VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Peca_Nis Decembar 28, 2010, 03:25:56 posle podne
-
U pitaju je moj golf mk4 tdi 66kw 90ks
Sinoc, pri preticanju, u 3. brzini sam poceo od nekih 50 km/h da ubrzavam...dao sam skoro pun gas, i kada je obrtomer dosao do 3500 rpm, u trenutku je auto prestao da ubrzava i vuce i ostao na tim obrtajima kao da ima blokadu. Stao sam na semafor, posao prva, druga, pun gas, isao je samo do 2600-2800 rpm pri punom gasu, uopste nije hteo da vuce, nije imao snagu... boodala
Stao sam sa strane, ugasio auto, sacekao dvadesetak sekundi, upalio ga opet i onda je sve bilo normalno, extra ide isto kao uvek, turbina se cuje normalno, sve u redu... driving Temperatura je bila normalna, oko 80 stepeni, filter za vazduh ociscen ( zamenicu ga uskoro ali je dobar ), ulje i filer menjani pre 8000km... nikad do sada se nije tako nesto desavalo za ovih 17000km koliko je kod mene.
Da li to ima veze sa turbinom ili mozda je naisla losa nafta u tom trenutku? Na sta da obratim paznju?
-
bilo je slicnih problema.... evo ti link,mozda pomogne
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18343.20
-
imas o ovoj temi kako je gore postavljen link....
ali Skini Turbinu i Ocisti ...na perajama se nakupi dosta garezi..i kad ga ti opteretis ...ona se iskljuci ...i moras stati ...ugasis motor ...upalis i on ponovo ide ..ali sve slabije i slabije... boodala
-
k..a tebe sinko protokomer.... biggrin
-
Meni se isto desilo na mom golfu, 96KW, malo sam ga oštrije zastartovao i nije hteo da ide preko 120, ne sećam se tačno broja obrtaja mislim da je 2500. Kad sam resetovao računar, sve je bilo OK. Odmah sam zamenio filter vazduha koji je bio zaprljan (nakon samo 7000km) Čini mi se da mi auto sada ima slabije ubrzanje .... ranije je "skakao" u 2-goj brzini na oko 2000 rpm ko blesav...a sada mi se čini da nema toliko snage.... blink . Ja ću zasigurno da promenim filter goriva ali to definitivno nije uzrok. Dajte da vidimo kako se čisti turbina ako neko ima link DIY pa da se bacimo na posao ili ako nije skupo preporuku za majstora...
-
Drugaru je Luco servis u Cacku trazio 50 e za ciscenje turbine,ponasa se isto kao Pecin auto,cim ga ugasi pa upali sve u redu,sve dok mu ne nabije naglo gas,u pitanju je mk4 1.9 tdi,66 kw.
-
Meni se desavalo to, to jest pali safe mode ;) provjeri kao prvo protokomjer ;)
-
Ovo "gubljenje snage" se zove Limp Mode, pročitajte, evo linka, detaljno je objašnjeno (na engleskom):
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/limp-mode-TDI-fix.htm (http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/limp-mode-TDI-fix.htm)
-
Meni se desavalo to, to jest pali safe mode ;) provjeri kao prvo protokomjer ;)
i mene je isto protokomer tako zezao na octaviji 1.9 tdi 66kw.
-
Drugaru je Luco servis u Cacku trazio 50 e za ciscenje turbine,ponasa se isto kao Pecin auto,cim ga ugasi pa upali sve u redu,sve dok mu ne nabije naglo gas,u pitanju je mk4 1.9 tdi,66 kw.
032/285-186 Auto Lučo, trazite Aca ili Dragana...
xaxaxaxa, kad sam video u gore pomenutom servisu jednog pasata b5.5 englez, koristi lik za taxi. iz arandjelovca ako se ne varam, tj kad sam video spisak radova... oko 150.000 din boodala
moja preporuka za servis, ljudi znaju znanje... tapsac
-
hvala svima na pomoci, moracu da pogledam turbinu, filter za gorivo, protokomer...sve cu da proverim pa javim sta se desava ovih dana... B)
-
Meni se desavalo to, to jest pali safe mode ;) provjeri kao prvo protokomjer ;)
i mene je isto protokomer tako zezao na octaviji 1.9 tdi 66kw.
