VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: faki85 Decembar 18, 2010, 11:07:16 pre podne
-
citao sam da moze da se umesto plivajuceg ubaci obicni zamajac
da l je to moguce i na koje motore je izvodljivo
kazu da moze da se stavi zamajac od g60 sa lamelom od vr6 i da to lepo sve pase
e sad, ako se to sve lepo uklopi, koje su prednosti i mane
ako neko zna neka napise nesto
-
Ne znam koliko bi to bili pametno,plivajuci zamajac je napravljen zbog motora (dizel) sa velikim obrtnim momentom jer omogucuje ugradnju vecih i jacih opruga nego sto je to moguce na lameli.G 60 je jak ali nema Nm na malim obrtajima kao PD,CDI,HDI a to kida lamelu.Misljenja sam da se moze prepraviti ali ne znam koliko moze trajati.Odluka je na tebi ;)
-
ne znam, znam samo da od 1500 obrtaja vuce ko bolestan lollol lollol lollol
a ako stavim lamelu sa oprugama razhebacu je za 10k km siguran sam
a nov zamajac i set kvacila oko 500e sa rukama bonk
-
i vise....55soma su samo delovi tj korpa lamela druk - 23k i zamajac 32k......nadji na forumu broj ljudi iz ostruznice koji se bave remontom plivajucih zamajaca...vidi kolika bi cena bila...
-
pitao sam nih 270e sve sa rukama
ali koliko je to dobro???
-
samo zamajac il ceo set ?
mnogo je para 270e za reparaciju, kad je 300e nov...
-
ceo set
-
pa dobro to nije mnogo...a koliko kesa je reparacija samo zamajaca ?
-
kod onog u ovci oko 1500 dinara,lamela oko 2000.
-
E, kod tog sigurno ne treba nista raditi. U Srbiji kad je nesto mnogo jeftinije, a uz to je i budzevina, u 100% slucajeva je i obicno sra*e.
-
jeftino jeste,ali mislim da je i kod ostalih slicna cena.matori tvrdi da je to sto uradi bolje od kojekakvih kineskih i turskih delova.
a sto se tice zamene plivajuceg za standardni,to nikako ne bih radio.
-
Ma plivajuci je stavljen sa razlogom, nego se majstor Zika napravio pametan i odlucio da za*ebe Nemce.
-
nemoj se igrati sa tim... moj zet je imao problema sa passatom B5.5 motor je 1.9 TDI 72 KW i on ima plivajuci zamajac... nesto mu se desilo sa autom i rekli mu da mu je otislo nesto vezano za zamajac i promenili mu zamajac ali mu stavili fiksni , auto se tresao dok je palio i culo se kao da je lomio zube na zamajcu... jedva je palio... umalo ga ta greska nije kostala motora... Ako fabrika kaze plivajuci , onda to ima svoj razlog i treba ostaviti plivajuci...
-
po meni bolje i polovan sa rasturenih kola(stranac)...ili skupiti novac i staviti NOV plivajuci-zamajac ...
a to reparirano itd..za takav deo .... bonk nisam za te opcije....
-
jeftino jeste,ali mislim da je i kod ostalih slicna cena.matori tvrdi da je to sto uradi bolje od kojekakvih kineskih i turskih delova.
a sto se tice zamene plivajuceg za standardni,to nikako ne bih radio.
sto se tice toga podrzavam te...i u pravu je bolji su nego neki turski i kineski delovi...on stavlja orginalne delove polovne samo neki deo lepi nov i to svoj deo sto pravi...kako sam ga shvatio......a andija poseti radnju pa ce ti biti malo jasnije covek se samo time bavi i kvalitetno radi ...pakne,lamele itd...
-
Ko je podrzao kupovinu delova iz Kine i Turske? :huh:
Sto se mene tice, uvek cu uzeti nov, original deo. Ko voli kod majstor Zike, super, nemam nista protiv. Ponesite i bocu soka, mozda vam da popust beer
-
Kao i moj drugar,odneo menjac na remont a likovi mu zavarili neke spojnice(nisam skontao sta tacno) znaci ako se sledeci put menjac pokvari odmah na djubre.
Budzenje se ne isplati nikako,jer i to kosta a ne traje dugo,a posle opet moras da kupis novo original tako da te sve to kosta duplo vise.
Jeste taj zamajac skup,ali si miran narednih par godina.
-
Jeste taj zamajac skup,ali si miran narednih par godina.
potpuno se slazem sa Rogi-jem beer
-
ako je dobar majstor , kvalitetan deo i ako se ne aka mnogo ... ima da traje vise od par godina beer
-
Gledam temu i moram da se ukljucim posto sam imao iskustva sa menjanjem seta kvacila na mom golfu 4 tdi 66kw.
E ovako e krenula prica: Otisla mi je lamela,a sa njom i plivajuci zamajac.Ja se raspitao kako to mogu da sredim i saznam da mogu da repariram, da kupim nov ceo set sa plivajucim zamajcem ili da kupim sa fiksnim.Ja se na preporuku svih odlucim za reparaciju i posle 10000km ode meni reparirani zamajac...
Posle toga ja lepo na preporuku mog dobrog majstora uzmem kompletni nov set kvacila sa fiksnim zamajcem i evo ja vec 25000km se vozim slatko bez ikakvih problema.Tako da ja nisam za reparaciju, naravno to pricam iz licnog iskustva mahac
-
ja sam danas odneo zamajac na reparaciju...15.000 je cena reparacije, dok je nov 33.000din...
a set kvacila sam uzeo nov i on je nesto ispod 23.000din...sutra se sve pakuje pa cemo videti kako ce se pokazati...
