VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: shtex Decembar 12, 2010, 05:01:57 posle podne
-
Pozdrav svima;
Vozim G2 1.8 karburator + tng (nekad bio K-glava), i potrosnja plina je od prilike uvek bila izmedju 8 i 12l, u zavisnosti od rezima voznje i sasvim sam bio zadovoljan. Pre oko mesec dana potrosnja se povecala na oko 18l, i ja sam mislio da je to losiji plin i hladno vreme, da bi danas potrosnja dosla do makimalnih (ak sam dobro izracunao) 26l/100km.
Auto inace odlicno radi, vuce i pali, nema nikakve promene. Majstor kaze da je to tako zbog loseg plina u gradu, al ja nesto ne verujem da je toliko los, osetilo bi se u voznji.
Sta mislite u cemu je problem?
-
Tolika potreosnja definitivno nije zbog loseg plina B)...a da je plin los, los je angry2
...i ja sam imao slicnih problema otprilike u isto vreme kad su nastali i kod tebe....prvi simptom je bio taj da je na leru jedva imao 400-500 obrtaja....pa se potom povecala potrosnja na 12l, pa na 15l...pa sam ja nesto cackao (moja velika greska)...pa su onda nastale greske jedna za drugom...vozio i kod "majstora" koji mi je po njegovoj izjavi "nastelovao kao nov", gde se doduse iskreno potrosnja vratila na 9l..al je isao kao BABA angry2, nisam mogao preci ni 140km/h....
...kraj mojih muka je bio tek nakon meseca dana te tihe patnje...tako sto mi dosao drug koji mi inace i odrzava auto...seo i njega, provozao jedan krug i usput stelovao plinski uredjaj...sad...sad driving driving driving driving driving.....cela je**ina je bila zato sto se uredjaj vremenom i stalnom upotrebom "RASTELOVAO".
Ti trebas samo naci nekog ko ima zivce da ti to ponovo vrati na staro.
-
I ja sumljan vise na auto nego na plin. Sto se tice stelovanja, ne mogu vise da "privrnem" jer je na minimumu. A cudno je sto auto ide sasvim ok, sem sto sam podesio malo veci ler gas, da bi radio hladan na ler.
-
Možda ti negde curi?
-
pitanje je kada je zadnji put servisirao gasni uredjaj.npr mislim da moj nije servisiran 2 god,a trosi oko 15 sto je i to mnogo.treba naci TNG servis koji steluje smesu sa aparatom,a ne na uvo,ali servisi koji to imaju su bas retki.
-
Meni vento trpši oko 9 ali svakog proleća menjam membrane, filter a svaki drugi servis i creva.
-
i ja treba da odem to da uradim,ali uvek koce puste pare angry2.shtex idi u neki preporucen TNG servis,pa nek ti pregledaju to.ako ti auto radi kako treba,po meni je onda do uredjaja.
-
evo sad mi je popio 1000 dinara a presao sam samo 92km angry2 angry2 bonk
Imas kod mene momu ,cuo sam da je dobar tj i bio sam kod njega pre godinu i nesto ,eto vreme opet da ga posetim wacko
-
Znaci ja sa 15l po gradu i ovoj hladnoci nisam los. biggrin
-
pocelo je pisanje o potrosnji.sad ce tema da predje u katastrofu big_boss
-
I ja imam slican problem, vozim g2 1.6 i potrosnja po gradu mi je od 14-16l, jel zna neko u Nisu gde da ga teram da mi nasteluju, pregledaju celu instalaciju...?
-
ajde i nije strasno ako trosi do 15L, ipak star auto, los plin, zima, to mogu i da shvatim. Ali 26l je preterano. Ispade da je TNG duplo skuplji od benzina.
A membranu sam menjao zadnji put pre dve godine ako se secam dobro. I najvise sumnjam na nju, mada auto extra ide, malo zeza ler gas samo.
-
ma gde nije strasno 15l batine
Ako ti se oseti plin na auspuhu dok motor radi...znaci da dobija previse plina!!!
Lepo ti nadji nekog dobrog majstora sa debelim zivcima i nek ti resi to, a kako stoji cena plina ti koliko trosis mozes ugraditi novi rasprsivac i pola sistema za te pare koje ti motor proturi kroz njega.
-
ma gde nije strasno 15l batine
Pa ti zivis u ravnici tebi je strasno. biggrin Da vidis kako je kad nekoliko dana zaredom prelazis preko zlatibora :D
-
Servis običnog gasnog uređaja, sa zamenom creva je oko 35 evra mene koštao.
-
evo i ja da se pozalim, Bor-stara pazova,stara pazova bor to jr nekih 550km potrosio mi je 5000din plina :(
-
Servis običnog gasnog uređaja, sa zamenom creva je oko 35 evra mene koštao.
Zanima me da li ce mi to resiti problem? pregledao sam creva, mikser i sve funkcionise.
-
Ako nisi radio, nemaš šta da izgubiš. Ja servisiram kod onog ko mi je i ugradio sistem.
-
Ako nisi radio, nemaš šta da izgubiš. Ja servisiram kod onog ko mi je i ugradio sistem.
Malo mi je sumljivo posto auto dobro vuce, a nije do sttelovanja jer ako jos privijem izgubi snagu, a ako pojacam ugusi se. A inace imao sam i pre problema sa membranama, ako sad zamenim bice mi cetvrta :D
-
Onda teraj i sipaj, ako imaš para. bicedobro
-
Kad si poslednji put menjao svecice , kablove , kapu i ruku ? Ceo taj komplet moze dosta da utice na potrosnju gasa , i membrane naravno ako su mnogo stare ... Ja sam imao slican problem sa potrosnjom (0d 18-28litara) , menjao sam i karb i stelovao paljenje i menjao isparivac , ali dzaba sam bacao pare .... Na kraju zamenim svecice , kablove , kapu i ruku i smanjio potrosnju .... To je bio moj slucaj ne znaci da je kod tebe tako .
Nisam zalio ni dinara za delove tog tipa , jer na kraju krajeva sad bar znam sta vozim ....
-
Od prilike sve to je promenjeno pre oko godinu dana, al nisam mnogo presao, sve je u vidno dobrom stanju, proveravam cesto. Meni se problem javio bukvalno "preko noci", tako da cu videti da sredim to za koji dan, pa javljam sta bi.
-
imao sam i ja taj problem na 3ci 1.6 menjao sam sve zivo: kablovi, svecice, razvodna, kapa, bobina i nista trosio mi je oko 20l plina i majstor me je pitao kakva ti je temperatura kad ga vozis malo duze po hladnom vremenu, ja reko pa jedva negde stigne do 70stepeni i samo sam promenio termostat. u tome je bio problem..................... clap tapsac
-
Glavni problem prevelike potrosnje plina (ako predpostavimo da je nastelovano kako treba) membrane u isparivacu to znam iz licnog iskustva.Tako velika potrosnja nema veze sa godisnjm dobima samo membrane. bonk clap