VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: pirke12 Novembar 11, 2010, 10:02:31 pre podne
-
Ostao sam bez dugog svetla preneki dan .... svi osiguraci su uredu , imam kratko svetlo a kad prebacim na dugo ostanu samo pozicije a dugo svetlo je mrtvo .... Sta bi moglo biti , i da li postoji relej za dugo svetlo i koja je njegova oznaka (ako je mozda on u pitanju)
Auto na kome ste to desava je golf 1 kabrio 88' Tako da mu je instalacija mozda slicna kao na dvojci...
-
Moze biti da na ablenderu nema kontakta. Probaj kad upalis dugo da ga promrdas (ablender).
-
probao sam to odma cim sam video da nemam duga , nista se ne desava...
-
mozda su ti crkle obe sijalice... Proveri ti i to iako je malo verovatno da su obe riknule.
-
Tri opcije:
1. Osiguraci ( kazes da nije. O.K.)
2. Obe sijalice (nije cesto ali ni nemoguce)
3. Ablender ( ako je zvekn'o mozes da ga drmas kol'ko hoces, ne mora da da znake zivota lollol)
-
cek a varijanta da blicnes, tj tad mozda vidis da li je do sijalica ili neceg drugog?
-
Meni je tako bilo samo sa kratkim svetlima. Na oba fara imao duga, kratka ne. I stvarno su bile crkle obe sijalice.
-
ne moze golf kec da ablenduje, oni nemaju tu poziciju na prekidacu, moze samo da upali i ugasi duga, i time postigne efekat blicanja. biggrin
-
moze da ablenduje,ima kao zubic kad povuces palicu do kraja-to su duga,a blicanje radis tako sto palicu povices do pola... ;)
-
svaki golf moze da ablenduje nego ne umijes!!! lollol
-
ja kad sam imao golf 2 jedno vreme, nije mogao da blica, samo je bilo da povuces da bi se upalila duga, i kad povuces opet ugasi ih i to je to...
-
da ,ali brzo povuces i tako 2 puta i to je blicanje ,jednom da upalis jednom da ugasis ,ili sto kaze na pola hoda driving
-
nisi radio kako treba!! znaci kad povuces kao da upalis duga ali ne do kraja!!! (da se cuje klik) samo nedje do pola...on onda ablenduje...
malo je nezgodno treba imati osjecaja! pogotovo za nekog ko nije znao prije...i meni se sad ponekad desi kad je frka pa u panici moram da ablendujem pa puno puta povucem do kraja i upalim duga i onda naravno moram ponovo do kraja da bi ih ugasio :rolleyes:
-
Kad ablendujes ne gasi ti se vlakno za kratka svetla ( u h4 sijalici) , a upali se vlakno za dugo svetlo ! A kad povuces rucicu u polozaj dugog svetla gasi se jedno vlakno a pali drugo .... to je jedina razlika , bar kod mene ....
Provericu da nije do sijalice ... a nije mi niko rekao da li zna oznaku releja za dugo svetlo ?
-
100% crkao ablender ili sijalice nema sta drugo.... ;)
-
pa ta razlika je kod svakog ko ima H4
-
a nije mi niko rekao da li zna oznaku releja za dugo svetlo ?
Na G1 je njcesci problem u tabli osiguraca...
Taj auto nema fabricke releje, svetla idu preko ablendera i table osiguraca a tebi moze da bude problem u samom ablenderu, mogu da budu oba osiguraca za duga i moze da bude problem unutar table osiguraca. Proveri na beloj zici posle ablendera da li dobijas struju kada upalis duga, ako tu ima struje onda je problem u tabli.
Naravno mogu da budu i same sijalice, to proveravas na beloj i belo-crnoj zici na samoj sijalici.
Mozda je neko u medjuvremenu ugradio releje, pogledaj da nemas iza table ili iznad neka dva na koji dolaze zute i bele zice, ako ih ima onda trazi koji je od njih za duga i proveri ga... ;)
-
Hvala puno na detaljnim uputstvima ... sutra cu da se pozabavim sa tim....
-
joj meni se to desilo na mk2 i morao sam da promenim celu rucicu kupi novu rucicu oko 1800 mi je bila za mk2(celu rucicu od migavca)
-
Kod mene je ta nova rucica manje od 1000 din. bicedobro
-
majstor mi kupovao boodala mozda je me malo zaj**ao bonk
edit: ja sam morao da kupim dve zato sto kad sam kupio prvu bila je fabricki pokvarena(nisu radili migravci) lollol pa sam kupio drugu tj majstor
-
E ovako proverio sam sijalice i ok su i jedna i druga ,
proverio sam osigurace ok su
proverio sam ablender i on je ok (daje struju na beloj kad se upale duga)
E sad kao sto si rekao verovatno je u tabli osiguraca .... Ali za mene je ta tabla spansko selo .... Sta sad ? Da li mora da se otvara tabla ?
-
Ne mora, mozes da prespojis sa bele koja ulazi u tablu na belu i belo-crnu koje izlaze ka farovima. Tu moras da stavis dva osiguraca obavezno.
A druga i bolja varijnata je da zamenis tablu osiguraca ;)
-
a ima i ona laksa varijanta , ma koji ce mi duga svetla lollol
salim se , hvala puno za instrukcije ... znaci ako nadjem tablu , mora biti ista i sve da raskacim i zamenim...
od koliko ampera da stavim osigurace ?
mislim da je problem da nadjem takvu tablu jer imam elektro krov pa kad se sve poveze neka druga od keca ili dvojke(posto ne znam koja je u mom autu) sve to treba da pije vodu...
-
Od 15A. Sve table su iste, imas samo stari i novi tip za 1 i stari i novi za 2. Novi za 1 i stari za 2 su iste i mislim da je tebi bas ta.
-
Ako je to najpametnije onda jurim tablu da kupim...