao mislim silver horse ,trajao je kod mene godinu dana (jos kod prethodnih vlasnika 3),jeste da je auto trokirao tj da smo mu dolivali destilovanu vodu-ali su svi hvalili tu seriju .Sad imam vartu i miran sam.Mada realno treba zastititi nas potrosace jer nije to mali trosak .
-
Ma ti što održavaju akumulatore su skoro svi prevaranti. Za 3-5 dana, pa kada to prođe onda za 7 dana, dok ne popizdiš i kupiš drugi. Ja sam, igrom slučaja, kada sam kupio letos novi akumilator predao i buljuk starih i doplatio samo 700 din.
-
Ja sam onda jedini koga BLACK HORSE sluzi skoro 5 i po godina. Tek je sad poceo da posustaje. biggrin
-
Ja sam imao na predhodnom autu BLACK HORSE 2-3 su mi zamenili (rklamacija) e tek onda sam dobio normalan koji je ruku na srce bio bas dobar, ali kad sracunam koliko sam zivaca i vremena potrosio oko toga nikad vise to cudo necu kupiti
-
I meni se ovo identično desilo,ali sa nekom drugom markom akumulatora,kao ostavi da ispitamo,a šta ja da radim dok ispituju,otišao odmah kupio drugi akumulator,oni me zvali posle izvesnog vremena,reklamacija uvažena i dali mi nov akumulator kojeg sam naravno odmah prodao.
A smrdljivi black horse mi je crkao jedan mesec po isteku garancije,znaju oni koliku garanciju da daju. ;)
-
Ja sam kupio Energizer pre 10ak dana sa 3 god garancije. Kad sam pitao za ostale proizvodjace (medju njima i Black Horse) rekli su mi "Mi to sranje vise ne drzimo" biggrin
Stari Black Horse koji sam davno imao crkao je u 25. mesecu (naravno da je imao 24 meseca garancije :angry:)
Sto se kristine tice tu ima nekih drugih problema.
-Nemaju svi taj uredjaj za ispitivanje. Isto tako ne sme niko osim uvoznika da tvrdi da je akumulator neispravan. Procedura slanja akumulatora do uvoznika i servisiranje tj ispitivanje ispravnosti je procedura koja se ceka. Jeste da samo ispitivanje traje 7 sekundi, ali kad bi zvanicni uvoznik bio iza pulta gde si ti kupio akumulator i kad bi ti bio jedini koji ulaze reklamaciju.
Isto kao sto si napomenuo da u roku od 6 meseci mozes da reklamiras kao neispravan, trebao si da pogledas koliko je maximalni servisni rok. A siguran sam da je preko 7 dana, ako ne i citavih 45 dana. Znaci tu nikakve prevare nije bilo ako su oni nekoliko dana drzali taj akumulator kod sebe, samo si ti licno ljut. Zakon na kojeg se pozivas nije prekrsen. Ako je taj akumulator koji si uzeo bio mladji od 6 meseci mogao si da trazis da ti daju drugi ili da ti vrate novac. Naravno ako imas potrebnu dokumentaciju tj racun.
Ne znam zasto se cudis "skart" akumulatoru, a prethodno se nisi zapitao zasto si kupio najjeftiniji? Cudi me da nisi izguglao ;) i uverio se o broju zalbi na BlackHorse. Zasto ostali akumulatori kostaju 20%+ vise.
Uostalom, drzava je dala atest na taj proizvod, a na njima je da se pokazu sa dobrim ili losim proizvodom i trziste ce odrediti dal ce da se ugase ili ce da probiju svojim kvalitetom. Da samo znas koliko "skart" proizvoda ima na nasem trzistu i po kom principu uvoz robe funkcionise, smejao bi se ovoj situaciji sa akumulatorom.
Kakvo trziste, takva roba
-
kupio sam ga zato što ranije nisam imao problema s BH,sad sam se tek uverio da su đubre,gomila naslaganih u prodavnici što čeka zamenu za novi jer gazda prodavnice ih više ne prodaje,gomila naslaganih u servisu...
a to što su jeftini nema veze,i nisu baš toliko,i to je onda obmana kupca,nek napišu prodajemo jeftino neupotrebljive akumulatore...već se reklamiraju kao neki kvalitet...smeće...
