VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Skodamaniak Septembar 22, 2010, 05:12:00 posle podne
-
Ljudi nece skoda da vuce sile nema (skoda octavia 66kw ALH +chip). To se jutros desilo kad je brat vozio. Znaci prije je cupala asfalt, drugom nijesi moga full gas nego je proklizavala. A sad odjednom nista, ono malo zivahna do 1800obrtaja i tamo nedje do 4000 nista, a posle 4000 ponovo dobije neke male snage. Ne znam sto je problem, safe mod nije jer kad se auto ugasi onda se kao resetuje taj safe mod i ponovo normalno, ali u mom slucaju nije to. Da je puklo neko crijevo od turba ili coolera onda bi bar sistalo neopisivo. ZNam da mi je zamajac pri kraju ali ne znam dal moze imat on neke uloge u tome. Ne znam sto moze biti, sad da idem da ga stavim kod majstora na kompjuter odmah bio dobio jedan veoma karakteristican odgovor a to je "to ti je do chipa" pa ako ga stavi onda bi proradila pakost i izbrisao bi ga, jebi ga tako je to kod nas batine.
Ne znam sto da radim...sto moze biti?
-
Jesi li izbacio katalizator?
A moze biti i MAF senzor (protokomjer). Probaj da ga iskljucis, pa ako bude bolje vukao, to je to.
-
Pa i ponasa se kao da zeza turbina jer bi bas oko 1800 trebala dobro da se zavrti :huh:
-
Pa jeste zato me je strah, on je od 1800 lomio nevjerovatno dobro...ali kao sto kaze turbo dam probam prvo sa protokomjerom kao sto su mi sad dosta ljudi savjetovalo...pa cu onda da probam...
-
da katalizator je izvadjen odavno...jos i prije chipa...
e da ima dosta grublji zvuk, da ne budem preostar ali malo podsjeca na SDi hissyfit ljudi moze to bit do zamjaca :huh:
-
Verovatno turbina.
Drugar bas vozi 1.9TDI 110KS i dosta lose ide, kaze pre je cupao-kako i treba. Isto tako, vuce kao SDI jako lose. Torbina mu je otisla, mada njegov i trosi dosta ulja.
Ali prvo proveri protokomer, mada od zeza na visim obrtajima.
-
Evo sad malo protokomej prckao kao malo nesto bolje, ali se bojim da sam to sebi utuvio u glavu. Ali nada je ta kad pricamo o turbini, da je turbina otisla onda bi auto dimilo katastrofa, i nebi cupalo posle 4 ko ludo... znaci raspon od 2000 do 4000...nista...a cuje se turbina zvizducka...
-
Ne ne, ne vuce kao SDI ali se cuje kao SDI, da se razumijemo, nemoj bre kao SDI onda bi to bas bilo lose biggrin
-
moguce je da ti se sje*ala geometrija turbine i ventil na njoj...
ako je to onda su tu sledeci koraci...skines turbinu, pogledas dal ima vertikalnog i horizontalnog lufta i ukoliko nema, nadjes neki servis koji hoce da odradi samo ciscenje i podesavanje geometrije turbine i zamenu ventila, to je ovde u bgu oko 100e (uglavnom turbo servisi rade full remont koji kosta 250-350 evara), kad nadjes servis odneses turbinu, a u medjuvremenu ocistis usisnu i izduvnu granu...
ukoliko su ti potrebne jos neke informacije cimni me preko pm da ti objasnim kako sam ja to servisiro...pozdrav
-
Kod njega nije turbina sa promjenljivom geometrijom.
-
Ne mora da dimi ako turbina ne radi kako treba. Jel' ima EGR ventil? I on hoce da zajebava.
-
egr ventil je softwerski zatvoren. A da je u kvaru turbina onda evo kazem ponovo, ona nebi nikako pumpala onda bi auto islo kao SDI.
Martini moguce je da ti se sje*ala geometrija turbine i ventil na njoj...
ako je to onda su tu sledeci koraci...skines turbinu, pogledas dal ima vertikalnog i horizontalnog lufta i ukoliko nema, nadjes neki servis koji hoce da odradi samo ciscenje i podesavanje geometrije turbine i zamenu ventila, to je ovde u bgu oko 100e (uglavnom turbo servisi rade full remont koji kosta 250-350 evara), kad nadjes servis odneses turbinu, a u medjuvremenu ocistis usisnu i izduvnu granu...
ukoliko su ti potrebne jos neke informacije cimni me preko pm da ti objasnim kako sam ja to servisiro...pozdrav
uh ne bi trebalo da je to jebemu misa boodala nije problem 100eura nego majstor koji ce to da rijesi.
