VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: mastif Oktobar 10, 2007, 08:03:20 posle podne
-
Dali neko zna mozda koji zazor ide za svecice za G1 1100ccm iz 81god, naime vozim ga na plin i majstor tvrdi da zazor mora da bude 5,5 a na netu sam nasao podatak fabricki kada se vozi na benzin da je 7 ! e sada me buni cela ta prica jer ja vozim na plin.....pa ako neko zna.,..
-
Evo sta kaze fabrichki program za taj model auta, to godiste (1981) i te motore od 1100ccm (nebitno da li je slovna oznaka motora GG ili FA):
1) Bosch W7DC (0.7mm)
2) Champion N7YCC (0.7mm)
3) NGK BP6ES (0.8mm)
E, sad ti vidi ko je u pravu...
-
da ok i ja sam to prijatelju nasao na netu ali ,mi majstor kaze da zbog toga sto koristim plin moram podesiti na 5.5 zazor?? i meni to malo nelogicno pa rekoh aj da se malo ovde na foumu bolje informisem
-
Bezi od tog majstora za plin. Samo kupi svecice koje odgovaraju za tvoja kola, i to sa jednim krakom, to pod obavezno, a taj majstor neka proseta
-
Stavi 0,8 mm ako imas platinsku dugmad (a imas skoro sigurno) naravno ako su platinska dugamd u dobromstanju i ugao pretpaljenja dobar.
Ako imas elektronsko paljenje podesi max. 1,0 mm.
A ako pokusas da stavis 5,5 mm (mislim jel ti upste imas predstavu koliko je 5,5 mm ????) sve su sanse da ces da polomis pipak sa strane. A ako ipak uspes da namestis tih 5,5 mm izostace varnica i crci ce bobina.
-
hvala na savetu drugari ....i predpostavio sam da nije u pravu majstor al aj da se opet raspitam.....hvala svima jos jednom na pomoci !
-
Dali neko zna mozda koji zazor ide za svecice za G1 1100ccm iz 81god, naime vozim ga na plin i majstor tvrdi da zazor mora da bude 5,5 a na netu sam nasao podatak fabricki kada se vozi na benzin da je 7 ! e sada me buni cela ta prica jer ja vozim na plin.....pa ako neko zna.,..
Jes' da je golf stari, al' bolje je da servisiras auto kod mehanicara, a ne kod zidara ili armiracha
5.5 mm je skoro zidarska tolerancija i sto rece covek, polomices pipak . . . Tog 'majstora' bi trebalo prijaviti nadleznim da mu preispitaju kvalifikacije , jer u Srbiji je malo skolovanih mehanicara (tj. onih koji imaju predstavu o ulozi varnice i njene vaznosti u motoru), nazalost i ovde na Malti . . .
NGK 2006 knjiga, koju imam, kaze isto sto sto i google, a i Haynes Petrol Service and Repair Manual,koji takodje imam
1) Bosch W7DC (0.7mm) 2) Champion N7YCC (0.7mm) 3) NGK BP6ES (0.8mm)
-
kad kupujes svecice uvek kazes za koji auto ti trebaju svecice i normalno biras jeftine ili skupe.sve ali bukvalno sve ostalo je odredjeno i postavljeno onako kako treba da bude u samoj fabrici svecica koja je to odradila po zahtevu proizvodjaca automobila.prostije ne moze da bude-a tog majstora naje.... mu se majke-tako!!!
-
Da ne bi otvarao novu temu a rec je o svecicama. Da li bi neko mogao da mi objasni razliku izmedju svecica sa jednim i tri pipka?
-
Sam si skoro odgovorio na pitanje sem sto ova ima 3 kraka, razlika je u tome sto je varnica deblja, duza, veca ili kako god hoce da je nazoves, i sto je sigurna, i sa tom vrstom mozes preci veci broj kilometara do menjanja.