VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Vlado KV Oktobar 27, 2010, 12:03:24 posle podne
-
Kako mogu srediti problem sa "stresanjem "auta?Naime,vozim vw Pola 97.godiste,u njemu je benzinac 1000 kubika i prilikom rada na leru,u momentima kad je auto vec gotovo zagrejan,desava se da sa nekih 750-800 obrtaja u trenutku popne na otprilike 1200 a onda postepeno vrati na onih normalnih 750!Problem se javlja i prilikom npr.parkiranja kada se desava ista stvar - za trenutak spadne gotovo da se ugasi a onda se ponovo normalizuje!Neko mi rece da bi to mogao biti problem sa zaprljanim ler-ventilom?Zanima me vase misljenje i eventualno neko resenje!Unapred hvala! mahac
-
Mozda ler ventil, mogu da budu i svecice, kablovi ... miljion stvari
-
jesi li siguran da tvoj auto ima ler ventil?
-
meni se to desilo na mom autu,ustvari to mi je bio prvi kvar,sa 800 obrtaja kad stojim negde ili na leru digne sam za 300 obrtaja i onad drzi tako malo i spusti, otiso sam na dijagnostiku i izbacilo neki Senzor temperature rashladne tecnosti, zamenio sam to i sad radi normalno,pogledaj i to
-
Svecice,kablovi kao i fileter vazduha su pretreseni,zamenio sam i vakum-crevo jer je ispucalo na 2-3 mesta,razgovarao sam sa mehanicarom i pokazao mi je gde se nalazi taj ler-gas,znaci postoji.E sad,ne znam da li postoji nacin da se on ocisti i kako a kad vec Acca pominje taj senzor temperature,zanima me da li pri tom misli na termostat na hladnjaku ili na nesto drugo posto sam primetio da skala za temperaturu na instrument tabli ne prelazi 70 stepeni cak i kada je motor skroz vruc!
-
vlado slikaj taj ler motor koji ti je mehanicar pokazao i postavi sliku