VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 3 / Vento => Temu započeo: Mecava Decembar 04, 2010, 04:20:50 pre podne
-
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010008.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010008.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010002.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010002.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010004.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010004.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010005.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010005.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010010.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010010.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010003.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010003.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24082010011.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24082010011.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_23072010012.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=23072010012.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24052010002.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24052010002.jpg)
(http://i674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/th_24052010.jpg) (http://s674.photobucket.com/albums/vv108/citroenzr/?action=view¤t=24052010.jpg)
Za 10 dana ce biti tacno godinu dana kako je kod mene, i o njemu imam samo reci hvale. Auto je u prvoj farbi, nikada nije lupan niti zafarbavan. Od opreme ima manuelnu klimu, 2 air-baga, kozu, podizace, bord komp, siber, grejace sedista, radio cd, valjda nisam nista zaboravio. Na njemu su 16-ke alu felne sa gumama 215/40. Presao je 194.000km i za sada ne trosi ulje B)
-
Mackica tapsac Svidja mi se B)
-
solidno ocuvan, kako odrzavas ta kozna sedista i da li to cesto radis? respect za sve ostalo, jel planiras jos da ga sredjujes? alealeee
-
Andrija, hvala :rolleyes:
Sandokan, ne volim ja da pricam o svom autu da je ovakav ili onakav. Ono sto ja mogu da kazem za njega je da je mehanicki perfektan, motor i menjac takodje, nije lupan (sto je meni veoma bitna stvar), enterijer je kao nov. Slobodno mogu ovaj auto nazvati dobrom kupovinom, jer ga je i prethodni vlasnik mazio i pazio od kako je 2005-te stigao iz Svajcarske. Velika je razlika kada kupis auto od nekoga ko se trkao sa tim autom i ko mu je dusu vadio i u slucaju da ga je neko normalno vozio. Tako je i kod mene, moj auto se ne cepa u blokadu i ne palim gume biggrin Ne treba ti puno da prepoznas dobar auto kada ga provozas. Moj auto vozis 160 na otvorenom i nista se ne cuje. I za divno cudo, sve mu radi, a gledao sam razne trojke, isao bogu iza bubrega sa caletom da gledamo kojekakve leseve i nije bilo auta kojem nisam nasao manu...
Zaboravio sam da kazem da GTI ima Brembo kocnice i da koci kao blesav :rolleyes:
Inace, oni koji me poznaju, znaju kakvu sam dvojku GTI imao i da je sigurno ne bi menjao da nisam naleteo na ovakvu trojku...
-
pa kupio si auto od pravog vlasnika mora biti dobar
-
Kao casa beer
Jedino mi se ne svidjaju ove hrom lajsnice, preporucio bih ti da ih skines, to ne treba ovakvom golfu. Mozda samo malo da se spusti, enterijer je wub
-
pa kupio si auto od pravog vlasnika mora biti dobar
Naravno druze moj biggrin Inace, Dragan je ovaj auto jako pazio, kad sam video koliko je u autu bilo razlicitih krema za mazanje koze, odmah sam znao da je to auto za mene :)
Madison, hvala :)
Hrom lajsne su skinute, samo su slike od ranije pa je tu jos sa njima. Jedino su ostale hromirane kvake, to mi je ok :) Sto se tice spustanja, necu ga spustati, samo cu zameniti prednje amortizere (eno mi Monroe gasni novi od VR6 u garazi), pa ce verovatno malo "Pasti" napred.
-
Brembo kazes? Ja mislim da su tebi kocnice od VR6 2.9 serije... Od cega kupujes disk plocice,Audi 2.5TDI?
-
Mackica tapsac Svidja mi se B)
+1
-
Extra je!
-
bas lep auto,mozda samo neke lepse felne da stavis! B)
-
Lep auto ;) Ovi hrom detalji bas "bodu" i ova kuka pozadi tapsac Brembo kocnice, mozda neki drugaciji disk? Brembov je verovatno disk, klesta su retka, diskovi i klesta retka a i duplo su veca od fabrickih mada nikad se ne zna bonk
Lepa masinica!