Ja sam bio uzeo malo onog kontakt spreja i prsnuo ostavio da se osusi i prikovcao i nije do sad nista da cuknem u drvo ;)
-
Druze prepunjava ti turbinu,ne rasterecuje je,isti problem i ja imam,servisirao sam turbinu i pregledao ona vakum crevca sad normalno ide,a oce i egr ventil da zeza;ja sam imao muke sa tim godinu dana,promenio sam i egr ventil i opet isto,dok na kraju nismo ustanovili da je neki ventil na turbini sto je rasterecuje,a inace to je svima boljka taj ventil,dosta ljudi ima problema sa njim ;)
-
Druze prepunjava ti turbinu,ne rasterecuje je,isti problem i ja imam,servisirao sam turbinu i pregledao ona vakum crevca sad normalno ide,a oce i egr ventil da zeza;ja sam imao muke sa tim godinu dana,promenio sam i egr ventil i opet isto,dok na kraju nismo ustanovili da je neki ventil na turbini sto je rasterecuje,a inace to je svima boljka taj ventil,dosta ljudi ima problema sa njim ;)
upravo je Tako Acco.....to je 99% turbina....to se i meni desilo ..odradio ...mog drugara Zokija....(sad je na Ledinama) i sve radi Ok ..i ide autic-Sharancic ko lud.... beer
-
ne mora da znaci, pocni da pregledas od namnjeg pa do veceg, prvo provjeri protokomer pa onda idi dalje, pa vidji ona crijeva od N75 ventila da se nijesu skinula? Meni EGR pusta ulje ali me ne zajebava, ali cu ga zatvarat ;)
-
ne mora da znaci, pocni da pregledas od namnjeg pa do veceg, prvo provjeri protokomer pa onda idi dalje, pa vidji ona crijeva od N75 ventila da se nijesu skinula? Meni EGR pusta ulje ali me ne zajebava, ali cu ga zatvarat ;)
da je protokomer njemu auto ne bi vukao ni na 2000obrtaja,mrcvario bi se,a njemu auto dodje do 3500obrtaja i prepuni turbina i ugasi je i onda se on mrcvari,tu samo ventil na turbini zeza 99%,komsija do mene vozi b5 i on je imao sa protokomerom i pitao sam neke majstore i njemu auto dodje do 1500 ili 2000obrtaja i nece,tada je protokomer kada u startu ne radi turbina a kad dodje do 3000 ili 3500 obrtaja znaci da je njemu turbina radila cim je stigo dotle ali je preopterecena pa se sama ugasi da ne bi pukla
-
najosnovnije je da se rasturi turbina i ocisti pa podmaze, ja sam imao identican problem i kod mene je pomoglo samo ciscenje ,naravno kad se skida proveri se itaj ventil i crevca, sad mi auto ide ko metak , tj ide extra za svojih 100konjica u tolku limuzinu.
-
bas tako,ako nisi siguran odes na dijagnostiku i izbacice ti da ti prepunjava turbina i da ne otvara venytil,ne rasterecuje je,tako sam ja saznao da je to,servis podhitno
mene je umalo kostalo zivota ta turbina i ventil kad mi je na Ibarskoj magistrali usred preticanja slepera stao na pola slepera i izgubio snagu,nece da ide,da me nije pustio vozac slepera pokupi me golf 2 i odo ja,nema zezanja sa tim ;)
-
ja se samo plasim da ce brzo da se zaprlja kod mene, imam dosta gradske voznje, a na auto putu retko kad vozim vise od 130km/h, puknem mu tempomat i lagano, e sad cuo sam da kad se przi auto onda nema sanse da zapekne, e sad je pitanje da li bas treba da se prsti 170 -180 il je ok i 130-140
-
Nece nista da mu skodi ako ga nekad zgazis do 170-180. Ne stalno ali s' vremena na vreme.
-
ja moj przim stalno skoro svako vece 160-170 od plavog mosta do gazele,nista mu ne skodi
servisiranje turbine bi trebalo da se vrsi po nekom pravilu na svakih 3-4god,meni je auto doteran iz holandije prosle godine i majstor kad je video unutra i izduvnu granu kaze da ovo nikad nije servisirano,a auto je kraj 2001 god proizveden,
nista mu ne skodi da ga stisnes malo a ja mislim isto ako ga stisnes malo onda ga produvas i on brze sagori svu onu garez i izbaci napolje,ja mislim da je tako,mozda gresim
-
ja moj przim stalno skoro svako vece 160-170 od plavog mosta do gazele,nista mu ne skodi
Mislis?
-
mislim da mu nista ne skodi,sto?
-
Mislim da dizeli nisu bas za neko cesto przenje. U redu je da ga produvas malo ali stalno ne valja.
-
pa znam i ja da nisu ali to nije bas i nesto preterana brzina 160 za njega,barem ja tako mislim,ispravi me ako gresim ;)
-
A nije ni nov. ;)
Ti mislis da nije 160 neka brzina za njega. Pitanje kakvo je stanje unutra. Ti to ne znas.
-
a eger ventil zasta sluzi? imam jednog drugara koji je otvorio eger i tako ga zaglavio da bude non stop otvoren, i kaze da auto ide bolje....
-
a eger ventil zasta sluzi? imam jednog drugara koji je otvorio eger i tako ga zaglavio da bude non stop otvoren, i kaze da auto ide bolje....
rajkoo? B)
-
Zatvorio, ne otvorio biggrin evo je original podloska, kroz ovu rupu prolaze izduvi na ponovno sagorevanje, zameni se takva istom ali bez ove centralne rupe. Auto ide bolje na nizim obrtajima to je definitivno...
(http://img9.imageshack.us/img9/106/photo0369p.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/photo0369p.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Da, to je to, a moze i da se turi nesto izmedju da se zapusi.
Nego skrenusmo sa teme, Peco, isti problem se javljao kod mene, morao je da se radi remont turbine, ciscenje usisa.
