VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: stdeyan Oktobar 19, 2007, 01:35:59 pre podne
-
kada sam prvi put menjao filter nafte, kupio sam po preporuci prodavca filter sa dva izvoda!! takav je i bio ugradjen... kupim pre par dan isti filte i slucajno u nekoj prici mi jedan majstor kaze da taj filter ne valja, da treba filter SA TRI IZVODA i da ce mi auto mnogo bolje raditi sa tim filterom ???!!!??? malo se raspitivao i skontao da su misljenja podeljena..... pa je reko da se obratim vam!
SA KOLIKO IZVODA FN TREBA ZA GOLFA2 1.6TD ?? 2 ILI 3 I KOLIKO TO UTICE NA RAD MOTORA ??
i jos nesto... po vasem iskustvu filteri nafte kog proizvodjaca su ok??!
-
Prvo utvrdi godinu proizvodnje tvog golfa (i javi ovde), posle podigni poklopac motora ili haubu pa pogledaj koliko creva ima oko tvog filtera goriva (i to javi ovde). Posle toga bice vece sanse da dobijes jedan normalan odgovor.
Hocu da kazem da ne mozes da stavis filter sa tri izvoda ako nemas tri creva koja dolaze do filtera, a mozda i mozes ?????????????
Inace blizi se Nova Godina pa ne bi bilo lose da napises ime i prezime tog majstora, cisto kao glasanje za morona godine!
-
Zavisi koja je pumpa u pitanju, mislim da ipak na TD ide filter sa 3 izvoda.
-
golf je `86.god.
do filtera dolazi jedno crevoo za dotok nafte i pored njega jos jedno crevo koje ide direktno u pumpu sa zadnje strane , i crevo koje izlazi iz filtera i koje ide do pumpe sa prednje strane!!
(http://i232.photobucket.com/albums/ee273/stdeyan/fn1.jpg)
mozda to drugo crevo prvo ide do filtera pa posle u pumpu ..... ?????
(http://i232.photobucket.com/albums/ee273/stdeyan/fn.jpg)
i jos nesto , malo pre nisam mogao da upalim auto , verglao ko budala, dok nisam ispraznioo akumulator! dok verglam na aspuh izlazi tamno sivi dim i oseca se hafta jako..... grejace sam promenio pre odprilike 6 meseci, stavio sam iskrine. skoro mi je majstor /onaj isti/ zupcio motor i od onda teze pali ujutru i posle toga nema problema... ali jutros nikako... sta bi to moglo biti??? pomagajte ili cu zvati cigane da ga natovare i nose u #@!$@#$@ !!!!!
-
sad sam bio do nekog majstora (auto upalio na vucu) i izgleda da je meni zveknuo motor.... dimi jako na cep od ulja gore na ventil dekli... generalna min500e.... prs`o sam.... sta mogu da uradim da ga malo `ozivim` ?? pare za generalku nemam....
-
Skini zicu od senzora za grejace, pa ga grej dok ga ne zaboli ...morace da upali, samo da i grejaci izdrze neko vreme...
-
@Rade znam za tu foru ,vec sam uradio nesto da bih produzio rad grejaca, ali izgleda da cu morati da skinem zicu pa ,kao so kazes, `da greju dok ga ne zaboli` !!
da li postoje neki jaci i pouzdaniji grejaci i koji ?!
u ovom mom postu ima svega....naslov bi mogao da bude `sve i svasta` ....
-
ovako filter ako imas 2 izvoda mozes da stavis i sa tri, ali razmisli jel ti treba to jer je onaj mali plasticni ventil koji ide na filter oko 500-700 dinara.
sta dobijas,,pa, hmmmmskoro nista posebno, svrha toga je samo da kao bolje odvaja vazduh iz goriva i da povratni vod drzi uvijek pun filter tj da ga dopunjava iz same pumpe, sa prelivnog voda....
a sto se tice ozivljavanja, mislim da sam vec negdje naveo cijene,,,
sa mozes uraditi, ravnanje glave oko 1500
kompletna obrada glave 5000
karike oko 3500
gumice ventila, 350
set dihtunga,sa diht glave oko 3000-4000
leteci lezajevi 900
lezeci lezajevi oko 1200
ventili 2500
hidropodizaci(samo ako se cuju i lupaju tj zvece) oko 500/kom, ima i set za 2500, ali tesko to da izdrzi duze vrijeme
e sad tips and tricks
uzmi karike od prve specijale, i kad izvadis klip, nadji neki stari klip i oko njega smirglu i ismirglaj onaj mrtvi dio cilinddra tj onaj dio iznad koji ne zahvata karika,,,ismirglaj dobro da ris koji je karika napravila skoro nestane,,,
onda karike od 1 specijale polako zbrusis turpijom tako da se uklapa...
