VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: kubanac Novembar 20, 2010, 07:06:17 posle podne
-
Koja je razlika izmedju GTI i GT konkretno kod golfa dvojke?
-
GT nema veze sa GTI-jem,čak mi se čini da je GT samo oznaka za opremu.
-
Ja mislim da je razlika u motorima... Ali neznam u cemu se razlikuju.
-
GT ima 1800 kubika i 90 konja i fino ide ;)
-
gti ima jaci motor i jace kocnice za pocetak i vise nego dovoljno bleh
-
Sve zavisi koji je GTI u pitanju....
Ako je u pitanju najslabija verzija GTI-ja....razlika ti je samo u par sec. (2-3 sec) u kojima se stize do 100km/h, i u vecoj potrosnji kod GTI-ja.
P.S....zavisi i od toga kako ti je motor uradjen.
Zao mi je samo sto ovde nisu prisutni neki koji poseduju GTI-je, a nisu mogli da obidju mog GT-a lollol lollol lollol
-
ae nesto konkretnije...
Da li se pravila dvojka GT sa k-glavom?
Da li se pravila dvojka GTI bez k-glave?
-
Dva sveta izmedju gt i gti. Bukvalno je sve drugacije od mehanickog do estetskog dela i opreme
-
ne slazem se sa twister-om
ogromna je razlika izmedju GT i GTI
u svemu
trapovi, motor, kocnice, enterijer...
sve
-
Moze li neko da mi kaze koji je motor sa oznakom GX?
-
Dejan Prijovic
jel covek pitao Koja je razlika izmedju GTI i GT konkretno kod golfa dvojke?
Ja sam mu najkrace rekao.... A ako ga nesto KONKRETNO INTERESUJE neka pita...nace se neko i na to da odgovori.
Sorry na OFFu
-
ae konkretno da konkretnije ne moze da bude, koji mi je motor u kolima? bonk
-
Dejan Prijovic
jel covek pitao Koja je razlika izmedju GTI i GT konkretno kod golfa dvojke?
Ja sam mu najkrace rekao.... A ako ga nesto KONKRETNO INTERESUJE neka pita...nace se neko i na to da odgovori.
Sorry na OFFu
a sta sam ja drugo napisao nego da je velika razlika i da nisi u pravu?
po tebi su ta dva auta u sustini ista samo sto je GTI brzi za 2-3 sec do 100?
-
ae konkretno da konkretnije ne moze da bude, koji mi je motor u kolima? bonk
mislim da je
tebi je 1.8 motor od 90 KS
koliko znam najvise je ugradjivan taj motor u syncro
-
Sve zavisi koji je GTI u pitanju....
Ako je u pitanju najslabija verzija GTI-ja....razlika ti je samo u par sec. (2-3 sec) u kojima se stize do 100km/h, i u vecoj potrosnji kod GTI-ja.
P.S....zavisi i od toga kako ti je motor uradjen.
Zao mi je samo sto ovde nisu prisutni neki koji poseduju GTI-je, a nisu mogli da obidju mog GT-a lollol lollol lollol
lollol lollol lollol kakaf vic, plinasi bijesni...
ae nesto konkretnije...
Da li se pravila dvojka GT sa k-glavom?
Da li se pravila dvojka GTI bez k-glave?
pravilo se i jedno i drug, ima GTI 8V elektronac, ali ima i 1.8 GT 90ks sa k-glavom
-
Golf GT :
1.8 MonoJetronic, 66 киловата, 90 коњова.
Мислим да има добоше позади.
Исти мотор као у обичном 1.8 с тим што има борд компјутер па и ознаку GT.
Што каже BG2225 GT му дође као опрема.
ae nesto konkretnije...
Da li se pravila dvojka GTI bez k-glave?
GTI Digifant - Мислим да има мало мање коња од KR, (129), ваљда због катализатора а и бреге му нису исте.
