VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ivan.stojanovic Oktobar 14, 2010, 02:04:45 posle podne
-
Pozdrav dragi forumasi,
Jedan prijatelj mi se javio i pitao me gde bi mogao da proveri snagu svog motora. Naime, u pitanju je Zastava 10 1250 kubika, oko 60 konja valjda ima, no nije ni bitno koji je auto ni koji motor. Auto mu dosta lose vuce i lose radi i u Zastavinom servisu su mu rekli da je sve perfektno. Otisao je kod drugog majstora i ustanovili su mu dijagnostikom da auto ima slabu smeshu, i da je to verovatno razlog zasto slabo vuce. Posto u Zastavi nece da mu otklone kvar, on mora nekako da dokaze da auto slabije vuce i smislio je da izmeri negde snagu motora.
Da li negde u Srbiji (BG, NS,...bilo gde) znate nekog ko na neki nacin moze da izmeri snagu motora i kako se to radi? Pri tom, pozeljno je da se nista ne menja na autu posto je jos u garanciji (da se ne vadi motor i slicno).
Hvala unapred!
-
Zanimljivo je da niko ne zna :)
Jel sam mozda trebao da napisem na drugom mestu ovaj post?
-
Koliko ja znam ovde http://www.centarboban.com/cms/cs/u-naem-centru/dijagnostika
-
postoji takozvani dyno test na kome se meri snaga motora ali ne znam kod nas gde to ima..
-
Probaj i njih da pitas : http://www.zeravicabosch.co.rs/moto_test.html
-
Zanimljivo je da niko ne zna :)
zanimljivo je sto mislis da ces dobiti odgovor iste sekunde kada si postavio pitanje...
koliko se secam sm chiptunig ima dyno test u beogradu, tj negde u zemunu...i ko sto je vec neko naveo auto centar boban...
-
Platice dyno toliko da za iste te pare moze da sredi problem biggrin
-
auto je verovatno pod garancijom.koje ima drugo resenje,s obzirom da nema mogucnost da ga sredi u servisu koji je ovlascen,i koji tvrdi da je sve u redu?ako dokaze da zastava gresi,ispostavice im racun i zdravo biggrin.ako se odluci da ga sam ili u nekom drugom servisu cacka-ode garancija.
-
Mozda moze da ih tuzi, ako dokaze da nema snagu
-
ja mislim da se dyno krece oko 50e
-
E ovo je jurnjava macke i misa, nek promeni pumpu za pocetak, ja isto vozim sluzbenog punta, isti kao gore pomenuti, na jednoj pumpi kada sipam ventili da iskoce, na drugoj se ne cuju, ali punto nije po mom ukusu i svaki koji sam do sada vozio ide isto. Jednom recju, kanta :rolleyes:
-
Dyno test je pre godinu, godinu i po mozda, bio oko 20e u centru Boban...
-
E ovo je jurnjava macke i misa, nek promeni pumpu za pocetak, ja isto vozim sluzbenog punta, isti kao gore pomenuti, na jednoj pumpi kada sipam ventili da iskoce, na drugoj se ne cuju, ali punto nije po mom ukusu i svaki koji sam do sada vozio ide isto. Jednom recju, kanta :rolleyes:
gde da promeni ako je auto pod garancijom?
-
Pitanje je koliko ce pomoci dyno test jer on koliko znam meri snagu na tocku, a ne na motoru. Dakle taj motor u teoriji moze da ima 60 ks, kada je sve perfektno ustelovano itd.... A na tocku ce pokazati nekolilo ks manje. Neka me ispravi neko ako gresim.
-
pa ja mislim da tockovi dobijaju valjda snagu iz motora preko menjaca, nije bitno ako pokaze par ks manje, covek kaze da mu auto mnogo slbo vuce tako da bi dyno do tacno pokazao
-
ma odradi dino test jednog ganc novog koji vuce, i tog njegovog ;) pa da uporedi....
-
Ama ljudi, to ne vuceee, to su puzevi, jos ako sedne neko sa vama u punta, pa to ne moze nikudaa, stisnes gas i cekas, verujte mi, preticati pa to trebas dobro da razmislis, svaki je isti, jos pogotovu ako je pre punta vozio nesto jace, pa sada mu punto dodje kao taljige lollol
-
Pozdrav ljudi,
ne bi on ni znao da mu auto lose vuce, ali je provozao isti auto, tj. trebao bi da je isti, Zastava 10 i Fiat Punto Classic, oba su svakako iz Zastave, sad ne znam koji se gde sklapao i sta i kako, ali je u biti sve 100% isto osim tog naziva. Fiat Punto Classic ide znatno bolje od tog njegovog Zastava 10. Pre toga je vozio Yuga 55, pa ne verujem da je on jace vukao :)
Ivan
-
pa to je isti auto realno... isti ljudi su ih sklapali, stim da su se na zastavi 10 vezbali... Ranije se pricali da je sve to isto, stim da su samo kod klasika italijani radili kontrolu kvaliteta krajnjeg vozila.... sad ko ce im verovati... i jedan i drugi na dyno, pa onda nek ih tuzi :D
-
Mozda i moze jugo bolje da povuce jer je verovatno dosta laksi. Jos ako je onaj od 65 ks, onda papa puntisa mahac
-
Probaj i njih da pitas : http://www.zeravicabosch.co.rs/moto_test.html
i ja mislim da ce ovaj poznati diesel servis za bosch pumpe i diesel injektore sigurno izmjeriti koliko punto benzinac ima kw blink
-
Snaga motora se meri na tocku, nebitno je koji ga motor pokrece.
-
servis radi bosch pumpe nemjeri kilovate ni na benzincima ni dizelima ni autima na zemni gas ni na struju ni na pogon goriva od secerne repe. znaci covjek je bosista i radi iskljucivo pumpe i dizne
-
Opet si brzoplet majstore :p
"Izgradnja i otvaranje 32-og svetskog po redu, Bosch-ovog Skolskog centra, za obuku servisera sa teritorije juzne Evrope, kao i radionice za ispitivanje snage motora na vozilima[color], putem pneumatika."
Prava snaga motora se meri samo dyno-yet-om, sva ostala merenja su k...c, ne mogu biti tacna.
-
ma nek mu izmjere preko motora od zadnjih brisaca brate
-
Koliko ja znam za evropska kola snaga je deklarisana na radilici, a za americka kola na tocku! A da odvezes yuga novog 55 nece imati 55 konja na tocku nego manje
-
Nov yugo nema sanse da ima 55 ks, ni na tocku niti bilo gde lollol
Dinamometar meri samo na tocku ali mislim da se zna koji je odnos izmedju snage na tocku i na radilici.