VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 5 / Jetta => Temu započeo: pimbe Septembar 05, 2010, 09:20:59 pre podne
-
2007.
sasija 1KZ
Motor BMY supercharger + turbo
manuelac 6 brzina
troja vrata
koza + grejanje sedista
klima obicna
10 zvucnika
VW alarm
VW 16" alu felne
Evo malo slikica
(http://a.imageshack.us/img828/3848/dsc08714k.jpg)
(http://a.imageshack.us/img715/528/dsc08710q.jpg)
(http://a.imageshack.us/img840/3353/dsc08712.jpg)
(http://a.imageshack.us/img9/9342/dsc08711b.jpg)
(http://a.imageshack.us/img833/6827/dsc08708r.jpg)
(http://a.imageshack.us/img340/2969/image709v.jpg)
(http://a.imageshack.us/img337/3144/image708.jpg)
-
Sa Engleskim tablama :
(http://a.imageshack.us/img839/2559/dsc08602z.jpg)
Bas je ZLO biggrin
Ova slika je na vrh (brate) Svajcarskih Alpa
(http://a.imageshack.us/img530/5729/dsc08599.jpg)
Odraz u staklenom zidu na Svajcarskom autoputu pri 130+ biggrin
(http://a.imageshack.us/img21/43/dsc08637cm.jpg)
(http://a.imageshack.us/img815/3874/dsc08640.jpg)
(http://a.imageshack.us/img547/2711/dsc08644f.jpg)
-
Nisam znao da ovi motori imaju i supercharger blink
Na kom principu to radi, ako bi mogao da objasnis, bas me zanima?
Inace, velika zamerka za auto, volan ti je na pogresnoj strani bleh lollol
-
da, zajebali su te za volan lollol
a registracija sa ZLO na STF(U) hahaha
koliko te izasao?
-
Nisam znao da ovi motori imaju i supercharger blink
Na kom principu to radi, ako bi mogao da objasnis, bas me zanima?
Inace, velika zamerka za auto, volan ti je na pogresnoj strani bleh lollol
OK... Svi ste culi za turbo rupu, odavno....
Kompresor (supercharger) sluzi da zapusi tu rupu.
Kako radi? E pa kompresor se vrti preko magnetnog kvacila na vodenoj pumpi (310 Eura :angry: ) i pumpa do 2.5 bara sve dok turbo ne postigne svoju efikasnost, sa lera do nekih 3k ili 3,5k a onda se iskljucuje. Znaci imas snagu u svim rezizmima rada, nema da se ceka. Ima trosmerni ventil na usisu, tako da na paljenju radi kao atmosferac, u nizim obrtajima na kompresor i visokim na turbo... Imam literature na engleskom ...
da, zajebali su te za volan lollol
a registracija sa ZLO na STF(U) hahaha
koliko te izasao?
E nisu me zeznuli, to sam namerno uzeo sa fabrickom greskom lollol
Auto je kostao 6900 GBP + 200 GBP osiguranje, oko 1000 Eura me je kostao put i 1300 eura prevod, takse, tablice i osiguranje ovde na Mlati wacko
To mu dojde malo manje od 11k inace su ovde od 15 do 19k za to godiste
-
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs590.ash2/154204_172706839414204_100000246677513_509844_7133106_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs374.snc4/45710_148428498508705_100000246677513_362198_3438665_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs375.snc4/45867_148428525175369_100000246677513_362199_3505654_n.jpg)
-
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs266.snc6/179397_185913308093557_100000246677513_605262_1609395_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs026.snc6/165666_179499112068310_100000246677513_557355_936656_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1365.snc4/163786_179499032068318_100000246677513_557354_3090587_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs560.ash2/148213_179498955401659_100000246677513_557353_35963_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs590.ash2/154204_172706839414204_100000246677513_509844_7133106_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs375.snc4/45867_148428525175369_100000246677513_362199_3505654_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs782.ash1/167247_185913571426864_100000246677513_605270_6286092_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1379.snc4/163163_185913511426870_100000246677513_605268_4936644_n.jpg)
-
Iste felne k`o na Tiguanu il` se meni čini.
-
Taj motor izgleda se nije pokazao pouzdanim pa ga VW kako pisu povlaci iz proizvodnje: http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html (http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html)
-
Jesu, al manje za col 16, a kod ja 17 ;)
-
Taj motor izgleda se nije pokazao pouzdanim pa ga VW kako pisu povlaci iz proizvodnje: http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/1...ni-1-4-TSI.html (http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/1...ni-1-4-TSI.html)
Ja sam mislio da ti razumes lijepi njihov jezik:
Benzinski motor koji kombinira tehnologiju mehaničkog i turbopunjenja navodno je preskup za izradu, a Volkswagenovi inženjeri vjeruju da je postojeća tehnologija turbopunjača varijabilne geometrije napredovala u dovoljnoj mjeri da zamjeni nepristupačni duo.