-
ja sam danas odneo zamajac na reparaciju...15.000 je cena reparacije, dok je nov 33.000din...
a set kvacila sam uzeo nov i on je nesto ispod 23.000din...sutra se sve pakuje pa cemo videti kako ce se pokazati...
samo jedno pitanje martini....jel ti golf sa 5. ili 6. brzina.???...pitam jer sam cuo da ima razlike....izmedju zamajca za menjac sa 5 i 6.brzina....pa zbog cene Novog...
ali NOVO je NOVO ljudi....nezanosite se tim pricama o reparaciji... bonk
-
6 brzina...jbg nov kosta skoro 20.000 vise...ja ne planiram da vozim ovaj auto jos dugo tako da mi nie problem da odradim tu reparaciju...
-
javi kada ti zamene set, gde si reparirao zamajac?
-
kvacila Gajic...oni su u jaincima blizu motela 1000 ruza...
-
6 brzina...jbg nov kosta skoro 20.000 vise...ja ne planiram da vozim ovaj auto jos dugo tako da mi nie problem da odradim tu reparaciju...
ok...Hvala na Info....pisi posle kad budes odradio ...da vidimo ..tj cujemo kako to radi ... ;)
-
martini jel su ti vratili kvacilo? kako se ponasa auto, jel si zadovoljan?
pricaj, pisi, sve nas to ceka lollol lollol lollol
-
uzo sam juce kolica, ekstra je uradjeno...set je nov tako da nema nikakvih problema, auto dosta bolje vuce sad...
a sto se tice zamajca, ne trese vise pri gasenju u to je to hehe...
-
kakvi su tvoji simptomi bili kod loseg zamajca?
aj objasni bas bi mi znacilo
-
treso mi se auto kad sam ga gasio....
-
David G60 je radio reparacije kod Malinica u Ostruznici, pa ga mozes pitati ako te nesto zanima. A i ja zivim u Ostruznici, pa se mogu za sve raspitati kod Malinica ako treba nesto. pozzz
-
ja sam hteo da radim kod njih u ostruznici, al sam cuo da su imali neke reklamacije na plivajuci...je*em li ga....zato sam otiso kod gajica...
-
Nemam pojma, niije mi on nista, tako da ne znam stvarno... Ali David je radio vise puta (na vise kola) kod njega, i koliko sam video, bio je zadovoljan.
-
ma ne kazem ja nista protiv ljudi niti reklamiram ove druge...samo kazem sta sam cuo od nekoliko majstora, a da je bilo vezano za plivajuci zamajac...sad kako radi reparaciju lamele i korpe to stvarno ne znam, niti me interesuje da sam se raspitivao oko toga, jer sam uzeo ceo set nov...
-
Mislim da si ipak najbolje uradio! Novo je ipak novo! ;)
-
uzeo ceo set nov...
... kupio.... ;)
ali... beer novo je novo ....svaka cast....
-
Imam samo jednu stvar da dodam... ako je fabrika propisala plivajuci zamajac... sigurno da postoji razlog za tako nesto... ne bi oni sigurno stavili to da tu ne treba... tako da ja nikada ne bih stavljao fiksni zamajac umesto plivajuceg... to je moje misljenje...
-
martini je radio remont a ima 180+ konja pa ako ga ne sjebe sa tom snagom onda su to dobri majstori
-
slobodno stavi obican zamajac,mala je razlika u voznji,a sto se samog plivajuceg tice,on ce da ode i 5000km ako ga unistavas,tj ako patosis gas dok je u niskim obrtajima
-
jesi li probao ili si cuo od nekog?
-
necu da stavljam fixni, ipak je fabrika tako rekla
nije skroz otisao, mogu jos da vozim driving
-
slazem se driving
drug je stavio na c4 hdi 110hp i nema problema
-
ma nemoj da stavljas obican..nije bez veze stavljen plivajuci...sa obicnim ima da ti prenosi vibracije na menjac i posle ce i to da ti rikne...
-
da, zamjena dualmass zamajca sa fiksnim rezultira brzim skidanjem mjenjaca. problemi s ležajevima...prozvrndajuu, zbog jacih vibracija u mjenjacu
kosta puno, i sam sam mjenjao na golfu 5 tdi kvacilo, samo sam ja platio oko 1000 eura u ovlastenom s popustom
-
stavljao sam obican zamajac mesto plivajuceg, i sljaka extra bez i jednog problema, samo sto se mora staviti lamela sa oprugama i taj posao plivajuceg zamajca odradjuje lamela sa oprugama, a kod plivajuceg zamajca lamela je bez opruga. . .pozzz
-
samo sto te opruge na lameli ne mogu da odrade isto kao plivajuci zamajac i stradace menjac ako se auto stiska na niskim obrtajima
ispravite me
-
samo sto te opruge na lameli ne mogu da odrade isto kao plivajuci zamajac i stradace menjac ako se auto stiska na niskim obrtajima
ispravite me
Tacno tako ;)
-
kome ne odgovara zasto trazi jeftinije resenje, sve novo i naravno da je to najbolje, niko nije naivan da kaze da je bolje nesto prepravljati od fabrickog,
-
Radim u servisu u cijem je sklopu i auto otpad....igrao sam se sa tim... moze da ide fixno kvacilo ali samo na 5 brzina,to kvacilo koje se prodaje kao fixno pase od GIII TDI,imam to novo original VALEO:korpa,lamela,zamajac,druk lezaj....oko 300e,a plivajuci set polovan originalan oko 230,od remonta nema leba....uradili smo ih dosta tj, prebacivanja plivajuci na fixni....pozzz clap
-
dali neko ima iskustva oko repariranja plivajuceg zamaca passat b5.5 130 ks,sumljam u zamajac jer mi trese prilokom polaska u prvu pogotovo kada se auto zagreje