VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: border Septembar 25, 2010, 12:40:57 pre podne
-
Nisam znao cak ni kako da nazovem temu ali pokusacu da objasnim sta zelim da pitam...
U pitanju je golf 2 1.3 plin 85 god, e mene zanima koliko je potrebno smanjiti otvor za protok vazduha ka filteru za vazduh, postoji li neko pravilo ili se to odredjuje za svaki uredjaj posebno, Neko kaze smanjuje se za 50% neko 2/3 usisne cevi zatvori itd... I da li je bolje postaviti crevo pa da uvlaciti topao vazduh sa grane ili ne?
Ni ja ne razumem ovo moje pitanje a ako neko razume i odgovori, hvala mu... poz
-
cemu sluzi smanjenje protoka vazduha ka filteru za vazduh?
kolega na audiju 80 gura neke sundjere u crevo za vazduh blink
-
koliko ja znam to se radi na jacim motorima jer plin ne moze da radi na tolikoj kolicini vazduha. gusi se.
bar je zbog mene tako. kad su stavili plin taj negi prigusivac je morao jer auto nije mogao nikako da radi na plin bez toga.
-
Pa mora da se steluje vazduh, valjda zbog smese. kod mene na jetu je ona plastika za filter karburatora sa zatvorena sa poklopcem od nekog spreja ali je malo napravljen otvor. skoro kad sam bio da pitam za membrane kod plindzije on mi kaze da jos malo treba a se steluje vazduh.
A koliko treba to neznam, to najbolje odi kod nekog plindzije nek ti nameste i nasteluju.
-
Kazu da je kod mene neophodan a desava se recimo da od kada sam stavio novi filter za vazduh ne mogu da prebacim 100 km/h a kada smanjim protok vazduha ide bolje ali mi se cini da vide trosi, da "guta" vise plina, pa ako neko zna malo vise o tome mogao bi da nas uputi, vidim da je tema zanimljima i drugima...
-
Meni kad sam ugradio pin stavili taj difuzor za vazduh. Napravili ga od nekog poklopca. Posle par meseci kad sam otisao kod drugog majstora da mi nasteluje uredjaj zbog potrosnje on mi je skinuo taj difuzor i rekao da to ne treba. Od tada mi manje trosi i bolje ide. Toliko od mene. Ko ce ga znati sta je bolje a sta ne. Jedni kazu ovako srugi onako.
Meni je motor 1600ccm, 55kW.
-
isto iskustvo , neki kazu treba neki kazu ne treba smanjivati vazduh....
-
meni su u kutiji gde se ubacuju filter za vazduh zacepili neki otvor....uzeo sraf i prisarafio ga ....jel to normalno da se to radi ili?
-
Niko nista, ne znam ali ja potrosnju na 1.3 ispod 10 tesko da mogu da spustim... badmood
-
Niko nista? Pokusacu sutra da eksperimentisem sa tim protokom vazduha pa cu napisati sta sam zakljucio, da li treba smanjivati ili ne...
-
@Border Sta bi, jesi li eksperimentisao?
-
ja to prvi put cujem...ja vozim na plin i koliko znam nista mi od toga nije radjeno!!!
-
Danas sam probao da skinem tu prepreku odnosno da protok vazduha bude standardni- fabricki i na plinu radi samo na leru i to lose a cim probam da dodam gas odmah se gasi, mozda moze da se presteluje ali ne verujem... Sa smanjenim protokom (dosadasnjim) radio je dobro ali mi se cini da je dosta plina trosio tako da sam sada pokusao da povecam protok vazduha (u odnosu na onaj kada je radio dobro) i da vidim potrosnju, prvi utisci su da je malo "lenj" ali me zanima kakva ce potrosnja biti posto mi je to u ovim zlatnim vremenima najbitnije...
-
po mom iskustvu ako povecavas i smanjujes otvor vazduha , moras da stelujes i plin , tj ler i kolicinu plina .... sve je to igranje ... i kad meris potrosnju treba preci bar 200 i vise km da bi video da li si uradio nesto ...
-
Da ne bi pokretao novu temu u vezi protoka vazduha,ovde cu postaviti pitanje.Da li neko zna koliki bi trebao biti protok vazduha,kod turbo dizela?