VW Klub

VW - Forum => Automobili Članova => Golf 5 / Jetta => Temu započeo: pimbe Septembar 05, 2010, 09:20:59 pre podne

Naslov: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Septembar 05, 2010, 09:20:59 pre podne
2007.
sasija 1KZ
Motor BMY supercharger + turbo
manuelac 6 brzina
troja vrata
koza + grejanje sedista
klima obicna
10 zvucnika
VW alarm
VW 16" alu felne
Evo malo slikica
(http://a.imageshack.us/img828/3848/dsc08714k.jpg)
(http://a.imageshack.us/img715/528/dsc08710q.jpg)
(http://a.imageshack.us/img840/3353/dsc08712.jpg)
(http://a.imageshack.us/img9/9342/dsc08711b.jpg)
(http://a.imageshack.us/img833/6827/dsc08708r.jpg)
(http://a.imageshack.us/img340/2969/image709v.jpg)
(http://a.imageshack.us/img337/3144/image708.jpg)
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Septembar 05, 2010, 09:49:31 pre podne
Sa Engleskim tablama :
(http://a.imageshack.us/img839/2559/dsc08602z.jpg)
Bas je ZLO  biggrin
Ova slika je na vrh (brate) Svajcarskih Alpa
(http://a.imageshack.us/img530/5729/dsc08599.jpg)
Odraz u staklenom zidu na Svajcarskom autoputu pri 130+  biggrin
(http://a.imageshack.us/img21/43/dsc08637cm.jpg)
(http://a.imageshack.us/img815/3874/dsc08640.jpg)
(http://a.imageshack.us/img547/2711/dsc08644f.jpg)
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Madison Septembar 05, 2010, 10:52:42 pre podne
Nisam znao da ovi motori imaju i supercharger  blink
Na kom principu to radi, ako bi mogao da objasnis, bas me zanima?

Inace, velika zamerka za auto, volan ti je na pogresnoj strani  bleh lollol
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Wele Septembar 05, 2010, 11:17:27 pre podne
da, zajebali su te za volan  lollol

a registracija sa ZLO na STF(U) hahaha

koliko te izasao?
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Septembar 07, 2010, 05:34:32 pre podne
Nisam znao da ovi motori imaju i supercharger  blink
Na kom principu to radi, ako bi mogao da objasnis, bas me zanima?

Inace, velika zamerka za auto, volan ti je na pogresnoj strani  bleh lollol
OK... Svi ste culi za turbo rupu, odavno....
Kompresor (supercharger) sluzi da zapusi tu rupu.
Kako radi? E pa kompresor se vrti preko magnetnog kvacila na vodenoj pumpi (310 Eura  :angry: ) i pumpa do 2.5 bara sve dok turbo ne postigne svoju efikasnost, sa lera do nekih 3k ili 3,5k a onda se iskljucuje. Znaci imas snagu u svim rezizmima rada, nema da se ceka. Ima trosmerni ventil na usisu, tako da na paljenju radi kao atmosferac, u nizim obrtajima na kompresor i visokim na turbo... Imam literature na engleskom ...
da, zajebali su te za volan  lollol

a registracija sa ZLO na STF(U) hahaha

koliko te izasao?
E nisu me zeznuli, to sam namerno uzeo sa fabrickom greskom  lollol
Auto je kostao 6900 GBP + 200 GBP osiguranje, oko 1000 Eura me je kostao put i 1300 eura prevod, takse, tablice i osiguranje ovde na Mlati  wacko
To mu dojde malo manje od 11k inace su ovde od 15 do 19k za to godiste
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Novembar 26, 2010, 11:22:32 pre podne
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs590.ash2/154204_172706839414204_100000246677513_509844_7133106_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs374.snc4/45710_148428498508705_100000246677513_362198_3438665_n.jpg)

(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs375.snc4/45867_148428525175369_100000246677513_362199_3505654_n.jpg)

Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Januar 17, 2011, 08:11:20 posle podne
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs266.snc6/179397_185913308093557_100000246677513_605262_1609395_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs026.snc6/165666_179499112068310_100000246677513_557355_936656_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1365.snc4/163786_179499032068318_100000246677513_557354_3090587_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs560.ash2/148213_179498955401659_100000246677513_557353_35963_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs590.ash2/154204_172706839414204_100000246677513_509844_7133106_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs375.snc4/45867_148428525175369_100000246677513_362199_3505654_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs782.ash1/167247_185913571426864_100000246677513_605270_6286092_n.jpg)
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1379.snc4/163163_185913511426870_100000246677513_605268_4936644_n.jpg)
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Tuner Januar 17, 2011, 08:19:21 posle podne
Iste felne k`o na Tiguanu il` se meni čini.
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: holmes Januar 17, 2011, 08:32:33 posle podne
Taj motor izgleda se nije pokazao pouzdanim pa ga VW kako pisu povlaci iz proizvodnje: http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html (http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html)
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Januar 17, 2011, 08:33:30 posle podne
Jesu, al manje za col 16, a kod ja 17  ;)
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Januar 17, 2011, 08:37:03 posle podne
Taj motor izgleda se nije pokazao pouzdanim pa ga VW kako pisu povlaci iz proizvodnje: http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/1...ni-1-4-TSI.html (http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/1...ni-1-4-TSI.html)
Ja sam mislio da ti razumes lijepi njihov jezik:
Citat
Benzinski motor koji kombinira tehnologiju mehaničkog i turbopunjenja navodno je preskup za izradu, a Volkswagenovi inženjeri vjeruju da je postojeća tehnologija turbopunjača varijabilne geometrije napredovala u dovoljnoj mjeri da zamjeni nepristupačni duo.
Znaci da je skup za proizvodnju , a ne los  biggrin
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: nemanja2468 Januar 17, 2011, 08:41:13 posle podne
taj link nece da otvori, ali ako mislis na ovo http://www.tportal.hr/lifestyle/autozona/106767/Volkswagen-ce-otpiliti-kultni-1-4-TSI.html onda ti lepo pise da je preskup za proizvodnju a ne da ne valja. inace ovaj motor je kao sto pise proglasavan za najbolji motor godine a iza njega je bio bembarin prosle godine kolko se secam, tako da znaci da je ovaj motor sigurno jedan od najboljih ikad napravljenih i nemoj da lupate gluposti nego se prvo malo informisite.
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Tuner Januar 17, 2011, 08:46:13 posle podne
Koliko izađu ove "personalne" table dole kod tebe?
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: holmes Januar 17, 2011, 08:47:31 posle podne
Procitaj iskustva vlasnika na vw club croatia. Sudeci po tome motor je dosta problematican. Svaka izjava za stampu, pa tako i VW-ova je dobro odvagana, mozda je motor "preskup" jer ima mnogo reklamacija i servisa. Nemam licnih iskustava, samo prenosim informaciju za ljubitelje VW.
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe Januar 17, 2011, 11:07:41 posle podne
Serloce, jbga nadji mi motor bRez problema, ja jesam imao "problema" i svi su mojoj temi u tehnickom delu ovog foruma...
Jedini problem vezan za sam motor je kvacilo kompresora, crklo, zamenjeno i sad sve sljaka u najboljem redu... Diskovi se menjaju i na Jugu . . .

U svakom slucaju fala, mene tj. klinja ovaj sluzi super, za sada, a ako budem imao problema podelicu ih ovde sa svima .. .
 mahac

@ Tuner kostaju 50 jura jednom i tvoje su za uvek  biggrin


 mahac

Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe April 02, 2011, 04:42:29 posle podne
(http://img585.imageshack.us/img585/1999/dsc09964.jpg)

Bivsa dvojka iza sadasnje petarde . . .

