VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pejdz Novembar 13, 2010, 09:54:17 posle podne
-
VW polo, je u pitanju 99.god. 1000 kubika, ustvari ler gas mu je prvo bio mali oko 700 obrtaja i padao je do 300 (oscilovao) zbog čega se i gasio u leru. Skinuo sam mu klapnu sa ler motorićem ili već kako se to zove očistio sam tu klapnu pošto je bila jako prljava i masna i kad sam ju vratio, broj obrtaja je bio oko 2000 i išao još gore do 2100, i onda je oscilovao od 1900 do 2100 i sada tako radi. Skinuo sam džeksnu sa ler motora i sad radi bez njega normalno sa brojem obrataja od oko 800 do 900 i tu osciluje. Jel može neko da predpostavi barem šta bi moglo da bude ? POMOZITE,
Unapred ZAHVALAN !!! HVALA drive drive
-
pogledaj da nisi pretegao sajlu ako ne kod Gedore na dijagnostiku beer
-
Nisam, vratio sam sajlu u jedini mogući položaj pošto je fabrički završena beer
-
Sto nisi samo klapnu ocistio?Jel si morao da skidas?Kod mene imas onu gumicu gde mozes malo da podesis i osigurac.Jel ima to kod tebe?
-
regulator gasa najverovatnije. . . .
-
Da, ali radi normalno bez ler motora tj kad sam mu otkačio žice (skinuo džeksnu). Jel mogu tako da ga vozim dok ne rešim problem? Ustvari tako sam ga i vozim... bonk
-
Da bi ti pomogli napisi lokaciju u profilu da bi znali gde da te uputimo..
Poz
-
E ovako, pošto sam očistio klapnu, dotok vazduha je sad bio veći i otuda taj velik broj obrtaja u leru. Znači potrebno je izkalibrisati kompjuterski otvaranje klapne, ili sačekati da se sam izkalibriše posle par dana vožnje tj da kompjuter shvati da nemora više da otvara toliko puno klapnu na regulatoru vazduha već manje. A tu informaciju valjda treba da mu da neki regulator temperature motora ili tečnosti ... i da ju on ukapira kao novo stvarno stanje a ne neku grešku. Znači sve je došlo na svoje. Pozdrav svima i HVALA tapsac
-
Teraj auto na stelovanje,moraces malo vecu kilometrazu da predjes dok se to zaprlja.
-
Druze, imam i ja isti problem.... polo 6n '97 god...1000 kubika... Oterao sam ga kod majstora, i on je rekao da treba da se skine taj ler gas i da se ocisti...Posle ciscenja drzao mi je u leru na 1500 obrataja, onda je nosen taj step motor na "grafitiranje" ... i to nije pomoglo, i ispostavilo se da mi ne radi dobro ler gas, po majstorovim recima, jer auto izbacuje uljnu paru i time zamasti step moror i on onda ne moze da radi kako treba, a motor mi je dosta duvao, ja ga tako vozio 5,6 meseci... I ja pre 2 nedelje odradim full generalku, jer mi je dosta izbacivao uljne pare na iber, sredim sve motor, ali naravno kod drugog majstora jer onaj pojma nema.... I dalje me zeza to, znaci sada sumnjam da nesto sa strujom niije u redu, probacu da zamenim kablove, svecice...Nadam se da ce da se resi....inace me mnogo nervira to angry2 angry2
Ako nadjete resenje za ovaj problem vodim na cheers
-
slikaj to sto si grafitirao i postavi ovde u temu. beer
-
Brate, Bog da me ubije ako znam sta je radio, a i gde se to nalazi....Gedora, ja sam vec pisao o ovome temu jos pre pare meseci, a i skoro sam otvorio u delu "tuning" i pricali smo o moturu da li se isplati budziti ga, staviti klipove na vecu specijalu jer sam radio generalku, to sam sve odradio, full generalnu, sve je zamenjeno...
Jel imas ti predlog neki? Kod mene auto radi kad je hladan ok, na 900 obrtaja, cim se zagreje spusti ga na 700... ako blickam nekome a stojim u mestu pocne da varira, ako pojacam muziku i udari malo jaci BASS isto varira, kad ukljucim ventilaciju od jednom a stojim u mestu ist pocne ga spusti na 400 pa vrati na 700... Nzm da li se radi o istom problemu boodala
P.S. Ja sam tek sada video zanji post koji je napisao pejdz, i da je on nasao resenje... :angry:
-
ovo sto je pejdz napisao su meni neke bukvalno nepoznate teorije i cinjenice.
skini klapnu ler gasa ocisti kako treba (kod majstora)
stavi klemu i pali auto, ako je ugao paljenja i sve ostalo kako treba mora biti i ler gas vjeruj mi. a to sta ce pejdzov kompjuter poznati a sta nece posle par dana voznje okaci macku o rep
-
ok,hvala,poz