-
A "rupicaste" diskove nisi pominjao...
-
Pa da, ima "rupicaste" diskove :)
-
Rijetkost je vidjeti ovakvig golfa, ako je kao na slikama onda samo imam rijeci hvale. . . Dok sam gledao slike vidio sam hrom lajsnice na masci i odma mi se stvorio neki osjecaj u zeludcu ali kad rece da su maknute sad je sve u redu. . . ;) Zasto mu ne stavis prednji lip od GTI ako vec jeste GTi. . . Taj auspuh malo dotjeraj, da to ne izgleda kao na opelima. . sex, biggrin. . U svakom slucaju, svidja mi se. . . . I da, maska bez znaka bi mu legla kao dvojci BBS. . . , srecno. . . driving
-
Prelep je golfic svaka cast ;) Ubaci neke novije slike ;)
-
Auto je wub daj još koju sliku,baš je zanimljiv (u smislu lep),kao bonbona !
-
Hvala na lepim komentarima. Auto je na transferu trenutno
http://www.polovniautomobili.com/oglas1362582/volkswagen_golf_3_gti_16v/
Pravi razlog prodaje ne znam ni ja biggrin Sto se tice VW kuce, rado bi ga menjao za dvojku G60 :)
-
Odustao sam od prodaje posto su mi uglavnom nudili razne gluposti od kola. Sada i nemam nameru da ga u narednih 5 godina prodajem, nego cu ulagati u njega kako budem mogao. Imam jedno pitanje... Naime, auto dobro radi, dobro ide, ali trosi ulje prilicno... Zadnji put je bilo 0.7l na 1000km. Sumnjam na teflone, iz razloga sto sem dima i potrosnje ulja nema drugih problema, sta vi mislite?
-
pa gde si mecavo pusko stara,kako moja trica nekadasnja slusa,pocela piti ulje po malo,karike brale zamenis i resen problem
ps zemo kruska ovaj abf ti parira na 402 100% thumbup
-
hahhaahhahaa :) brale moj ti znas mene, mooze vazda :) isti motor, laksi sam bar 200kg bez serva i klime... malo je nerealnoo :)
-
O pozdrav Cicero, kako si prijatelju? :) Slusa ti bivsa trica samo tako, i to sto pije ulje meni nije problem, bar ulja imam, a otvaracu motor cim budem resio neke druge stvari :)
@Kruska, ti imas dvojku sa abf motorom? :) To bi trebalo jako dobro ici, a dace bog da se nadjemo na nekom skupu i upoznamo, pa mozemo i probati, mada mislim da bi zbog tezine ja bio iza :) Ali Cicero verovatno vise zna, jer ja samo znam kako moj auto ide :) Jesi i menjac stavio od abf-a? :)
-
ova trojka dok je bila kod mene nije pretrpela nijedan poraz,vözio sam i tvoju dvicu i reko sam ti nebi znao reci koja bolje puni,ali eto mozda milos dodje do bg pa cemo se okusati
-
Puni ovaj moj jako dobro, ali nisam imao priliku da potegnem sa krstenom dvojkom, a pobotovo sa dvojkom abf :) Ja imam par "poraza", dobio me Reno 19 16v za duzinu, dobio me G4 1.8t malo cackan oko motora (chip, druga pumpa goriva) za pola duzine-duzinu (zavisi kako ko krene) i dobio me Punto 1.9 mjet 130ks plus chip i jos neke stvari za duzinu :) Ali sam skinuo ja vr6, obicnog g4 1.8t skidam kao od sale, tako da stvarno ne znam kako bi prosao sa dvojkom :) Moja dvojka nije isla ni blizu, jer je bila 8v :)
-
(http://i247.photobucket.com/albums/gg125/sheta_zr/980590_10201230465297881_1126733757_o.jpg) (http://s247.photobucket.com/user/sheta_zr/media/980590_10201230465297881_1126733757_o.jpg.html)
Ovako Golf sada izgleda, nista se nije mnogo promenilo. Juce sam menjao prednje opruge i amortizere i ustanovio da nema uopste levi stabilizator balans stangle, danas narucio, sutra cu da montiram i da uradim optiku. Vozio sam do sada letnje gume 215/40 R16, i mislim da je ovo poslednja sezona da sam na njima jer mu je presiroko... Verovatno cu preci na 195/40 ili 45, zimske su mi 195/45 i auto se mnogo lepse ponasa.
