VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Mirko Oktobar 19, 2010, 02:34:14 posle podne
-
Molio bih bivse i sadasnje vlasnike Golfa 4 da iznesu svoje utiske o tom automobilu, znaci odnos cena - kvalitet, delovi, kvarovi, odrzavanje itd...
Koji od motora preporucujete za Golfa 4 i zasto, sta od opreme, vasa iskustva i cega god se jos setite...
Pomozite buducim vlasnicima tog auta da znaju sta da gledaju pri kupovini i sta da traze driving
-
Ja bih sada definitivno uzimao 1.8T + plin...
A sto se tice ovog mog, zadovoljan sam. Sto se tice opreme, neki srednji nivo. Digi. klima, el. podizaci, el. retrovizori, prednji i bocni airbagovi, abs, servo, maglenke, bord, fabricki alarm, podesavanje volana i sedista po visini, itd... Ne znam sta je standard oprema a sta dodatna.
Od kvarova nisam imao nista, osim sto mi sija check engine lampica od kako sam ga uzeo i to jos nisam sredio. Menjao sam prednje diskove i plocice i to nasao polovne a odlicne za 3.000 rsd. Mada to ne spada u kvar nego odrzavanje. Kada sam ga uzeo radio sam servis. Ulje, filter vazduha i ulja, kaisevi i spaneri... I sve to me nije kostalo vise od 150e. Racunajuci u to i 50€ koje je uzeo majstor. Sa motorem prezadovoljan... Pitaj ako interesuje jos nesto ;)
-
koje si ti to delove uzimao pa te je izaslo 150e sve sa rukama...
i polovne kocnice ? wtf ????
-
Ulje, filter vazduha i ulja, kaisevi i spaneri... I sve to me nije kostalo vise od 150e. Racunajuci u to i 50€ koje je uzeo majstor.
bonk blink bonk
-
D@rko, a koji je motor u tom tvom golfu? Koje je godiste auto? Ja se dvoumim izmedju 1.6 16V i 1.9 TDI..
I jel svima lepsi sa 5 vrata? :D
-
sa 5 vrata je funkcionalniji , tesko je naci dobro ocuvanog Tdi , 1.6 16v je skroz OK
-
Sto ne znaci da su ti vece sanse da nadjes dobro ocuvanog 1.6 bicedobro Trosice mnoooogo vise nego tdi...a tdi od 96kW npr. je babaroga za taj 1.6.
-
koje si ti to delove uzimao pa te je izaslo 150e sve sa rukama...
i polovne kocnice ? wtf ????
Kao sto sam i napisao, ulje i filtere, kaiseve i spanere, ili kako se vec zovu... Znaci sva 3 kaisa. Ulje Castrol ili elf, ne secam se tacno. Sta vam je toliko cudno? blink I zasto bih kupovao nove diskove, koji bi verovatno poceli da bacaju posle nekog vremena i brze se trose. Uzmem polovne original sa golfa i samo driving Da se ispravim. Oko 120 su izasli delovi, posto prosle god. nije bio isti kurs evra. Ali znam tacno da su kaisevi i spaneri izasli oko 7400 + ulje i filteri koji su bili oko 2800. Ulje je sada skuplje, verovatno i delovi. Diskovi novi su bili 3000 komad, ali kvalitet tih diskova je diskutabilan.
D@rko, a koji je motor u tom tvom golfu? Koje je godiste auto? Ja se dvoumim izmedju 1.6 16V i 1.9 TDI..
I jel svima lepsi sa 5 vrata? :D
2001. 1.6 16V... Lepsi sa troja, funkcionalniji sa 5 ;)
Trosice mnoooogo vise nego tdi...a tdi od 96kW npr. je babaroga za taj 1.6.
Pa bas da ce mnooogo vise trositi nije bas tacno. I jeste babaroga, ali kada taj motor izdrzi moju voznju kao ovaj 1.6 motor, ja mu skidam kapu... Msm ne samo taj motor, vec svaki dizel.
-
lollol
-
Gledam oglase, ima kamara golfova sa troja vrata i 1.6 16V motorom.. 2001. godiste su oko 4500 e + registracija...
