VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: belthazor2012 Oktobar 28, 2010, 08:59:44 posle podne
-
Pozdrav,pitao bih vas za misljenje...ponuda vw-a za ovaj 1.4trendline nije losa daju klimatronic,maglenke,mp3 sa 8 zvucnika i ostalo za 15 000....jedini deal braker je taj 1.4 motor koji je po mom skromnom misljenju dosta trom pogotovo van grada...posto me je ovaj auto zaintrigirao a dolazi vreme za promenu voznog parka hehe,zamolio bih za savet...zanima me koje je vase iskustvo sa tim motorom?Je l moguc bar neki manji tuning da se izvuce bar neki konjic da ne bude bas toliko slab? Unapred puno hvala....pozdrav
-
popuni lokaciju u profilu big_boss
-
Sredjeno....hehe
-
njemu nemoz nista da radis, kilav je pa je kilav
-
Koji 1.4 motor? Daj malo vise podataka, kolko je KW ili oznaku motora makar...
Moj 1.4 nije ni malo trom biggrin
-
pimbe lepo je reko 1.4 trendline osnovna verzija, on ima 80 konja, a tvoj 1.4 je luda masina u to ne sumnjamo. ;) nije decko taj 1.4 za tebe bolje uzmi 1.4 TSI pa da stanes sa pimbetom na crtu a i sad kad ti naprve bulevar pored kuce mozes da stajes na crtu svaki dan, sem sa radetom tu nemas nikakve sanse bleh
-
Ma rade....dje cu ja sa radetom....tsi motori su nedostupni u nasem dragom predstavnistvu vw-a sa cega si vec upoznat...tako da potrazih neki konstruktivan savet al za sad slaba vajda...
-
Ko kome tu odredjuje sta se kupuje? Prodavac ili ti kupac?
Nije golf6 kilo leba pa da kupis u prvoj pekari, ako ti slepci nemaju na lageru, pa poruci ili otidji do beograda za 600din autobusom i uzmi motor kakav treba
1.4 170KS
-
mozes ti da porucis sta hoces ali tamo kod njega su dali ponudu od 15 soma eura koje verovatno nema u bg-u
-
pa ja kad bih kupovao novo auto bih uzeo jaci motor naravno ako to finansije dozvoljavaju, a kupit novo auto sa 1,4 motorom, nesto ne bih moje licno misljenje :huh:
mozes ti da porucis sta hoces ali tamo kod njega su dali ponudu od 15 soma eura koje verovatno nema u bg-u
15.000e za 1.4?!?!
Mislim da je to malo mnogo blink
-
novi 1.4 motori imaju 170KS, sasvim dovoljno
svetski trend je zbog raznih faktora da se smanjuje kubikaza i povecava snaga
-
A kolika je razlika za 1.6 tdi? ili 2.0tdi?
Mnogo mi to slabo, to je nekako za pola
-
novi 1.4 motori imaju 170KS, sasvim dovoljno
svetski trend je zbog raznih faktora da se smanjuje kubikaza i povecava snaga
160KS u MK VI, ali TSI, a on rece da njegov nije tesa, verovatno ni turbo . . .
A kolika je razlika za 1.6 tdi? ili 2.0tdi?
Mnogo mi to slabo, to je nekako za pola
Razlika je 0.4 TDI lollol
Sve zavisi od skoljke koju ce taj motor da gura...
Zasad je 1.6 u audiju A1 i msm Polu i nekim Seatima i Skodama . . .
-
novi 1.4 motori imaju 170KS, sasvim dovoljno
svetski trend je zbog raznih faktora da se smanjuje kubikaza i povecava snaga
Ako cemo pravo, samo je u petici imao 170, sad imaju 2 varijante - 122 i 160KS ;)
-
@pimbe 1.6tdi ima i u passatu...
