VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dexakiller Oktobar 17, 2010, 11:12:13 posle podne
-
Pozz prijatelji... Moj problem je u tome da kada vozim kola po maloj nizbrdici skoro zanemarljivoj ili po ravnom putu sa malim gasom dolazi do cimanja vozila. Auto pocne da secka slicno onome kada ode Bosh pumpa na dizela. Auto super ide kada auto ubrzava ili odrzava neku vecu brzinu, ali kada je motor rasterecen a malo nagazena papucica gasa on secka. Molim sve one koji su imali slicna iskustva da se jave
-
Proveri da ne probijaju kablovi za svecice,razvodnu kapu da nema naprsline,razvodnu ruku takodje , najbolje dok auto radi na leru uzmes fajtalicu i prskas po kablovima i razvodniku da bude mokro,zatim , srafcigerom prodji celom duzinom kablova ako je neki probio bacice varnicu na srafciger
-
I meni isto cima... zbog ler-ventila.... ako ti bas smeta, mozes da premostis ventil, ili naravno da ga zamenis...
-
I meni isto cima... zbog ler-ventila.... ako ti bas smeta, mozes da premostis ventil, ili naravno da ga zamenis...
A kako se prmosta ler ventil?
-
Da probamo... Ali meni auto lepo radi na benzin ne cima ali da probamo
Da li je ler ventil ustvari step motora?
-
Da neki ga zovu step-motor.... To je onaj ventil u koji ulazi crevo sa donje strane i izlazi sa prednje. Takodje ulazi i onaj dvozilni kabl (kod 16v-a je trozilni)... Probaj samo da mu iscupas kabl..... Vodi racuna, kad iscupas kabl, poremetice se obrtaji na leru. Nastelujes ler na leptiru, pa probas. Takodje ces mozda morati da stelujes i smesu na plinu pri leru. To je obicno onaj sivi tockic na isparivacu koji mozes rukom okretati (odsrafljivanje-bogatije, zasrafljivanje-siromasnije).
-
Ma jok nije to. Kupio sam novi skoro step i to pokusavao i sve i nije do toga. sve isto radi samo sto se ponekad ugasi auto dok je ladan
-
Ako je step kupicu novi. Probacu i sa protokomerom da ga zamenim, mada imam neku svoju teoriju. Slikacu je sutra!!!
-
nije ti podesen maf ili protokomjer, kakvi ler motori i stelovanja plina i smjese i klapni i ostalih cuda
-
Sta je maf? Kako se podesava protokomer. Ajde udeli malo znanja neznalici B)!!! Ozbiljan sam, imam volju. Da li bi morao da kupim novi protokomer jer je moj odozgo otvoren. Plastika cisto stoji da nesto ne udje unutra.
Slike
(http://i52.tinypic.com/dwcdhx.jpg)
(http://i55.tinypic.com/34g7qfc.jpg)
Mislim da ovo crevo utice na dovod smese?
-
nesmeta to crijevo nesto previse ako vozis normalno i netjeras u velike obrtaje (6-7)
protokomjer ti je ustvari jedan najobicniji potenciometar i nebi ti preporucio da ga stelujes sam, otidji kod majstora za 2min ce ti biti gotov i ok
-
Ok! Majstor ga je vec stelovao pre 2 nedelje, i tada je tako radio. Njegov izgovor je bio da moram da ga vozim malo i da ce se to srediti
Sta bi moglo da bude. Upalih masinu na benzin, poradio je mozda par minuta, dadoh gas da prebacim na plin i samo sto je prebacio puce zestoko i varnice izletose. Sada kada prebacim na plin radi ali jedva, gusi se. Sta bi to moglo da bude?
-
promjeni majstora i otidji kod nekoga ko zna da podesi protokomjer ako ga detonacija vec nije unistila
-
lollol tapsac e nek si mu rek'o tapsac
Mada meni ono crevo izgleda predugacko i udavljeno, ozbiljnije
-
Mozda ti negde falsira vazduh zbog explozije... Imas ovu gumu koja sluzi da spreci detonaciju ka protokomeru, mozda se ona pomerila pa ulazi vise vazduha nego sto treba... Proveri sva creva oko usisa, i selne, da negde nije nesto puklo ili ispalo neko crevo...
-
promjeni majstora i otidji kod nekoga ko zna da podesi protokomjer ako ga detonacija vec nije unistila
Koga preporucujes gedora?Da li ti znas ovo da resis.....imam slican skoro isti problem.
-
@ number
na kom autu?
-
MK3 1.6Gt 101HP AEK motor.96 godiste.Pre dve godine mi je crko protokomer i naravno kupio sam drugi...kostao malo bogatstvo .....zamenio..medjutim od onda nije to to.Nekad i kad palim auto cujem BUMMM iz auspuha.E sad meni su obrtaji mirni i stabilni(840RPM ler..bez problema)..ali auto mi cima izmedju brzina....nema onog klizanja ako me razumes.Kupio novu pumpu, promenio sve kablove,razvodnu ruku,svecice.....sve bacio pare u vodu kod bivseg elektricara...za dzabe.Problem i dalje postoji i nije resen.Znaci auto kad stisnem ide ko lud ali pri saltanju secka(Kompetan originalan set kvacila sam kupio nov)
Nemam ugradjen plin, dizne su NOVE a ne ciscene......eto to je u najkracim crtama.
-
naravno da moze, kad ti je sve novo sto da ne ;)
-
naravno da moze, kad ti je sve novo sto da ne ;)
Znaci mislis da treba to da se steluje?Jel radis ti to?
-
amaterski brate, kad zaskripi ili nesto neznam nazovem mixu ili gileta beer
-
Promeni majstora??? HA HA HA lollol. Pa ti ocigledno nisi bio skoro u Nisu? Sam cu da ga sredim. Profesor sa faxa mi je obecao knjigu neku sa svim sto mi treba. Kako mi je reko kniga je tipa uradi sam u vezi L jettronica i siguran sam da cu imati sta da okacim. Knjiga bi trebala da stigne u cetvrtak tad imam predavanja.
-
e bas da vidimo i to cudo
-
Pogledaj to crevo , od protokomera , zna da bude precvikano ispod selne i vuce fals vazduh.(najdeblje rebrasto). Vidim da si radio glavu , kada i da li si menjao ventile?
-
tapsac
-
Pricam iz iskustva , vozio sam golfa gti 8v i sve mi je poznato.
-
Ma sve je menjano SVE!!! Ali idalje zeza. Probio mi sve antifriz pa sam se sa tim igrao.
-
Kako radi u leru? Ima li sitne detonacije u toku rada u leru i na koliko obrtaja radi?
-
Ne radi uopste. Kad ga upalim on kresne iy prve tu se muci na 300-500 obrtaja i ya 2 sekunde se ugasi. Posle mora da se drzi gas da pise upalio i ostao da radi. Kada mu drzis gas(ler na papucicu) recimo tu oko 1500-2000 motor radi kao petak 2,3 audijev motor