 mahac
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Tuner April 02, 2011, 09:40:05 posle podne
Deluje nekako kockasto, skoro kao jedinica, verovatno zbog petice  biggrin
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: lubarda April 02, 2011, 11:22:17 posle podne
koliko trosi taj motor? malo je komplikovan, ali genijalan. kompresor + turbina, a u startu cista atmosfera, pa trosmerni ventil salta kako se sta ukljucuje. prosto logicno je da sto vise delova ima, veca je verovatnoca da se nesto pokvari, ali usavrsice oni tu tehnologiju i pojednostaviti resenja i time je pojeftiniti, pa eto je opet za dve, tri godine. svi su navikli da hvale jednostavne i vecne motore koji ne pruzaju nista osim od tacke a do tacke b, sto je za prosecnog vozaca dovoljno, ali za neke od nas i nije...
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Guarana April 03, 2011, 12:46:51 pre podne
kako atmosfera?

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.4_R4_16v_TSI.2FTFSI_90-133kW

The mechanical supercharger compressor, driven at 1.5 times the speed of the crankshaft, mainly operates at low engine speeds from tick-over up to 2,400 revolutions per minute (rpm) to increase low-end torque. At engine speeds just above idle, the belt-driven supercharger provides a boost pressure of 1.2 bars (17.4 psi). The turbocharger assumes full effectiveness at middle revs, and the engine map disengages the clutch-controlled supercharger at a maximum upper limit of 3,500 rpm; the supercharger will then be bypassed once the turbocharger spools up and reaches sufficient speed to provide adequate boost in the upper rev-ranges.

i koliko sam skapirao jednostavno im je jeftinije da prave samo turbo varijante.. po principu pre ce ljudi manji obrtni momenat do 3500 nego ekstra kesh koji kompresor vuce u izradi... i potencijalne zajebancije oko njega... tako nesto su i najavili
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: lubarda April 03, 2011, 01:02:27 pre podne
da, da.. kompresor radi od starta jer je na radilici kaisem, kao bregaste. ako sam dobro razumeo, kompresor se vrti stalno, a kad se turbina ukljuci, premoscava se ventilom dotok sa nje, a kompresor se i dalje vrti jer je na kaisu, ali ne ide iz njega vazduh, nego iz turbine.
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: Guarana April 03, 2011, 01:19:06 pre podne
radi do 2400 obrtaja u idealnim uslovima, a gasi se na 3500 max ... zavisi koliko brzo spooluje turbo.. i ima kvacilo da ga iskljuci.. koliko razumem engleski.. u motore se ne razumem preterano
u svakom slucaju super koncept.. isto kubika kao moj izvuce 80% vise snage... malo li je
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: lubarda April 03, 2011, 01:24:19 pre podne
da, kvacilo iskljuci kompresor, ne vrti se stalno. ekstra stvar
Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: pimbe April 03, 2011, 09:23:34 posle podne
Bregaste se vrte na lanac, a i ima i VVT ko na hondama i tAjotama Variable Valve technology, tj, po naski zakrece bregastu usisa, a po potrebi za snagom ili silom  ;)
Serpentina kais vrti alternator, klimu i vodenu pumpu, a sa pumpe, gde je i kvacilo, vrti kompresor preko zatezaca...
Kao atmosferac radi na leru i kad se turira u mestu, bez pritisnutog kvacila (menjaca), tada i nema otpora, pa zavrce ko japanac (msm na bajk), cim se pipne nozica kvacila i das mu po gasu klikne magnetno kvacilo i zapisti kompresor, snimicu pa cu okaciti na youtube . . . A cuje se kad je spusten prozor i kad se napuni iz mesta  biggrin

Eo ovde slika kako izgleda pumpa sa kvacilom i kaisevi . . .
(http://a.imageshack.us/img829/7778/dsc08733f.jpg)
Skroz levo se vidi remenica kompresora i zatezac . . .
(http://a.imageshack.us/img28/2651/dsc08739y.jpg)
(http://a.imageshack.us/img3/7329/dsc08740bv.jpg)
(http://a.imageshack.us/img709/638/dsc08741v.jpg)

 mahac
Eo cela tema :  http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=11569.20


Naslov: Odg: 1.4 TSI S 103Kw
Poruka od: lubarda April 03, 2011, 11:41:20 posle podne
Bruka. Pravice to oni jos.