-
Ima i u sestici, jel smo vozili u cacku 1.6tdi? wacko
-
novi 1.4 motori imaju 170KS, sasvim dovoljno
svetski trend je zbog raznih faktora da se smanjuje kubikaza i povecava snaga
Ako cemo pravo, samo je u petici imao 170, sad imaju 2 varijante - 122 i 160KS ;)
poenta je u naglasku na novom trendu u svetu
manja kubikaza vise snage
nije vise 1.4 od 55 konja
dal je 160 il 170 manje bitno
kod audija jos veci raspon snage iz iste kubikaze
-
Ovakav prede pod mojom haubom biggrin
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/66/Volkswagen_TSI_engine_01.jpg/450px-Volkswagen_TSI_engine_01.jpg)
@Wele, u pravu si za 170 tapsac
A eo sta kae Wiki ;) To mi bilo najbrze :rolleyes:
1.4 R4 16v 55-74kW
55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 5,000 rpm; 126 newton metres (93 ft·lbf) @ 3,800 rpm — AHW, AXP, AKQ, APE, AUA, BCA, BBY, BKY
59 kilowatts (80 PS; 79 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 ft·lbf) @ 3,800 rpm — BUD, CGGA
63 kilowatts (86 PS; 84 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 ft·lbf) @ 3,800 rpm — BXW, CGGB
74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 6,000 rpm; 126 newton metres (93 ft·lbf) @ 4,400 rpm — AFH, AFK, AUB, BBZ (discontinued)
1.4 R4 16v TSI/TFSI 90-133kW
90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 210 newton metres (155 ft·lbf) @ 1,500-4,000 rpm — Passat (2009 on)
90 kilowatts (122 PS; 121 bhp); 200 newton metres (148 ft·lbf) @ 1,500-3,500 rpm — CAXA; Golf Mk5 (2007 on), Tiguan (08/10->), Škoda Octavia Mk2
92 kilowatts (125 PS; 123 bhp); 200 newton metres (148 ft·lbf) @ 1,500-4,000 rpm — CAXC; Audi A3, SEAT Leon
96 kilowatts (131 PS; 129 bhp); 220 newton metres (162 ft·lbf) @ 1,750-3,500 rpm — Golf Mk6, VW Jetta V, Passat B6
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp); 220 newton metres (162 ft·lbf) — Touran from early 2006, Golf Mk5
110 kilowatts (150 PS; 148 bhp) @ 5,800 rpm; 240 newton metres (177 ft·lbf) @ 1,750-4,000 rpm — BMY; VW Golf Mk5, VW Tiguan
118 kilowatts (160 PS; 158 bhp); 240 newton metres (177 ft·lbf) @ 1,750-4,500 rpm — CAV; Golf Mk6, Scirocco Mk3, VW Jetta TSI Sport,
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 6,000 rpm; 240 newton metres (177 ft·lbf) (MEP 21.7 bar) @ 1,750-4,500 rpm (200 N·m (148 ft·lbf) @ 1,250-6,000 rpm), rev limit: 7,000 rpm — BLG; Golf Mk5 GT, Jetta, Golf Plus, Touran
133 kilowatts (181 PS; 178 bhp) ???? — SEAT Ibiza Cupra
Inace TSI od 140 KS (103kW) za 200 eura (RevO Tuning stage 1) ide na 205+ KS (153+ kW) biggrin
Dokaz stize cim ugradim sloted prednje diskove ;)
-
.
-
Mladene, bez uvrede, ali nemoj da pricas gluposti... Tvoje subjektivno misljenje ne znaci nista ako nemas cinjenica da to potkrepis ;)
-
pa nisu to vise PD motori ..umeju da iznenade i oni
-
Mladene, bez uvrede, ali nemoj da pricas gluposti... Tvoje subjektivno misljenje ne znaci nista ako nemas cinjenica da to potkrepis ;)
E nek si mu rek'o tapsac
1.4 je 1.4 ma kako napiren bio,nema vag motora da valja benz ispod 1,8 i dizel 1.9 ma koliko kornjaca imao pod haubom bleh
(golf 4,5,6)
@Mladen:
Podeli sa nama svoje misljenje posle prve probe TSI, nebitno u kom autu ;)
pa nisu to vise PD motori ..umeju da iznenade i oni
Pricamo o beMziMcima ili :huh:
-
.
-
@Wele
Znas kako 1.4 trendline kosta 15 soma ali sa:full audio sistemom,klimatronikom,podizacima napred-nazad,maglenkama i jos po nesto....ako bi neko negde uopste mogao da naruci TSI jer su mi rekli da je i u BG-u frka taj auto bi kostao 17000 ali skroz ogoljen...kad bi dodao onu opremu odozgo izaslo bi oko 19000 minimum...jer narucivanje nekih stvari uslovljava jos milion...jos ako narucujes tsi koj oni naravno nemaju na lageru treba mi minimum 20 soma za tako nesto sto je previse za c segment.