Al posle plin sekvent 600 e, znaci bolje onda uzeti 1.9 TDI i miran si clap
-
Tdi i uzivaj ;)
-
uzmi tdi
@darko
mozda su takve cene neoriginal delova...samo litar ulja je preko soma dinara...oko 1200...
sto nisi gledao original diskove ? koje si to diskove gledao da bacaju posle nekog vremena i brze se trose nego polovni ? pa polovni su u startu istroseni...koje si filtere i kajseve kupovao ?
cudno je to sto si tako jeftino prosao...
-
Ne znam. Takve su cene delova u Sapcu. Ulje nigde nema po toj ceni. Kantica castrola je trenutno 2400. Filter je hengst.... Bosch kaisevi ako se ne varam. A cisto sumnjam da u Bg ima nesto puno bolje i kvalitetnije nego u Sapcu. Sve je to isto njesra. Ne znam gde vi to odrzavate auta kada vas verovatno deru i uzimaju par stotina evra samo za ruke. Ili gresim... A diskovi nisu bili istroseni, nisu imali ajnzeca. Plocice bukvalno nove. I sta podrazumevas pod neoriginal? Pa brate necu sigurno uzeti neke turske delove biggrin
-
To si u pravu, ako u Sapcu nema delova dobrih onda nema nigde, svi znaju da je Sabac glavni grad auto-mafije hehehehe clap tapsac
-
Ja bih sada definitivno uzimao 1.8T + plin...
A sto se tice ovog mog, zadovoljan sam. Sto se tice opreme, neki srednji nivo. Digi. klima, el. podizaci, el. retrovizori, prednji i bocni airbagovi, abs, servo, maglenke, bord, fabricki alarm, podesavanje volana i sedista po visini, itd... Ne znam sta je standard oprema a sta dodatna.
Od kvarova nisam imao nista, osim sto mi sija check engine lampica od kako sam ga uzeo i to jos nisam sredio. Menjao sam prednje diskove i plocice i to nasao polovne a odlicne za 3.000 rsd. Mada to ne spada u kvar nego odrzavanje. Kada sam ga uzeo radio sam servis. Ulje, filter vazduha i ulja, kaisevi i spaneri... I sve to me nije kostalo vise od 150e. Racunajuci u to i 50€ koje je uzeo majstor. Sa motorem prezadovoljan... Pitaj ako interesuje jos nesto ;)
Uzimao si polovne diskove i pločice,ti si klasičan primer kako ne treba da se održava auto.
I što si uzimao novo ulje i filtere,mogao je majstor da ti sipa neko ulje što je neko pre tebe promenio,šta mu fali samo je 10.000 prešlo,može to još jedan long life termin da izdrži.
Molio bih bivse i sadasnje vlasnike Golfa 4 da iznesu svoje utiske o tom automobilu, znaci odnos cena - kvalitet, delovi, kvarovi, odrzavanje itd...
Koji od motora preporucujete za Golfa 4 i zasto, sta od opreme, vasa iskustva i cega god se jos setite...
Pomozite buducim vlasnicima tog auta da znaju sta da gledaju pri kupovini i sta da traze driving
Vozio sam ja golf IV tdi,i prešao sam sa njim oko 150.000 hiljada,kupljen sa 90.000,prodat sa 250.000,za to vreme,menajo sam anlaser,na trapu sam naravno menjao sa vremena na vreme krajeve spona,homokinetičke,silent blokove,šolje amortizera,bio mi je negde vukao vazduh i sistem,,ispostavilo se da je napukao onaj plastični deo što se navrće na rezervoar ispod zadnjeg sedišta i tu je vukao vazduh,dva puta sam mu radio veliki servis,na 200.000 zamenjen set kvačila sa plivajućim zamajcem,crkla mi je elektro dizna,na menjaču mi je crkla ona opruga koja koja u leru uvek menjač vraća u položaj desno,iz nekog razloga je počeo da ispada iz prve brzine i to samo kad ga ubacim u prvu i motorom kočim nizbrdo,onda je iskakao,što mi je stvorilo problema zimi kad hoću negde da se spustim,naravno zamenjen set guma,zamenjeni prednji diskovi dva puta,zadnji jednom pločice menjane na 30.00 prednje,na 60.000 zadnje,menjan akumulator i da,sijalice su mi crkavale stalno,srećom nisu skupe pa kupim po deset komada od svake i držim u gepeku,i kad vidim da je riknula neka,menjam na licu mesta,prednje su zajebaniej za menjanje,levu nisam mogao da menjam jer mora da se pomera akumulator,to je ono čega mogu da se setim,i
Delovovi koje sam su bili odličnog kvaliteta tipa ATE pločice i diskove,Motul ulje ,filteri kneht,set kvačila i zamajac je stavljen Sachs itd.itd.
