VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Sajovan Oktobar 17, 2010, 10:34:13 posle podne
-
Kao sto uglavnom svi znate,vozim Polo 6N2 1.4 T(DI) 75ks,u medjuremenu sa kupio Passat-a B5 1.9 T(DI) 115ks.
Pola sam ostavio bratu,jer mi bilo zao da ga prodam,posle tolikog sredjivanja.
Igrom slucaja ja i on se nocas probamo od semafora do semafora...
I necete vjerovati,nisam mogao da ga prestignem,nego on mene lagano brije,Stim st nismo isli preko 100km/h,vjerowatno bi ga posle pretekao.
Ipak je polo samo 3 cilindra.
Inace otworio sam temu samo da vidite koliko mi lose ide passat,pa da zajedno vidimo sta bi moglo biti...
protokomer odlica,puni do 700 na leru,pritisak turbine je na skoro limitu pred gasenje,mislim oko 2100,ne znam jedinicu za to.
Sve je mjereno preko VAG-a.
A auto mi trosi oko 9 litara u lokalu,sto isto mislim da je mnogo.
Sledeca stvar jos koja se desava,kad sam na leru auto pocne da mi trese,znaci cijelo auto igra.
Zamjenio sam termostat, i filter od nafte koji nije bio original(bio od iveco kamiona po kataloskom broju).
Radio je fino 5-6 dana,ali od danas ista stwar.
Imam Audi A4 sa itim motorom(AJM),i audi ubija kako ide,stim sto mi drugovi kazu da je audi cipovan,jer se bas izdvaja kako ide od astalih AJM motora,bez cipa.
Ja ga nisam cipovao.Ima li neko ideju sta moze bili,da nije mozda neka dizna,i da li na VAG COM mogu to da vidim?
pozz
-
meni je moj pasat b5,5 dizao sam obrtaje, malo treso,i na dijagnostici mi izbacio SENZOR TEMPERATURE RASHLADNE TECNOSTI zamenio sam i sve je sad ok, pogledaj i to, mozda ti pomogne,
a inace ja sam se trkao sa polom 1.4 TDI, to mi je sluzbeni auto,vozio ga kolega,a ja pasata, odrao me ko ovcu od gazele do plavog mosta e posle sam ga oladio cim je moja makina presla preko 90km/h,samo sam mu mahnuo, jbg,lagan auto i dosta jak motor za njega, mnogo je startniji biggrin biggrin
-
kada se kontrolise protokomer, valjda bi trebalo da ga vozis na 3000 obrtaja u trecoj...i maksimum je valjda 1250...
jedinica za "pumpanje" turbine je BAR, to je jedinica za pritisak...
pasat je tezak, polo je dosta laksi od njega, zato i ne mozes da ga stignes na tim manjim brzinama...a uz to mozda je tvoj burazer bolji vozac hehe
jel ti se zatrese auto kad ga gasis ?
-
jbga sad 1250 BARa je uzasno veliki pritisak, cak mislim da na tom pritisku i vazduh prelazi u tecno stanje biggrin
Hteo si reci 1250 milibara ili 1.25 bara
Evo kopije sa moje dijagnostike
Group 1 - Field 0 Group 10 - Field 2
Engine Speed - (G28) Boost Pressure - (actual)
/min mbar
828 1009.8
828 1009.8
828 1009.8
1334 999.6
1679 1234.2
2898 2356.2
3358 2315.4
4025 2213.4
3611 2305.2
1633 1152.6
1518 1091.4
1518 1050.6
1403 1091.4
1472 1101.6
1794 1122
1403 1111.8
897 1050.6
BTW, logovano tokom voznje, znaci motor pod opterecenjem
-
nisam to napisao, pogresno si procito...
1250 se odnosi na jedinice merenja vezane za protokomer... ;)
-
ok sorry..
ali cega 1250 :huh: blink blink
-
neam poima stvarno...uglavnom u trecoj na 3soma obrtaja se iscitava vrednost koja je vezana za rad protokomera...1250 je maksimum....a sad koko se secam ako je vrednost ispod 1100 il 1000 auto vec primetno slabije vuce i trebalo bi menjati protokomer...
-
Trecom brzinom na 3 hiljade obrtaja se mjeri pritisak punjenja turbine,a protokomer moze i na ler da se mjeri,samo stisnes do 5.000 hiljada i on pokaze.
Pritisak mi je dolazio do 2100,ali mi se ne gasi turbna prilikom punjena,vjerovatno nije rastelovana.
A kad se gasi ponekad se zatrese,a kad pali nikad.
Najgore od svega sto nikakwu gresku ne javlja na VAG,inace bi znao sta je.
Mogu li biti dizne,ili zamajac ako auto ide lose?
pozz
-
ja mislim da protokomer mora u toku voznje da se proveri da bi to bilo sigurno...
pa kad zatrese kad se gasi, moze biti da je zamajac nastradao...al ne bi trebalo losije da ti ide auto zbog toga...a moze biti da ti ne valja neki od nosaca motora...
-
To sto si merio u leru je apsolutno zanemarivo, i turbinu i protokomer moras da gledas u voznji, kada je auto opterecen!!!
-
turbinu sam mjerio u pokretu,i dalava je 2,100 sto je krajnja granica prije gasenja turbine.
Danas sam bio do majstora stope motora su u redu,i zamajac ne vjerujem da je,jer odlicno se pali i gasi,bez ikakwog trzaja.
E sad kad pustim klimu jos vise pocne da se trese,vjerovatno je neka dizna ili bregasta?