-
pa kad verujes reklamama
sve je onda prevara, od banki gde ljudi radosno trce po ulici i kupuju sve redom do intezivne kreme za kosu koja ce vam obezbediti muskarca
welcome to the real world
uostalom nema stvari koja se ne kvari, neka manje neka vise
kupio si los proizvod
i to je za ljude
-
I mene je Black Horse sluzio skoro 5 god, a na Golfu je sad cetvrta. A desavalo mi se sa Vesnom da sam vracao 2-3 puta cim sam kupio.
-
mogu i ja ponekad da se zajbm B),u ovom slučaju je više sporna sama procedura reklamacije i čekanje na novi akumulator (automobil)nekoliko dana...
-
ja sam imao black horse dugi niz godina, i znam samo da su svi crkavali dva - tri dana po isteku garancije, poslednji cak nekoliko meseci posle kupovine, pa su mi dali novi, koji je trajao ravno godinu i 2 dana i crkao, i otad vise nikad to djubre necu da kupim.
-
i meni nisu priznali garanciju na BLACK HORSE koji je crkao nako dva,tri meseca , pa sam uzeo energizer ,kojim sam mogu reci veeooma zadovoljan ,
BLACK HORSE nikad vise
-
Ne zelim da ulazim niukakvu raspravku ali samo zelim da iznesem postupak reklamacije akumulatora.
Svaki akumulator koji se donese na servis to jest reklamaciju mora da se ispita na licu mesta ispred musterije o stanju zatecenom na licu mesta. Meri se gustina elekrtolita i voltaza akumulatora (u koliko akumulator ima mogucnost otvaranja). Ili se meri voltaza i tezina akumulatora (u koliko je akumulator bez mogucnosti otvaranja).
Vidjeno stanje se upisuje u revers koji musterija dobija kao potvrdu da je ostavila akumulator na proveru. Ukoliko je proizvodjac tog akumulatora obezbedio servisu TEST BATERIJE servis je duzan da izda test bateriju kako musterija ne bi ostala bez auta. Test akumulatora traje 48h. 24h se akumulator puni i to specijalnim punjacem GAUS koji je predhodnoi nastelovan na kriterijume tog akumulatora. Nakon zavrsenog punjenja akumulator se hladi 24h na sobnoj temperaturi kako bi se stabilizovao napon. Kad musterija dodje po akumulator test se vrsi u njegovom prisustvu. Test akumulatora se vrsi Praznjacem GAUS koji je predhodno nastelovan za kriterijume tog akumulatora.
U koliko test padne ispod dozvoljene granice struje akumulator ide na zamenu.
PAZITE kad kupujete akumulator!!!
-Gledajte datum proizvodnje i datum prodaje. Akumulator koji je stajao u prodavnicu duze od 6 meseci je automatski neispravan.
-Svaki akumulator mora da ima topli zig utisnut na kucistu akumulatora. U koliko ima dva topla ziga ne uzimati ga.
Kad ostavljate akumulator na servis odnosno reklamaciju trazite da vam daju test bateriju. Svaki servis Black Horsa ima te akumulatore.
Nemojte da proveravaju akumulator bez vaseg prisustva.
Nastavicu veceras. Sad moram da zurim.
-
clap clap Sve je u potpunosti tacno,imao sam taj slucaj,otisao u servis,skinuli su mi akumilator,dali neki njihov da vozim i rekli da dodjem za 2-3 dana.Kad sam dosao,predamnom su ispitali akumulator....kad su ga skinuli utvrdili su da mu nedostaje kiseline,fabricki je sipano manje....pre punjenja su to dosuli i od tada radi normalno,evo 4ta godina
-
Ajmo dalje.
Akumulator je neispravan ukoliko se utvrdi sledece:
-Ako gustina elekrtolita ne dostigne odredjenu granicu u jednoj ili dve celije.
-Ako u toku testa opterecenja u jednoj ili dve celije kljuca elektrolit.
-Ako u samom pocetku testa snaga padne ispod dozvoljene granice.
-Ako je elektroljit u celijama crvene boje.
-Ako je lose izlivena klema i pukne u samom spoju sa celijom.
-Ako je nedovoljna tezina akumulatora.
Akumulator ne podleze garanciji:
-Ako je fizicki ostecen.
-Ako su istopljene kleme ili nalivane nove.
-Ako je akumulator explodirao.