Eto,to je moje iskustvo sa golfom,sa tim da napomenem da ga uopšte nisam štedeo,vozio sam ga muški,i koliko sam provalio motor se pokazao kao najpouzadniji deo,posle 150.000 gaženja i iživljavanja,on nije toršio ulje,spusti par stotina grama na 10.000 i to je to.Nikada dolivano ulje izmedju servisnih intervala.
-
TDI Tako Dobro Ide
Tako Dobar Izbor
-
Uzimao si polovne diskove i pločice,ti si klasičan primer kako ne treba da se održava auto.
I što si uzimao novo ulje i filtere,mogao je majstor da ti sipa neko ulje što je neko pre tebe promenio,šta mu fali samo je 10.000 prešlo,može to još jedan long life termin da izdrži.
10.000 nije long lajf ;) I ne budi sarkastican. To kako odrzavam auto to je samo moja stvar. Ali ok, ti izgleda znas bolje od mene da ti diskovi i plocice nisu valjali, mora da si ih ti licno drzao u rukama pa znas to. Ja sam coveku izneo moje misljnje i iskustvo, a svi se nesto popalili i raspravljaju o tome kako je odrzavam auto i ubedjuju me da delovi koje uzimam ne valjaju. Ne znam kakve to veze ima sa temom. Ovde je izgleda bolje drzati jezik za zubima. Nije ni cudo sto dosta clanova nece vise da posecuje forum ili nece da pise...
-
D@rko rauzmem te, nemaju svi 500 e u dzepu da kesnu za servise...Misljenja i iskustva se cene
-
Uzimao si polovne diskove i pločice,ti si klasičan primer kako ne treba da se održava auto.
I što si uzimao novo ulje i filtere,mogao je majstor da ti sipa neko ulje što je neko pre tebe promenio,šta mu fali samo je 10.000 prešlo,može to još jedan long life termin da izdrži.
10.000 nije long lajf ;) I ne budi sarkastican. To kako odrzavam auto to je samo moja stvar. Ali ok, ti izgleda znas bolje od mene da ti diskovi i plocice nisu valjali, mora da si ih ti licno drzao u rukama pa znas to. Ja sam coveku izneo moje misljnje i iskustvo, a svi se nesto popalili i raspravljaju o tome kako je odrzavam auto i ubedjuju me da delovi koje uzimam ne valjaju. Ne znam kakve to veze ima sa temom. Ovde je izgleda bolje drzati jezik za zubima. Nije ni cudo sto dosta clanova nece vise da posecuje forum ili nece da pise...
Svaki iole normalan vozač neće da stavi polovne pločice na svoj auto,to je bre potrošni materijal,zato sam ti i rekao da sipaš korišćeno ulje,da bi shvatio koja je glupost to raditi,i to nije održavanje automobila,i to svaki vozač koji brine o svom autu zna,isto važi i za delove,dobro,ekonomski momenat tu može da presudi,ali ako nemaš za osnovno održavanje auta,ni ne treba da ga voziš,kratko i jasno.
I dobro održavanje auta je preduslov za njegovu dugovečnost i bezbednost u vožnji,da se razumemo.
I kakva je mudrost provaliti da su riknule pločice,to svako može da provali.
