VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: adslfanatik Septembar 15, 2010, 09:47:45 posle podne
-
Pasat b3 66kw/90ks limuzina, koliko prosecno mogu da predju kilometrazu do potrebnog generalnog sredjivanja. i koliko kosta otprilike da kazem "potpuna generalna" ali samo motora.Izvinjavam se ako tema netreba da bude postavljena ovde...,
-
pa mogu dosta..... full generalna do 1000 evrica....
-
mahac
-
Hvala na brzim odgovorima, gedora mislis 300 000 posle generalke?, naime cuo sam da mogu da biju tj.predju i do 500 000km ili je to samo prica, i znam lika koji je tojotom "corola" presao 400 000km a on mi tvrdi da je neki tamo lik presao cak 600 000km sa takvom tojotom pa ja na osnovu toga postavljam ovakva pitanja!
-
Sa takvim motorom sam presao 320000km, i dalje radi kao sat, naravno sad je kod novog vlasnika, tako da verujem da do pola milke moze komotno da dodje ;)
-
mahac
-
750eu i prelazis 300 000
potvrdjujem,moj je pre generalke presao oko 310 000km...i cena je bila tu negde..
-
gedora,koliko prelazi 1.9 td AAZ posle generalne?
-
183,490km
pa valjda na guglu pise da to zavisi od mnogih stvari
btw
ja ne verujem u isplatljivost generalne
kosta dosta, pitanje je da li ce da sve bude kako treba, a kad kola kostaju vec od 2500-3000e, nekako 750-1000e mi zvuci suludo
-
...mislio sam na solidno odrađenu generalnu...ovo sa tvog gugla bi odma oberučke prihvatio...
-
ja sam radio generalnu na mom pasatu 1.6d i nije to to, ipak je fabricki motor bolji, presao sam skoro 80k , i planiram da ubacim drugi motor jer je ovaj poceo da trosi ulje kao tenk i da gubi snagu, ovog puta necu da se zeznem vec cu da nadjem neki motor koji dobro funkcionise pa kolko ide nek ide, em jeftinije em manja glavobolja...
-
nznm kod koga si ti radio generalnu ali na mom passat-u uradjena pre oko 3-4 godine,nznm tacno ni sam,presao posle nje dosta bez ikakvih problema a nadam se i ubuduce da ce biti bez problema biggrin
-
ja sam isto radio pre 3,4 godine,međutim prešao sam samo 30000 km što je praktično ništa,motor ne pokazuje nikakve znakove umora i potrošnje ulja...
videćemo dalje...mada mi je mehaničar rekao da sa delovima od 1.9 nije bilo problema,za razliku od 1.6 koji su znali da omanu,tako da očekujem da ću se još dosta navozati s tim motorom...
-
Ljudi, nije generalna nano tehnologija.
Nisu motor u fabrici sklapali vanzemaljci.
Dobar majstor za obradu, kvalitetni delovi i pedantan majstor koji sklapa i ima da sluzi doooosta. big_boss
-
Aj i ja da se prikljicim temi. Zani ma me da znam sta ce me sacekati u buducnosti sa mojim autom. Jel to sto ste rekli oko 1000e za full generalku samo delovi ili sa sve majstorovim rukama.
-
ne oko nego DO 1000 e sve sa delovima rukama i obradama.....
-
Aha evo ja bio malo ne strpljiv jedan lik mi sad rece ful generaln za moj auto (nedaj boze) 700e. Pa ondako nije puno strasno.
-
vidim da ti pise vento tdi za tdi-a su klipovi oko 80e po komadu.... sve zavisi ako je vreme i za lamelu ...
-
vidim da ti pise vento tdi za tdi-a su klipovi oko 80e po komadu.... sve zavisi ako je vreme i za lamelu ...
Lamelu sam ve promenio pre nekih mesec dana.
-
u 90% slucajeva je oko 700 800 jedino je skuplje ako se hilznuje....
-
Meni to jos ne treba da kucnem u drvo bonk. Skupljam potrebne informacije za ubuduce.
-
750eu i prelazis 300 000
potvrdjujem,moj je pre generalke presao oko 310 000km...i cena je bila tu negde..
Zanimljivo je to sto neki majstori kod kojih sam bio kazu da nema sanse da predjes posle generalne 300.000km kaze u vr glave 80.000km zbog leseg kvaliteta delova i kao kad dodje taj dan da treba da se radi generalna bolje kupiti drugi motor. Pa kako ja da znam da taj drugi polovan motor nije isto los kolko i neki kome treba generalna.
-
pa takvim kao sto si ti kojima se birac brzina od 2500 din naplacuje 120eu nece nikad ni biti jasno. ako ti neko uzme 750eu i stoji iza svijih radova i garancije sta ti izmisljas toplu vodu? za koji se penis raspitujes po selu ako si recimo dobio garanciju i racun za izvrsene radove?
-
nemoj da napadas coveka raspituje se i razmenjujemo iskustva... ne moze da predje 300 000 posle generalne..... svaki koji predje vise od 150 000 je odlicno prosao.... delovi su losi...