-Ako je nivo tecnosti u celijama ispod dozvoljene granice.
-Ako je donet u servis ispod 10V struje.
-Ako je stajao duze od 6 meseci u prodavnici.
-Ako je nenamenski koriscen.
-Ako su cepovi iznutra pocrneli od garezi.
-Ako je prepravljan topli zig.
-Ako je donet u servis zaledjen.
Treba obratiti paznju da pre odnosenja akumulatora na servis da punjenje na vozilu bude u opsegu od 13.8-14.5V na leru sa upaljenim svetlima i da pri dodavanju veceg gasa voltaza ne prelazi 14.5V. Da nakon zakljucavanja vozila portosnja struje ne prelazi 0.2A. I da prilikom startovanja ne prebacuje 200A kod benzinca i 300A kod dizel motora.
Samom kontrolom akumulatora u vecini slucajeva odmah moze da se zakljuciti sta ne valja.
-Voltaza ispod 10V -- Na vozilu postoji konstantni potrosac ili je nesto zaboravljeno da se ugasi.
-Gustina elektrolita nedovoljna u svim celijama -- Na vozilu je neispravno punjnenje.
-Pocrneli cepovi sa donje strane -- Na vozilu je neispravno punjenje ili alnaser pri startovanju povuce amperazu preko dozvoljene snage.
-Zamrznut elektrolit -- Na vozilu postoji konstantni potrosac ili je nesto zaboravljeno da se ugasi ili je nedovoljno punjenje.
-Istopljena klema na akumulatoru -- Neispravna klema na vozilu ili nije bila stegnuta i doslo je do varnicenja.
-Pocrneli cepovi sa donje strane i crn elektrolit -- Preveliko punjenje na vozilu.
-Naduveno kuciste akumulatora -- Preveliko punjenje na vozilu.
-Nedovoljno tecnosti u celijama -- Preveliko punjenje na vozilu.
-Prevelika gustina elektrolita -- Preveliko punjenje na vozilu.
-Osteceno dno akumulatora i fali tecnost u nekoj celiji -- Akumulator nije bio lepo stegnut na vozilu.
-Cudan miris tecnosti u celijama -- Sipana neodgovarajuca tecnost.
-Nedovoljna tezina akumulatora i deformisane stranice kucista -- Preveliko punjenje na vozilu.
-Sulfatizacija na celijama -- akumulator stoji duze vreme, ne koristi se duze od 6 meseci.
U akumulator se doliva iskljucivo destilovana voda i nivo tecnosti treba da bude izmedju 1-1.5cm iznad celija. U koliko ima previse tecnosti nece moci da se dostigne odredjena gustina elektrolita i akumulator nece imati snage. U koliko ima manje tecnosti doci ce do krivljenja celije i samim tim stradanje akumulatora.
Isto je veoma bitno da se usaglasi oprema na novijim vozilima sa snagom akumulatora. Jer sam nailazio da na Audi A6 2006god sa skoro full opremom ljudi stavljaju najjeftiniji crni konj i posle se zale da ne drzi struju. Konkretno primer Bosch akumulatora koji su izbacili vise modela u zavisnosti od opreme. S1, S3, S4, S5. I Energizer standard, premium i mislim extra start.
Konkretno ja sam serviser za sve proizvodjace akumulatora koje mogu da se nadju na nasem trzistu i do sad u mojoj evidenciji 70% su neopravdane reklamacije. U koliko je sve na vozilu ispravno akumulator bi trebao da traje od 5 do 8 godina. Ja imam na Passati crni konj i sad mu je 7-ma godina. I moracu da ga zamenim.
-
E taj black horse, kako se potrefi...
-
E taj black horse, kako se potrefi...
tacno tako... big_boss
-
Ma ja sam uzeo black horse za centralno grejanje ,ni za to nije kamoli za kola rikno posle jedne sezone ....
-
bio akumulator u servisu,kažu da je ispravan...sad ću da vidim kako će se ponašati nakon par dana stajanja na minusu...zasad je dobar,doduše verovatno je napunjen do kraja i možda su nešto još čačkali,taman da progura ovu zimu dok ne istekne garancija,a pred sledeću zimu čeka me kupovina novog-sigurno neće biti somborski Black horse,a ni White horse ili bilo koji njihov.bolje da sa dao još koji dinar pa kupio šta valja,ovako sam prošao jeko loše.ostvarivanje garancije je komplikovano,dugotrajno i gotovo se može reći da na somborske akumulatore garancije nema ...
