VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: kumkat Decembar 20, 2010, 03:42:52 posle podne
-
Nameravam da ugradim uredjaj koji automatski pali svetla pri startovanju motora. E sad ... zanima me da li negde ispod table ima neka zica koja dobija +12v ali tek kada se upali motor ili moram da vucem zicu iz motora (sa alternatora).
Ako neko ima el. semu za pasat b5.5 1.9tdi 2002 g. bio bih mu jako zahvalan da posalje...
poz.
-
Plava zica, skines konektor koji ulazi u instrumnt tablu i nakacis se za nju. Instrument tablu ne moras da skidas, samo bocnu plastiku sa leve strane, tu gde se nalaze osiguraci...
-
ok. hvala puno.
Cekam da stigne uredjaj za paljenje svetala pa javljam sta sam uradio....
-
mislim da moze preko dijagnostike da se namesti da ti stalno budu upaljena svetla
pitaj u neki ovlasceni servis
99% moze
-
na golfu 4 ne moze, a mislim da su oni isti sto se tice elektronike za svetla....
ako moze trebalo bi da imas opciju da ti radi u skandinavskom rezimu rada...
-
Pratim temu,zanima i mene.
-
Mislim da moze da se kodira sa vds pro i sa serijskim kablom
Ako neko od vas ima serijski obd neka se javi bar da namestimo da dize prozore daljincem
Za to imam uputstvo i mora serijski obd
Preko njega moze svasta da se kodira
-
nemoze, to moze samo na novije modele, golf 5, passat b6 itd itd
-
Gresis shvex...
http://www.youtube.com/watch?v=tykUSCZxU9k
-
Dogradjena elekronika, trazite po netu Turbo Timer... video sam to ranije
-
''You will need VAG -COM lead witch You can find on Ebay + program
Motordiag Komfort Manager Lite 1.20 just google it, register it and active''
Komentar lika koji je okacio video.
-
Ajde da nam neko pozajmi serijski kabal pa da probamo, imam uputstvo
-
Ciji pasat ce da bude zamorce? lollol
-
Moj lollol
-
ja sam mislio za automatsko paljenje svetala, a ovo za prozore je extra ako moze da se ukodira, al sam siguran da nemoze svaki, mora dfa bude odgovarajuci komfort modul
-
Modul koji sam mislio da uzmem za automatsko paljenje svetala ne radi na vecini VW zato sto nasi prekidaci za svetla pri ukljucivanju pozicije salju struju na 3 mesta (preko 3 razlicite zice) .... ka svetlima ka dimeru za osvetljenje i na jos nesto ne secam se na sta.... tako da za sada nista... ko se razume malo u elektroniku verovatno bi uspeo i ovo da namesti.... (ne mogu samo da se spoje se 3 zice zato sto bi onda vracao struju kada recimo ostavite parking svetlo poslao bi struju na osvetljenje table.. itd)
Inace planirao sam da uzmem OVO >>> http://www.fonos.rs/euro5.html
od svih uredjaja sto sam video na nasem trzistu ovaj mi izgleda nekako najprofesionalnije odradjen
P.S. - plava zica sa intrument table nije bas najpristupacnija :)
-
sve se to resi najobicnijim diodama od recimo 5A, al naravno trebas i da znas sta da radis sa njima
-
Ja sam pravio tajmere koji na VW rade bez problema, par njih sa foruma imaju to na autima pa ako hoces mogu da ti posaljem ;)
-
Izgleda da cu da dobijem jedan na poklon ;) (ako sve ispadne kako treba) .. javljam se ako mi propadne kombinacija
poz
-
ja sam namestio da mi pali automatski svetla tako sto sam sa alternatora uzeo jednu zicu koja kada se upali auto daje +12v i nju doveo na relej koji prespaja prekidac za svetla i dodao jedan grec da ne vraca struju preko pozicija i kabinskog osvetljenja
sve je to funkcionisalo par dana, i onda je pocelo da mi se pali ALTERNATOR WORKSHOP i pocupam sve to i bacim u pm
ne znam gde sam pogresio ali sam mogao da zajebem alternator
-
Ne valja direktno relej na altrnator, ides preko tranzistora, taman mu i napravis kasnjenje od par sekundi, a tranzistor pali relej....
-
Tu jeneki drugi problem bio.
Pobuda ide preko 3 diode od po minimum 1A tako da moze da gura 4-5 releja bez problema jer jedan relej vuce oko 0.15-0.20A.
Ja sam na nekim autima stvlao i po dva releja na pobudu i rade bez problema.
-
izbacivao mi bord alternator workshop
i caktao relej
mozda sam trebao da stavim jednu diodu da pusta od pobude ka releju
-
A sto uzimate pobudu sa alternatora?
Sta recimo treba vam svetlo a da je auto ugasen?
Ja sam to resio na drugi nacin, za pobudu sam uzeo +12V sa kontakta i napravio uredjaj koji posle 15sec (namerno sam izabrao to vreme) pali svetla.
Mislim da je tako jednostavnije!
Nek ti Djole posalje jedan od njegovih uredjaja i resio si problem. Prvo, sad te uredjaje svako pravi i upakuje tako da se nista od elektronike nevidi, niti znas dali je pouzdano ni kakvi su releji.
-
Pa prekidac ti radi nezavisno od toga dali je auto upaljen ili ne, ti vozis benzinca pa ga verglas odmah, ali ima ovde ljudi koji voze dizela... Po meni je najelegantnije resenje pobuda sa altrnatora
-
ma ostavis sve normalno kako je i uzmes ko penzosi sto rade na volanu napisu i zalepe papir Upali svetla i vezi pojas, ;)
-
e bas to lollol
-
pa neznam sta drugo da kazem,svako ima svoju ideju i nacin odakle da dovedu struju,na kraju ce da naprave nekog robota,transformers,ko onaj citroen c4 u reklami biggrin
najbolja stvar je kupis onaj aparat za paljenje svetla sa tajmerom i gotovo ;)
-
Automat je zakon. Meni je Djole uradio i opet mu se zahvaljujem. Pali se posle 10-15 sekundi ali mi ne pali svetla na tabli. Upali oboreno i pozicije nazad, a funkcionise dugo svetlo i blic. I nema da pregrevaju lampice u kabini. Nekad uvece ne ukljucim na prekidac, pa kad vozim kao da sam u tunelu clap
-
Pa isto je i za dizel brate samo se podesi vreme na recimo 30-40 secundi ili koje ti vec odgovara to nije problem da se resi. Kod mene je prekidac non stop ukljucen, a svetlo se pali posle 15 sec. Sve moze da se resi. Ti uredjaji se relativno lako prave, pogledajte samo za tajmer 555 koliko sema ima, ja sam iskoristio jedno od ta resenja. Evo vec par meseci imam ugradjen taj uredjaj i sljaka bez problema. Djole koliko se secam ima vise tih uredjaja, covek se time bavi pa je napravio vise modela. Neki od tih uredjaja ce da ti odgovara vec.