-
sine ako vec govoris coveku koje si delove promenio i koliko si ih platio, napisi i marku delova....
ne znas sta je ne original deo? e pa ovako, original delovi su delovi koji imaju zig ili pecat vw, zatim imas delove koji idu u prvu ugradnju i takodje su original, ista marka, samo nemaju vw zig i oni su malo jeftiniji...i imas delove koje nemaju veze sa vw i prvom ugradnjim, i proizvodjacima sa kojima vw ima dil, to su delovi nekih proizvodjaca koji su na svoju ruku uzeli da prave delove i prodaju ih dosta jeftinije...po pravilu ti delovi su slabijeg kvaliteta od originala...ako tebi odgovaraju polovni delovi i delovi koje si ugradio, super...samo kazem jos jednom, napisi koja je marka tih delova...
meni je servis za TDI oko 150e sa original delovima, sa vw znakom, 4 filtera i 5l ulja castrol,sa detaljnim pregledom vozila i ispitivanjem svega na kompijuteru...odnosno to su delovi koji se dobavljaju preko ovlascenog uvoznika i distributera istih kao sto je npr auto komerc...delovi za TDI PD motor kao sto su kaisevi, spaneri i vodena pumpa koji idu u prvu ugradnju kostaju oko 250e...a isti ti delovi sa vw zigom su skoro duplo skuplji...
-
kupiti polovan deo na otpadu s tvrdnjaom da je original nema smisla ni trunku...
mozda je lik menjao diskove ...
Dobro ae diskove, ali plocice kume...
Pa ti si gori od onog nakupca iz Majstorske radionice sto vozi bez pumpe za beMzin i utovara 10 tona uglja za 2 polovne plocice...
doduse diskovi i jesu jevtiniji od plocica, sto je i normalno...
-
s VW zig je teshko iskopirati u pm ..pa i na buvljaku u panchevu imash "original" bosh brusilice ima zig i utisnuto made in germany..brate kod nas je veoma tesko naci original ako je nesto skupo ne mora da znaci da je dobro..mozda ti imas proverene ljude i prodavnice to je onda druga stvar ..
-
pa zna se gde se kupuju originali...
necu sigurno u pancevo na buvljak po original robu...
-
Aha... A gde to, u ovlascenom servisu? Koja slucajnost, meni tamo rekli da odem i kupim svecice u radnji, posto su iste kao kod njih ali dosta jeftinije... Lambda sonda 25.000, a ista u radnji nesto preko 10. Al jbg, u radnji je fals...
Vidim na forumu riknjavale ljudima letve volana. Pa kad ste baje zasto ne date 5 soma za novu, vec reparirate staru? Ah, pa sigurno je reparacija sa original delovima sa vw zigom... Pa moze da prodje.
Uglavnom, ja ne vidim da mom autu nesto fali. Kocnice "zakivaju". Kaisevi nisu popucali, mada trebali su do sada posto nisu oridjinal. Ulje nedavno menjao posle 7.500 km, jos uvek zuto. Mada i ono je isto fals.
-
Bice ovo zanimljivo , nego da se vratimo mi na benzin VS dizel a?
-
Svako ima svoje misljenje i svoju racunicu.. glupo je pricati o tome.. al ja iskreno polovne plocice i diskove nebi stavio ni na yuga a kamoli na GTI-a boodala
-
Sto se mene tice, najbolje je TDi od 90 ili 101 ks za sasvim normalne potrebe. Ja imam TDI 90ks sa petoro vrata, od opreme imam sve sto mi treba osim trokrakog volana :angry: Potrosnja je mala, izdrzljivi su dosta.
Od opreme koju bi preporucio uz golfa su: klima ( po mogucstvu digitalna ), ESP ili bar ASR, 4 podizaca, neke 16'' felne, bord komp, naslon za ruku obavezno i to je to, dovoljno je :D
Sto se delova i servisa tice, delovi nisu bas jeftini ali veoma retko nesto "crkava" a cene servisa su normalne u odnosu na cenu auta ( ovo je neko moje misljenje )
-
5 soma
verujem da si hteo da kazes 5 glava...
5 soma znaci 5000, 5 glava znaci 500 koliko i kosta letva volana...
ne znam dal nisi razumeo ono sto sam ti napisao, al evo ponovicu ti...moze da bude original deo u prodavnici ako je proizvodjac isti ko i za prvu ugradnju, odnosno proizvodjac koji je u dilu sa vw i tada nema zig i jeftiniji je...ukoliko nije taj proizvodjac, onda je deo nije original, vec je kopija...ako ti opet nije jasno onda jbg...
mada nije ni to problem, svako stavlja ono sto mu odgovara, samo sam ti reako da napises marku delova...