-
@Dexxter
Koja je donja granica ispod koje nesme da padne napon pri GAUS opterecenju za banner 74 Ah 680 A?
-
...evo opet problem sa Black hors...dva meseca bio dobar,pre par dana bilo hladno jutro,ja da upalim auto,ono akumulator prazan...problem je u tome da kad se odnese na reklamaciju oni ga napune u posebnim uslovima i vrate kao ispravan,dok se auto vozi svaki dan i puni bude u redu,čim se ne vozi par dana,još i ako zahladni nema šanse da se pokrene motor...tako razvuku reklamaciju preko zime,dođe proleće,leto i više temperature i akumulator odradi svoje do jeseni i prvih mrazeva,a očito je bio zreo za zamenu...ZNAČI ZAVLAČE TE DOK NE PROĐE GARANCIJA.. psujem1 angry2
kako doskočiti tim lopovima?da li postoji neka nezavisna ekspertiza koja bi bila uvažena kad bi se obratio,e sad je i tu pitanje kome?inspekciji,udruženju za zaštitu potrošača,zna li neko?
-
Pokusaj kod udruzenja za zastitu potrosaca, pretpostavljam da se neko vec zalio po tom pitanju pa cisto da vidis kakva je situacija
ali nazalost mislim da od toga nema nista.
-
A da tebi nesto ne prazni akumulator???
-
Ma kakav Black horse evo kod mene je na autu neki Whit Horse kao bolji i jaci od Black horse evo pre neki dan poceo da zeza a tek 9 meseci a garancija 3 god... Nikad vise Horse to je djubre... angry2 angry2
-
A da tebi nesto ne prazni akumulator???
ispitano kod električara nekim instrumentom koji ima neka klešta na sebi pa se ta klešta stave oko voda,znači bez kontakta i on je očitao neku veoma malu 0,00 normalnu vrednost
alternator perfektan,a kakav bi bio drugačiji Iskrin nov alternator,anlaser takođe perfektan,nije nov al je generalno sređen
motor urađena generalna,tako da se auto po pitanju paljenja ne razlikuje od novog...
ma taktika im je jasna,odugovlačenje dok ne prođe garancija...kako ih pritisnuti da priznaju očigledno neispravan proizvod?...
-
Ne mogu amper kljeta toliko precizno da izmere. skinite klemi pa izmerite ampermetrom
-
ma to je neki specijalni automer,meri sve živo,kao unimer, samo ima ta neka kao klešta presvučena plastikom,to je električar dobio od fabrike akumulatora baš za tu namenu između ostalog...meri bez kontakta,vrlo precizno,samo je vod sa akumulatora između klešta...
-
Imam ja tu igracku druze i znam kako radi zato ti i kazem da proveris ampermetrom.
-
opiši,molim te proceduru kratko i jaso,koji kontakti ,na šta se spaja...
-
ja sam dva black horsa 55ah i 65ah bacio i nisam imao zivaca za njihovu proceduru reklamacije,kupim lepo vartu 70ah
-
ja sam dva black horsa 55ah i 65ah bacio i nisam imao zivaca za njihovu proceduru reklamacije,kupim lepo vartu 70ah
to im je i CILJ I TAKTIKA da digneš ruke...nema odustajanja,imam još jedna kola tako da nije problem,ne nerviram se mnogo...
-
I ja sam imao BLACK HORSE...nov bio i posle duzeg verglanja skroz se ispraznio,i bacio sam ga,i kupio vartu...i nemam problema.
-
black hors vise nikad u moj auto
-
ma dobro,to je jasno,mada iskreno da su mi ga zamenili odmah možda bi i kupio ponovo,ovako teško...
-
opiši,molim te proceduru kratko i jaso,koji kontakti ,na šta se spaja...
Uzmes ampermetar ili unimer koji meri struju. Skines jednu klemu. + kraj ampermetra stavljas prema + akumulatora a minus prema masi. Vrednost struje koju ti pokaze ampermetar ne sme da bude veca od 0.08A ako je veca od toga onda je problem u tvojoj instalaciji a ne u aku.
