VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: gtimaniac Oktobar 07, 2007, 05:09:08 posle podne
-
motor gti dohc 16v (kr)
problem je sledeci!!!
prilikom dugog rada motora u mestu, recimo u gradskim guzvama gde je kretanje jako sporo ili dugotrajnja stajanja na semaforu dovode do veoma cudnog desavanja, naime sve radi ok dok odjednom obrtaljka pocinje da skace i pada kao luda, sa 1000 na 5000, 3000,...znaci "odlepi" i motor se posle odredjenog vremena ugasi.Nakon toga motor ne treba ni pokusati da se upali jer se nece upaliti, samo cu bezveze istrositi akumulator.Resenje je odgurati auto da ne smeta i sacekati 15-20 minuta i onda moze da pali i da vozim dok se ponovo ne zagreje.Inace kada ga vozim nema problema sve radi ok, od grcke sa krfa ga nisam gasio, i na pauzama je radio.
U cemu moze da bude problem?
Struja, mehanika ili ....
-
A do koje mere ti digne temperaturu kada problemi pocnu?
-
Hmmm motor ler gasa?Neki senzor?Nemam predstavu shta mozhe josh da bude.
-
temperatura dodje do prve crte posle polovine na meracu opd temperature.
nije mi jasno koji mu je!?!?!?!
-
temperatura dodje do prve crte posle polovine na meracu opd temperature.
nije mi jasno koji mu je!?!?!?!
To ti radi mnogo vruce ako je prva crta posle polovine. Problem trazi u rashladnom sistemu (termo prekidac, termostat, chep posude,itd), a nebi bilo lose da se ugao paljenja proveri, mozda je suvise rano.
-
Velika ti je temperatura, prvo resi taj problem, a mislim da ces tim resiti i ostalo.
U svakom slucaju javi sta se desava.
-
problem je sigurno kod k-glave preciznije regulator pritiska.Znaci moras nastelovat smjesu,sigurno vuce puno vazduha ili benzina i zato tako i varira.
-
videcu sta mogu da odradim pa javljam sta se desava!
CORADO ne varira mi stalno, ono na leru da opada do recimo 800 pa se vrati na 1000 i tako stalno, toga nema, sve radi ok, ler na 1000 drzi stalno, ali eto odjednom posle odredjenog vremena pri stajanju pocne da skace obrtaljka, ali ne i motor da radi na tim obrtajima koje ona pokazuje, i onda se jednostavno ugasi motor!!!
-
Bice da ti brate imas neki veci problem sa elektrikom ili elektronikom posto si rekao da ti brljavi samo obrtaljka ali ne i motor tako da ti predlazem nekog dobrog majstora koji se bavi samo time a znam jednoga a to je Drasko u zemun polju i zaista je vrh za te stvari a id doktor za injection sisteme
-
pogledaj dobro sva crijeva za vazduh mozda nedje vuce fals vazduh!
-
zar ne bi falsirao i hladan?
a da nije mozda zveknula bobina?
-
problem resen.
Bilo je ovako:startujem ja motor, ostavim ga u mestu da se dobro zagreje, radio nekih 45 minuta i pocelo sa doticnim problemima, otvorim ja haubu i imao sta da vidim.Tog dana padala kisa i pokvasio se motor i sve ostalo pod haubom, sto je i dovelo do resenja problema, naime kada je pocela kazaljaka da skace pogledam ja pod haubu kad ono onaj pleteni kabel sto ide sa minusa od akumulatora na skoljku i motor (masa), vidim da se bas zagrejao, pocela da isparava voda sa njega, nije ga moglo uhvatiti od toplote.Ugasim ja auto, zovel elektricara da dodje, video sta je i resio problem za 15 minuta.Masa koja je isla na skoljku imala los kontakt, a ona sa motora se otkacila, tako da je uzeo debeli kabel i spojio mi masu na jos jedno mesto na karoseriji i na motoru i problem resen!Sada mogu ceo dan da cekam na semaforima!
ako sam nekoga smorio sa textom sorry.....