VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: orwikcons Septembar 03, 2010, 07:22:53 posle podne
-
Interesuje me da li postoji praktična razlika između starog ABS-a za Golf 2 i Passat B3 što se pravio, i na primer ABS za Golf 3 ili 4.
Radi se o ABS-u koji je u sklopu sa elektronskom pumpom za kočnicu (nema servo vakuumsku pumpu), dakle on ima elektronsku pumpu za pojačavanje sile kočenja, i elektronsku pumpu za ABS... Takođe ima 3 izlaza, za prednji levi, prednji desni točak, i jedan izlaz za zadnje točkove koji se kod zadnjeg trapa račva u regulatoru kočenja na levi i desni.
(http://img411.imageshack.us/img411/2553/absqm.jpg) (http://img411.imageshack.us/i/absqm.jpg/)
Da li je moderniji ABS sa Golfa 3 ili 4 primetno efikasniji u praksi?
Druga stvar koja me interesuje je da li ta elektronska pumpa za pojačavanje sile daje jaču silu od one klasične servo vakuumske pumpe? Konkretno kod Passata B3, zato što sam nabavio ABS sa passata. Može li ta sila da se uporedi sa servo pumpom od Golfa 4?
Ovo me interesuje da bih odlučio da li da ugrađujem ovaj ABS, ili da nabavljam i pumpu i ABS od Golfa 4.
-
pa efikasniji je od golfa 4 zato sto odredjuje kocenje za svaki tocak posebno dok stariji sistemi odredjuju samo prednje kocnice
-
Na mojoj folciki, radio samo prednji levi biggrin
-
Ovaj ABS za koji ja pitam radi na sva četiri točka, međutim na prednja dva nezavisno, a zadnja dva kontroliše preko iste cevi. Da li je možda kod četvorke, ili trojke prednost u tome što radi na sva 4 nezavisno?
-
Pa dobro, ako jedno crevo ide na zadnja dva točka, nemoguće je da može nezavisno da ih kontroliše.
A da li uopšte ABS ima mogućnost da se aktivira samo na onom točku koji je blokirao, a da ostala tri ne dira dok ni oni ne proklize, ili kada blokira bar jedan točak, onda se na sva četiri aktivira ono njegovo "seckanje". U ovom drugom slučaju nije ni bitno da li točkovi idu preko jednog ili preko pojedinačnih creva.
-
Šta podrazumevaš pod tim radi nezavisno? Naravno da nezavisno dobija informacije o tome koliko se koji točak brzo kreće :-)
-
Noviji imaju EBD i BAS....odnosno najvecu silu kocenja alociraju na tocak koj ima najbolju trakciju....i sprecavaju blokadu tockova pri kocenju menjacem...
-
kolko te izasho abs ?
-
100 evra, ali zeznuo sam ga nešto, nikako nisam mogao da nateram pumpu da proradi i napravi pritisak, a radio je na passatu sa kojeg smo ga skinuli, ispao mi je sa pola metra na beton... Šta da se radi, a bila bi fora :(
-
Ja na passatu imam ovakav slican ABS tj. isti je samo jos ima elektricnu blokadu diferencijala
evo malo seme mozda nisi nesto dobro povezao
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_117.PDF
-
Ако неком случајно треба:
Тrouble-shooting procedures Teves ABS Mark II
http://volkswagen.msk.ru/brake/abs_mk_ii.zip
Size-527 KB