Sve to radis sa iskljucenim kontaktom, zatvornim vratima i ugasenim svim potrosacima. i kljuceve drzi kod sebe u dzepu ;)
-
a koju klemu skineš + ili -,ili svejedno
-
Svejedno je. samo ako skines - onda minus ampermetra ide na stubic a + ide na klemu. I obrnuto ako skines +.
-
auto ispitan još jednom-ok...akumulator očigledno neispravan samo dopunjen vraćen kao dobar
evo izveštaja,čini mi se da neki najvažniji parametri nedostaju ili su ovi malo frizirani da akumulator prođe po njihovim standardima,mislim šrot horse...
(http://www.dodaj.rs/f/46/Ka/1qhJYMVv/photo-0001-medium.jpg)
može li neko da komentariše rezultate?čini mi se da ti rezultati ne bi prošli mogli proći kod jedne varte ili energizera i da bi aku bio momentalno zamenjen...
-
ma samo varta..... B)
-
Našao sam na netu podatak od strane prroizviđača akumulatora Vesna da pri opterećenju na +10 stepeni vrednost minimalna 10,0V,a na -20 iznosi minimum 8,9 V
a za Black Horse na jučerašnjoj temperaturi preko +10 samo 7,6V
i to je za njih dobar akumulator...
-
evo našao sam prametre za black horse 66Ah,minimalni napon posle opterećenja je 8,a kod mene 7,6 te su mi bili dužni izdati potvrdu da dobijem novi
(http://www.dodaj.rs/f/f/EK/3qKCgT3q/parametri-akumulatora.png)
iz ovoga se može zaključiti da su ubedljivo najgori na tržištu,a ostvarenje garancije misaona imenica,,,,
idemo dalje do kraja,ne do novog akumlatora nego do povraćaja para...
-
Samo napred do povratka novca, jer meni su pre 2 godine dali nov, koji je radio CAK pola godine batine i otad nikad vise bljak hors.
-
auto ispitan još jednom-ok...akumulator očigledno neispravan samo dopunjen vraćen kao dobar
evo izveštaja,čini mi se da neki najvažniji parametri nedostaju ili su ovi malo frizirani da akumulator prođe po njihovim standardima,mislim šrot horse...
(http://www.dodaj.rs/f/46/Ka/1qhJYMVv/photo-0001-medium.jpg)
može li neko da komentariše rezultate?čini mi se da ti rezultati ne bi prošli mogli proći kod jedne varte ili energizera i da bi aku bio momentalno zamenjen...
Na toj slici nema podatak kolikja je gustina elektrolita po prijemu akumulatora. Akumulator ne moze da ima 12.7V a gustinu 1.26. On ako na toj gustini drzi 7.6v ja cu da ga pojedem sa sve kleme. Prosto nemoguce. Taj akumulator je ocigledno za zamenu. Ovde se radi o cistoj prevari. Sad lepo akumulator i taj papir u inspekciju i zagarantovano si upravu. Dobices nov akumulator.
I razlika izmedju Vesna i Crnog konja je sto se Crni konj opterecuje sa mnogo vecom amperazom od Vesne tako da rezultati nisu isti. Ali ovaj tvoj je ocigledno neispravan.
-
...jeste veće opterećenje kod crnog konja,ali kraće 5s,ovo drugo daje realniju sliku o stanju...
-
vidim danas cenu oko 5000 din,jbg. još će izdržati ovo leto,kad stignu prvi mrazevi moraće drugi...
pouka iz svega
1.ne kupuj akumulator u proleće,leto i jesen,dugo stoji u radnji i ne dopunjava se-u startu je neispravan,sulfatizovao.dopunjavati stari kako god umete do sezone decembar,januar kad su potrošene stare zalihe ili servisirati stari u servisu koji ne prodaje akumulatore da mu produžite život još koji mesec pa da kupite "svež" akumulator,oni ako hoće umeju odlično odraditi kao ovima u garanciji
2.kupuj akumulator 10-15%jači od fabričkog,posebno važi za dizele
3.black horse samo ako je cena bar 2000 manja od ostalih niskobudžetnih ak.,za dizele 20%jači od fabričkog
-
(http://)
-
Mogu vam reci da je bar meni teslin akumulator preko 4 godine bio dok nisam razbio auto xD
A do zadnjeg dana je palio u pola zime bez ikakvih problema, a ujedno mu je i cijena dobra, sto bi se reklo za svaciji dzep :)
-
ma nema tu pravila,nemaju konstantan kvalitet,valjda ovisi o kvalitetu upotrebljenih materijala,ko hoće kvalitet duplo dreši kesu...
