VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: BG2225 Novembar 06, 2010, 10:39:37 posle podne
-
Pozz svima,imam par pitanja oko problema sa kočnicama.Auto passat b5.5
Ovako,kočnica postane tvrda posle drugog trećeg pritiska na nju,i to u slučaju kad ga izbacim iz brzine i kočim,a onda ga ubacim u brzinu,prodjem par metara i onda nije više tvrda,dok kočim sa menjačem u brzini,to se ne dešava,bio kod jednog majstora koji radi samo kočnica,kaže da je otišla vakum pumpa,odem kod drugog,on mi kaže da je otišlo nešto drugo.
Imam još jedan problem sa kočnicama,levi prednji točak mi slabije koči,to sam provalio jer pločice na desnom točku odu do kraja,a ove leve ne budu ni do pola istrošene,u vožnji se ništa ne oseća.
Možda su i ti problemi povezani,ne znam,ali ako neko zna bilo bi lepo da mi razjasni o čemu se radi.
A ako neko zna kako da pouzdano utvrdim koji je ležaj otišao,u vožnji mi se na trenutak čuje brujanje,pa prestane,nikako ne mogu da utvrdim koji je ležaj u pitanju,menjao sam prednji i zadnji na desnoj strani,na levoj nisam ništa menjao.
-
kao prvo,lezaj se nikada ne menja samo na jednoj strani.u toku voznje,uvek se cuje onaj lezaj koji je suprotan u odnosu na okretanje tockova.pod opterecenjem se cuje jos glasnije.sto se tise kocnica,moze da bude vakum pumpa ili servo.
-
Ono sa tvrdom kocnicom :Brate ja sam totalno isti problem imao,i na kraju cale odvezao kod nekog njegovog drugara i namestili cas posla.
Ne znam tacno sta je bilo,ne razumem se mnogo ali nijedan deo nije crko. Neko crvo pustalo jbm li ga tako nesto.
Kazacu ti tacno kad se budem cuo sa caletom
-
VAKUM PUMPA, TJ DEKOMPRESOR. . . .AKO NIGDE NE IZPUSTA NA CREVO, A AKO ISPUSTA NA CREVO ONDA SE CUJE DA SSUSTI VAZDUH .. .
-
Smanji slova sta se deres big_boss
I popuni lokaciju :angry:
I kakav dekompresor ti pominjes 'leba ti.... blink
Pa covek vozi auto, a ne kros motor lollol
-
lollol
-
Aj kad ste već tu da mi neko kaže zašto mi jedna strana slabije koči,do čega može da bude,hvala.
-
Imam još jedan problem sa kočnicama,levi prednji točak mi slabije koči,to sam provalio jer pločice na desnom točku odu do kraja,a ove leve ne budu ni do pola istrošene,u vožnji se ništa ne oseća.
Blokira ti desni tocak tj. cilindar, zato brze trosi plocice.
Nego jel ides ti na tehnicki?
-
Imam još jedan problem sa kočnicama,levi prednji točak mi slabije koči,to sam provalio jer pločice na desnom točku odu do kraja,a ove leve ne budu ni do pola istrošene,u vožnji se ništa ne oseća.
Blokira ti desni tocak tj. cilindar, zato brze trosi plocice.
Nego jel ides ti na tehnicki?
Pa ne troši brže,pločice mi traju oko 30.000,a leva strana bude pola potrošena do te kilometraže,zbog toga sam i zaključio da na levoj strani nešto nije u redu,možda i grešim.
-
PIMBE, ako je kocnica tvrda apod vecim gasom omeksa u pitanju je dekompresor, tj vekum pumpa koju pokrece bregasta osovina i kompresuje vazduh u servo uredjaj za kocenej, i nista nije smesno vec veoma cesta pojava kod vw vozila
-
Opet nisi napisao odakle si :angry:
Dekompresor je sasvim drugi mehanicki sklop i koristi se recimo za pokretanje dizel motora, kao na primer marke ARAN (onih za prastare vrsalice sa kaisem) i visoko kompresionih motora poput onih na kros i enduro motociklima....
A tvoja vekum pumpa je verovatno vakuum pumpa, koja inace moze da ima vise nacina pogona, a ne samo sa bregaste.
Jos nesto, posto je vakuum PODpritisak, onda ne KOMPRESUJE vazduh u servo, vec obratno, izvlaci . . .
Tvrdnja je tacna, donekle si shvatio princip, ali je to ipak pomenuto pre tvog posta...
BG225 , kako se auto ponasa pri naglom kocenju, vuce li u stranu?
Razlozi za nejednako trosenje plocica mogu biti razni, recimo da celjusti i klipovi nisu servisirani i podmazani kako treba...
-
e sada i ti gledas svaku sitnicu i pravopisnu gresku, vazno je da smo se razumeli i da covek resi problem a ne da se hvatamo za slamku. . . .
-
Tako je tapsac nek si mi rek'o clap
A i njima biggrin
-
BG225 , kako se auto ponasa pri naglom kocenju, vuce li u stranu?
Razlozi za nejednako trosenje plocica mogu biti razni, recimo da celjusti i klipovi nisu servisirani i podmazani kako treba...
Nisam primetio da vuče,sutra ću da ga testiram da vidim šta mu se dešava,moram ovo sa kočnicama da rešim što pre,ako padne sneg biće nezgodno a mora i zimske gume da se kupe,a i registracija za 10 dana,i moram mali servis da uradim,veselje. biggrin
I da,kad sam bio kod majstora,on je skidao neko crevo i onda stavi prst na mestu gde je bilo crevo i rekao mi da je otišla ta vakum pumpa,stavljao i ja prst,vuče,oseti se vakum,sam on kaže da to mora da bude mnogo jače.
Da ne zna nešto koliko bi mogla da košta vakum pumpa.
-
BTW jel su obavezni zimski opanci :huh: Dolazim tamo u deZembru, a to ovde nema da se kupi i da oces :angry:
-
nisu... ako ti je dubina sare min 4mm... B)
-
Da moze i letnja 4mm ali u tom slucaju moras imati lance u gepeku kako bi ispostovao zakon ;)