VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: jelena22game Jul 29, 2007, 12:04:07 posle podne
-
Mo
-
Pa za pochetak nije 20000 nego 2000 obrtaja.A druga stvar verovatno nije do table nego ili nemash dovoljno ulja u motoru i pritisak je losh.Tako da podji od toga
-
Nadji nekog majstora da ti izmeri pritisak ulja u sistemu manometrom tako da znamo dali je problem u tabli ili samom motoru pa javi kakav je ishod da bi znali sta dalje da radis.
-
Posto se lampica pali kada se motor zagreje znaci i da se ulje zagrejalo i postalo tecnije. Proveri vrstu i tip ulja koje je u motoru, da nije suvise retko ili staro. Ako je u pitanju gusce ulje, za tvoj motor 15W40 eventualno 10W40 i jos je skoro zamenjeno moguce je da je pohabana uljna pumpa - neka ti majstor izmeri pritisak ulja. Ako je pritisak OK stavi novi davac pritiska ako se dobro secam nalazi se na vrhu nosaca uljnog filtera pa proveri u radu.
Znaci, moguci razlozi:
- staro ili retko ulje
- pohabana uljna pumpa
- davac pritiska
Javi sta je bilo.
-
Posto se lampica pali kada se motor zagreje znaci i da se ulje zagrejalo i postalo tecnije. Proveri vrstu i tip ulja koje je u motoru, da nije suvise retko ili staro. Ako je u pitanju gusce ulje, za tvoj motor 15W40 eventualno 10W40 i jos je skoro zamenjeno moguce je da je pohabana uljna pumpa - neka ti majstor izmeri pritisak ulja. Ako je pritisak OK stavi novi davac pritiska ako se dobro secam nalazi se na vrhu nosaca uljnog filtera pa proveri u radu.
Znaci, moguci razlozi:
- staro ili retko ulje
- pohabana uljna pumpa
- davac pritiska
Javi sta je bilo.
Ulje je mijenjano prije 20-tak dana, Vavoline je u pitanju (koliko je lo
-
Onaj na vrhu nosaca uljnog filtera je za zujalicu za temperaturu ulja, a za pritisak je gore na glavi.
-
Posto se lampica pali kada se motor zagreje znaci i da se ulje zagrejalo i postalo tecnije. Proveri vrstu i tip ulja koje je u motoru, da nije suvise retko ili staro. Ako je u pitanju gusce ulje, za tvoj motor 15W40 eventualno 10W40 i jos je skoro zamenjeno moguce je da je pohabana uljna pumpa - neka ti majstor izmeri pritisak ulja. Ako je pritisak OK stavi novi davac pritiska ako se dobro secam nalazi se na vrhu nosaca uljnog filtera pa proveri u radu.
Znaci, moguci razlozi:
- staro ili retko ulje
- pohabana uljna pumpa
- davac pritiska
Javi sta je bilo.
e ovako, tek sam juce stigla da zavrsim oko zujalice!
ipak je bio u pitanju davac pritiska, tj. bio je neki koji uopste neodgovara tako da je zamjenjen i sad je sve super!! hvala na savjetima