VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: gtimaniac Oktobar 07, 2007, 05:09:08 posle podne

Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: gtimaniac Oktobar 07, 2007, 05:09:08 posle podne
motor gti dohc 16v (kr)
problem je sledeci!!!
prilikom dugog rada motora u mestu, recimo u gradskim guzvama gde je kretanje jako sporo ili dugotrajnja stajanja na semaforu dovode do veoma cudnog desavanja, naime sve radi ok dok odjednom obrtaljka pocinje da skace i pada kao luda, sa 1000 na 5000, 3000,...znaci "odlepi" i motor se posle odredjenog vremena ugasi.Nakon toga motor ne treba ni pokusati da se upali jer se nece upaliti, samo cu bezveze istrositi akumulator.Resenje je odgurati auto da ne smeta i sacekati 15-20 minuta i onda moze da pali i da vozim dok se ponovo ne zagreje.Inace kada ga vozim nema problema sve radi ok, od grcke sa krfa ga nisam gasio, i na pauzama je radio.
U cemu moze da bude problem?
Struja, mehanika ili ....
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: Kosta Oktobar 07, 2007, 11:59:40 posle podne
A do koje mere ti digne temperaturu kada problemi pocnu?
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: Kanarinac Oktobar 08, 2007, 12:17:50 pre podne
Hmmm motor ler gasa?Neki senzor?Nemam predstavu shta mozhe josh da bude.
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: gtimaniac Oktobar 08, 2007, 09:26:48 posle podne
temperatura dodje do prve crte posle polovine na meracu opd temperature.
nije mi jasno koji mu je!?!?!?!
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: pimbe Oktobar 08, 2007, 09:51:03 posle podne
Citat: gti_maniac
temperatura dodje do prve crte posle polovine na meracu opd temperature.
nije mi jasno koji mu je!?!?!?!
To ti radi mnogo vruce ako je prva crta posle polovine. Problem trazi u rashladnom sistemu (termo prekidac, termostat, chep posude,itd), a nebi bilo lose da se ugao paljenja proveri, mozda je suvise rano.
 
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: Kosta Oktobar 08, 2007, 11:23:04 posle podne
Velika ti je temperatura, prvo resi taj problem, a mislim da ces tim resiti i ostalo.
U svakom slucaju javi sta se desava.
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: Bojan_GTI Oktobar 09, 2007, 12:37:23 pre podne
problem je sigurno kod k-glave preciznije regulator pritiska.Znaci moras nastelovat smjesu,sigurno vuce puno vazduha ili benzina i zato tako i varira.
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: gtimaniac Oktobar 09, 2007, 11:15:06 pre podne
videcu sta mogu da odradim pa javljam sta se desava!
CORADO ne varira mi stalno, ono na leru da opada do recimo 800 pa se vrati na 1000 i tako stalno, toga nema, sve radi ok, ler na 1000 drzi stalno, ali eto odjednom posle odredjenog vremena pri stajanju pocne da skace obrtaljka, ali ne i motor da radi na tim obrtajima koje ona pokazuje, i onda se jednostavno ugasi motor!!!
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: David G60 Oktobar 09, 2007, 11:11:29 posle podne
Bice da ti brate imas neki veci problem sa elektrikom ili elektronikom posto si rekao da ti brljavi samo obrtaljka ali ne i motor tako da ti predlazem nekog dobrog majstora koji se bavi samo time a znam jednoga a to je Drasko u zemun polju i zaista je vrh za te stvari a id doktor za injection sisteme
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: Bojan_GTI Oktobar 10, 2007, 12:17:44 pre podne
pogledaj dobro sva crijeva za vazduh mozda nedje vuce fals vazduh!
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: gtimaniac Oktobar 10, 2007, 12:41:56 pre podne
zar ne bi falsirao i hladan?
a da nije mozda zveknula bobina?
Naslov: Veeeeeliki problem
Poruka od: gtimaniac Oktobar 14, 2007, 11:02:16 posle podne
problem resen.
Bilo je ovako:startujem ja motor, ostavim ga u mestu da se dobro zagreje, radio nekih 45 minuta i pocelo sa doticnim problemima, otvorim ja haubu i imao sta da vidim.Tog dana padala kisa i pokvasio se motor i sve ostalo pod haubom, sto je i dovelo do resenja problema, naime kada je pocela kazaljaka da skace pogledam ja pod haubu kad ono onaj pleteni kabel sto ide sa minusa od akumulatora na skoljku i motor (masa), vidim da se bas zagrejao, pocela da isparava voda sa njega, nije ga moglo uhvatiti od toplote.Ugasim ja auto, zovel elektricara da dodje, video sta je i resio problem za 15 minuta.Masa koja je isla na skoljku imala los kontakt, a ona sa motora se otkacila, tako da je uzeo debeli kabel i spojio mi masu na jos jedno mesto na karoseriji i na motoru i problem resen!Sada mogu ceo dan da cekam na semaforima!        
ako sam nekoga smorio sa textom sorry.....