@Mladen3103
Brate moj lupas....tsi motori se kao prvo rade na drugaciji nacin od obicnih atmosferskih benzinaca...kao drugo zbog turbo punjaca poseduju obrtni moment ekvavilentan dizelu vuku bolje u nizim obrtajima i skladno tome ti je i voznja udobnija a i tarenje motora je znatno manje....u obicnom benzincu da postignes tih stotinak konja potrebno ti je da ti kazaljka na obrtomeru non stop bude na 5500 dok je kod tsi motora znatno velika snaga na raspolaganju vec od 1800 obrtaja...tako da ta prica o grejanju notorna glupost....na kraju krajeva 1.2tsi od 105 konja koj ubrzava od 0-100 u polu za 9.5 sekunde ide 120 na auto putu na nekih 1900 obrtaja u 6-oj brzini testiraj svog dizela pa ces videti slicnost....razlika je samo sto ti dajes 20 soma za registraciju a neko ko to ima daje max 14 soma...dok je potrosnja priblizna u nominalnim vrednostima....a u efektivnim u odnosu na snagu koju oslobadja tsi opet kida i dizele a kamo li atmosferske benzince.....toliko o tome....
-
.
-
U pravu si 100 % wub
-
Da izbegnem dalju konverzaciju jer Sizif nisam....stani sa Pimbetom na crtu s tvojih 1.9,pa ce kosilica da te pokosi ko stetnog a za to vreme ce i trositi manje goriva dok te bude kosio bleh...a poredjenje sa dizelom sa dao na osnovu ovoga: jedan od 1.4TSI motora razvija 118KW i 240nm obrtnog momenta sine....dok 1.6 ali dizel poseduje 250nm...ali znatno slabije ubrzanje a da ne pominjem konjazu....poredio sam po obrtnom momentu nisam rekao da je jedan ili drugi bolji svaki ima svoje prednosti....ali je i efektivna potrosnja manja na TSI motorima s obzirom na performanse...a tebi prijatelju ako se svidja nesto drugo uzmi mustanga od 6.2 l i 200 konja pa teraj ko ti brani...ja sam samo izneo svoje misljenje...moze to tebi da se svidja ili ne naravno....ali te price kao greje se,to je kosilica....to su bajke za malu decu...pa bas ce vw skoda i seat da odrade ove godine 2 miliona tsi motora koji ce da se greju i riknu....to je obican cetvorocilindricni motor sa turbom ko i tvoj dizel....ovi jaci imaju samo i supercardzer....ne znam koj djavo komplikujes ko da si amerikanac majku mu..... biggrin
-
.
-
Mozda se nisam precizno izrazio....ja gledam nominalnu potrosnju kao potrosnju na 100km...a u odnosu na performanse sam mislio da s obzirom da tdi trosi nekih 6 l dizela kombinovano a tsi oko 6 l benzina kombinovano....izvlacis logican zakljucak da mu za bolje performanse treba manja kolicina goriva....brojeve ispred sam dao cisto egzemplarno.....
-
daj be mladene ne lupaj vise, zivot ti. svi oni silni strucnjaci u vw su tupavi a ti si pametan, oni kad ga testirali verovatno da ide jedno 100 000 km na 5000 obrtaja nije se pregrevao a sad odjedanput kod tebe samo se greje. i dizel i benzinci imaju mana i prednosti ali ti ga brate pretera. ti za dizel motor imas misljenje ko da je mlazni, i ja vozim dizela i ekstra sam zadovoljan ali dizeli koje mi vozimo, ne mislim tu na neke snazne varjante od po 300 i kusur konja, su obicni traktori. uostalom pimbe ima 1.4 tsi 103 kw pa ce da vidimo kako ce njemu da se pokaze i dal ce mu se pregreva pri malo vecim brzinama. bleh
-
Ja sam od Engleske do Malte vuk'o cisternu sa vodom zbog pregrevanja i bili smo puni, cetvoro plus pun gepek i nisam smeo da vozim brze od 250 (za probu i to po GPS-u), a prosek sam morao da smanjim na 140, jer bio je Jul mesec pa sam se plasio da se ne pregreje biggrin, mada je meni ona kazaljka stajala na 90 C, pa sam se plasio da nije pokvarena
Ima tema u Tehnickom delu, a o mom TSI-u u njoj sve sta sam uradEo na njemu do sada, sa opisom razloga . . .
mahac