-
sve pohvale za tricu... kulturiska...
samo jedan savet za tockove.. B) .. ukoliko imas serijske amortizere i opruge i ukoliko su ti felne et 35 (iako su 16ice), ne moras da ides ispod 205/45, ja to nosim iako je spusten... a i fabricki je gti trica sa 195/50/15, i od 1994.god sa prvim edition modelom su poceli sa 205/50/15... ;) .. dobices ti na udobnosti i to.. ali ... sta znam
-
Hvala :) Standardni su amortizeri i opruge, a et felni sam zaboravio koji je, davno sam ih kupovao... :D Znam da ne moram da idem ispod 205/45, ne moram ni ove da menjam, nego sam primetio da se auto lepse ponasa sa zimskim 195/45 nego sa ovim letnjim 215/40. Laksi je na volanu, ne "vuku" me toliko vagasi od kamiona, a i malo bolje ide ;)
-
ehh.. sve ima svoju cenu.. ;)
-
Sa Kruskom mozes popiti pice u beneventu, druziti se i drugarski probati tu blizu da vidis koliko zaostajes ;)
Cicero brale i ti Mecava, ne pocenjujem vam auto, samo kazem ono sto je realno beer
Za auto sve pohvale, samo stavi fabricke kvake, ne stoje mu ove.
-
MkTrihi, naravno B)
@Radomir89, ma ne kazem ja da sam brzi niti sam u tom fazonu biggrin I sam sam rekao da bi dvojka sa ovim motorom trebala biti brza od mene, em je trojka sama po sebi teza, jos sam 5 vrata, pun opreme alealeee A opet ne treba zaboraviti da s obzirom da su to stari automobili, presli xxx xxx kilometara, razlicito vozeni i odrzavani, neces naci dve trojke abf da isto idu ;) 1992. kad se pojavio, mozda da, ali sada, nema sanse :rolleyes:
Ono sto se meni konkretno svidja kod abf motora je to da za razliku od 90% 16v motora slicne snage, tog godista, on vuce vec od 2000rpm. Naravno, to nema puno veze s trkanjem samim, ali u svakodnevnoj voznji je korisno :D
-
@Radomir, kvake jos ne znam da li bi skidao, navikao sam na njih :) Hvala za komentare :) Da neko ne dobije pogresan utisak, nisam trkac niti paljevina, volim gti-jeve i zato ga vozim ;) Inace se moj auto uglavnom vozi na otvorenom, retko po gradu :)
-
beer vozi ga brale za svoju dusu i uzivaj, je.es trkanje, trojka ABF na otvorenom je mama. i vrlo zahvalan motor, ima dosta snage a nije veliki potrosac kad se normalno vozi.
-
Koja je realna potrosnja na otvorenom a koja je kad se po gradu vozi?
-
7 otvoren put, 10,11 gradska voznja. u trojci
-
Pa dobro to nije strasno, meni svi pricaju 13,14 gradska a 10 otvoren put pa se nesto dvoumim, ovako je vec kul thumbup
-
mnogo toga ima do stanja motora. ovo su podaci za ispravan motor. i naravno benzin je u pitanju.
-
kad je bila kod mene ja sam je na otvoreno bg-pp spustao na 6l bas tvoju milose,evo i jedna od pre 5god kod nina u starom servisu
(http://www.dodaj.rs/f/E/xZ/4DV1K13l/slika032.jpg)
(http://www.dodaj.rs/f/z/78/gWOlaVl/1/slika075.jpg)
-
naravno da moze. ja sam skoro izracunao na mojoj dvojci 6,2 od toga 75% otvoren put, ostatak voznja po bg-u, u nekoliko navrata ni malo nežna :)
-
beer vozi ga brale za svoju dusu i uzivaj, je.es trkanje, trojka ABF na otvorenom je mama. i vrlo zahvalan motor, ima dosta snage a nije veliki potrosac kad se normalno vozi.