Znaci da je skup za proizvodnju , a ne los biggrin
-
taj link nece da otvori, ali ako mislis na ovo http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html onda ti lepo pise da je preskup za proizvodnju a ne da ne valja. inace ovaj motor je kao sto pise proglasavan za najbolji motor godine a iza njega je bio bembarin prosle godine kolko se secam, tako da znaci da je ovaj motor sigurno jedan od najboljih ikad napravljenih i nemoj da lupate gluposti nego se prvo malo informisite.
-
Koliko izađu ove "personalne" table dole kod tebe?
-
Procitaj iskustva vlasnika na vw club croatia. Sudeci po tome motor je dosta problematican. Svaka izjava za stampu, pa tako i VW-ova je dobro odvagana, mozda je motor "preskup" jer ima mnogo reklamacija i servisa. Nemam licnih iskustava, samo prenosim informaciju za ljubitelje VW.
-
Serloce, jbga nadji mi motor bRez problema, ja jesam imao "problema" i svi su mojoj temi u tehnickom delu ovog foruma...
Jedini problem vezan za sam motor je kvacilo kompresora, crklo, zamenjeno i sad sve sljaka u najboljem redu... Diskovi se menjaju i na Jugu . . .
U svakom slucaju fala, mene tj. klinja ovaj sluzi super, za sada, a ako budem imao problema podelicu ih ovde sa svima .. .
mahac
@ Tuner kostaju 50 jura jednom i tvoje su za uvek biggrin
mahac
-
(http://img585.imageshack.us/img585/1999/dsc09964.jpg)
Bivsa dvojka iza sadasnje petarde . . .
mahac
-
Deluje nekako kockasto, skoro kao jedinica, verovatno zbog petice biggrin
-
koliko trosi taj motor? malo je komplikovan, ali genijalan. kompresor + turbina, a u startu cista atmosfera, pa trosmerni ventil salta kako se sta ukljucuje. prosto logicno je da sto vise delova ima, veca je verovatnoca da se nesto pokvari, ali usavrsice oni tu tehnologiju i pojednostaviti resenja i time je pojeftiniti, pa eto je opet za dve, tri godine. svi su navikli da hvale jednostavne i vecne motore koji ne pruzaju nista osim od tacke a do tacke b, sto je za prosecnog vozaca dovoljno, ali za neke od nas i nije...
-
kako atmosfera?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.4_R4_16v_TSI.2FTFSI_90-133kW
The mechanical supercharger compressor, driven at 1.5 times the speed of the crankshaft, mainly operates at low engine speeds from tick-over up to 2,400 revolutions per minute (rpm) to increase low-end torque. At engine speeds just above idle, the belt-driven supercharger provides a boost pressure of 1.2 bars (17.4 psi). The turbocharger assumes full effectiveness at middle revs, and the engine map disengages the clutch-controlled supercharger at a maximum upper limit of 3,500 rpm; the supercharger will then be bypassed once the turbocharger spools up and reaches sufficient speed to provide adequate boost in the upper rev-ranges.
i koliko sam skapirao jednostavno im je jeftinije da prave samo turbo varijante.. po principu pre ce ljudi manji obrtni momenat do 3500 nego ekstra kesh koji kompresor vuce u izradi... i potencijalne zajebancije oko njega... tako nesto su i najavili
-
da, da.. kompresor radi od starta jer je na radilici kaisem, kao bregaste. ako sam dobro razumeo, kompresor se vrti stalno, a kad se turbina ukljuci, premoscava se ventilom dotok sa nje, a kompresor se i dalje vrti jer je na kaisu, ali ne ide iz njega vazduh, nego iz turbine.
-
radi do 2400 obrtaja u idealnim uslovima, a gasi se na 3500 max ... zavisi koliko brzo spooluje turbo.. i ima kvacilo da ga iskljuci.. koliko razumem engleski.. u motore se ne razumem preterano
u svakom slucaju super koncept.. isto kubika kao moj izvuce 80% vise snage... malo li je
-
da, kvacilo iskljuci kompresor, ne vrti se stalno. ekstra stvar
-
Bregaste se vrte na lanac, a i ima i VVT ko na hondama i tAjotama Variable Valve technology, tj, po naski zakrece bregastu usisa, a po potrebi za snagom ili silom ;)
Serpentina kais vrti alternator, klimu i vodenu pumpu, a sa pumpe, gde je i kvacilo, vrti kompresor preko zatezaca...
Kao atmosferac radi na leru i kad se turira u mestu, bez pritisnutog kvacila (menjaca), tada i nema otpora, pa zavrce ko japanac (msm na bajk), cim se pipne nozica kvacila i das mu po gasu klikne magnetno kvacilo i zapisti kompresor, snimicu pa cu okaciti na youtube . . . A cuje se kad je spusten prozor i kad se napuni iz mesta biggrin
Eo ovde slika kako izgleda pumpa sa kvacilom i kaisevi . . .
(http://a.imageshack.us/img829/7778/dsc08733f.jpg)
Skroz levo se vidi remenica kompresora i zatezac . . .
(http://a.imageshack.us/img28/2651/dsc08739y.jpg)
(http://a.imageshack.us/img3/7329/dsc08740bv.jpg)
(http://a.imageshack.us/img709/638/dsc08741v.jpg)
mahac
Eo cela tema : http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=11569.20
-
Bruka. Pravice to oni jos.