VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Djole DMC Decembar 14, 2010, 11:30:51 posle podne
-
Treba mi pomoc, imam ovde jednu G4 TDI.
Problem je to sto nece preko 3200 obrtaja, do 3200 ide extra, radi perfektno a cim predje umrtvi se kao lesina. Tek kad ga ugasim pa opet upali vrati se u normalu i sve je extra dok radi ispod tih obrtaja.
Na dijagnostici nista ne pokazuje a inace puna generalka je radjena pre nekih 20-30 hiljada i isto se ponasao i pre i posle.
Protokomer sam menjao i nista se ne menja.
Ima li neko ideju sa moze da bude?? Hvala unapred...
-
a filter goriva da nije zapusen? skoro je drugar imao slican problem pa je zamenom resio problem.
-
Turbina zeza, ili elektronika oko nje, mislim da je yupower ranije imao slican problem, iskreno ne znam sta je tacno bilo u pitanju big_boss
Bilo je jos ljudi ovde po forumu sa slicnim problemom, koji je to motor tacnije?
-
Ako je turbina, kompjuter bi trebalo da prijavi gresku na dijagnostici.
-
jel uopste nece preko 3200 ?!? ili ide ide pa odjednom padne i nece preko.. pa ugasis upalis pa opet ide ide i onda opet nece ili kako ?!?
-
DO 3200 ide extra a kad predje te obrtaje onda se umrtvi, nece vise uopste da vuce, ne gasi se ali je skroz lenj i na manjim i na vecim obrtajima.
Onda ugasim, upalim i sve je normalno do 3200 obrtaja.
Da je filter auto bi radio normalno kad smanjim gas... I ja sumnjam na turbinu ali zsto nista ne prijavljuje i zasto bas na 3200?
Ne znam koji je tip motora, pogledacu ujutru...
-
Vakume pogledaj, moze da se desi da su crevca pomesana, moze biti ventil turbine, egr ako je zaglawio ili sam turbo, jel remontovana turbina na generalnoj?
-
Nije, samo glava i hilzne.
-
Na dijagnostiku, pa gledaj kako puni turbo...
-
Za to mi mora da ga dizem na dizalicu, crkla mi baterija na kompu bonk
-
Mora da se gleda pod opterecenjem, tj u voznji, i protokomer kako se ponasa a i turbo kako puni ....
-
Onda cu morati da trazim neki dugacak produzni kabal :D
-
Ako ces da mu meris boost na klocnama, moras drzati kocnicu malo pritisnutu, jer na klocnama nema torque demand....
-
Imao sam slucaj da se zacepio katalizator i tad se zaprljaju i zapeku pera u turbini koja se zakrecu (varijabilni),kad prikopcas auto na dijagnostiku izbacice ti da turbina ne puni dovoljno pa ce majstori odmah reci da saljes turbo na remont a ona moze da ne puni iz vise razloga a da je ispravna.
-
Treba da se cisti turbina , ja sam imao identican problem pre 2 nedelje, ocistio turbinu i sve OK
-
Isto kao na ovom, do nekih obrtaja vuce dobro a posle nece nikako?
I kako si je cistio, jesi li je skidao?
-
Naravno, mora da se skine turbina...samo mi je sumnjivo sto ne prijavljuje gresku na dijagnostici.
-
Prepunjava turbina, prljava i treba da se cisti. Nista strasno. Ja sam moju produvao do zlatibora i nazad jurcajuci sa Prijovicem lollol i posle toga se nije vise gasila. ;)
-
Ma kapiram ja to ali ne razumem zasto ne radi kada smanjim obrtaje nego moram da ga gasim pa opet da palim?
-
prebacuje u safe mode, pa kada ugasis i upalis opet radi bicedobro
-
nema greske zato sto je prljava turbina, a nisu otisli ventili i ko sto kaze faki ode u safe mod...cim ugasis i upalis auto to se resetuje i opet ide normalno...
-
vidite da i faki nesto zna lollol lollol lollol
-
Sledece nedelje cu da se zezam oko toga pa cu da javim sta je bilo...