@Turbo jeste varijabilna je turbina kod mene...
-
Evo da kazem, da je turbina onda nebi ni fuckala, ona pisti kad se upire...
a je li moguce da se ona zapusila kod usisne i te svari...
EDIT: Ljudi ali se bojim da je nabodem nedje kod nekog majstora na komp, mislim da se mi izbrisat chip a i da nece na kraju krajjeva pitat... boodala
-
idi na dijagnostiku, ne moze da ti obrise cip...tu ako ti pokaze vantil, toe to sto sam ti reko...
-
e ne znam moram na dijagnostiku ic...
-
proveri samo ventil na turbini... nije cela turbina u pitanju... ima na turbini jedan ventil u koji ima veze sa regulacijom... Jel auto ne dimi? nego samo slabo vuce? na pocetku krene turbina i posle slabo i na kraju opet malo povuce??? to samo moze da bude do tog regulacionog ventila... on hoce da se zezne od loseg goriva... preporucujem da sipas gorivo na OMW, MOL , SLAP, EURO PETROL 5 pumpama... nikako na NIS-u sipati euro diesel...jer to uopste nije euro diesel... Proveri samo taj ventil i zameni ga... mislim da samo to moze da bude u pitanju...
-
Ja sam iz CG. Doslo mi u glavu moze li nedje daje neko crijevo puklo?
-
Pazi ja sam imao isti problem pre mesec dana i 99% sam siguran da ti je otisla "pecurka" na turbini koju ne mozes da kupis novu jer nema samo ona da se kupi nego moras polovnu.Ovde kod nas kosta 50e i ona crkava od loseg goriva,kondenza i naravno od rada.E sada ta pecurka nekada moze i da se razradi, a to se radi tako sto se skine samo ona sa turbine i malo i malo ulja i razradju je se polugica na njoj.To je generalno problem na tom motoru,ja sam to iskusio dva puta, i jednom sam je zamenio sa polovnom, a drugi put sam je razradio. Evo ti i slika kako izgleda, to je ovaj deo na kome ima zelena nalepnica:
(http://img529.imageshack.us/img529/2167/turboarticlevnt17forbhw.jpg)
-
To je EGR B) ili kako bi majstori rekli "eger" ventil
-
Nije ljudi nista od toga, sad to napravih alealeee. Skinulo se jedno od milion crijeva sa neke jebene racve. Uh pao mi kamen sa srca mahac. Inace hvala Vam puno na savjetima.
-
blink
-
Ali jebe me to zasto se ona skida sa te racve? Dal je to time sto je veliki pritisak (a to ne bi smjelo da se desava) ili je vise to dotrajalo pa se skida samo od sebe to jest nedrzi.
-
blink
Ista mi je faca bila kad sam vidio, ovoliko muke oko jebenog crijeva, ali jebi ga nije bilo na vidno mjesto, sam pretrazio i sve ali ono bilo nekako zavuceno, pa nijesam vidio... angry2
-
Dobro je, jeftino resenje problema. B)
@wagenman,
Nije to EGR. To je vakum koji rasterecuje turbinu od pritiska, povezan je sa ventilom N75.
-
tai rad vakuum ventil...
dobroe da si resio...stavi neku selnu na to crevo...
-
To je EGR B) ili kako bi majstori rekli "eger" ventil
Dobro je, jeftino resenje problema. B)
@wagenman,
Nije to EGR. To je vakum koji rasterecuje turbinu od pritiska, povezan je sa ventilom N75.
Bas sam to hteo da napisem, da nije to EGR ventil, ali ste me prduhitrili.Mada mislim da taj ventil, otvara turbinu, jer je meni on zaglavljivao na pola i onda se tacno cuje kako ne otvori turbinu do kraja.
Super sto si resio problem mahac
-
Ali eto neka banalna stvar, da nijesam izcjepa ruke na onom malom prostoru ne bi ni vidio, no sam se i spalio batine biggrin
Ali dobro...