Da, bas tako :) Uopste nije veliki potrosac :) Koji ti je motor u dvojci? :)
@Stefan, potrosnja je kao sto je Radomir napisao na otvorenom 7 a u gradu 10-11 ako se normalno vozi :) Sto se tice tih podataka 13-14 litara u gradu, verujem da je drugaciji nacin voznje uticao na to... Ako ces da ga vuces od semafora do semafora do blokade, to jeste realna potrosnja ;) I pitanje je kao sto kaze Radomir da li je na benzinu bio, zato sto ukoliko ima obican plinski uredjaj (ne sekvent) i vozi se na plinu, vrlo lako se moze doci do 13-14 pa i 15 litara u gradu ;)
@Cicero, secam se te slike auta, mislim da je bila u oglasu kad sam ga video :) I ja sam ga spustio na 6 litara na otvorenom po bordu, ali to je 5. brzina 80km/h opustena voznja :)
-
vidim da se prica o potrosnji gti 16v pa da kazem moje iskustvo. ja sam vozio `mk3 16v na benzin bez plinskog uredjaja znaci skroz normalne voznje na otvoreno 6.5l 5ta 60-70-80km/h, pa do 14.6l koliko sam ja najvise izvukao prosjek na 200km otvorenog puta. grad moze i 10l tiskave voznje al realno je oko 11.5 da se po malo takne gas sa semafora kad se krene, pa sve do 18l.
-
Tako je Miro. Mada ko vozi abf, tesko da moze da odoli da ne potegne malo :) sta ce mu ako se samo mazi :)
-
Slazem se sa svim napisanim :46 Mene je sada vec malo prosla volja za preteranim jurcanjem, delom zbog toga sto sam se navozao starijih trkalica, a delom zbog toga sto sam po novom zakonu bio uhvacen 2010. godine u gradu na 114km/h, sto me je kostalo 15.000 dinara, 4 meseca bez dozvole i 7 poena :14 I to drugi dan primene novog zakona, 9. januara 2010. godine su poceli da ga primenjuju, mene su 11. januara uslikali :( A ono sto mi je prodrmalo najvise je jedna saobracajka kod mene u Zrenjaninu, gde sam se igrom slucaja stvorio u isto vreme kada i policija, pa sam na moju nesrecu video mrtvog coveka kako lezi pored auta koji je vozio... Nikako da izbacim tu sliku iz glave.. Naravno, potegnem ja i sada, ali ni blizu nisam lud kao ranije...
-
Danas mi se desila cudna stvar... Stavio sam zimske gume 195/45 R16 umesto letnjih 215/40 R16 i na potezanju sa drugarom mi je auto zaslajfovao u trecoj na 100 blink Ajde drugom mi uvek slajfuje od 60 do 80, ali ovo mi se nikad nije desilo lollol A dimim kao parna lokomotiva, trosi ulje samo tako... Zbunjen sam, jel moguce da sirina gume toliko utice na to?
-
Drug vidis koliko je toplo napoulju a ti si na zimskim gumama. Ja kad prikocim po suvom i toplom na zimskim on obavezno prokliza a na letnjim ne a ista dimenzija.