-
Proveri ventil na turbini... jer njega nece da prikaze kao gresku na dijagnostici... moze da bude samo do njega... jer kada je on zaglavio auto puni lepo do odredjenog opterecenja a posle se ulenji i nece da vuce... samo taj ventil proveri da nije zaglavio i to bi trebalo da resi problem :)))
-
ISTI PROBLEM ko moj,ja sam ga konacno resio,i meni tako dodje do 3200obrtaja i nece vise,promenio sam i ventil na turbini,i cistio izduvnu granu 4 puta,servisirana turbina,crevca za vakum promenjena i na kraju se ispostavi da me je celo vreme jebavao(tako moram da se izrazim) EGR ventil,ocistio sam ga i opet isto,stavio drugi polavan egr ventil i radio nesto malo i opet isto,i na kraju popizdim i odem kupim nov egr ventil 155eura i stavim i evo od marta sve normalno,ide preko 3200obrtaja samo tako
isto i meni deoje tako na 3200obrtaja i nece,ja ga ugasim i upalim i on ide tako jedno vreme i opet mi se desi da nece da ide,mrcvari se,ko da mu neradi turbina
taj problem ima dosta ljudi,i uvek je taj egr ventil;kod mene u servisu gde ja odrzavam auto za mesec dana su bili njih 7 sa tim istim problemom,pasat i golf uglavnom,
-
Ja sam izbacio na proslom autu (Golf IV TDI) skroz EGR ventil,napravio na strugu cev.isekao plocu identicni usisnoj grani,zavario,ofarbao i montirao na auto i danas jos uvek stoji na autu.To cu uraditi i na Passatu.
-
Na PD motoru ne moze da se izbaci EGR ventil iz upotrebe ako sam skapirao radi se o toj vrsti motora s obzirom da je ova pojava uglavnom na njima ;)
-
moze da se izbaci,komsija do mene ima isti auto ko moj PD motor i izbacio ga prosle godine i evo i dan danas auto ide ko blesav,ja sam se zeznuo sto ga nisam izbacio nego kupio nov
-
nemoj da citiras post iznad
-
Mislim da je u turbini problem, mozda i egr ventil zeza. Pokusaj da skines turbinu pa
sve da prekontrolises.
-
Prvo i osnovno je ciscenje turbine i provera ventila na turbini kao i creva, to je i najjeftinije, ako i posle toga zeza ide se dalje u potragu
-
EGR moze da se izbaci , on ako zaglavi u zatvorenom stanju onda ne pravi problema , on sluzi samo na niskom broju obrtaja radi ekologije inace nikakvu drugu funkciju on nema , on samo vraca nesagorele cestice iz izduva nazad na usisavanje i to samo do 1200 o/min , posle se on gasi jer gusi motor... Najlakse da ga izbacite jeste da ga izbijete napolje i da tu stavite parce lima i na pocetku ce malo vise da dimi ali kada malo zapekne od garezi ima da radi kako treba :)))
-
posto je mnogo vas cistilo turbinu interesujeme da li bih mogo sam to da odradim to jest kolko je komplikovano i slozeno da se sve rastavi i opet sastavi? i cime se cisti, jel se samo produva kompresorom da se ukloni garez ili ima neko sredstvo da se naprska?
-
probaj druze, ja imam novu turbinu na prodaju , samo cekam da neko zaebe svoju lollol
-
posto je mnogo vas cistilo turbinu interesujeme da li bih mogo sam to da odradim to jest kolko je komplikovano i slozeno da se sve rastavi i opet sastavi? i cime se cisti, jel se samo produva kompresorom da se ukloni garez ili ima neko sredstvo da se naprska?
ima jedno 3-4 sati posla,ja sam servisirao 4 puta za dva meseca zato sto sam nasao dobrog majstora bonk, skine se turbina izduva se,naprska se nekim sredstvom i izduvna grana isto,spere svu garez i ne bi bilo lose da kad servisiras vec turbinu skines i egr ventil i njega da ocistis,to je sat vremena posla a dobro je da uradis ;)
-
probaj druze, ja imam novu turbinu na prodaju , samo cekam da neko zaebe svoju lollol
lollol
ali ovaj pristup mi nikad neće biti jasan.
ok kapiram ja da se nema para i da treba da se uštedi, ali da uštedim tako što ću sam da čistim sebi turbinu je van svake pameti. Plati bre majstora, a ti uštedi na letovanju, zimovanju, garderobi, cigaretama i piću itd itd. Ne stavljaj glavu u torbu, čak i da sve odradiš kako treba.
-
ja sam pitao koliko ima posla pa cu da vidim da li cu sam da je skidam ili ne i ne treba niko da me uci kako da stedim i sta vec. za opstu informaciju ne idem na zimovanja, ne pusim, ne pijem, niti se razbacujem sa garderobom a kao drugo nije problem da se plati i majstor ako treba ali sam vecinu nazovimo mehanickih radnji na kolima radio sam sa jos jednim drugom. nisam budala pa da udaram turbinu macolom pa da je prejebem, nego pitam zato sto je skucen prostor pa da li moze da se skine ili bolje da ne pokusavam. a kao trece ni taj majstor ne bi bio majstor da je nesto mnogo pametan i sa njegova 3 razreda neke skole ne verujem da ce da hipnotise turbinu pa da se sama skine. ukoliko se pazljivo i polako radi sve moze da se uradi sa malo alata i bez majstora.
