VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Potaman Oktobar 04, 2010, 04:45:20 posle podne
-
Malo me zaintrigiralo, ako imam karb i sirok deo ulaza u rezervoar, mogu li mesati mb 95 i bmb 95 benzin?
Naravno ne odjednom mesati i praviti spricer. biggrin
Na sta je bolje voziti ovakav auto koji je sa karburatorom?
SUPER ILI BEZOLOVNI???
I hoce li se nesto desavati sa motorom?
Ili sa diznama u karburatoru, stvarno sam u dilemi.
Da me pogresno ne shvatite, vozio sam i sa jednim i drugim gorivom, pitam samo koje je i sta je bolje???
Hvala.
-
Brate motoru nece nista biti a i karburatoru, razlika u bezolovnom i superu je sto bezolovni nema olova a i manje ce ti trositi bezolovnog.... mahac mahac
-
u jednom periodu bilo je kod nas automobila koji su za naše tržište pravljeni bez katalizatora koji su mogli trošiti i olovni i bezolovni.ako je auto predviđen konstrukcijski za olovni benzin onda to treba poštovati jer olovo hladi sedišta ventila.na zapadu se ne prozvodi olovni benzin,ali se za starije automobile prodaje aditiv koji zamenjuje olovo...
zato prvo utvrdi koje je predviđeno gorivo za tvoj auto...ali mislim da ako je auto posle 86,87(neznam tačnu granicu,ali mislim da su već tad svi automobili proizvođeni za rad na BMB-za neka tržišta su imali katalizator a za neka ne,no bitno je da su motori napravljeni da rade sa BMB)
-
Kako bi se najjednostavnije moglo utvrditi razlika?
Na poklopcu rezervoara ili kako vec?
Na poklopcu pise min. iznos oktana i zapreminska vrednost. Pise da je min 92 oktana. Nista vise.
Postoji li jos neka caka u prepoznavanju? Naveo sam da je grlo rezervoara siroko , znaci moze i pistolj MB i BMB benzina.
Inace hvala na odgovorima kristina990 i Jetta ivanu.
mahac
-
Sa bezolovnim ces ostati bes ventila i siceva. Olovo ih podmazuje . . .
-
najtačniji podatak bi dobio da kontaktiraš ovlašćeni servis gde prema brojevima motora možeš saznati i biti 100% siguran za koje gorivo je predviđen...
-
ja samu golfa 2 85 godiste sipao super i sta ja sad da sipam kad njega ukinuse, sad sam i ja u dilemi
-
Kod mene ima na lukoil pumpama i dalje super ili mb benzina.
Samo se jos niko konkretno nije izjasnio ili bolje reci pojasnio kako da se sazna, zasto, koju vrstu i hoce li stetiti?
Usput, hvala na komentarima i informacijama.
Da znam i imam neke informacije rado bi ih podelio sa ljudima sa foruma. Zaista neznam.
;)
-
Ako imas servisnu knjizicu od auta kod sebe, najbolje da tu potrazis model svoj auta i vidis tacno sta trosi. Ako me secanje dobro sluzi, cini mi se da tvoj trosi tvz NORMAL.
-
Sto znaci? Sta je NORMAL?
-
Da problem resimo. Hvala Twisteru na poslatim pdf slicicama. Problem resen. Koga interesuje.
tapsac
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/Clip_2.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/Clip.jpg)
beer
-
Samo smanji malo rezoluciju...da bude preglednije ;)
-
Reseno.
alealeee
-
moj je ovaj prvi motor i sta ja sad da radim kad nema vise super na pumpi
-
mene su ucili da ko ima katalizator njemu ide bezolovni ,,stim sto je pozeljno nekad i super , sl ko sa eurodizel i dizel gorivom, a ko nema katalizator ide super gorivo , e sad katalizatore nemaju svi samo vozila koja su uvezena iz zemlje koje su zahtevale neki euro standard kao npr moja bivsa dvojka je bila uvezena iz svajcarske i imala su katal. ,ja sam malo vise przio na super i onda mi je katl zapusio jer se stopio u pesnicu od supera , pa sam ga uklonio i nastavio sa superom ,jer sam snjim imao vise predj,km i vise snage .e sad to je mojke laicko iskustvo beer
-
Na mom autu ima ono suzenje u rezervoaru tako da mogu samo da sipam bezolovni. Kad sam prvi put menjao onaj mali lonac majstor mi rece da je nekad imao katalizator. Ja nisam silazio u kanal i ne znam po cemu je to zakljucio. Auto je '82. 1600ccm. Sad sipam bezolovni ali dok je imao SUPER 98 sipao sam njega. Na JP pumpi je imao jedan pistolj za sipanje 98 ali je bio uzi tako da je mogao da ide u rezervoar. Kad su ukinuli 98 sklonili su i taj pistolj tako da od tada sipam samo bezolovni.
-
zakljucio je po tome sto je sigurno dovareno parce cevi od oko 30 cm negde ispod sedista
-
Da problem resimo. Hvala Twisteru na poslatim pdf slicicama. Problem resen. Koga interesuje.
tapsac
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/Clip_2.jpg)
(http://i487.photobucket.com/albums/rr233/potaman/Clip.jpg)
beer
Regular - super
Premium - bezolovni
ovo zadnje nije tačno regular,premium odnosi se na oktansku vrednost
-
Ok. Mozda i nije tako kako sam napisao ali u cemu je razllika, kako objasniti REGULAR i PREMIUM?
Razume sa za oktansku vrednost, koja u ovoj zemlji i ko zna kolika je zaista.
Koliko se regular i premium razlikuju u o.vrednosti?
Koliko znam a koliko je istina pitanje je, da i jedan i drugi benzin imaju po 95 oktana?
Samo sam pokusao grub prevod na gore navedena imena benzina.
Ako zaista znate vise ili bolje , napisite i pojasnite.
-
nebitno ,regulara nema više...ostaje samo olovni i bezolovni kod nas...koje gorivo upotrebiti jasno je iz prethodnih tekstova i posebno priloga...
-
Veeelika nedoumica.
Da tema ne odlazi u pogresnom smeru, neka ljudi koji vise znaju pomognu.
Hvala.
-
Evo da se nadovezem na temu oko benzina,vozila koja imaju karburator i koriste super benzin ili mb,imaju plovak u karburatoru koji je predvidjen za gustinu super benzina.Zbog olova u njemu benzin ima vecu gustinu,tako da kad sipate bezolovni benzin auto povecava potrosnju goriva zbog manje gustine i plovak u karburatoru vise propusta gorivo.Super benzin sprzi katalizator.Preporucuju ugradnju plina na vozila koja su koristila super benzin.Pojavio se i euro benzin koji kosta 127 dinara na jp pumpama,probajte ga videcete razliku.
-
Reci mi koja je razlika izmedju tog euro benzina i ovih drugih?
-
Taj euro se pravi po evropskim standardima u rafineriji Pancevo dodaju mu se neki aditivi,kad ga sipas u auto prosto ne mozes da prepoznas rad motora i auto bolje ide.
-
Ima ga na NIS-ovoj pumpi. Video sam cenu i pomislio da je nesto "bolje" ali nisam hteo da se zalecem s' obzirom da znam kakvi su ovi nasi.