VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kristina990 Septembar 04, 2010, 09:43:52 posle podne
-
(http://a.imageshack.us/img651/4698/03092010206w.jpg)
(http://a.imageshack.us/img228/1146/30082010615w1.jpg)
kapa malo na onom šrafu što drži izduvnu granu,i malo prska na početak auspuha(pogledaj slike). Ja sumnjam na turbinu, šta vi kažete?
-
Jedva cekam da vidim sta ce gedora napisati za ovo lollol
-
sigurno curi na neku rupu
-
Jedva cekam da vidim sta ce gedora napisati za ovo lollol
lollol
-
au drugari što se šlihtate gedori,moraće čovek na operaciju... biggrin
-
moze li jos neka slika, iz ovih nevidim bas dobro
-
ocigledno ti nekako ulje dolazi do izduva.....
-
(http://a.imageshack.us/img444/6355/03092010209.jpg)
-
auuu brate pa ti si izgleda sipao pogresno ulje u mjenjac
-
lollol lollol
-
...ma od koga ja tražim odgovor,ajd zdravo ... B)
-
salim se kolega, opusti se beer umrla ti je turbina, daj slovnu oznaku mozda imam ja
-
ovako je bilo pre zamene dihtunga dekla
(http://a.imageshack.us/img195/7356/30082010618.jpg)
izgleda da ima neki "džep"iza izduvne i usisne grane koji nisam mogao oprati pa se odatle sliva jer mi se čini da kapanje posustaje(daj bože),čujemo se za par dana...
-
sigurno curi na neku rupu
lollol lollol lollol
-
mozda je turbina ispravna, jesi li gledao na guglu sta kazu za slicne probleme? da ti nije auspuh neodgovarajuci kao na onom koradu g 60?
-
Meni onaj levi sraf ne deluje sveze nauljen.
-
sad je prestalo da ulji i na taj desni šraf i malkice raspršuje na početak auspuha...zaključujem da je možda u pitanju previsok pritisak u izduvnoj grani zbog mogućeg delimičnog začepljenja izduvnog sistema(koji probija pored zaptivača i raspršuje zaostalo ulje koje je iscurelo ranije na deklu)...šta bi nam gedora mogao reći po pitanju prohodnosti izduvnog sistema s posebnim osvrtom na katalizator?
-
ovde mi se još uvek cedi moram sačekati koji dan pa da ponovo sve operem da vidim dali je to zaostalo od ranije ili novo curenje:
(http://a.imageshack.us/img547/5540/07092010226medium.jpg)
(http://a.imageshack.us/img836/549/07092010228medium2.jpg)
pitanje za gedoru ostaje
-
taman da ti je sto posto zacepljen katalizator i oba lonca ti nesmijes imati ulje u izduvnim kanalima, skini turbo i otvori i vidices sta se desava
-
hvala gedoro,toga sam se i bojao,skidam turbo kad skupim para za remont ili polovan,naravno neću ja to ništa sam raditi
već ću posao prepustiti majstoru
dotad vozim vako pa nek kaplje
nego jel mnogo složena(finansijski ;))opcija izbacivanja turba,šta misliš o tome?
-
da li bi možda pomoglo čišćenje povratne cevi od turba do kartera,nešto sam čitao da je nekim ljudima crkavala turbina čak i posle remonta baš zbog tog creva,doduše reč je bilo o g4,mada ima velik promer tako da sumnjam da može da se zapuši,al ipak da pitam,jel to ova cev sa slike:
(http://a.imageshack.us/img683/2981/07092010225medium.jpg)
jel moguće da se zapuši?
-
Pa skini i proveri, to nije nikakav posao, mada cenim da nije zapuseno . . .
-
proverio sam kod auspuh majstora .katalizator i lonci nisu zapušeni.pošto auto odlično vuče ne manjka mu snage i što je najvažnije ne dimi i ne puši na izduv izgleda da to ulje curi sa zaptivača dekla i to na najnezgodnijem i za oko nevidljivom odnosno nepristupačnom mestu uz samu usisnu granu gde ne mogu ni žicu obmotanu sa malo bele krpe da proturim.jer zar nije logično da ako ima ulja u ili usisnoj ili izduvnoj grani da bi moralo pušiti makar malo,a ne da sve izađe i to pokraj zaptivača na usisnu ili izduvnu granu
-
evo tu negde ispod dekla slini a ne može da se vidi
slike:
(http://img838.imageshack.us/img838/4243/photo0034ni.jpg)
(http://img7.imageshack.us/img7/7396/photo0035qq.jpg)
-
clap clap clap