-
sad ce Gedora da ti objasni lollol
-
sad ce Gedora da ti objasni lollol
thumbup
-
Jel popravljaš i veš mašine? Ne verujem ni tu da treba više od 3 razreda genijalnosti. Ima ono nešto što se vrti i neki prašak, voda i čarape unutra, ne deluje komplikovano.
Sa tim nivoom poznavanja najbolje te savetujem batali to i teraj kod nekoga ko zna. Evo gore imaš Accinu priču da čak ni (loš) majstor nije znao da sredi, ne znam kako ti misliš to da uradiš ne znaš ni gde se nalazi.
Nije turbina pravljena da se ne može skinuti, ali ti si toliko "stručan" da ni to ne znaš već pitaš na internetu.
A sad ti odgovori onaj momak iz Surčina sa 19 godina kako može da se skine i ti ćeš da skidaš?
Po meni je to ludost, pored toga što omalovažavaš posao svakog majstora.
Bio sam kod gedore kad je nameštao neki motor i osim odvrni zavrni ima 300 caka koje majstor treba da zna.
Znanje i iskustvo.
U svakom slučaju, kao i mnogi pre tebe krenu u taj neki "uradi-sam" poduhvat uštede uz obećanje da će da se jave kako je ispalo na kraju i gle čuda nikad se ne jave više.
-
druze nije to za zezanje,oteraj kod majstora i gotovo,nije to samo dva srafa i gotovo,ima tu jos caka,ja sam gledao kako se skida dva puta i samo da je skine na dizalici ima dosta stvari da uradi,treba doci do nje,vratiti je kako treba,meni je 3 -4 puta rasturao Majstor zato sto nije mogao na sastavu turbine da lepo zatvori i stalno mi je bacao ulje tu,oteras kod majstora sto kaze Wele i zavrsen posao,mogu ti reci i cenu unapred krece se svugde oko 70e servisiranje turbine,ja sam zvao na vise mesta ;)
-
prebacuje u safe mode, pa kada ugasis i upalis opet radi bicedobro
tacno tako,prebacuje u safe mode. moras da ocistis turbinu i creva sva. mom drugaru se desavala ista stvar na golfu 4 1.9 tdi 115hp, uvek posle stiskanja kada stanes nemoj da gasis auto,ostavi ga 2,3 min da radi u leru, da se ohladi ulje malo,jer kada ga odma ugasis hoce ulje u turbini da zapekne,da se uprlja,bahvata se dosta garezi, 99% mora to sve lepo da se ocisti
-
pa znam po nesto i oko ves masine, skoro sam krpio moju. bleh naravno da ima dobrih majstora ali vecina njih je priuceni i glavni problem je naci nekog ko zaista ume da to uradi i zbog toga najvise volim sam polako da radim oko kola. i ja sam upravo i pitao da li je to nesto sto mogu sam ili ne a ti wele mi tu pricas program o stednji to vec svaki dan pricaju politicari a mi ovde pricamo o kolima. ;) kazi lepo bolje kod majstor da oteras i gotovo. kao sto acca i rece njemu je majstor 3,4 puta skidao i sta sad. u redu je da se desi jedanput da nesto nije u redu pa se popravi ali ako je 4 puta skida onda mi izgleda da nesto nije mnogo ni upoznat sa problematikom. a svaka cast casnim izuzecima, ljudima koji rade profesionalno i kako treba samo sto je retkost kod nas to. i kad smo bas kod toga dajte neki savet kod koga u nisu bih mogo da oteram auto da to sredi?
-
Ja radim belu tehniku i klima uredjaje i znam ves masine napamet da sastavim iz delova biggrin
hehe,
pogledaj na netu,ima servis turbina na medaku,odlicni su,ne znam adresu tacno zato sto nisam ja bio tamo nego moj matori ;)
a mogu da ti dam broj i od mog majstora sto mi je radio ako hoces biggrin
-
problem je sto je covek iz Nis , dzaba mu dajete kontakte iz BG , njemu treba nesto blize tj juznije
-
NISH Acco NISH biggrin
-
a vidi stvarno nisam gledao,pa dodjes ovde pa ga testiras posle auto putem do nisa kad se vracas,da vidis kako je uradjeno biggrin
salim se,
pogledaj druze raspitaj se malo za tu kod tebe ;)
-
ok, hvala na savetima, raspitacu se da li ima neko da to radi kako treba u nisu. mahac
-
Za 70e je samo ciscenje, a s obrzirom na to sto se desavalo mora i gemetrija da se radi, znaci samo remont, ja sam cistio i trajalo je manje od dva meseca, pa o5 isti problem.