-
nema ja sta da ga napadam ili nenapadam. ako dobije racun i garanciju neznam u cemu je problem? koliko ti gile dajes garanciju na uradjen motor?
-
garanciju... pa tesko da mozes da garantujes za karike za koje tvrde da su original mahle a one su ustvari ko zna sta..... garantujem za moj rad a za delove koje ugradim mogu samo da kazem sta ti bog da pogotovo za ove starije automobile... ali neka prosecna kilometraza koju predju je oko 100 000...
-
cekaj, jel uzmes pare kad predajes auto i kazes vlasniku sta ti bog da? moji sarafi koje sam zavrtao se nece odvrnuti za to garantujem a za ostalo neznam?
-
pa ne bas tako... nego kad dodje i kaze brate ocu da radim generalnu objasnim mu da ce ici jos 100 000 i objasnim mu da sa delovima u srbiji ne moze bolje i na neki nacin se ogradim i radim na "njegovu odgovornost"... sve se radi u maksimalnom kvalitetu koji mozes naci kod nas.... mahle klipovi i karike, kolben smit lageri, garnitura dihtunga erlin.....masinska obrada u MR-u..... sam znas da uraditi generalnu nije nikakva specijalna nauka i nemas sta da lose uradis zbog cega bi se motor "pokvario"... evo jedno iskustvo, drugar je cuo za neke SM karike i hteo je to da stavi... posle 12 000 km poceo je da trosi ulje kao nenormalan.... kada smo ga otvorili karike je pojeo do kraja.... stavili smo mahle i vozi se 40 000 bez problema.... beer
-
sve je to ok. ja neradim u mr-u i neuzimam mahle.
-
naravno stvar izbora.... sa MR-om imamo dobra iskustva dok smo sa drugima imali losa.... beer beer
-
Kao prvo tih 120e za mehnaizma menjaca neverujem da je bila prevara to bi bilo ko kad odes kod drugara koga poznajes godinama i on da te zavrne i stavi pare u dzeb. Drugo niti ja sam znam koji je tip mog menjaca niti sta treba da dobijem sve s tim polovnim mehanizmom da bi sad sam jurio okolo i kupovao za manje para. Kolko sam upoznat nisu svi ti mehanizmi isti na svakom Ventu ima sigurno neke veze i koji je tip motora 1Z, 1Y, AAZ itd. Onda dal je taj mehanizma koji ja kao laik traizm dobar ili je isti kao onaj koji imam ili je losiji ili bolji. Zatim meni je menjac skidan menjano je nesto i u samom menjacu, promenjeno komplet set kvacila. A sto se generalne i gararancije tice tu mi opet dosta stvari nije jasno na primer, uradimo tu full generalku i sad predje se primera radi 100.000km i posle toga krene lagano da trosi ulje recimo 1L na 4000km pa onda posle opet nekog broja kilometara se ta potrosnja ulja poveca. I onda je najmanji problem valjda zameniti te karike stavis druge i vozis dalje jos 100.000km i tako dok ne istrosis blok pa onda na stavljnje novih kosuljica (hilzni). I tako dok moze da se servisira taj motor.
-
garanciju... pa tesko da mozes da garantujes za karike za koje tvrde da su original mahle a one su ustvari ko zna sta..... garantujem za moj rad a za delove koje ugradim mogu samo da kazem sta ti bog da pogotovo za ove starije automobile... ali neka prosecna kilometraza koju predju je oko 100 000...
samo da ti kažem istu priču je meni pričao majstor kad sam vozio kadeta
kad je krenulo sve da se raspada posle generalne on kaže Pa jebiga loši delovi.
Odeš kod onoga što ti je prodao delove, a on kaže Pa jebiga majstor ti dunđer
Zaključak svega je da svi daju garanciju, a realno garanciju nemaš. Ti je daješ na stezanje šrafova, a onaj daje na delove dok se ne ugrade.
Svi daju garanciju, svi uzmu pare, a korisnik ostaje sa velikom karom.
Stoga ova Gedorina varijanta je jedina što bi ja prihvatio
Koliko para treba i ključ u ruke. Ne interesuje me da li su loši delovi ili curi ulje na turskom semeringu
-
Ne neki ljudi mi nisu jasni... pa nek je i 100000... to je 4-5god. u nekim prosecnim uslovima u nashoj zemlji... Jel je to malo... Ipak se prica o automobilima koji su min 15god u upotrebi... Pa jek je i 1000eura, pouzdanost auta ima cenu... A za 5 god i posle 100000 kupish lepo sebi neshto novije, jedino ako se sentimentalo ne vezesh za vozilo :D
Sve ima svoje prednosti i mane, ko ima da izdvoji 15 soma za novog golfa precice i 200000 uz redovno odrzavanje... Kapirate poentu...
-
A za 5 god i posle 100000 kupish lepo sebi neshto novije, jedino ako se sentimentalo ne vezesh za vozilo :D
Sve ima svoje prednosti i mane, ko ima da izdvoji 15 soma za novog golfa precice i 200000 uz redovno odrzavanje... Kapirate poentu...