-
Mogu vam reci da je bar meni teslin akumulator preko 4 godine bio dok nisam razbio auto xD
A do zadnjeg dana je palio u pola zime bez ikakvih problema, a ujedno mu je i cijena dobra, sto bi se reklo za svaciji dzep :)
To je kako kome zapadne, ja sam imao teslin i rikno je odmah po isteku garancije, prvo mu je crkla jedna ćelija pa druga i kad je treća otišla, ja popizdim i odem i kupim Energizer koji je vrh, i nežalim što sam dao 8400din! ;)
-
ja bih to djubre lepo u kantu i uzeo vartu ili sl. i ne bi bacao zivce na idiote.. ako ne zele tvoj novac ubuduce ko ih jebe
-
dobro si rekao "kako kome zapadne", i sa svim markama je isto. jako je bitno kako se skladisti akumulator, koliko dugo stoji i u kojim uslovima kako u magacinu tako i po radnjama. Pre dve godine sam bio u nekom magacinu (black horse) u nekom selu pored sapca, i zgranuo sam se. Prvo u magacinu je bilo pa bar 50c (topili su se), drugo nisu izdavali po datumu proizvodnje vec kako koji dohvate. E posle 6 meseci stajanja akumulatora u takvim uslovima dodje u radnju i tamo stoji jos 3 meseca, e to je glavni razlog losih akumulatora. Moja firma distribuira bosch-ove i ako stoji duze od 2 meseca u magacinu vracamo ih nazad. Zao mi je sto nemam skener da vidite sta bosch zahteva od distributera i koji su sve uslovi garancije
-
...i kod izbora treba gledati i startnu snagu,piše uvek uz kapacitet npr. black horse, 66Ah 540A... exide premium od 53Ah npr. ima startnu struju od 540A znači kao 20%veći black horse...e to je ta tehnologija koju oni nemaju,kao ni mnogi niskobudžetni proizvodžači...ono 30% više struje je samo reklamni trik
i još jednom ponavljam,gledajte datum proizvodnje akumulatora i uvek kupujte "svež"
-
...sad ko za inat drži struju već dva dana mereno sa analognim unimerom 12,5V....malo sam proučio problematiku i skapirao da je problem u prodavcu akumulatora-akumulator je kupljen u maju,a proizveden u januaru i 4 i po meseca je stajao i nije bar jednom dopunjen...naime,prvi put se ispraznio u jesen te godine,nisam ga nosio na reklamaciju nego sam dopunio.i držao je sve do ove zime,akumulatoru druge zime...sad kad vratim film,prilikom dopunjavanja,kad sam odvio čepove sećam se da su ploče bile svetlosive boje kao pepeo, sa ovim znanjem mislim da je u startu bio loš,tj. delimično sulfatizovan...sreća što su sad topliji dani inače bi imao vanredni trošak....
evo koristan prilog
http://sap.com.mk/admin/upload/Uputstvo%20za%20servisere.pdf
-
boodala, otisao sam na fax 10ak dana, ostavio golfa kuci i rekao mladjem bratu da neki put otvori vrata da se golfo nadise svjezeg vazduha, i naravno on je vrata i gepek otvarao svaki dan ali od zraka do mraka jer nije imao kad od facebook-a angry2, uvece bilo ledno, i stari mi javlja veli prazan ti akumulator. . bicedobro, sta sad, da ga napunim i da skupljam eure za novi jel, hoce li ovaj biti pouzdan kao prije. . . Akum. je Black horse 65 Ah, star godinu ipo dana. . . a joj kad dodjem kuci, ma ima da u'vatim tebru i da ga batine. . . angry2
-
Dopuni ga samo na ispravljacu, bice dobar sigurno.
-
Pa neka ugasi sijalicu kad otvori vrata.... onu za kabinu.
-
Za oba auta sam istovremeno kupio blek hors akumulatore i oba su istovremeno crkla po isteku garancije. Sad koristim baner i zadovoljan sam, skoro je u sat+ reviji pisalo da su trenutno jedna od kvalitetnijih marki kod nas na trzistu.