-
Vidis, o tome nisam razmisljao :25 Pametno razmisljanje thumbup
-
meni je sa mocnih 60KS slajfovao sa zimskim po toplom vremenu, kako nece tebi ;)
-
Pa to, mislim znam ja da on ide jako dobro ali za slajfovanje na 100 treba bar 250ks, a ne 150 :26
-
Moze ona i sa letnjim gumama da zaskripi trecom brate,samo treba da dobro presaltas...:)
-
Nisam to znao do sada, doduse nikad ga nisam tako saltao :26
-
I nemoj...:)
-
Ajde resi taj problem sa uljem i dimom :)
-
Bice reseno sigurno, nego me neki drugi zivotni problemi muce pa mora da saceka... Mada, ja nemam apsolutno nikakvih primedbi na rad motora a jos manje na performanse, obicno kad auto pocne da dimi kao moj, ne ide nikako, sto kod mene nije slucaj :) Tako da sipam ulje i napred :)
-
I da izgubi 30% snage ostaje ti još 100 ks. :)
-
Zvuci glupo s obzirom na potrosnju ulja i dim, ali cini mi se da nije izgubio snagu... Bas sam se za vikend oprobao sa drugarovim CRX-om 1.6 130ks gde su stavljene vece dizne i jaca pumpa goriva, i brzi sam... Ne puno ali sam brzi, sto je s obzirom na tezinu mog auta sa 5 vrata, klimom, kozom, air-bagovima odlican rezultat... Ali naravno da to treba srediti, neki pricaju da auto najbolje ide pred crkavanje, sto isto moze biti slucaj, mada ja nisam primetio neku razliku u performansama od kad je poceo da purnja... Izmericu kompresiju pa cemo videti :) Mislim da je ovo trenutno stanje maksimum performansi koje trojka abf moze pruziti sa 5 vrata i opremom koju imam. Mozda gresim, ali bi onda trebao biti u rangu Civic-a VTI ili Kadeta GSI 16v koji su realno i kao novi bili brzi od trojke abf, ma koliko ja voleo bas taj auto :)
-
to da auto nije izgubilo nista od performansi to je tvoj subjektivan osecaj. provozqj isti takav koji nema problema kao sto ti imas pa ces videti odlgromnu razliku. sredjuj to ili kupi drugi motor.
-
Ako on moze da ide bolje nego sada a da je sve standardno sto se tice motora, onda ja mozda i ne znam kako taj auto treba da ide. Ja sam kontao da posto sam brzi od kola slicnog pw odnosa, da je to to... Npr stanem s alfom 147 1.9 mjet 16v 150ks i 6 brzina i dobijem je, sa ovakvim motorom. Ili to sto sam pre 2 nedelje bio u braniku drugaru sa cetvorkom 1.8t cipovanom i 1.2 bara pritiskom turbine... I sam sam zbunjen, voleo bi da probam neku drugu trojku sad sa istim motorom pa da vidim. Vozio sam jos jednu, nije isla kao moja ali je imala plin.
-
Imam jedno pitanje. S obzirom da mi korpa ne odvaja momentalno kad saltam na 6-7 hiljada, planiram da zamenim set kvacila. Citam ovih dana po netu da je najbolje Luk-ov ili Sasch staviti, ali mene zanima i sinter. Koliko sam upucen, to se stavlja prvenstveno za drag, a ne znam da li se isto ponasa u normalnoj voznji? Neko je negde na netu napisao da nema "vagu" na kvacilu i da je to problem u svakodnevnoj voznji?
-
Mije ti sinter nikako za svaki dan i za normalnu voznju, to ti je vise bas za drag kola, posto uopste ne ublazava udar pri pustanju kvacila, nego kako ga pustis odmah cupa :D
-
vozio sam se u autu sa sinter lamelom, bukvalno je tako kao sto nexy kaze, pri svakom pustanju kvacila se oseca onaj udar kao kad naglo pustis kvacilo
-
Hvala na odgovorima, to me je zanimalo :) Zvao sam drugara, icicu do njega ovih dana da vidimo da nije neki cilindar kvacila otisao...
-
Da li je moguce da mi je otisla lamela s obzirom da nema preklizavanja, nego da ne "uhvati" odmah nakon saltanja u visi stepen, jedno pola sekunde-sekundu kasni? I tada je to takav cim da mi slomi vrat, nema preklizavanja i dalje... Inace, to se desava samo na 6-7k rpm, na 2-3-4 mogu da ga saltam jako brzo da da odmah uhvati...
-
ja mislim da nije, prije ce biti da ti pumpa steka
-
Pf, mislis da ima veze s njom? Sad sam cuo jos jednu "ideju", a to je da je moguce da je nosac motora u pitanju.... Gde god odem kod majstora svi kazu da je sve ok posto ga oni ne voze kao ja....
