VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: pirke12 Septembar 22, 2010, 02:25:01 posle podne
-
Koji karburator staviti na 1.8 8v . Ne mogu da nadjem dobar Pierburg ( trenutno je jedan od njih na autu ) , ne mogu ni jedan da ustelujem + golima glupih vakuma i creva angry2 ...
Ako neko zna koji model (firma i oznaka) kaburatora da trazim , a koji bi dobro radio na tom motoru ? I da li neko ima iskustva sa nekim od tih karburatora ?
-
Ako ces da budzis tudji karb, onda prporucujem weber sa alfe 33 1.3 ili ako mozes da nadjes od alfe 75 2.0, oni su laki za stelu i cista mehanika.
-
Mehanicki me i zanima , popizdeo sam sa ovim vakumima , i sa onim elektro diznama (sta li su vec) , cak je i zastavin weber bio na motoru , ali slabo ide sa njim . Znas li koje su oznake na tim karburatorima ? Gledao sam po forumima , ljudi su stavljali neki dvogrli weber 32/36 , da li je mozda to resenje , i od kog je to auta ?
-
stavi od alfa romea 75 1.6 motor,2 dvogrla carburatora...to se stavlja na jugice i idu ko besni...
-
33jka ima oba grla ista, msm 38 ili 40, posto poje po cilindar i oba se otvaraju odmah, nemaju sekvencu, jedina boljka im je caure osovinice leptira, al to se sredi lako.
75ica ima sekvencu, jedno pa drugo grlo.
Nem pojma koje su oznake, pitaj gugla ili autodatu...
-
Da li bi to znacilo da mi je bolje od 75ice . zbog otvaranja prvog pa drugog....
Da napomenem da karb treba da radi i na plinu i na benzinu....
-
karburatori nemaju veze sa plinom,sluze samo da je u njima plin(kao mali rezervoar)..a sad koji je bolji to nznm...ali znam da bi ti isao ko metak golfic...
-
33 bi bili ljuci, a 75 ekonomicniji
-
Ja sam pre par dana skinuo Pierburg 2EE ecotronik i stavio sa golfa II 1.3 pierburg 2E3. Ide kao zmaj auto jedino sto zeza malo saug i podrhtavaju obrtaji na benzinu jer treba smesa da se dotera ali i to se da popraviti. Od zastave ti nikako ne preporucujem, i ja sam se razmisljao da stavim od zastave i resim muke.
Jel to znaci da sam se ja zajebo sto sam uzo ovaj karb?
-
Cim stignem procitacu koja je oznaka karburatora kod mene isto na 1,8 8v, znam da sam prvo malo drzao pierburg (valjda 2e) ali ovaj sad nema automatski saug i ta sranja nego cista mehanika. I radi stabilno kako treba.
-
to meni treba cista mehanika , drugo grlo na polugu , i sauh na sajlu ... i nema zime
samo jos da saznam koju fabriku i koju oznaku treba da trazim...
-
ima li jos neko neki predlog, da imam alternativu?
-
Reci sta zelis da postignes? Auto da ide ko pracka ili za svaki dan sto jeftinije?
-
da motor radi normalno , da ga ne ugusim .... moze neki sa vecim grlima, do 15 l plina po gradu mi je prihvatljivo , posto do sad nije trosio manje ... ali bez glupih vakuma i vodenog sauha , samo mehanika ...