dobices kompresiju skoro 30 sa tim,,,,
naravno ako nisu bas jajasti cilindri,,,onda nista sem specijale ne pomaze....
busenje bloka oko 8000
polovni klipovi, oko 60e
eto pa vidi sta je ciniti....ako sta mogu pomoci tu sam
a sto se tice grijaca, ako samo jedan ne radi a motor malo losiji nema sanse da upali,,,
preporuka iskra grijaci,,,250 din/kom, i rade kako valja...
inace ove bosch perverzije ne uzimaj ni za zivu glavu, slikacu da vidite kako izgledaju poslije 15 dana ti boshcici,,, rascvjetali se ko one puske u crtanim filmovima...i jako je tesko naci original,,,,a svi kostaju oko 600-700 dinara/kom...
-
uuuuuuu vidim brdo posla ... hvala DANDY cimacu te za sve sto zapnem...
-
ma nema frke drugar, tu smo da se pomazemo,,,,,
ako sam ista apsolvirao to su dvice dizeli....
-
za pocetak hocu da proverim grejace. to ne mogu nikako drugacije sem da ih skinem??!! e sad, da li ima neka fora sa zamenom grejaco, posto prosli put kad sam to radi namucio sam se do 00 !!!! prvi mi je lako da skinem i vratim , i drugi tu i tamo, ali ona dva iza pumpe .... ludnica!!
sigurno ima neka fora ????
-
e da jos nesto... na mom golfu je radjena generalan na 118.259km a sad ima negde oko 180.000km !!! nasao sam papire od predhodnog lika koji sve to uredno zapisao....
`radio majstor Mikica` :
-masinska obrada blok i radilica
-glava, ventili, vodjice komplet
delovi:
-klipovi 1sp
-leteci lezajevi 1sp
-lezaj spanera
-filteri
-zaptivaci
kako sam ga tako brzo `satario`....
-
Delovi losi, i moj je uspeo samo toliko da prebaci s tim sto sam ga ja jednom isforsirao shlepajuci kombi uz planinu...
To sto je radjena generalna ti je mozda i olaksavajuca okolnost jer bi trebalo da su klipovi i glava ok, pa da izmenis samo karike i lezajeve...
-
A sto se tice grijaca, bar menije lakse da skinem pumpu i da ih zamijenim ko covjek, znaci za pola sata,,,
ako se njakas sa skidanjem a pumpa na svom mjestu, ima da se otelis, jer oni i kad se odvrnu moraju malo da se izviju na gore i nema specijalni alat za to, bar ga ja nisam vidio...
-
Kao sto ti rece i Rade verovatno ces moci da prodjes samo sa karikama posto nisi mnogo presao od servisa, a karike prve odu nakon obrade bloka, dok ga fino uslajfuju one gotove Ali desava se da druge karike sluze daleko duze i bolje.
Moja preporuka ako budes kupovao karike uzmi Mahle-ove.
Grejace nemoras da skidas da bi ih proverio, izmeri ampermetrom, kod elektricara ako nemas svoj, koliko vuku struje. pa ako neki nije u redu onda menjaj.
-
Ima jos bolja varijanta za proveravanje. Skines sinu sa ova dva dostupna i parce zice postavis na grejac a drugi kraj pecnes na + akumulatora. Ako je dobar grejac pojavi se varnica. Kada proveris dva dostupna, uhvatis sinu jednim krajem zice, a drugim kada pecnes na + pojavi se veca varnica ako su dobra ostala dva. Ako imas malo iskustva sa strujom moci ces da napravis razliku i proveris na ovaj nacin.
-
Ovako je meni majstor proveravao grejace, vrlo prosto, ali nije skidao pumpu, kada je menjao ona dva iza pumpe koristio je ogromnu pincetu i magnet, i pokusavao sa onom elasticnom gedorom sa magnetom ali nije uspeo. Znaci pinceta i razno razni stilovi savijanja prstiju!
-
Ko nema iskustva bolje da nepecka da nebi zapalio prste nego da kulturno uzme probnu lampu 12 V jedan kraj na + drugi na grejac i ako sija radi, samo mora da se raskaci sina i pojedinacno ispitaju grejaci jedan po jedan u tom slucaju.
I nemojmo vise u OFF, znaci otvorite temu osvezenje motora ili provera i zamena grejaca, kome sta treba.
Sto se tice filtera tema moze da se zakljuca.