-
Da li neko ima delove za abf motor, ili zna nekoga ko ima? Molim vas za broj telefona. Juce je poceo da mi radi na 3 cilindra i da se gasi kad mu dam gas, trosio je ulja dosta, a izgleda je i vodu mesao.... :angry:
-
Vidi u oglasima.
Djole je prodavao jednog ABF.
-
Ima u Mladenovcu kompletan abf u delovima iz Ibice 0691303123
-
Zovi Nina Gedoru ili Djola DMC, u krajnjem slucaju tog iz Mladenovca
-
Hvala vam na brzim odgovorima, auto je kod majstora, skida se glava i ide na hidrotest... Pa cemo videti da li je do glave, ili su i cilindri otisli... Koliko je pozeljno/pametno poravnati/skinuti mm glavu koja je stock? I jos jedno pitanje, ako olaksavam zamajac, da li nuzno moram da pomeram blokadu? Hocu li dobiti nesto ako ostavim blokadu na 6800 a olaksam zamajac?
-
auto ce ti lakse ulazit u obrtaje kad olaksas zamajac nego do sada, al kolko dobijes toliko ces i izgubiti, pri promjeni brzine obrtaji padaju opasno, i za vecu brzinu ne valja, za uzbrdo takodje.. ja sam imao zamajac od 1080gr, sada imam fabricki od 5,6kg ne znam tacno kolko ima i mnogo mi je bolje nego sa olaksanim. a za blokadu nemam pojma, meni je i tad i sad ista blokada.
-
Ta varijanta mi se bas i ne svidja... Hvala na savetu :) Elem, otvorili smo motor, ispalo je da je presao mnogo vise od 217.500km koliko pise na satu. Vec je hilznovan, menjani su bili klipovi (koji su sada dobri). Stavljam nove karike, letece lezajeve na radilici, komplet radim glavu, itd... Cudi me da je toliko "zglajznuo" s obzirom da je prilicno lepo radio i isao jos lepse...
-
Koje ulje je najbolje da sipam sad kad se sastavi motor? Do sada sam sipao lukoil polusintetiku 10/40 posto je stvarno puno trosio... Inace, posto trojka okrece sat na 300.000, ovaj je s obzirom na stanje motora i godine verovatno prevalio 520.000....
-
Posto ce ti sad motor biti dosta bolji, sipaj neko bolje ulje. Iskreno ne bi znao ni sam sta da ti preporucim. Najbitnije je da sipas original 5w-40. Probaj sa Motulom, to je dobro ulje.
-
Naravno, i hocu da sipam bolje ulje, sad sam sipao ovo posto je nenormalno trosio... A s obzirom da je 500+ hiljada preturio preko glave, i ne trosio... Mislis da sipam 5/40 a ne 10/40? :)
-
mi sipamo meni ono I.G.A.T 10/40 mislim da je, ni grama mi ne trosi bukvalno.
-
Ovde gde ja radim ljudi su prezadovoljni tim uljem i jeftino je.
-
Hvala drugari na savetima, potrazicu ga. Posto je litra? :)
-
Ima li neko da proda sportsku izduvnu granu za abf-a, kod mene je standardna? Ili ko ih "plete"?
-
ee kad vi se to tako lako nalazilo.. ja sam 3 mjeseca trazio.. mislim moze ako ces da iskesiras 500-600€..
-
Ja kao preporuku mogu da ti dam MOBIL Super 2000 10/40, za visokoturazne motore, takodje odlicno ulje, oko 650 din kosta litar mahac
-
Hvala na preporuci :) Motor je sastavljen i upaljen, ali ne radi lepo na leru. Izmerena kompresija je skoro 14 na sva 4 cilindra... Nema jos crevo od ibera i lulu od vode. Da li je moguce da zbog ibera zeza?
-
Opisi malo taj rad na leru..
-
Nazalost nisam sinoc prisustvovao paljenju... Pitao me je majstor da li mi je normalno palio bez gasa, reko da i da li je normalno radio u leru.... Sve je najnormalnije radilo, a sada mu izgleda treba dati gas pri paljenju i ne radi lepo u leru...
