VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: m_srdjan Septembar 23, 2007, 01:19:30 pre podne
-
Bio je ok neko vrjeme, prije mjesec dana počne da "dahće" na oko 900o/min, mehaničar ga na
-
ja sam to bio kod mene resio tako sto sam na jednom vakuum davacu namestio mehanicki otvor koliko ce da vuce vazduh.znaci izvuces crevo i ubacis mu neki cep sa rupom u sredinu.pocnes sa malom rupom i izprobas sa razlicitim rupama dok ne nadjes odgovarajuci otvor ako me razumes sta hocu da ti kazem.doduse to je bilo na audi80 ali isto k-glava a mislim da je koncept rada isti.taj davac se nalazi na pozarnom zidu sa desne strane od akumulatora(ako gledamo audi80)
nazalos nemam nikakvu sliku kako bi ti pokazao kako to izgleda ali to zna da zeza.
zna da zeza peta dizna
dobro proveri sva creva pogotovo glavna usisna creva znaju da oslabe vremenom i da puknu na rebrima i dovoljno je to da bi zezalo.ja bih prvo poceo redom od svih creva pa posle dalje oko elektronike
-
Hvala, rije
-
ja sam to bio kod mene resio tako sto sam na jednom vakuum davacu namestio mehanicki otvor koliko ce da vuce vazduh.znaci izvuces crevo i ubacis mu neki cep sa rupom u sredinu.pocnes sa malom rupom i izprobas sa razlicitim rupama dok ne nadjes odgovarajuci otvor ako me razumes sta hocu da ti kazem.doduse to je bilo na audi80 ali isto k-glava a mislim da je koncept rada isti.taj davac se nalazi na pozarnom zidu sa desne strane od akumulatora(ako gledamo audi80)
nazalos nemam nikakvu sliku kako bi ti pokazao kako to izgleda ali to zna da zeza.
zna da zeza peta dizna
dobro proveri sva creva pogotovo glavna usisna creva znaju da oslabe vremenom i da puknu na rebrima i dovoljno je to da bi zezalo.ja bih prvo poceo redom od svih creva pa posle dalje oko elektronike
izvini sto upadam na tudj problem , no isto mi se desava na Audiju coupe gt 2226 sa k glavom, ler spadne na 300-400 obrtaja, na plinu, a na benzinu se gasi... Primetio sam jedno crevo sa malim zavrtnjem, blizu akumulatora, kako si opisao, da li mislish da bi moglo biti isto ili je K glava u pitanju, inache mi jako tesko povuce na benzin, gotova da vise ne mogu da ga upalim na isti, tek posto ga nagazim na preko 1200 obrtaja povuce na benzin, ali cim malo dodam gas, zagusi se, dok par puta ne pritisnem papucicu. Ne plinu ide normalno....da li odmah da trazim servis za K glavu ili da proveravam ostalo, tipa pumpe, creva itd...?
-
prvo se provjeri pritisak pa se nasteluje razvodnik,k-glava,ociste dizne,nasteluje ler gas i treba da radi kako treba.
-
hvala, danas sam malo ocistio racvu na crevu koje uvlaci vazduh prema motoru, proverio kapu i razvodnu ruku, malo ocistio kontakte i radi, ali je sad ler gas malo veci, oko 1000 obrtaja na plinu i isto na benzinu, moguce da sam oslobodio vise vazduha no sto je trebalo, moracu ipak da ga odvezem majstoru posto zavrsim prenos i registraciju