Brate ti si to rekao kao da se od 15 soma dinara radi... pa ljudi bre jedva za gume skrpe, kamoli za generalnu, ja npr trenutno nisam u situaciji da uzmem nista novije, tako da mi generalna vise odgovara i da je platim hiljadarku, a ovde kod nas kosta od 500-600e za g2 ili pasat 2, i koliko znam vecina delova koji se ugradjuju su turski, vidim da dosta ljudi koji voze ovakve starudije kao ja urade generalnu i predju po 100 000 bez problema, al kod mene izgleda da je nesto zeznulo stvar al neznam sta...
-
Prilicno je velika razlika 100.000 i 300.000 km ne kazem da je malo 100.000 km ,al sta ti uopste majstor garantuje kad uradi generalnu vremenski neki interval ili predjen broj kilometara? Ja sam za mesec dana prevalio 1000km i to sam u 90% slucajeva isao svugde kolima za ovih mesec dana. Znaci neki prosek ako nastavim svukuda da idem autom bice za godinu dana 12.000km aj neka bude i 20.000 to je tek 20% od onih 100.000 km sto ce da izdrzi generalna i kako onda garanuju za sta? Isto tako i prodavac delova garanuje za delove sta sad ja treba da posle 100.000km a to bi u mom slucaju potrajalo vise od 5 godina da skinem delove i reklamiram u radnji kako nisam presao dovoljan broj kilometara sa njima. Mislim da je jedino dobro resenje da se delovi porucuju iz nemacke sto se kvaliteta tice. Mozda gresim.
-
@djokicsale, nismo se razumeli... Naravno da znam da su i gume veliki problem... Krpish ga kako znas, umesh i mozes, i vozish dok ide... Naravno gledash da ti je auto koliko toliko pouzdan... Moj post se odnosio na to koliko ce motor izdrzati posle generalne... U takvoj zemlji zivimo, sredish najbolje shto mozes, i vozi... dal je to 100000 ili 500000 shta da se radi...
-
Ako mehanicar da garanciju, on je u stanju da u slucaju kvara (turski semering npr) svoj rad zastiti, cak i ako kvar neki drugi majstor defektuje...
Ne moze majstor da bude kriv, ako si TI kupio djubre.
S toga, za generalku pitas majstora koliko kosta sa njegovim delovima i zdravo. Procuri semering, recimo, ili nema snage, vratis mu auto i kaes majstore sredi ovo jos je u garantnom roku.
A to ciganisanje ja kupim delove, a neko ugradi, nije ni malo profesionalno, jer pravi majstor nece da radi sa djubretom koje je zapakovano u neko BRAND pakovaje...
-
Moj stric radi teretni program i kad dodje covek i pita za cenu on mu kaze ta i ta cena sa tvojim delovima bez garancije a ova je cena sa mojim delovima i imas toliku garanciju. Pa ko sta voli.
-
Moj stric radi teretni program i kad dodje covek i pita za cenu on mu kaze ta i ta cena sa tvojim delovima bez garancije a ova je cena sa mojim delovima i imas toliku garanciju. Pa ko sta voli.
tapsac tapsac tapsac
-
Ma kakva crna garancija i majstori...pa fabrika kad ga proizvede nece da da garanciju koliko daju naši majstori lollol lollol .
Svaki majstor će vešto naći izgovor i opravdati sebe....Šta se dešava ako ja recimo posle 90000 ubijem motor,što nije teško složićete se...a majstor rekao garancija je 100000....nijedan se još nije rodio koji je nekome posle te kilometraže uradio motor o svom trošku...
-
Nisi naisao na pravog majstora. ;)
-
ja znam servis kod nas koji garantuje do 100 000 predjenih km za 1.9 ili 1.6 dizele i znam da su na nekoliko auta radili ponovno o svom trosku, tako da ima raznih majstora, u svakoj profesiji ima muvatora samo treba odabrati korektne ljude, a starudija je starudija svako predjeni km posle 100000 je gratis ili bogomdano driving
-
Neznam sad sta se smatra pod starudiju al ja recimo za mog Ventisu ne mislim da je starudija jel da sam tako mislio ne bi ga kupio. Naravno nije u cvetu mladosti 14 godina star auto al smatram da sto je auto noviji samim tim je i servis skuplji. Evo na primer full generalna za ovo moje cudo je do 1000e okreno sam par servisa i cene su sarene al ne prelaze 1000e. Kao sto je i clan djokicsale rekao da je za golf 2 i passat b2 generalna od 500-600e znaci neki pasat b5 bi bio preko 1400e da se radi generalna ili neki drugi delovi siguran sam da je recimo turbina na b5 skuplja nego na b3. Tako da ipak vazi ona kolko para tolko muzike. Kupi se auto za kolko para se ima i pri tom se ostavi koji evric za nedaj boze u slucaju da odma treba nesto menjati a bogu hvala pune se nam ulice takvih lomova.