-
nije tu nesto vraceno kako treba
-
I ja mislim da nije... S obzirom da je pre palio na pola zuba i lepo radio :)
-
Majstor nije nesto namestio kako treba. Valja ga je dobro uzubcio. Paljenje takodje treba proveriti.
-
Covek koji ga radi je dobar majstor, puno zna... Naradio se motora i motora, tako da se uzdam u njega da ce resiti problem... :)
-
Golf je sredjen, u petak sam ga preuzeo... Problem sa ler gasom i slabim odzivom na gas u niskim rpm je nastao zato sto map senzor nije bio prikljucen. Prikljucili smo ga na dijagnostiku, pokazao gresku, prikljucili ga i auto odlicno radi. Glava je komplet uradjena, novi ventili, vodjice, tefloni, poravnata, karike su nove i leteci lezajevi na radilici su novi. Izmerena kompresija je skoro 14 na svim cilindrima :) Za sada jos ne znam kako ide, posto ga vozim do 3000rpm bar nekih 700-800km, ali mi se cini da i tu malo lepse povlaci nego pre intervencije :)
-
E lepo hocu da poludim.... Juce i danas mi radi na 3 cilindra ujutru dok se ne ugreje malo... Sto se tice samog motora, nema sta da bude, svecice su nove, ima li neko ideju? Krv mi pije, osecam se kao Fijata da vozim a ne VW....
-
Skini svaki kabal i vrati na auto dok radi. Na kom kablu ne bude bilo promene, zanaci da je taj cilinar problem. Na tom cilindru skini svecicu i prisloni je negde na blok, nek neko zavrgla,a ti gledaj da li baca varnicu. Ja sam imao slican problem, kod mene nije bilo varnice na 4tom klipu, ali problem je bio u kapi.
-
mene je zezao pogledaj najgluplju stvar kao sto su osiguraci.... to mi je zajebavalo na plinu.... obrtaji itd...
-
@Nikola, Boki, hvala na savetima, ustanovio sam da se to desava samo kad padne kisa. Sutra imam zakazano kod elektricara pa cu videti.... :)
-
javi sta je na kraju. kapa, kablovi, svece...?
-
:6Pozdrav svima, nije me bilo na forumu par dana zbog obaveza. Zezao je jedan kabl, narucio sam i stigli su mi Carol (made in England) kablovi, sutra cu ih verovatno namontirati :) Presao sam 850km od intervencije, skoro je razradjen skroz, od nedelje menjam ulje pa da vidimo sta je uradjeno clap
-
Da li neko zna gde ima da se kupi crevo od iberlaufa novo ili bar dobro polovno za ovaj auto? Zvao sam 7-8 prodavnica po Novom Sadu, Beogradu i Zrenjaninu, niko nema thumbdown
-
Probaj kod gedore ili djola dmc
-
Gde mogu da nabavim razvodnik paljenja za ovaj auto? Hvala unapred
-
Imam ja razvodnik :)
-
Imas odgovor u privatnoj poruci :) U medjuvremenu sam nabavio i drugi razvodnik, ali auto i dalje ne pali. Samo nisam mogao da ga upalim odjednom, nije imao varnicu, a gorivo smrdi. Pa sam zamenio bobinu, i dalje nije hteo, pa sada razvodnik, ali nista. Ima li neko ideju odakle da krenem dalje?
-
Komutator.
-
senzor radilice
-
Senzor
-
lep golf nema sta,ali vidim da ti je izgleda zadao dosta muka od kad ga imas,,meni je to prilicno neobicno za golfa tog,ja sam istog imao, i za 5 god,sem servisa nisam haubu otvarao,,bas smor
-
Sredio sam sve sto se tice auta, na kraju sam morao da kupim novu bobinu, polovne nisu valjale. Kupio sam drugi auto za svakodnevno njakanje, golf ide kod limara za mesec dana, popustili su pragovi i ima jos na par mesta koroziju. Hocu nesto da uradim sa motorom, da ga malo pojacam. Trkacka izduvna, laksi zamajac, bregaste, odakle da krenem? :D I kod koga sta da radim? :D