VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: bure1 Decembar 03, 2010, 06:41:51 posle podne
-
konstatno me zeza sauh i hocu komlet da ga iskljucim.u pitanju je Golf 2 1.6 91 god.sta sve treba da uradim na karbu za to?
-
Prvo kazi oznaku karburatora, pa ce Dr Gedora da ti kaze resenje ili neko drugi od forumasa. Pretpostavljam da je u pitanju Pierburg 2EE ecotronik, kao kod mene na jeti II 91g, elektronac.
-
gde se to gleda koji je?koliko ja znam nije elektronac vec vodenjak.
-
mislis na elektronski sauh tj ,koliko sam ja video ,trebalo bi da je elektronski. Cek je imas onu rucicu ili nemas ?
Mislim da nam je karburator e2e ali nemoj da me drzis za rec
-
idem da ga slikam,pa postavljam sliku.
http://i1219.photobucket.com/albums/dd425/bure1/Karb1.jpg
http://i1219.photobucket.com/albums/dd425/bure1/Karb2.jpg
http://i1219.photobucket.com/albums/dd425/bure1/Karb3.jpg
http://i1219.photobucket.com/albums/dd425/bure1/Karb4.jpg
-
Pierburg/Solex 2E2 - engine code EZ
ovo pise na haynesu B)
-
Da ovo je 2E2 karburator.
-
i,sta traba raditi?
-
A sto bi iskljucivao saug?
Svi mi kukamo sto nam saug neradi a ti bi da ga iskljucujes?
lollol lollol
-
ne radi mi kako treba,na otvorenom putu nece da iskljuci.zamenio sam mu termostat i temeratura stoji konstantno na pola.
-
e drugari ocu ja ovakav karburator posto moj izgoreo kad mi se upalio auto ako ima neko na prodaju nek javi
-
ja sam skoro menjao i stavi od golfa ii 1.3 kosta oko 60 eura na otpadu. ako treba javi. mogu da kupim i posaljem ti.
izvini za off
-
znaci niko da pomogne,a meni auto u defektu bonk
-
Taj saug mozes jedino da "ugasis" ako zaglavis leptir da ne zatvara. Drugacije ne moze. Ako mu iskljucis struju onda nece da se greje i samim tim ostace zatvoren.
A gde ti je deo kroz koji prolazi voda? blink
-
to sam skinuo da bi iskljucio sauh,a on i dalje ukljucuje
-
Ja kod mene kad sam skidao taj deo saug ne moze da se ukljuci. Jer se u onom delu nalazi bimetal koji preko ove poluge koja se vidi na 3 slici zatvara leptir. Doduse, kod mene je jednogrli karburator ali bi princip rada trebao da bude isti.
-
unutra ima opruga koja bi trebalo da vrati sauh i zato je to skinuto.fora je u tome sto klapna za sauh stoji non stop otvorena,a on i dalje ukljucuje.je.. lud zbunjenog.
-
Ta opruga je bimetal i ona ne vraca odmah leptir. Mora da prodje neko vreme dok se on ne ugreje i ne krene da vraca leptir. Kod mene je to u zavisnosti od vremena oko 3-4 minuta maksimalno.
Jel si proveravao da li ti dolazi struja do tog bimetala? Mozda ti nije lepo zakacena ona poluga sa bimetalom. Jer ako ti je leptir stalno otvoren onda ti saug ne radi. ;)
-
Sta se desava kad pomeras taj patrljak od poluge sto ti je ostao kad si skinuo vodeni mehanizam ?
Ja sam moj prepravio pa ga sad pomeram sa sajlom , ali cini mi se da je moj mehanizam malo drugaciji , ja izmedju te polige i klapne sauga imam mehanicki sklop sa oprugama , i saug mi funkcionise tako sto pre paljenja potopim gas povucem sauh i onda palim ...
Kod tebe vidim samo ovu crnu plastiku tako da ne mogu mnogo da ti pomognem ... cackaj malo pa vidi sta se desava .... proveri sta ti pomera klapnu gasa ...
Mislim da uz malo cackanja mozes to sam da resis...
-
moze li se umesto ovog karburatora staviti od nekog drugog odela da bude sa sajlom?ovo pitam jer gde god sam cito o ovom karburatoru svuda pise da je totalni promasaj i da kosta boga oca da bi se uradio kako treba/
-
Ima Solex Pierburg 1B1. On je sa rucnim saugom. Ako nadjes od VW onda si srecnik ali ih zato ima na Opelima. Moraces samo da prepravis kacenje sajle ne karburatoru. Na Opelu je preko poluge.
-
ivane znas li mozda koliko je parinja taj 1B1?
-
Ovde je bio 40 evra.
-
bure vidi ovo
http://vwa1.dadoghouse.com/wp-content/uploads/2006/02/2E2%20service%20instruction.pdf
http://www.dnevniavaz.ba/forum/showthread.php?2347-%C4%8Ci%C5%A1%C4%87enje-karburatora