Turbina je bila prljava i bila je stalno pod visokim pritiskom, tako da je u nizim obrtajima isao bolje, cim predjem 3000 gasi se i ne pali se dok ne ugasim/upalim auto.
-
mnogo je 250e za 3 razreda skole, najbolje je to sam
-
Jeste to je ta podloska sa kojom se zatvara znaci samo puna bez rupe...a ima isto da se stavi jedna cijeva umjesto onog ventila ;)
-
Da, to je to, a moze i da se turi nesto izmedju da se zapusi.
Nego skrenusmo sa teme, Peco, isti problem se javljao kod mene, morao je da se radi remont turbine, ciscenje usisa.
Turbina je bila prljava i bila je stalno pod visokim pritiskom, tako da je u nizim obrtajima isao bolje, cim predjem 3000 gasi se i ne pali se dok ne ugasim/upalim auto.
Evo kako gledam vidim da je kod Vas vecina zaprljana turbina bila...meni je stvarno zbog onog protokomjera bilo...a to dal valja gulit tdi, ne zajebavajte ljudi eto njemci imaju autoputeve i da bi isli na posao moraju da prelaze grdne kilometre na dan, a nidje ga ispod 170 ne spustaju...
ALI NORMALNO NE U BLOKADU SVAKI DAN tu i benzinac pa i honda da popusti biggrin
http://www.youtube.com/watch?v=AmiWeMX3aQc
A drug je ima za svaki dan porodicno auto lollol brat moj lollol
Mozete mislit ovog iz korvete? lollol lollol lollol lollol
-
a eger ventil zasta sluzi? imam jednog drugara koji je otvorio eger i tako ga zaglavio da bude non stop otvoren, i kaze da auto ide bolje....
sluzi da ne izbacuje kroz ausouh izduvne gasove,crn dim itd. nego ih vraca i drka turbinu,najpametnije je da se izbaci ali ako ides negde van zemlje nemozes bez njega,moras da ga vratis
citao sam negde i kaze da ciscenje turbine treba da se odradi najkasnije na svaku 3-4godinu,ako hoces da ti duze traje turbina i da ide auto ko sto treba, a cena i nije bas neka 70e,ali barem posle nemas problema
-
cim prodju praznici mora da vidim sta i kako na dalje... Prvo ide zamena filtera i ulja, pa zamena filtera za naftu i filtera vazduha, pa onda da vidim kako stoje stvari sa turbinom, egr-om i ostalo B)
-
Aco ne znam dje si to cuo srece Ti da se egr ne smije micat u strane zemlje, to micanje EGR ventila gore po evopi je redovna pojava... ;)
-
Zatvorio, ne otvorio biggrin evo je original podloska, kroz ovu rupu prolaze izduvi na ponovno sagorevanje, zameni se takva istom ali bez ove centralne rupe. Auto ide bolje na nizim obrtajima to je definitivno...
(http://img9.imageshack.us/img9/106/photo0369p.jpg) (http://img9.imageshack.us/i/photo0369p.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
dobro rajko zajebao sam se zatvori, a ne otvori :-))
-
Aco ne znam dje si to cuo srece Ti da se egr ne smije micat u strane zemlje, to micanje EGR ventila gore po evopi je redovna pojava... ;)
cuo sam od dosta ljudi,barem su mi oni tako rekli, ;)
-
cim prodju praznici mora da vidim sta i kako na dalje... Prvo ide zamena filtera i ulja, pa zamena filtera za naftu i filtera vazduha, pa onda da vidim kako stoje stvari sa turbinom, egr-om i ostalo B)
samo pazi,nemoj da se zaleces u preticanju,obilazenju ili tako nesto;dobro proceni,pricam ti iz iskustva to,nema zezanja sa tim, ;)
-
Aco ne znam dje si to cuo srece Ti da se egr ne smije micat u strane zemlje, to micanje EGR ventila gore po evopi je redovna pojava... ;)
cuo sam od dosta ljudi,barem su mi oni tako rekli, ;)
E ja imam drugova po ceskoj sto se bave tjuningom i redovno micu EGR...ne znam...
A i mislim ako stavis onu plocicu unutra , nikako ne mogu primjetit da je tu nesto prckano...ne znam...
ZNam za katalizator da bi neki pravili problem ako ga nema, ale EGR to prvi put cujem.... :huh:
-
ma ko zna,to kako kome dodje,znam da kad mu skines egr ventil on onda dosta dimi pozadi pa onda te drndaju i mere ti izduvne gasove,kazu da u nemackoj nemozes da udjes u grad ako ti purnja auto puno,ja sam tako cuo barem od dosta ljudi,verovatno zavisi gde ides :huh:
-
ja se samo plasim da ce brzo da se zaprlja kod mene, imam dosta gradske voznje, a na auto putu retko kad vozim vise od 130km/h, puknem mu tempomat i lagano, e sad cuo sam da kad se przi auto onda nema sanse da zapekne, e sad je pitanje da li bas treba da se prsti 170 -180 il je ok i 130-140
bitno je kad kreces ...da malo po gasu stisnes..ako si vise u gradu nego na otvorenom putu....znaci
1.2. malo jaci gas..nestedi ga...jel tad najvise skuplja garezi ... beer