Turbinu mnogi rade ali treba naci nekoga ko se stvrarno bavi time i da ti odradi kvalitetno i sa garancijom (ne retko se ide u druge gradove kako bi se doslo do pravog majstora turbine).Moj majstor mi je od pocetka savetovao da je nosim na remont a ne na ciscenje, mislio sam da cu ustedeti ali malo sutra.
Nekoliko dobrih mehanicara mi je preporucilo Slobu sa nbgd, isao sam kod njih, samo se time bave, sto znaci da tvoj majstor tebi skida turbinu i posle montira a kod Slobe nostis na remont sto izadje ne manje od 250e.
Nemam obicaj da reklamiram nekoga tek tako, ali su me stvarno odusevili koliko profesionalno rade svoj posao.
Dobio sam grafikon turbine sa stola, pa sam posle montaze isao da merimo kako puni.
-
Ja sam isto cuo za nekog lika sa nbg. Mislim da je to to o cemu pricas. Jos znam za turbo servis u Sevojnu (kod Uzica). Kazu za njih da su najbolji i najskuplji i da njima salju i iz inostranstva mada sam ja cuo za par promasenih slucajeva (drugar iz ns slao za Megana II 3x...skoro do tuzbe stiglo...) boodala
-
Da ti u Uzicu su poznati, a ja sam se zacudio koliko mi je majstora preporucilo Slobu, i neko mi je pomenuo da u Austriji radi turbine i da nesto predaje oko toga, sad dal sam dobro cuo nem pojma.
Za ljude iz Uzica sam samo cuo ali nemam nikakva iskustva sa njima, kod Slobe se dobija garancija tako da nema frke ako se nesto desi u garantnom roku.
Ja sam dobio turbinu u ruke kao novu, zamenjen vakum sistem i + dodatno zasticen od vode...
-
I u Krusevcu ima neki servis koji to radi, ne znam ako rade ali mozes da pokusas, to ti je blizu ;)
-
na Medaku ima covek koji to radi mislim da se zove Turbo servis i odlicni su,dosta njih ih hvale
zavisi kako se kome potrefi,meni kad je skinuo turbinu reko je samo ciscenje da treba komplet, a drugar je na golfu kod istog majstora bio i cim je skinuo reko mu da ne moze da se samo ocisti nego mora i na remont,iso je tu na Medaku i prezadovoljan je,tako on kaze,nisam pitao koliko je para,
-
da bi se lepo servisirala turbina mora da se naravno ocisti, pogleda vakuum ventil na njoj i zameni ukoliko radi otezano, pogleda da li postoji horizontalni i vertikalni luft na perajima, i veoma bitna stvar - podesi geometrija a to ne moze da uradi svako...potreban je sto za testiranje da bi se to precizno uradilo kao sto je i fabricki bilo...
kada se samo ocisti od garezi to moze da bude kratkotrajno resenje upravo zato sto nije geometrija lepo podesena...
-
Bambi za martinija.... biggrin....tako treba da glasi odgovor na jedno vrlo prosto,amatersko pitanje.Da svi znaju sve ovaj sajt nebi ni postojao.Tu smo da uporedjujemo iskustva,pitamo nekoliko sturcnih ljudi koji su ovde za savet i donosimo odluke na kontu toga.Niko se u zivotu naucen rodio nije tako da se iskustvo stice pokusajima.Bas zbog toga me je nekoliko snishodljivih komentara ispred iznenadilo.Da li neko ide na more ili pusi ili sta god je apsolutno licna stvar.Svako ima svoj porok ;)....Svaki odgovor na pitanje,ma kakvo bilo bi trebao da bude dobronameran i u najmanju ruku upotrebljiv....analogija imam pare za more i cigare pa imam pare da platim menjanje filtera za naftu 6000 kao sto je jedan lik kog znam uradio je apsolutno demagoska....s toga se i pita da li je odredjen problem resiv u kucnoj varijanti ili zahteva bas nekog ko je strucan i vaznije poseduje odgovarajucu opremu.
-
Crkao ti senzor bregaste!!!
-
sto se tice turbine da sve sto je kolega martini naveo je potpuno tacno, ali i prveriti da nije kompjuter u safe modu.