-
Ja sam imao Black Horse 72ah i rikne 1 mesec pre isteka garancije,odem u servis oni kazu ostavi da ispitamo,dodji za 5-6 dana,ja dodjem oni kazu mora na expertizu u Sombor,zvacemo te. Prodje 20 dana odem tamo ,aaa,kaze onaj lik,imamo prava da ga zadrzimo 45 dana,odem posle skoro mesec dana,jos nista(skoro 2 meseca ukupno) svasta ja njemu tamo angry2 angry2 ocu nov nezanima me nista,kao zvace ih on pa da vidimo sta se desava.Al prodje otad 13 bajrama,sto bi reko Nele Karajlic...zvoni jedno jutro tel.-stigao vam je akumulator,dodjite po njega,pomislim neko me zajebava,ja i zaboravio na njega blink.Odem opet tamo a onaj lik pocinje da kopa po polovnim akumulatorima,nemoze da nadje moj,10 minuta je trazio da bi se na kraju setio da je stigao nov.Ooo pa vi ste dobili nov,kao da mi poklanja(mozda sam trebao da ga castim bonk???),stari ne bi ni uzeo,kazem mu uzmem aku.i odem.Nikad vise!Mora da se bude uporan,inace ne bi me cudilo da ga zadrze i 1 godinu!(isao sam vise puta nego sto sam nabrojao).
-
imam još jedna kola,za njh sam kupio negde početkom novembra REPSTAR Powerblock 45 Ah,bio jeftiniji od black horse,ovu zimu radio ko singerica,otkida...
znači ni jednog,jedinog trenutka nije pokazao znake slabosti,ni na najvećem minusu,a nije vožen baš svaki dan...
jeftiniji je od black horse, ovosezonski kontigent je odličan,dobar izbor i odnos kvalitet-cena..
možda ste ga viđali
(http://www.dodaj.rs/f/3e/Q0/24KJRy9K/kgrhqyokige0nlo3f8hbnbf1.jpg)
-
sa njima sigurno neces imati frke oko reklamacije (ako do toga dodje), posto sam ja zaduzen za to alealeee alealeee alealeee
-
ako je po onoj narodnoj "po jutru se dan poznaje" mislim da mu 3,4 godine najmanje,ne gine... B)
-
...prošla garancija,pa i leto,akumulator i dalje radi,jednom mi se ispraznio kad su ostavljena vrata od gepeka,inače nisam imao problema posle popravljanja kontakata ablendera u proleće,tu je izgleda povremeno pravio kratak spoj,međutim akumulator je definitivno loš čim ga je ispraznila mala sijalička od gepeka..to je sad 2,5 god nakon kupovine,neka računica kaže da čak i nisam loše prošao s obzirom na njegovu cenu,i možda ga opet kupim na rate ili odloženo,sa kešom nikad...
i mislim da je rizik preveliki ...7,6 V nakon opterećenja da servis proglasi za dobar akumulator je nešto što odbija od sledeće kupovine,praktično garancija za black horse ne postoji...a u rusiju šalju perfektne akumulatore,i reklamacije uvažavaju expresno...pa nek izvoze u rusiju,valjda misle da njihove pare više vrede...
volim domaće proizvode da kupujem,međutim kad se setim zajebancija muka mi je,oni da su normalna firma kad sam im terći put doneo akumulator na reklamaciju oni bi dali novi da je 100% ispravan,a kamoli ispod granice 7,6(agranica je osam)...jednostavno neću više s njima da se družim i želim im iskreno ssve najbolje u izvoznim poslovima..sad ću radije da kupim nekog kineza,čak i ako pogrešim manje ću se nervirati,,,
dobar akumulator black horse malo sutra
(http://s5.postimage.org/6dw0zf8f7/black_h.jpg) (http://postimage.org/image/6dw0zf8f7/)
-
hail BOSCH
-
Ja imam boš, srebrni neki, ne sećam se kad sam ga kupio, ima 3 godine sigurno, ispraznio sam ga do kraja više puta, radi još uvek
-
bosh s4 ubija ,prekida,kuje hail hail hail hail hail hail hail hail hail hail hail hail hail hail hail
bleck horse i ovo drugo s.... vait belo bonk bonk bonk bonk bonk bonk bonk bonk lakunoc lakunoc lakunoc
rade se od recikliranog olova kome je otisao i din i iman (dusa) i to po zastareloj tehnologi.