Зову га још и Digifart biggrin
Ево са Википедије:
The Digifant engine management system is an electronic engine control unit (ECU),
which monitors and controls the fuel injection and ignition systems in petrol engines,
designed by Volkswagen Group, in cooperation with Robert Bosch GmbH.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/de/Digifant.jpg)
-
Druze taj motor od 129 konja nema digifant, vec mehanicko K-Jet ubrizgavanje, poznatije u narodnoj epici kao K-glava biggrin
I taj motor isto ima 16v oznaka mu je PB, ali se razlikuje po bregastima od KR-a, kao i po k-glavi, mozes i vizuelno da provalis koji je koji, jer PB ima belu, a KR crnu k glavu. ;)
A digifant je isao kod dvojke samo kod GTI 8V, i to je pravljen od restylinga(kraj '87.), do tada je GTI 8v isto imao k glavu.
Sto se tice GT i GTI-a, dupe i glava ti je to, otprilike sto su ti ljudi rekli, sve od kocnica, amortizera/opruga pa do samog motora. Tebe buni sto imas k-glavu a nije gti, ali proizvodili su i takve motore, uglavnom, tvoj nije gti beer
-
Иди бре, мислио сам да знам нешто, сад ми ништа није јасно.
bicedobro
Зар PB нема 8 вентила и 82 киловата?
Има K-Jetronic i КЕ-Jetronic, К има 102 киловата а КЕ 95?
То је та бела К глава?
То је ваљда оно што сам ја мислио да је Дигифант?
KR (K-Jetronic 102 Kw):
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/KR-1.jpg)
PL (KE-Jetronic 95Kw):
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/PL-1.jpg)
PB (Digifant 82Kw):
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/engine.jpg)
И вероватно твој GX (KE-Jetronic/K-Jetronic 66Kw):
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/GX.jpg)
RP (Mono-Jetronic 66Kw)
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/rp-fertig-42191-1.jpg)
-
Joj izvini nesto sam ja prezubio, nije PB nego PL boodala bicedobro
PB ima 8v da, on ima digifant, a KE-Jet ima PL, a K-Jet ima KR bonk
Bela k glava je bas ta na drugoj slici, kazem ti vizuelno je bela biggrin
-
"Mozes i vizuelno da provalis koji je koji, jer PB ima belu, a KR crnu k glavu."
Види се разлика, мислим да сам напокон разјаснио самом себи,
баш много верзија има...
-
Hehe, cuj njega mnogo... Da vidis koliko samo Ford pravi razlicitih vrsta motora. U Fordu Ka samo za 1.4 postoje 8 razlicitih brojeva motora, a gde su ostale kubikaze bonk
-
Нема више него што Голф двица има 1.8.
17 комада + онај Limited boodala:
(http://i260.photobucket.com/albums/ii8/desmodronic800/EC.jpg)
-
Jeste brate, ali tu ti se razlikuje komplet konstrukcija motora, pocevsi od broja ventila, pa do toga da li je atmosferac ili kompresor. Ovi motori u fordu sto sam spomenuo svi imaju isti broj ventila, i snaga se razliku do 5kw, plus sto vecina delova ne odgovara jedan drugom... Majstori to najbolje znaju, smrt je kad treba da se nadje deo bicedobro
-
Eee, to vas pitam.... biggrin
Msm, svi pisu nesto ovo, ono, a niko da kaze nesto konkretno.
-
ja sam imao dva golfa sa oznakom gt oba su bila syncro i oba su imala iste motore sa 72kw, motori su L-jetronic za elektricnim diznama (4x) i protokomerom sa L klapnom, imao sam i golfa GL sa k glavom belom aluminijumskom 62kw oznaka motora GX, takodje sam imao golfa syncro sa istim motorom GX 62kw samo sto je bio 86god, uporedio sam ovog golfa GT syncro sa GTI 8V golfom i vizuelne razlike nema, pod haubom je sve isto osim sto je GTI bio jaci.
-
Al si se ti nagledao golfova... biggrin
Tako nesto sam i ja mislio,ali nisam bio u pravu. Nema vizualne razlike,ali ima razlike u unutrasnjosti motora.