-
ma to crevo je i meni na golfu spadalo, tek sad videh temu, mogao sam te davno resiti muka. Baca cadj a ne ide nikako bonk
dobro je da si pronasao. clap
-
beer
-
E jesam baksus jebo me pas...pih poludjeh, skinlo se ponovo crijevo ali drugo, i sad kako se to skinulo, gurnulo je dvije zice koje su u onom malom buziru i kurnulo je na onu cijev za vodu sto je vrela i iztopilo izolaciju do zica angry2 angry2 angry2 angry2 angry2 angry2 angry2 alo je li to moguce, pa to da covjek sam oce da napravi pa nebi se to tako samo namjestilo. I naravno ponovo je izgubilo snagu, e sad me jebe dal moze to da izbrise chip, ja mislim da ne moze, zato postoje osiguraci ako dodje do kratkog spoja da izbace...znaci psujem se odje i ne mogu vjerovat da sam baksuz....PIH batine batine batine. Sto da radim, te zice su od onog prekida ca ili dzeka sta li je vec sto je valjda prikaceno na onaj ventil... angry2 angry2 angry2
Smo da mi se chip ne izbrise!!!! moze li to? wacko
-
E bas si baksuz boodala
Ne moze chip tako da ti se obrise ;)
-
Ne bi to smelo da se obrise, a te zice lepo nastavi, izoluj i teraj, mozda eventualno brisanje greske preko dijagnostike ako je upamtio ;)
-
heh tako meni nece da vuce duja, i ja sta je staje, a cuo se nako bas bas ,kad ono ja zaboravio da vratim sveciu na prvi...
-
Aman, bre. Kako zaboravio??? blink
-
brate moj, cip ne moze da se izbrise na dijagnostici...da bi cackao nesto oko cipa, potreban ti je drugaciji kabl od kabla za dijagnostiku....
-
brate moj, cip ne moze da se izbrise na dijagnostici...da bi cackao nesto oko cipa, potreban ti je drugaciji kabl od kabla za dijagnostiku....
Ako se na mene odnosilo, ja sam mislio na gresku koju je verovatno napravio kada je s*ebo te zice, e sad dal je upamtio ili ne, ne znam, nevezano za chip, kaze da je spalo crevo, pa te zice i onda je verovatno kom dobio info o nekoj gresci ...
-
nie na tebe nego na skodamaniaka ;)
-
brate moj, cip ne moze da se izbrise na dijagnostici...da bi cackao nesto oko cipa, potreban ti je drugaciji kabl od kabla za dijagnostiku....
aaaaaaaaaaa to nijesam znao biggrin Evo sad mijenjao i kacio ponovo ova crijeva, izlolova one zice i reka bi copek da ide :rolleyes:
-
pop1
-
brate moj, cip ne moze da se izbrise na dijagnostici...da bi cackao nesto oko cipa, potreban ti je drugaciji kabl od kabla za dijagnostiku....
Jel oni za prespajanje akumulatora, ako ne za dijagnostiku lollol
NEMA ni jedan noviji VW cip koji se menja harverdski, vec se sve odradjuje softverski preko JEDNOG JEDINOG moguceg prikljucka / uticnice / konekcije...
-
a jesi probao da kad ti se to desi da ugasis auto i ponovo ga upalis?jel opet isto se desava ili ga vozis malo pa se posle izvesnog vremena to ponovi?
-
Eto vam vasi turbo naftashi biggrin TDI bi vozio samo novog drive
-
a jesi probao da kad ti se to desi da ugasis auto i ponovo ga upalis?jel opet isto se desava ili ga vozis malo pa se posle izvesnog vremena to ponovi?
Pisao prije medju one prve postove, nije to to, nista to ne znaci...to je bilo do ovih crijeva.
-
Eto vam vasi turbo naftashi biggrin TDI bi vozio samo novog drive
ovo je prvo sranje koje se desilo vezano za motor od kad je imam (cca 3 godine i cca 82.000km - ukupno 219.000km), tako da i dalje tvrdim da VW (u mom slucaju Skoda) i TDI ne idu jedno bez drugog biggrin
-
Naravno...ali to treba probati pa tek onda zaključiti lollol
-
Eto vam vasi turbo naftashi biggrin drive
Zato sada vozim SDI bleh