VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: banderash Septembar 12, 2007, 12:41:44 posle podne
-
dakle.imam golf2 87.godiste i kako je ovo vreme zahladilo mene poce da zeza taj automatski sauh.e sad me zanima samo jel se to namesta u karburator servisu i koliko ce da me kosta popravka otprilike i da li ja sam tu mogu nesto da uradim
-
aj sad bas niko da se javi-problem je u tome sto sauh cas radi cas ne znaci danas nije radio a juce jeste pa me zanima sto se to desava
-
aj sad bas niko da se javi-problem je u tome sto sauh cas radi cas ne znaci danas nije radio a juce jeste pa me zanima sto se to desava
Nisi bas najjasnije opisao problem.Kako se ponasa kad ne radi?! Kad je auto hladan pritiskom na pedalu gasa leptir na karburatoru treba da zatvori, kao kad rucno povuces sauh,ali za raliku od rucnog automatski je u stvari neka vrsta termo metala koji je uvijen u spin i zagrevanjem motora zagreva se i ova traka koja automatski otvara leptir. Da bi leptir otvorio takodje je potrebno pritisnuti pedalu gasa. u pitanju je cista mehanika tako da bi i sam mogao da pogledas u cemu je problem.Sklop automatskog suha se nalazi sa leve strane karburatora.
-
Kako te zeza? Nece da upali kad je hladan ili nece da vrati saug? Imao sam isti problem na istom motoru i zamijenio karburator zbog glupog sauga. A inace je taj automatski s*anje-krv mi je popio, najbolje bi bilo prepraviti ga na manuelni (rucni). Neki i to rade. Jer ako ti leptir ostane zatvoren, srce ko lood!
-
I ja imam isti problem. Moj pali na pola kljuca ali pocne da trokira kao da radi na tri cilindra, pokusam da ga varkam dodajuci mu gas ali nista ne pomaze. Posle minut - dva cim se malo zagreje sam popne ler gas na 1200 obrtaja radi normalno i kako se greje tako ler gas pocinje da pada i cim se potpuno zagreje gas se zaustavi na 800 obrtaja i sve radi normalno. Meni je vec jednom crkao onaj veliki crni vakuum i morao sam da kupim ceo karburator zbog njega, medjutim opet mi je crkao i desava mi se isto sto i tebi. Nasao sam na otpadu karburator od golfa II sa rucnim sauhom ali traze mi 40 evra za njega, medjutim kolega mi predlaze da ugradim karburator od zastave. Napravi se ploca i sve legne kako treba i sto je najbolje sve to nece da me kosta 40 evra. Neki njegov rodjak na dzeti II sa istim motorom od 1600 ugradio i potrosnja mu ne prelazi 10 litara u lokalu. Moj ti je predlog da uradis isto, jer ako pokusas da ga popravis kostace te i para i zivaca i na kraju neces nista da dobijes, jer su to karburatori koji su presli mnogo i pitanje u kakvom su stanju dizne, da li osovina od leptira ima lufta itd. Vec imam karburator koji sam kupio zbog vakuuma sa osovinom koja ima lufta i sa njim mi je trosio 20 litara u lokalu.
Znam da je jeres mesati delove od Zastave sa VW ali sta da se radi sila Boga ne moli.
-
znaci zezao me tako sto kad upalim on trokira dok se ne ugreje.nije mi se to stalno desavalo vec povremeno.jednostavno receno malo zaribao.e sad sta sam uradio---uzeo sprej gt80 slican wd spreju samo malo bolji naprskao taj deo i evo vec nekih 2 nedelje nema problema--nadam se da ih nece ni biti.hvala sto ste se javili vec sam poceo da nabijam komplekse.
-
Jao sto volim te price, kum prijatelj pera mika zika, stavio ovo ili ono. Ljudi, nemojte se zavaravati, imam i ja tako prijatelja koji je isto to uradio, i eno ga lupa glavu , mala uzbrdica auto kao da mu neko noge lomi, a potrosnja mu je 8, i extra nema tog karburatora od zastave koji ce mu dati performanse koje mu je fabricki dao. Taj jedan smrdljivi deo kosta 50e, i resite problem. Na tom karbu predpostavljam da je oznaka 2e2 ( model karburatora, pierburg 2E2,dvogrli), na nju ima dva dela koja sluze za jutarnje paljenje i pokretanje sauga. Svaki deo je po oko 50e. Skupo nema sta, ako se zna da je karburator za golfa najskuplji deo, nov kosta 1200e, provereno
Na mojoj dvojci je ceo karburator servisiran, i sve sredjeno nastelovano, i on je trosio po gradu 8,5-9, zavisi od stila voznje, a na plin nije prelazio 10, sto se tice otvorenog 6l. Ponovo sve zavisi od stanja motora, i citavog sistema uopsteno. Ali nemojte se brukati, ako vozite kola, onda ih servisirajte redovno, a ako hocete da se zezate sa kolima i da stavljate koje kakve delove i da se igrate, onda kupite neko sranje i i sa njim se igrajte
Nemoj neko da se oseca prozvanim, ovo ja samo vezbam kucanje. ako nekome treba broj telefona servisa za karbove, poslacu vam . Otac i sin rade extra, ja sam bio prezadovoljan.
-
pa lave ti daj taj broj pa da skoknem do njih i reci mi koliko te kostalo to zadovoljstvo-a sto se tice tog stavljanja nista nisam stavljao nego taj deo isprskao
sad za sad vrsi posao pa cu da vidim za ubuduce-a kao sto sam rekao desavalo mi se povremeno a ne stalno inace mi auto ide bas lepo i potrosnja je slicno kao kod tebe
-
@ tassa
Meni je karburator Pieburg 1B, znaci jednogrli. Jedini razlog zbog koga bih stavio zastavin je rucni sauh, jer vise mi se ne daju pare za druge karburatore samo da bih skinuo vakuum.
-
Maoj savet zastavin nikako, ako resis sauh zezace te druge stvari.
Ako vec hoces da prepravljas nadji neki weberov sa manuelnim sauhom
-
Nasao sam na otpadu jednogrli sa rucnim sauhom za 40 evra od golfa II, ne garantuju za ispravnost i imas 2 dana da ga isprobas, ako predjes ta dva dana ne vracaju ga nazad.
-
Sacekaj neki dan da bude mraz pa onda uzmi probaj
-
Sto se tice tih polovnih, sa otpada, tu moze da bude zez, ako je dugo bio skinut, i u njemu nije bilo goriva, onda su membrane ocvrsle, ( pod uslovom da ih ima) ali ako pogledas da taj karb kosta 40 e ,a da ti se taj aut.saug moze resiti za 50e, onda gde ti je racunica, a ujedno ti se i sredi karb kompletan.
Broj telefona servisa cu poslati veceras, ne znam ga napamet.
poz.
-
Gde se nalazi taj servis?
-
Evo broj 011/134-868 e sada dal je dodata dvojka ispred to ne znam, probaj
-
Pozz ljudi,,, jel se ovaj sklop automatskog suha nalazi sa leve strane karburatora kad se gleda motor spolja ?? i jel ima neko sliku da ubaci bio bi mu zahvalan punoo posto mene zeza isto sauh jer meni digne obrtaje na 2000 hiljade al nece da spusti uopste kad diigne normalnu temperaturu pa da i ja pokusam sa wd 40 da naprskam a vozim golf 2 1.6 dvogrlni karburator 90 god