-
Kad kažeš VW onda misliš na dizel......
Nikad nisam razmišljao o kupovini benzinca, jedini je izgovor niža cena ..
bez uvrede, ovo je moj utisak, i ne računam R32, taj auto nisam ni video on je van konkurencije
Vožnja VW TDI je prava poezija.
-
Peca_Nis alal ti vera brate ti sve sklopi u 3 recenice tapsac
Mislim da ni jednom golfu ne stoji naslon za ruku, to je za klase iznad..
A za ove sto se prepiru oko kvaliteta i marke delova: ja zato i planiram da prodam trojku, svaki mesec ide na utezanje neko jer su krs delovi, turski ili ciji vec, zato su i prejeftini.. MUKA mi je od stalnih poseta "majstorima", vise su mi oni uzeli para za gluposti nego sto je auto "posrkao". Doduse, ne nadam se sad ni kesiranju 1000e za neki servis, vec nekom normalnom trosku za redovna odrzavanja. Hocu kad uradim nesto da znam da sam sa tim zavrsio duze vreme, sad popravim jedno ono drugo crkne i sve tako u krug.
-
kupio sam pre 6 meseci 1.9 tdi 90 konja i preso oko 10 000 km. od opreme ima manuelnu klimu, podizace stakala, ESP, bord kompjuter i jedina stvar koju nema a dosta je korisna je naslon za ruku, pogotovu za neku duzu voznju autoputem. moram da priznam da je dosta dobar motor, ima solidno snage, trosi stvarno malo ako ga vozis normalno i zasad sam zadovoljan. posto sam ga kupio od rodjaka i znam kada su mu radjeni servisi nisam radio veliki servis samo menjanje ulja i filtera pre jedno 3000 km. promenio sam i zadnje amortizere, i iznenadio se da je komplet zadnjih monro-ovih amortizera 6100, sto mislim da stvarno nije nesto mnogo. pre cetvorke sam imao dvojku koja je bila benzinac i to slabasan 1.3 pa sam naviko da je razvlacim do blokade kako bi mu izvuko malo snage i onda kad sam preso na dizela mora malo mirnija noga na gasu. benzinac 1.6 16v je po meni isto extra i da mi nije ispalo ovo od rodjaka da kupim verovatno bih uzeo njega jer mi se meni licno vise svidjaju benzinci, ima 105 konja i ide dosta dobro i sa sekvencijalnim plinom voznja ti isto dzabe. i da ne zaboravim, neko je pomenuo menjanje sijalica. meni crkle bile pozicije u faru i to ti je muka nevidjena, desna i crno i belo ali leva je zlo. skidao sam akumulator i svakakve zajebancije dok sam je zamenio.
-
Mislim da bi za 5500eura mogao da uzmes odlican TDI sa normalnom opremom.
Kad sam kupovao golfa ( januara ove godine ) placen je 6500eura, znam da je mozda malo jaca cena ali znam sta sam uzeo, auto poznajem 3 godine biggrin
Od opreme imam: abs,servo, ESP, 4 podizaca, digitalnu klimu, bord komp, JVC CD/mp3 ciji je ekran plave boje a dugmici crvene slaze se sa celim enterijerom, imam fabricki naslon za ruku, 16'' alu felne od audi-a TT, 4 odlicne zimske gume i 4 letnje, obrvice na farovima... bleh
Na satu kad sam ga uzeo bilo je 153300km, sad ima oko 168000, uvezen 2006.god iz Nemacke, kupio sam ga od coveka koji ga je uvezo...
Na 10.000 km mi je potrosio 0.5l ulja, mislim da to nije mnogo. driving
-
pa zavisi sta hoces od cetvorke,moja proporuka je tdi,ali ih je tesko naci u ocuvanom stanju tj sa malom kilometrazom,ako hoces da ti malo trosi da je jeftino odrzavanje onda ti je najbolji 90 konja ili 110,90 u prvom redu po mogucnosti alh,jedina mana ovim je sto im se treba cistit usis svakih 80.000km servise i ostalo moras radit nebitno od modela tdi ja tako da to ostavljam na stranu a i manje su osetljivi na lose gorivo,znaci tdi sa bosch pumpom,iz iskustva znam,ako preferiras zescu voznju onda pd 130ks asz motor,a i veoma je potentan za cipovanje,sa par likova sam pricao i ne preporucuju varijante sa 101 i 115ks jel u stvari su veoma slicni ovim sa bosch pumpom i nisu se pokazali nesto posebno razlika je pd ostalo vise manje,asz i arl su druga prica,a ako je bitna potrosnja ja sa svojim 90ks agr sa punim rezervoarom predjem oko 1200 do 1250km,dok sam sa rodjakovim 130ks prelazio sa punim max 950 km,sad kako kome to znaci,mada ako ne prelazis vise od 15000km godisnje i nemas svrhu kupovat dizela,a sto se tice opreme sto vise to bolje,
mene veliki servis izlazi oko 250 eura,od kvarova najcesce stradaju izlazne spone,stabilizatori i seleni,ostalo driving
-
Aha... A gde to, u ovlascenom servisu? Koja slucajnost, meni tamo rekli da odem i kupim svecice u radnji, posto su iste kao kod njih ali dosta jeftinije... Lambda sonda 25.000, a ista u radnji nesto preko 10. Al jbg, u radnji je fals...
Vidim na forumu riknjavale ljudima letve volana. Pa kad ste baje zasto ne date 5 soma za novu, vec reparirate staru? Ah, pa sigurno je reparacija sa original delovima sa vw zigom... Pa moze da prodje.
Uglavnom, ja ne vidim da mom autu nesto fali. Kocnice "zakivaju". Kaisevi nisu popucali, mada trebali su do sada posto nisu oridjinal. Ulje nedavno menjao posle 7.500 km, jos uvek zuto. Mada i ono je isto fals.
Pa naravno da će kočnice da zakivaju,i kad odu skroz isto zakivaju,jednostavno,klješta pritisnu pločicu uz diskove i stvara se trenje,,kaiševi nisu popucali,ima vremena,popucaće,a ulje je žuto posle 7.500,ako ti je to merilo da li je dobro ulje,to je još jedan dokaz da nemaš veze sa održavanjem automobila,jesi probao da sipaš sok od poporandže i on je žute boje.
Jednostavnom,ti nama hoćeš da kažeš kako ti ustvari dobro održavaš automobil,a da smo mi svi papci što kupujemo nove delove.
I nije isto reparirati letvu volana i kupiti polovne pločice,glupo poredjenje,da si kupio polovnu letvu niko ti ništa ne bi rekao,
Nemoj više da se brukaš,a ostali,kad kupujete auto dobro gledajte,da vam ne zapadne neki koji je ovako održavan.
-
Pozdrav,
vidim da se vec dosta nije pisalo u okviru ove teme, ali ipak zelim da Vam prenesem svoje iskustvo sa navedenim modelom - Golf 4.
Licno sam vezao svoj Golf 1.6 FSI Champ (model 2003) Juna 2010. godine sa tacnih i originalnih 102.476 km na satu. S' obzirom da sam izuzetno pedantan po pitanju odrzavanja auta, kod svog servisera odradio sam nekoliko stvari koje su u datom trenutku za proteklih 10 i vise meseci zahtevale paznju. To su:
1. Redovan servis - zamena motornog ulja - Mobil 1 ESP formula 5W30 504.00 (LongLife), filtera ulja, vazduha, polena i goriva. Navedeni delovi su u potpunosti originalni, a cena redovnog servisa iznosila je 12.000 dinara zajedno sa kompjuterskom dijagnostikom.
2. Zamena sledecih delova: silen blokova, pumpe za vodu, kompletnog kucista regulatora vode za hladjenje (zajedno sa davacem i termostatom) i creva za vodu, rashladne tecnosti, drzaca zakretne remenice (tzv. rolera), akumulatora (Varta Blue Dynamic 60 Ah/540 A), originalnih platinastih Bosch svecica i cilindra brave zadnjih vrata (gepeka) uz dobijena dva nova kljuca. Svi navedeni delovi su u potpunosti originalni.
Naravno, uz sve navedeno, morao sam malo i da sredim auto tako da sam odmah po okoncanju procedure carinjenja vozila zamenio patosnice (original gumene VW), rucicu menjaca, crnu plasticnu lajsnu na prednjem braniku i metlice brisaca vetrobranskog i zadnjeg stakla. Takodje, odradjeno je i dubinsko pranje same kabine auta.
Sto se tice motornog ulja, zelim samo nesto da pojasnim. S' obzirom da posedujem i VW model Passat Variant 1.9 TDI (AWX - 96 kW/130 ks) Comfortline od Decembra 2005. godine, od prvog redovnog servisa koristim LongLife ulje za oba modela. Naravno, to ne znaci da ih menjam u skladu sa produzenim sersvisnim intervalima (2 godine ili 30.000 km), vec u okviru standardnih servisnih intervala koji iznose 15.000 km ili 1 godina. Odlucio sam se za LongLife ulje iz prostog razlog jer svojim automobilima zelim da pruzim najvisi nivo kvaliteta ulja, a samim tim i zastite zbog losijeg kvaliteta goriva kod nas u zemlji.
Kao sto sam gore naveo, u okviru prvog servisnog intervala po uvozu sipano je ulje Mobil 1 ESP formula 5W30 504.00, koje sam inace kupio u Nemackoj pre nego sto sam krenuo za Srbiju. Cena je iznosila 23 EUR, dok 1l kod svog servisera mogu da dobijem za 1750 dinara (porucuje direktnog od ovlascenog distributera Plattner DOO).
Takodje, zelim da navedem i 3 stvari koje cu definitivno morati da saniram u narednom periodu, a to su:
1. Zamena NOx senzora (iza katalizatora)
2. Zamena izvrsnog motora za cirkulisanje vazduha V71 (registrovano "kuckanje", nalazi se iza uloska kasete)
3. Zamena zadnjih diskova i plocica, kao i kocionog ulja
Na svom racunaru koristim Tecar verziju VW programa rezervnih delova ETKA 7.2 tako da za sve zamenjene delove imam evidentirane kataloske brojeve i graficke prikaze.
S' obzirom da se dosta pisalo o diskovima i plocicama, zelim samo da kazem da cu 99% uzeti TRW komplet zadnjih diskova i plocica. U ETKA programu stoji da je prvu ugradnju radio Lucas, odnosno sadasnji TRW sto je za mene dovoljan razlog da ne razmisljam o drugim brendovima.
Toliko za sad od mene.
Pozdrav
-
mnogi su u debeloj zabludi kad je golf IV, a i dosta novijih automobila u pitanju
od golfa IV ocekuju jeftino odrzavanje sto u sustini i jeste, al oni ocekuju da je ko za golfa II sto nema veze s mozgom
i velika zabluda je sto misle da TDI moze da trosi ko 1.6D u mk2 sto isto tako nema veze, trosi barem duplo vise
sto se tice famozne price o potrosnji
u Srbiji prosecan vozac predje oko 10 000km godisnje, mozda i manje, a kuka za TDIjem sto po meni nema smisla
Ja imam 1.8 nekih 9 meseci, za to vreme sam presao nekih 15000km,
potrosnja po gradu, kad se normalno vozi ko na rastelovanom Yugu,
na otvorenom, manja nego na yugu
kad se stisne potrosnja nije bitna jer se tada valjda gleda kako ide, a ne koliko trosi
filter ulja 2x i filter goriva (1400din)
ulje Mobil 2x (3200din)
svecice(1700din)
prednje plocice TRW (mislim da su 3600din)
kad sam ga uzeo jedan kabal je probijao, pa sam neki stari skarabidzio, al cu ipak nove kupiti i oni su malo skuplji (TESLA 7500din, a org u AK 8600din)
toliko od mene beer
-
Da ozivimo temu malo. Ima neko jos informacija za 1.6b G4. Cena velikog servisa, verovatno bih uzeo sekvent plin, kao drugi auto..